Nee, dat viel alles mee, wel net achter de douchedeur een kattenkotsje neergelegd. Waar ik dus vol in ging staan.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben ze poep aan de muren lopen smeren toen je weg was?
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga trouwens even iets anders met poep doen en daarna met Thijs zingen voor papa![]()
Ik reed 0:25 weg en 1:55 stond mijn auto voor de deur. Alleen hadden muziek en Mentos me iets te wakker gemaakt, dus kon moeilijk in slaap komen. Om half vier heb ik de wekken nog gezien, daarna rond 8 uur en toen het half tien was, ben ik er maar uit gegaan... heb wel even een dagje nodig om wakker te worden dus en vanavond maar niet te laat gaan slapenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe laat was je thuis?
Wel een beetje lekker geslapen?
herkenbaar verhaalquote:Op zondag 8 mei 2011 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik reed 0:25 weg en 1:55 stond mijn auto voor de deur. Alleen hadden muziek en Mentos me iets te wakker gemaakt, dus kon moeilijk in slaap komen. Om half vier heb ik de wekken nog gezien, daarna rond 8 uur en toen het half tien was, ben ik er maar uit gegaan... heb wel even een dagje nodig om wakker te worden dus en vanavond maar niet te laat gaan slapen.
taxiquote:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 mei 2011 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
herkenbaar verhaal
Ik kwam om half drie thuis, moet dan altijd ff chillen, dus op het balkon (superwarm vannacht!) een wijntje gedronken. Lag er rond kwart over drie in, om kwart over 6 even de wekker bekeken en toen ik om tien voor half 9 wakker werd er maar uit gegaan
En nu ben ik moe
Maar gisteren wel 2 Nederlandse kampioenen van onze boksschool erbij!![]()
![]()
Het waren zwaar bevochten overwinningen, maar goeie overwinningen![]()
Johan
![]()
Erdin
komend weekend kan ik wel even kijkenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wasmachine gaat net kapot![]()
tenminste de trommel draait niet meer mee in zijn programmma's
Yukiquote:
Dus vandaag op zoek naar een nieuwe?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wasmachine gaat net kapot![]()
tenminste de trommel draait niet meer mee in zijn programmma's
Wokquote:Op zondag 8 mei 2011 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komend weekend kan ik wel even kijken
[..]
Yuki
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |