Als het zo slecht met Peugeot gesteld zou zijn, zou niemand het kopen, toch?quote:
Een Suzuki Alto voor die prijsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:07 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Niets meer betrouwbaar dan een Japanner
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l2e1kytwdfzq
Heeft wel wat kilometers erop zitten, maar hij is wel zuinig en dat scheelt
Een Alto uit 2002
Dat niet, het heeft gewoon met te maken met een voorkeur voor ''nieuwere designs'' van bepaalde merken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:09 schreef Durjee het volgende:
Waarom per se een auto van na 2001 ?
Bang dat auto's van 10jaar+ per definitie slecht zijn ofzo ?
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:16 schreef Durjee het volgende:
Die Fiat heeft wel de bijrijdersstoel en het dashboardkastje gaar zo te zien op de foto.
Maar als je daar mee kunt leven....
Het grootste deel van de Nederlanders heeft geen verstand en smaak van auto's.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als het zo slecht met Peugeot gesteld zou zijn, zou niemand het kopen, toch?
Tja, als je t zo bekijkt moet iedereen in een Toyota Yaris rijdenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het grootste deel van de Nederlanders heeft geen verstand en smaak van auto's.
Weer een Japanner hequote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:39 schreef Durjee het volgende:
[..]
Tja, als je t zo bekijkt moet iedereen in een Toyota Yaris rijden
Is al jaren de meest betrouwbare auto volgens de Tüv.
Deze man weetquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het grootste deel van de Nederlanders heeft geen verstand en smaak van auto's.
Zeg, waar is jouw ondertitel 'trommel met koek' heen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zou persoonlijk voor die volvo of audi gaan, mijn eerste keuze zou de volvo zijn.
juistem, al is die erg duur in belasting en brandstof.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zou persoonlijk voor die volvo of audi gaan, mijn eerste keuze zou de volvo zijn.
Ik geef geen onderbouwing voor een reden :p, vind het gewoon een leuke auto.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:09 schreef NickB het volgende:
[..]
juistem, al is die erg duur in belasting en brandstof.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:03 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Zeg, waar is jouw ondertitel 'trommel met koek' heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |