Dertig, maakt je buurt weer prertigquote:Op zondag 8 mei 2011 10:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ok knuf![]()
het leven wordt pas prettig bij dertig
Jullie hebben er gewoon drie.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb ik hem alweer aan de praat
denk dat de riem eraf ligt of kapot is dadelijk maar eens open schroeven![]()
en voorlopig moet ze de was maar doen in de wasmachine in de garage of in de kelder
Je mag niet rijden in Oostenrijk?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik nu dus niet zelf, mis een stempeltje of twee op mijn rijbewijs.
Tot aan Bludenz zijn we dus niet gekomen.
Ik vind het heerlijk. Dan heb ik ook echt een vakantiegevoel.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Er is zoveel te zien, en bergenrijden is inderdaad tof om te doen.
Afgelopen zomer in Noorwegen ook véél gedaan.
Het is er heel mooi, maar ik ben tot op heden er alleen met m'n ouders geweest. En dan het gebrek aan mobiliteit is best lastig...quote:Op zondag 8 mei 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is mijn favoriete vakantieland wel.
Anderhalf jaar geleden voor het eerst zelf gereden daar, was er al veel te lang niet meer geweest.
Dat is inderdaad humor.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mwah. Beetje hetzelfde
[..]
Oooohhhh!!
Een vriend van mij wordt vandaag 30Die ben ik al weken aan het pesten
Was zeker fijn
Maar hoe is 't met jou dan?
met mij nooit, ik ben een monster raaaawrrrquote:Op zondag 8 mei 2011 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dertig, maakt je buurt weer prertig
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ok knuf![]()
het leven wordt pas prettig bij dertig
whihihihi, gekkiequote:Op zondag 8 mei 2011 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
met mij nooit, ik ben een monster raaaawrrr
ooh ja je bent nog een kwieke schone jonkvrouwquote:
Het lijkt me een vreemde leeftijd. Mijn broer wordt dit jaar ook 30, en voor iemand die bijna 23 wordt klinkt het toch oudquote:Op zondag 8 mei 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vond 30 worden juist tof
![]()
Ja, gaat wel redelijk, ik heb gister weer een heerlijke massage gekregen, en het was sowieso heel gezellig met wok en DM, en toen vannacht 4 uur geslapen, dus nu MOE!
Maar wel even met minder spanning en hoofdpijn
rawrrrrrrrrrrrrrrrr raawrquote:
Dit jaar 23quote:Op zondag 8 mei 2011 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja je bent nog een kwieke schone jonkvrouw
zo jongquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik vond het ook erg gezelligquote:Op zondag 8 mei 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vond 30 worden juist tof
![]()
Ja, gaat wel redelijk, ik heb gister weer een heerlijke massage gekregen, en het was sowieso heel gezellig met wok en DM, en toen vannacht 4 uur geslapen, dus nu MOE!
Maar wel even met minder spanning en hoofdpijn
heb er nog een paar staanquote:
wart is daar nuquote:
Nee, dat niet. Ik vind het ook wel prima. Maar het klinkt zo oud.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
wart is daar nuaan?
je kan er niks tegen doen, gebeurt vanzelf en er is helemaal niks mis mee![]()
mensen en leeftijd_!
zie je ooit een cheetah zich zorgen maken over het weder verstrijken van een jaar op de savanne?
4quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo jong
UhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
wart is daar nuaan?
je kan er niks tegen doen, gebeurt vanzelf en er is helemaal niks mis mee![]()
mensen en leeftijd_!
zie je ooit een cheetah zich zorgen maken over het weder verstrijken van een jaar op de savanne?
Zou die zich er bewust van zijn, denk je?
♥ || Baby catcher in training || ♥
Jij lang wachten?quote:
Snap ik, toen ik 23 was vond ik 30 ook oud, maar toen ik 29 was vond ik 30 wel tofquote:Op zondag 8 mei 2011 10:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het lijkt me een vreemde leeftijd. Mijn broer wordt dit jaar ook 30, en voor iemand die bijna 23 wordt klinkt het toch oud
Maar dat is tegen die tijd wel over
WokmassageIk ben jaloers!
Gisteravond zat ook alles weer vast, terwijl ik helemaal geen stressvolle dag gehad heb
En vandaag lekker rustig aan toch? Het is immers moederdag
oud weet je wat oud is? een reuzeschildpad van 150quote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik vind het ook wel prima. Maar het klinkt zo oud.
hmmmmquote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uhu
[..]
Zou die zich er bewust van zijn, denk je?
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik vind het ook wel prima. Maar het klinkt zo oud.
Heb je nog ontbijt op bed gekregen eigenlijk voor moederdag?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik, toen ik 23 was vond ik 30 ook oud, maar toen ik 29 was vond ik 30 wel tof![]()
Nu nog steeds, trouwens![]()
Ja, dat mag je ook zijn, want hij kan het echt goddelijk lekker![]()
Balen dat het bij jou weer zo vast zat/zit![]()
Moederdag ja![]()
En papajarigdag![]()
Ik ben ZO blij dat hij zijn verjaardag nooit viert
Kaboutersquote:Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef JJH het volgende:
Die kabouterserie van Rien Poortvliet is nu op Kondernet.
hihihihi, kjoetquote:
Er staat nu niets meer op je lijst?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:54 schreef DaMart het volgende:
Ik vond het ook erg gezellig.
Het rondje Zwolle was ook erg verhelderend voor de Fundalijst! Ik weet nu trouwens waarom die nummer 123 niet op Funda staat: die is al verkocht.
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je nog ontbijt op bed gekregen eigenlijk voor moederdag?
quote:
Kondernet?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef JJH het volgende:
Die kabouterserie van Rien Poortvliet is nu op Kondernet.
Leeftijd is relatiefquote:Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik, toen ik 23 was vond ik 30 ook oud, maar toen ik 29 was vond ik 30 wel tof![]()
Nu nog steeds, trouwens![]()
Ja, dat mag je ook zijn, want hij kan het echt goddelijk lekker![]()
Balen dat het bij jou weer zo vast zat/zit![]()
Moederdag ja![]()
En papajarigdag![]()
Ik ben ZO blij dat hij zijn verjaardag nooit viert
Jawel, maar die ene niet meer... te veel ongedierte waardoor jij niet op bezoek durfde te komenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihihi, kjoet
[..]
Er staat nu niets meer op je lijst?
spuckiequote:
Wrijven ja, dat kan hij echt heel goedquote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef Yuki het volgende:
Leeftijd is relatief
enzo
Ja zeg, wrijf het er even in
Zit. Het doet nu ook weer pijn
Lekker rustig dagje dus. Hop, tuin in, pootjes omhoog, niks doen!
En toen heeft Thijs niet eens even een eitje gekookt, sinaasappels geperst en brood geroosterd* voor je?quote:
Ja, ieuw, een spin!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, maar die ene niet meer... te veel ongedierte waardoor jij niet op bezoek durfde te komen.
quote:
Nee, meneer taart lag tot 10 uur in bedquote:Op zondag 8 mei 2011 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen heeft Thijs niet eens even een eitje gekookt, sinaasappels geperst en brood geroosterd* voor je?
*al dan niet met hulp van verjaardagstaart.
En aan de auto's te zien ook nog wat andere twijfelachtige levensvormen in de huizen eromheen.quote:
Wat een slaapkopquote:Op zondag 8 mei 2011 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, meneer taart lag tot 10 uur in bed
Ik wil ookquote:Op zondag 8 mei 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wrijven ja, dat kan hij echt heel goed![]()
Kneden ook![]()
Kusje op je pijn![]()
Ik ga zo strijken, maar eerst eens even ontbijten met versgebakken stokbrood![]()
Jij ook rustig aan doen he
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En aan de auto's te zien ook nog wat andere twijfelachtige levensvormen in de huizen eromheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |