En terecht op zijn verjaardag!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, meneer taart lag tot 10 uur in bed
quote:
elke dag is dat je rechtquote:
Ja maar ik zou daar dan naast wonen... geen goed planquote:Op zondag 8 mei 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar daar ben ik niet bang voor, want die ben ik op mijn werk ook gewend
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en hij is natuurlijk al oud, dan heb je het nodig
Normaal gesproken maak ik daar ook goed gebruik van!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
elke dag is dat je recht![]()
vroeg opstaan zuigt
Idd.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeg opstaan zuigt
Ik moet drie keer per week om 6 uur mijn bed uit... dat vind ik al veel te vroegquote:Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeg opstaan zuigt
huuuuu!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet drie keer per week om 6 uur mijn bed uit... dat vind ik al veel te vroeg.
ik moet1x per week om 8.30 mijn nest uit dat vinb ik terfgend vroeg, ik haat hetquote:Op zondag 8 mei 2011 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet drie keer per week om 6 uur mijn bed uit... dat vind ik al veel te vroeg.
quote:
Dat is mijn normale opstatijd voor het weekend... behalve dit weekend danquote:Op zondag 8 mei 2011 11:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet1x per week om 8.30 mijn nest uit dat vinb ik terfgend vroeg, ik haat het
Jawel. Uur lesgeven, uur zwemmen (minus de tijd van het koffiedrinken)....quote:
Je hebt twee minuten gezwommen dus!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Uur lesgeven, uur zwemmen (minus de tijd van het koffiedrinken)....
Wootquote:Op zondag 8 mei 2011 11:06 schreef Solique het volgende:
Geen idee wat er gebeurd is, maar heb mijn bek opengehaald gisteren/vannacht
Zal wel mijn kop gestoten hebbenquote:
in het weekend vrijwillig om 8.30 opstaan, als die tijd komt hier dan mogen ze me door mijn kop heen schietenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is mijn normale opstatijd voor het weekend... behalve dit weekend dan.
ik zit op dit moment onder de krassen, wonden en blauwe plekken, geen idee waar ze allemaal vandaan komenquote:
ik lig dan ook vanuit bed te ksc'enquote:Op zondag 8 mei 2011 11:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
in het weekend vrijwillig om 8.30 opstaan, als die tijd komt hier dan mogen ze me door mijn kop heen schieten
Is fbz weer bij je?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit op dit moment onder de krassen, wonden en blauwe plekken, geen idee waar ze allemaal vandaan komen![]()
Mijn kussen is gedeeltelijk rood van het bloed dus zal een goede klap geweest zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit op dit moment onder de krassen, wonden en blauwe plekken, geen idee waar ze allemaal vandaan komen![]()
Hoe lam was je?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn kussen is gedeeltelijk rood van het bloed dus zal een goede klap geweest zijn.
Heb er alleen niets van gemerkt
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn kussen is gedeeltelijk rood van het bloed dus zal een goede klap geweest zijn.
ja mijn guppie is er maar dit komt van het werkquote:
er zit een blauw ei op mijn scheenbeen en een dikke zawrte krost er vlak boven, geen idee hou dat precies gebeurt isquote:Op zondag 8 mei 2011 11:15 schreef Solique het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Valt best mee, heb nu ook geen katerquote:
LLquote:Op zondag 8 mei 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Gestofd, gestofzuigd, WC gedaan en J. is boven het bed van Koen in elkaar zetten
Zometeen naar de bios
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mijn guppie is er maar dit komt van het werk
[..]
er zit een blauw ei op mijn scheenbeen en een dikke zawrte krost er vlak boven, geen idee hou dat precies gebeurt is
Meisjequote:Op zondag 8 mei 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Gestofd, gestofzuigd, WC gedaan en J. is boven het bed van Koen in elkaar zetten
Zometeen naar de bios
lovelyquote:Op zondag 8 mei 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Zometeen naar de bios
ik had bijna een gat een mijn kop, een spijker in mijn oog, een ongeluk met de auto 2x en nog veel meer de afgelopen 4 dagenquote:
Nah, anders was ik nu niet nuchter op gestaan.quote:
Myrquote:
Later RNquote:Op zondag 8 mei 2011 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
Pffffrt, ik ben even klaar met dat huiswerkEven iets leuks doen of zo
Hasta luego
Wat een ontbijtquote:Op zondag 8 mei 2011 11:30 schreef PeZu het volgende:
ik ga ontbijten, tosti met kipkerrie salade en kipsate salade![]()
![]()
![]()
en en en meloen salade koud![]()
![]()
![]()
en en en en een festini peer als toetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |