Snap ik, toen ik 23 was vond ik 30 ook oud, maar toen ik 29 was vond ik 30 wel tofquote:Op zondag 8 mei 2011 10:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het lijkt me een vreemde leeftijd. Mijn broer wordt dit jaar ook 30, en voor iemand die bijna 23 wordt klinkt het toch oud
Maar dat is tegen die tijd wel over
WokmassageIk ben jaloers!
Gisteravond zat ook alles weer vast, terwijl ik helemaal geen stressvolle dag gehad heb
En vandaag lekker rustig aan toch? Het is immers moederdag
oud weet je wat oud is? een reuzeschildpad van 150quote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik vind het ook wel prima. Maar het klinkt zo oud.
hmmmmquote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uhu
[..]
Zou die zich er bewust van zijn, denk je?
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik vind het ook wel prima. Maar het klinkt zo oud.
Heb je nog ontbijt op bed gekregen eigenlijk voor moederdag?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik, toen ik 23 was vond ik 30 ook oud, maar toen ik 29 was vond ik 30 wel tof![]()
Nu nog steeds, trouwens![]()
Ja, dat mag je ook zijn, want hij kan het echt goddelijk lekker![]()
Balen dat het bij jou weer zo vast zat/zit![]()
Moederdag ja![]()
En papajarigdag![]()
Ik ben ZO blij dat hij zijn verjaardag nooit viert
Kaboutersquote:Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef JJH het volgende:
Die kabouterserie van Rien Poortvliet is nu op Kondernet.
hihihihi, kjoetquote:
Er staat nu niets meer op je lijst?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:54 schreef DaMart het volgende:
Ik vond het ook erg gezellig.
Het rondje Zwolle was ook erg verhelderend voor de Fundalijst! Ik weet nu trouwens waarom die nummer 123 niet op Funda staat: die is al verkocht.
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je nog ontbijt op bed gekregen eigenlijk voor moederdag?
quote:
Kondernet?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef JJH het volgende:
Die kabouterserie van Rien Poortvliet is nu op Kondernet.
Leeftijd is relatiefquote:Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik, toen ik 23 was vond ik 30 ook oud, maar toen ik 29 was vond ik 30 wel tof![]()
Nu nog steeds, trouwens![]()
Ja, dat mag je ook zijn, want hij kan het echt goddelijk lekker![]()
Balen dat het bij jou weer zo vast zat/zit![]()
Moederdag ja![]()
En papajarigdag![]()
Ik ben ZO blij dat hij zijn verjaardag nooit viert
Jawel, maar die ene niet meer... te veel ongedierte waardoor jij niet op bezoek durfde te komenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihihi, kjoet
[..]
Er staat nu niets meer op je lijst?
spuckiequote:
Wrijven ja, dat kan hij echt heel goedquote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef Yuki het volgende:
Leeftijd is relatief
enzo
Ja zeg, wrijf het er even in
Zit. Het doet nu ook weer pijn
Lekker rustig dagje dus. Hop, tuin in, pootjes omhoog, niks doen!
En toen heeft Thijs niet eens even een eitje gekookt, sinaasappels geperst en brood geroosterd* voor je?quote:
Ja, ieuw, een spin!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, maar die ene niet meer... te veel ongedierte waardoor jij niet op bezoek durfde te komen.
quote:
Nee, meneer taart lag tot 10 uur in bedquote:Op zondag 8 mei 2011 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen heeft Thijs niet eens even een eitje gekookt, sinaasappels geperst en brood geroosterd* voor je?
*al dan niet met hulp van verjaardagstaart.
En aan de auto's te zien ook nog wat andere twijfelachtige levensvormen in de huizen eromheen.quote:
Wat een slaapkopquote:Op zondag 8 mei 2011 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, meneer taart lag tot 10 uur in bed
Ik wil ookquote:Op zondag 8 mei 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wrijven ja, dat kan hij echt heel goed![]()
Kneden ook![]()
Kusje op je pijn![]()
Ik ga zo strijken, maar eerst eens even ontbijten met versgebakken stokbrood![]()
Jij ook rustig aan doen he
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En aan de auto's te zien ook nog wat andere twijfelachtige levensvormen in de huizen eromheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |