abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2011 @ 13:22:12 #41
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_96502640
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:19 schreef Lagrinta het volgende:
Europese merken als Ford
Errrr... :{
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_96502701
quote:
Vreselijk saaie bakken, maar ook vreselijk goed. En het rijdt wel verfijnd zon Japanner. Schakelt licht en motoren als naaimachines.
pi_96502719
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik denk dat het toch een Fiat Stilo wordt, met zoveel mogelijke opties. Om er 2 jaar mee te kunnen rijden.
Fiat Stilo. 100 % af te raden. Maar zelf weten.
pi_96502777
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_96502825
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Oneerhoudboekjes zeggen ook niet veel. Een auto kan ook gewoon goed onderhouden zijn zonder zo'n boekje bij te houden. Overigens zien die auto's die jij gesposts hebt wel oké uit maar het liefst heb ik compactere auto's.
Onderhoudsboekjes zeggen niet veel. Nee jij gaat liever voor een onbekende historie. Je checht zeker ook niet of er lasnaden in de kofferbak zijn of kleurverschillen. Neem iemand mee met verstand van auto's want jij gaat keihard de boot in anders.
pi_96502841
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef Palomar het volgende:
Volgens mij juist heel goed, met flippers aan het stuur. Alleen zoals eerder gezegd is dat ´Selespeed'-systeem vrij duur als het kapot gaat (en dat schijnt nogal eens te gebeuren) en storingsgevoelig. Ik zou het niet nemen in een auto van 3000 euro.
Selespeed, grotere rommel bestaat er niet.
pi_96502914
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:22 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Errrr... :{
Ik vind Ford Europe Köln duidelijk Duits overkomen. Tuurlijk is Ford van oorsprong Amerikaans, maar Opel vinden mensen ook Amerikaans door GM invloeden. Ik vind Ford Europe Duitsachtig.
pi_96502987
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:27 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Selespeed, grotere rommel bestaat er niet.
als aanvulling, selespeed is eigenlijk gewoon een handbak, maar dan met een robot erop aangesloten die het koppelen en selecteren van versnelling voor je doet. Dat is dus extra tov. een handbak, en alles wat extra is kan ook weer kapot gaan ;) Daarom zou ik met een laag budget sowieso niet voor overbodige luxe kiezen. Alleen airco zou je nog kunnen overwegen als overbodige luxe, want als dat kapot gaat dan kun je nog wel gewoon rijden ;)

Ik zal verder niet aankomen met een Alfa 156 (oeps nu doe ik het toch ;) ), want die zal door de meeste mensen qua betrouwbaarheid compleet de grond in worden geboord. Echter zijn ze vanwege dat imago vrij goedkoop en rijden erg lekker en sportief. Heb zelf iets langer dan een jaar een 156 uit 1999 met 1.6 motor (wel 120pk, dus rap genoeg). Weinig serieuze problemen naast normaal onderhoud aan een auto van 10+ jaar oud. Heb specifiek voor een 1.6 gekozen in originele staat, omdat dat de lichtste uitvoering is en dus kleinere kans dat ie van een Sjonnie is geweest.
  zondag 8 mei 2011 @ 13:32:42 #49
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_96503041
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:27 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Onderhoudsboekjes zeggen niet veel. Nee jij gaat liever voor een onbekende historie. Je checht zeker ook niet of er lasnaden in de kofferbak zijn of kleurverschillen. Neem iemand mee met verstand van auto's want jij gaat keihard de boot in anders.
Zoals ik al zei en wanneer je ook daadwerkelijk goed gelezen had; wordt de auto inderdaad eerst gekeurd bij een garage, daarnaast zeggen onderhoudsboekjes inderdaad niets. Het sluit namelijk enige vorm van defecten niet uit. Ook heb ik nergens gesteld dat ik voor een onbekende historie ga, dit is dan ook nergens uit te concluderen. Overigens zijn er genoeg modellen te vinden zonder Selespeed.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_96503109
In dat soort auto's moet je sowieso geen automaat nemen of rare shift zaken zoals Selespeed. Pas sinds een paar jaar zijn er fatsoenlijke automaten voor kleine middenklassers dankzij DSG.
Ik ben ook aan het kijkn naar een Alfa 156. Als ik daar kosten aan heb kan ik daar beter mee leven dan koste aan een Fiat Stilo of Peugeot 307.

Alfa 156 heeft een slecht imago inderdaad maar ze zijn beter dan men wil doen geloven.
  zondag 8 mei 2011 @ 13:36:27 #51
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_96503169
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:24 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Fiat Stilo. 100 % af te raden. Maar zelf weten.
Wat is eigenlijk jouw mening over de Bravo van eind jaren '90, alle uitvoeringen behalve de oude (slechtere) 1.4? Ook een Fiat, maar staat in tegenstelling tot de Stilo niet als onbetrouwbaar bekend, de 1.2 schijnt zelfs tamelijk onverwoestbaar te zijn. Ik ken tevens iemand met zo'n ding en die heeft er nooit noemenswaardige problemen aan gehad.

Tof rap autootje verder, ziet er in de juiste kleur en met de goede velgen ook nog behoorlijk relevant uit voor een model uit '95. Mooie bollingen in de carrosserie, absoluut niet doorsnee, maar daar is het ook Italiaans voor. Wat mij betreft echt een aanrader als je iets kleins zoekt dat ook nog een beetje wil rijden en leuk smoelt.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_96503174
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Zoals ik al zei en wanneer je ook daadwerkelijk goed gelezen had; wordt de auto inderdaad eerst gekeurd bij een garage, daarnaast zeggen onderhoudsboekjes inderdaad niets. Het sluit namelijk enige vorm van defecten niet uit. Ook heb ik nergens gesteld dat ik voor een onbekende historie ga, dit is dan ook nergens uit te concluderen. Overigens zijn er genoeg modellen te vinden zonder Selespeed.
Succes ermee. Onderhoudsboekjes sluiten niks uit, dat klopt. Maar hoe meer info over de historie hoe beter.
  zondag 8 mei 2011 @ 13:37:46 #53
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_96503224
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:34 schreef Lagrinta het volgende:
In dat soort auto's moet je sowieso geen automaat nemen of rare shift zaken zoals Selespeed. Pas sinds een paar jaar zijn er fatsoenlijke automaten voor kleine middenklassers dankzij DSG.
Ik ben ook aan het kijkn naar een Alfa 156. Als ik daar kosten aan heb kan ik daar beter mee leven dan koste aan een Fiat Stilo of Peugeot 307.

Alfa 156 heeft een slecht imago inderdaad maar ze zijn beter dan men wil doen geloven.
Grappig trouwens dat je juist met dit type merk aankomt, terwijl gebleken is uit ongeveer dezelfde bouwjaar, de tweedehandse markt wat dat betreft een grote gok is als je voor zo'n auto gaat. Dat jij de Stilo niets vind moet jezelf weten. Maar kom niet met non-argumenten aanzetten. Zonder onderbouwing.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_96503274
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:36 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk jouw mening over de Bravo van eind jaren '90, alle uitvoeringen behalve de oude (slechtere) 1.4? Ook een Fiat, maar staat in tegenstelling tot de Stilo niet als onbetrouwbaar bekend, de 1.2 schijnt zelfs tamelijk onverwoestbaar te zijn. Ik ken tevens iemand met zo'n ding en die heeft er nooit noemenswaardige problemen aan gehad.

Tof rap autootje verder, ziet er in de juiste kleur en met de goede velgen ook nog behoorlijk relevant uit voor een model uit '95. Mooie bollingen in de carrosserie, absoluut niet doorsnee, maar daar is het ook Italiaans voor. Wat mij betreft echt een aanrader als je iets kleins zoekt dat ook nog een beetje wil rijden en leuk smoelt.
Ik vind het verschrikkelijk. Dat soort auto's zijn totaal uitgeleefd, de interieurs zien er niet uit, uitlaatdempers hangen er scheef onder enzovoort. Ik zie ze ook nooit meer rijden, wie wil zon auto? Een Golf IV ziet er nog goed uit en rijdt ook veel volwassener. Dat neemt niet weg dat een Golf IV veel problemen en onderhoud kan kennen, maar het zijn auto's die nog toonbaar zijn.

Een Bravo was best modern voor die tijd maar ga dan voor een leuke 145. Zoveel mooie merk en als je onderhoud hebt aan een Alfa doet dat minder pijn dan onderhoud aan een Peugeot of Fiat.
pi_96503361
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Grappig trouwens dat je juist met dit type merk aankomt, terwijl gebleken is uit ongeveer dezelfde bouwjaar, de tweedehandse markt wat dat betreft een grote gok is als je voor zo'n auto gaat. Dat jij de Stilo niets vind moet jezelf weten. Maar kom niet met non-argumenten aanzetten. Zonder onderbouwing.
Ik heb meerdere keren Stilo gereden, vind het niks. Rammelt aan alle kanten, overal storingen, oke doen Alfa's ook, het stuurgevoel is van een boot, dashboard totaal versleten. Als je een knap exemplaar kan vinden is het mooi maar dat verwacht ik niet voor 2k.
pi_96503374
Neem gewoon iets duits.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  zondag 8 mei 2011 @ 13:42:14 #57
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_96503390
Een Alfa 145 zou ik dan weer niet nemen hoor, volgens mij is dat nog echt zo'n klassieke rampen Alfa, niet zoals de 147 en 156.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_96503521
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:42 schreef Kriegel het volgende:
Een Alfa 145 zou ik dan weer niet nemen hoor, volgens mij is dat nog echt zo'n klassieke rampen Alfa, niet zoals de 147 en 156.
Het ging me om de prijsklasse. Als je iets zoekt aan de onderkant van de markt wat leuk is maar nie perse goed. Dan liever een Alfa dan een Peugeot of Fiat.
  zondag 8 mei 2011 @ 13:46:37 #59
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_96503551
Trouwens...

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:39 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Ik vind het verschrikkelijk. Dat soort auto's zijn totaal uitgeleefd, de interieurs zien er niet uit, uitlaatdempers hangen er scheef onder enzovoort. Ik zie ze ook nooit meer rijden, wie wil zon auto?
http://www.autotrack.nl/tweedehands/fiat/bravo/7799401

Wat is hier precies uitgeleefd aan?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_96503588
Ziet er wel netjes uit, maar als je iets wilt wat ''modern'' oogt. Dan zou ik daar ver uit de buurt blijven...
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  zondag 8 mei 2011 @ 13:48:02 #61
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_96503603
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:45 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Het ging me om de prijsklasse. Als je iets zoekt aan de onderkant van de markt wat leuk is maar nie perse goed. Dan liever een Alfa dan een Peugeot of Fiat.
Meer dan een persoonlijke voorkeur is het niet, blijkt hieruit. Immers snijdt je opinie wat betreft kwaliteit geen hout, als je met dit soort type auto aankomt zetten.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_96503659
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:46 schreef Kriegel het volgende:
Trouwens...

[..]

http://www.autotrack.nl/tweedehands/fiat/bravo/7799401

Wat is hier precies uitgeleefd aan?
Vind de interieurs van zulke fiats altijd nogal plastic overkomen. En zo op het plaatje ziet het er wel goed uit, maar als je erin zit kan dat heel anders zijn (krassen/loszittende delen). Vind het interieur van mijn Alfa 156 op dat gebied veel hoogwaardiger overkomen.

Al kun je dat het beste beoordelen als je zelf in de auto zit ipv. een plaatje.

[edit] al is interieur niet het belangrijkste. Liever een uitgeleefd interieur dan een afgetrapte motor ;)
pi_96503711
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:46 schreef Kriegel het volgende:
Trouwens...

[..]

http://www.autotrack.nl/tweedehands/fiat/bravo/7799401

Wat is hier precies uitgeleefd aan?
Deze valt wel mee. Maar ik hou er niet van. Ja ik hou wel van Fiat, maar ik weet dat er zoveel beters.
pi_96503779
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Meer dan een persoonlijke voorkeur is het niet, blijkt hieruit. Immers snijdt je opinie wat betreft kwaliteit geen hout, als je met dit soort type auto aankomt zetten.
Natuurlijk is het een persoonlijke voorkeur. Fiat is geen bijzonder merk, het is net als Ford, Opel, Peugeot. Dat weet iedereen met verstand van auto's. Bijzondere betaalbare merken zijn Alfa Romeo, Lancia, Saab. Een Alfa rijdt je niet met ratio maar met je hart. Simpel zat. Maar alle plezier met je keuze.
  zondag 8 mei 2011 @ 13:55:24 #65
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_96503838
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:47 schreef FalleNk810i het volgende:
Ziet er wel netjes uit, maar als je iets wilt wat ''modern'' oogt. Dan zou ik daar ver uit de buurt blijven...
Dan verschillen we daarin van mening. Als je moet kiezen uit compacte auto's t/m 2000, dan vind ik het een van de moderner ogende karretjes, met name te danken aan de kont en de achterlichten. Noem een betere optie. Een Corsa, Fiesta, Swift? Allemaal voor het oog veel meer verouderd.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_96504022
Mja mening dan denk ik.
Voor die tijd zag tie er misschien wel 'anders' uit, gewaagd? Maar als ik dat ding nu zie krijg ik gelijk het signaal van -> oude auto, oud design in mn hoofd.
Vind t ook lelijk persoonlijk.
Dan vind ik een Seat Ibiza of een Volkswagen Polo uit die tijd een stuk strakker en moderner ogen.
Zeker minder gewaagd. Maar vind het tijdlozer.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_96504230
Fiat Palio Weekend was ook zon blije bak destijds. Met rood/gele achterlichten. :')
  zondag 8 mei 2011 @ 14:52:00 #68
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_96505577
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:

[..]

Ik geef geen onderbouwing voor een reden :p, vind het gewoon een leuke auto.

[..]

:?
dan zit ik bij de verkeerde, hier heette iemand ook iets met koekjestrommel met dat als ondertitel :P
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:16:17 #69
343556 Onmisbaar
Kennelijk
pi_96521250
Is een Volkswagen niet iets? Als je voor betrouwbaarheid gaat zou ik dat doen, of een Toyota ofzo.
pi_96528350
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:16 schreef Onmisbaar het volgende:
Is een Volkswagen niet iets? Als je voor betrouwbaarheid gaat zou ik dat doen, of een Toyota ofzo.
Luisteren ze hier niet naar, heb de tip ookal gegeven :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_96536938
Even realistisch. Ik kan wel allemaal zeggen dat dat ene merk geweldig is en dat andere helemaal niks, maar naar mijn idee kan je niet slagen met deze zoekopdracht. Je zoekt een auto voor ongeveer 2750 euro. De nieuwprijs van zo'n soort auto (307) lag op 25.000 euro. Dus die moet al voor 90% afgeschreven zijn binnen 10 jaar.
Dus dan kom je vanzelf uit bij verrotte auto's of autos met enorme kmstanden. Maar daar heb je weer veel onderhoud aan, dus die zijn ook niet goedkoop. De kosten van autorijden liggen niet bij de aanschaf van een auto, maar het rijdend houden.
Als je echt wat wil voor 2.750 euro zou ik eerder naar wat oudere auto's kijken met een lagere km stand. Je kunt wel een nieuwer type willen, maar met dat budget is dat niet aan te raden. Je kunt ook tweedehands porsches kopen voor 2750. Maar je loopt leeg op onderhoud. Kijk maar eens naar topgear: die hebben ook wel eens mooie bolides gekocht voor weinig, maar die vielen zowat uit elkaar. Leuk voor op tv, maar niet voor als je naar je werk gaat.
pi_96541735
Helemaal mee eens, niet te nieuw willen voor weinig geld. Daarmee koop je vrijwel gegarandeerd ellendige auto's. Het is ook je eerste auto maar als ik het zo zie? Dan mag het best wel een eind van eind jaren '90 zijn hoor in mijn ogen. Met een auto van '98-'00 heb je al een veel moderner ogende auto als eentje van '95 ofzo.
  maandag 9 mei 2011 @ 13:54:03 #73
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96544860
En een Seat? Heeft wel iets weg van een Fiat stilo vind ik, aan de voorkant, en schijnen stukken minder problemen te kennen. Behalve roest.

Er staan er genoeg in je budget te koop, ook uit dit millenium.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_96593322
Ik kan je met klem afraden om voor een Stilo te gaan, laatst kwam ik een pech statistieken bestand tegen waaruit bleek dat dit een zeer onbetrouwbare auto is. Mijn schoonvader heeft ook een Stilo en heeft daar ontiegelijk veel onkosten aan gehad:

- Dashboard kapot
- Voorveer gebroken ( door Fiat erkend euvel maar was nog niet opgeroepen voor vervanging )
- Versnellingsbak kaduuk

Ook de Laguna 2 kwam daar zeer negatief bovendrijven maar dat zal een auto zijn die je waarschijnlijk nog niet in gedachten had.

Als je voor een auto kijkt van bouwjaar 2000 - 2003 dan moet je bij Renault en Fiat sowieso wegblijven. De laatste jaren gaat het wat beter qua betrouwbaarheid maar in deze jaren was het niet best.

Als ik jou was zou ik voor een minder spannend ogende Japanner gaan, zijn doorgaans betrouwbaar. Heb zeer veel positieve geluiden over de Honda Accord gehoord, die dingen zijn niet kapot te krijgen.
pi_96595250
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:52 schreef HOEAH1980 het volgende:

Ook de Laguna 2 kwam daar zeer negatief bovendrijven maar dat zal een auto zijn die je waarschijnlijk nog niet in gedachten had.

Als je voor een auto kijkt van bouwjaar 2000 - 2003 dan moet je bij Renault en Fiat sowieso wegblijven. De laatste jaren gaat het wat beter qua betrouwbaarheid maar in deze jaren was het niet best.

Als ik jou was zou ik voor een minder spannend ogende Japanner gaan, zijn doorgaans betrouwbaar. Heb zeer veel positieve geluiden over de Honda Accord gehoord, die dingen zijn niet kapot te krijgen.
Dat hoor je inderdaad vaak. Ik rijd zelf een laguna uit 2002. Uit de 'rampenjaren'. Ik rijdt er nu zelf al een paar jaar mee, daar voor heeft mijn moeder em gereden. De teller staat op 249.000 km en de afgelopen 6 jaren weinig reparaties gehad. De grootste reparaties waren de spanrol van multiriem en lekke hoofdcilinder van de koppeling. Ik vind dat niet slecht. Maar goed, een slecht imago raakt een merk eenmaal niet snel kwijt.

En voor TS: waarom kijk je geen volvo van eind jaren 90? Prima bakken naar mijn idee en niet al te duur.
pi_96595837
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:38 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat hoor je inderdaad vaak. Ik rijd zelf een laguna uit 2002. Uit de 'rampenjaren'. Ik rijdt er nu zelf al een paar jaar mee, daar voor heeft mijn moeder em gereden. De teller staat op 249.000 km en de afgelopen 6 jaren weinig reparaties gehad. De grootste reparaties waren de spanrol van multiriem en lekke hoofdcilinder van de koppeling. Ik vind dat niet slecht. Maar goed, een slecht imago raakt een merk eenmaal niet snel kwijt.

En voor TS: waarom kijk je geen volvo van eind jaren 90? Prima bakken naar mijn idee en niet al te duur.
Volvo rijden. Das hoe dan ook veel duurder dan een Polo of Golfje. En zo degelijk zijn die Volvo's niet. De auto's vallen niet uit elkaar maar je kan er zeer veel ellende mee hebben net als met VW.
pi_96596319
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:52 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Volvo rijden. Das hoe dan ook veel duurder dan een Polo of Golfje. En zo degelijk zijn die Volvo's niet. De auto's vallen niet uit elkaar maar je kan er zeer veel ellende mee hebben net als met VW.
Ja een volvo is vaak wat groter en zwaarder. Dus duurder in wegenbelasting en verbruik. Maar als ik zie dat ze oude alfa's en fiats aanprijzen dan kun je naar mijn idee beter volvo gaan rijden. Golf is ook niet echt voordelig om te rijden. Ze zijn wel waardevast en dat is gelijk een voor en nadeel als je er eentje tweedehands wil aanschaffen. Een beetje golf is daarom toch al snel vrij prijzig..
Golf 4 met 1.4 uit 1998 en 140.000 kost ongeveer 2500
Volvo v40/s40 1.8 uit 99 ook met 140.000 kost ook ongeveer 2500.
En met een volvo heb je wel veel meer auto. En de volvo zit net 1 klasse hoger in wegenbelasting. Die wegen 1245 kg.. Ik zou het wel weten. Je ziet vaak volvo's met enorme km standen voorbij komen dan golfjes met 4 ton op de teller.
pi_96600492
Persoonlijk zou ik met dat budget gewoon een Volkswagen/Seat kopen of zoals hierboven vermeld een Volvo, maar die zijn wel duurder inderdaad, naast verbruik en wegenbelasting ook qua onderdelen. En eerlijk is eerlijk, ik kan me voorstellen dat je vervangende onderdelen nodig gaat hebben met dat budget. :P
pi_96605613
Hieronder nog even de pech statistieken van 2007, kan je wel aan zien wat betrouwbaar is en wat niet:

De tabel geeft per merk/autotype het aantal pechgevallen per 1000 autos van hetzelfde bouwjaar.
pi_96606036
Renault en Fiat komen wel erg vaak naar boven in die tabel :D

Maar goed, leuk die cijfers. Maar je kan het treffen, of juist niet.

Maar probeer niet voor weinig geld veel te kopen, want die auto's staan meestal niet voor niks voor zo'n laag bedrag te koop ;)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')