met 2x 7-6 kan ook hoor!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:29 schreef senswal het volgende:
De eerste is binnen, nou de andere 11 nog!
Ja, en die intuïtieve TT dan die automatisch wordt gegenereerd. Ze hebben zichzelf echt overtroffen deze keer hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:29 schreef Norrage het volgende:
(die reeksen zijn echt geniaal...het topic # wordt zelfs automatisch verhoogd)
Waarom ben jij nog geen coach van Federer? Je hebt er kijk op.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
Federer mist zo enorm veel breakkansen tegen Nadal. Daar verliest hij volgens mij vaak op.
Ik denk dat niet alleen Federer dat doet, Nadal is nou eenmaal enorm sterk met BP's tegen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
Federer mist zo enorm veel breakkansen tegen Nadal. Daar verliest hij volgens mij vaak op.
Ik heb al een baan en Federer wil mij toch niet als coach.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog geen coach van Federer? Je hebt er kijk op.
Jammerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb al een baan en Federer wil mij toch niet als coach.
Ik denk dat het vooral aan Federer ligt, inclusief aan zijn angst voor Nadal. Hij forceert vaak op BP of speelt juist te angstig.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:35 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik denk dat niet alleen Federer dat doet, Nadal is nou eenmaal enorm sterk met BP's tegen.
Heb 't 'n plekkie gegevenquote:
Want Fed had die bal nog gehaald natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:38 schreef Federer-fan het volgende:
Balenkind op de baan tijdens de rally.
Misschien moet die maar ipv van Federer gaan spelen....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:38 schreef Federer-fan het volgende:
Balenkind op de baan tijdens de rally.
Ik bedoelde: "Balen, kind op de baan tijdens de rally.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
Want Fed had die bal nog gehaald natuurlijk.
Als Theo Bakker alwetend is, ben ik grappig.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:40 schreef Ambrosius het volgende:
En de alwetende Theo Bakker dacht dat het om een te late call ging.
Same, af en toe staat het gewoon stilquote:
Hier ook, alhoewel het geluid dan wel gewoon doorloopt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
Same, af en toe staat het gewoon stil.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:50 schreef Norrage het volgende:
ik vind dat fedje het best goed doet voor een nieuweling op de tour!
Ja, zag er strak uit.quote:
Ja, fantastisch, ook deze laatste strakke volley.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:02 schreef TheGeneral het volgende:
Ik val precies op het juiste moment binnen. De laatste 15 punten ofzo. Meerendeel daarvan voor Federer met verdomd goed spel. Nu dat alleen vasthouden.
Ja maar, ja maar ik ben voor Nadalquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:06 schreef Norrage het volgende:
Ga maar weer weg dan, want Fed verliest nu 2 punten
dan probeer ik die eens. was net te lui om Vshare te downloaden (gebruik normaal chrome)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mijn vshare stream van livescorehunter.com loopt prima.
quote:
Hij komt pas als het klaar is he, scorebordsupporterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:09 schreef senswal het volgende:
[..]
VAMOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!![]()
Waar is onze vriend?
Het was toch uitdekastdag?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Hier is dan geen plaats voor jou, senswal.
Nou, vooruit dan maar.quote:
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:13 schreef Norrage het volgende:
[...]
En Fedje is TT op twitter, en rafa niet! eat that Rafa !!!
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:10 schreef Norrage het volgende:
Je weet gewoon dat dit een 7-5 wordt voor rafa....
quote:
Federer wordt veel genoemd op Twitter, Rafa niet.quote:
Ja, ik wel, ik heb alleen nul followers.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:15 schreef Norrage het volgende:
Trending Topic of Twitter, jezus jullie twitteren toch wel?
Masterlijk.quote:
Naar aanleiding van de vorige wedstrijd tussen hun 2 niet nee. Maar toen speelde Federer ook belachelijk slecht. Kon alleen maar beter eigenlijk.quote:
Minder in vorm dan nu. En er ligt nu meer druk op Nadal dan in Miami.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:20 schreef San_Andreas het volgende:
set voor Federer. Raar zeg, Fed speelt op gravel beter tegen rafa dan op hardcourt. Hoe kan dat?
Madrid is (veel) sneller dan Miami. Zeker de service komt hier veel meer tot zijn recht dan op gewoon gravel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:20 schreef San_Andreas het volgende:
set voor Federer. Raar zeg, Fed speelt op gravel beter tegen rafa dan op hardcourt. Hoe kan dat?
als het niet de halve finale is he?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een geweldig tennis van Federer opeens zeg. Ik hoop dat hij dit wint en dat hij in de finale van RG op deze manier van Nadal wint.
Madrid heeft niks met RG te maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een geweldig tennis van Federer opeens zeg. Ik hoop dat hij dit wint en dat hij in de finale van RG op deze manier van Nadal wint.
Nee, maar als hij daar het vertrouwen heeft dat hij nu heeft, scheelt dat wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Madrid heeft niks met RG te maken.
hoe heet dat? "jinxen"?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:24 schreef TheGeneral het volgende:
Als hij maar niet direct wordt gebroken. Dat is dan direct weer zo'n anti-climax...
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:25 schreef Norrage het volgende:
2e en 3e set nu 6-0 6-0 voor Rafa ben ik bang...Ik denk dat mijn voorspelling uitkomt, maar de eerste set is gewoon wat anders gegaan
Jinx to the max?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:25 schreef Norrage het volgende:
2e en 3e set nu 6-0 6-0 voor Rafa ben ik bang...Ik denk dat mijn voorspelling uitkomt, maar de eerste set is gewoon wat anders gegaan
Nee...soms..heel soms...heb ik gewoon gelijkquote:
Jawel, hij was in. Half op de lijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:28 schreef San_Andreas het volgende:
Federer pissed, en we krijgen geen replay.
Nou, wel een heel stuk beschaafder dan Roddick.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, dat was wel heel erg wat Federer daar deed...
Tennis onwaardigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, dat was wel heel erg wat Federer daar deed...
Een van de grootste schandalen in het moderne tennis.quote:
Hij kan hem het beste naast zijn flesjes leggen.quote:
dat heet humorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, wel een heel stuk beschaafder dan Roddick.
Als ik de vader van Federer was had ik hem de baan afgehaald!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een van de grootste schandalen in het moderne tennis.
Wat, mijn opmerking?quote:
quote:
Netrandje en de bal viel dus vlak achter het net.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij kan hem het beste naast zijn flesjes leggen.
Wat gebeurt er bij dat laatste punt? Viel de bal van Federer net over het net?
Bedankt, ik had het te druk met jullie op de hoogte te houden van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Netrandje en de bal viel dus vlak achter het net.
Ik denk dat die nog slaapt.quote:
Godver Fed,quote:
Ja, het gaat richting *3-0.quote:
Federer iets minder stabiel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:40 schreef Morthill het volgende:
Federer is in slaap gevallen na winst in de 1e set? of is Nadal wakker geworden?
Sorry, je hebt gelijk.quote:
Ik zie het somber in. Hij moest in de eerste set echt tot het uiterste gaan. Maar wie weet.quote:
Heb je niet doorgekeken tijdens het eten?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:15 schreef TheGeneral het volgende:
Hup Fedje, ik ben klaar met eten dus je kan weer serieus doen.
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:17 schreef Norrage het volgende:
Waar is dat lintje voor van Rafa? Voor de nationale kom-uit-de-kast dag?
Overlijden van Severiano Ballesterosquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:17 schreef Norrage het volgende:
Nope, buiten etenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je niet doorgekeken tijdens het eten?Goeie game Fed en 1-1.
Onder andere. Maar ook voor het overlijden van golfer Severanio Ballesteros.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:17 schreef Norrage het volgende:
Perfect weer voor.quote:
Mwah. Je doelt op dat BP. Hij gaf zichzelf in ieder geval die positie. Dus zo erg is het niet op dit moment.quote:
Nou, inderdaad ja. De game was in feite al over, want als Nadal niks had gezegd was het 2-2. En nu gewoon *3-1 Nadal.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:30 schreef Norrage het volgende:
Kut denk je dat Fed de game heeft en dan gebeurt er dit
4-1* Nadal.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:33 schreef senswal het volgende:
[...]
Anyway, houden jullie me een beetje op de hoogte wat de score betreft?
4-1* Nadal.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:33 schreef senswal het volgende:
Als ik inlog op mn mobiel gaat hij automatisch over op de niet-mobiele versie.
Iemand enig idee hoe ik dat weer terug krijg?
Anyway, houden jullie me een beetje op de hoogte wat de score betreft?
Federer sloeg een forehand die op de lijn leek, game werd dacht ik al gegeven. Federer sloeg ook zijn ballen al weg, Nadal loopt naar de baseline en ziet dat de bal (inderdaad) uit was. Dus ipv 2-2, wist Nadal te breaken.quote:
Over een belangrijk moment gesproken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer sloeg een forehand die op de lijn leek, game werd dacht ik al gegeven. Federer sloeg ook zijn ballen al weg, Nadal loopt naar de baseline en ziet dat de bal (inderdaad) uit was. Dus ipv 2-2, wist Nadal te breaken.
Nadal heeft dus te laat gechallanged?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer sloeg een forehand die op de lijn leek, game werd dacht ik al gegeven. Federer sloeg ook zijn ballen al weg, Nadal loopt naar de baseline en ziet dat de bal (inderdaad) uit was. Dus ipv 2-2, wist Nadal te breaken.
Nee dat vond ik niet. Ik vond dat hij het binnen een juiste tijdmarge deed. Het was alleen zeer ongelukkig omdat iedereen dacht dat de game al binnen was, Federer dus ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:41 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Nadal heeft dus te laat gechallanged?
Er zijn geen challenges; nja, in feite heb je blijkbaar een onbeperkt aantal challenges. Maar ik vraag me af of Layani al had gecalld toen Nadal die plek aanwees.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:41 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Nadal heeft dus te laat gechallanged?
Ja, het gekke is dus, er is geen Hawk-Eye, maar je mag wel een willekeurig aantal calls challengen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:43 schreef senswal het volgende:
Ik kan niet quoten, maar afdrukken zijn nou eenmaal harde bewijzen...
Niet echt zijn fout. Vervelende stuit waardoor de bal ineens omhoog sprong en Federer er dus geen kracht achter kon zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:43 schreef Salamando het volgende:
Tja, met zulke approaches is het ook niet te winnen nee Fed.
Ja. Op de baan kunnen ze hem niet aanvragen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:48 schreef senswal het volgende:
@Fed-fan, mijn streampje had toen straks wel een soort hawk-eye.
Maar dat is gewoon nagesynchroniseerd vanuit die zender neem ik aan, of niet?
Wel een werelddropshot.quote:
Zo ongeveer de laatste game.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:50 schreef TheGeneral het volgende:
En nu krijgt Nadal een waarschuwing wegens tijdrekken..![]()
![]()
Tegen Bellucciquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:55 schreef Morthill het volgende:
Nu eens zien of Djoko ook op gravel zijn zegereeks kan voortzetten, ben erg benieuwd
Ik bedoel meer of hij ook van Nadal kan winnen op gravelquote:
Maar Djokovic kan toch wel behoorlijk uithalen met zowel forehand als backhand? Of bedoel je dat hij dat niet zo structureel kan als Federer?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:57 schreef TheGeneral het volgende:
Geef Djokovic morgen wel een goede kans. Met meer vastheid kan je van Nadal winnen. Al zal Djokovic morgen niet de winners kunnen slaan die Federer wel kan met de forehand. Zo'n wapen heeft Djoko niet. Maar met zijn vastheid en backhand langs de lijn liggen er genoeg kansen lijkt me. En goed serveren is erg belangrijk. Maar goed, dat is een flink cliché.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:10 schreef Norrage het volgende:
Dit is me een verrassing ineens zeg
Alhoewel het wel in de lucht hing nadat hij overtuigend won van Murray en Berdych
Nouja, Bellucci heeft niet voor niks van Murray en Berdych gewonnenquote:
het zijn de leuke ballenmeisjes denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:15 schreef Norrage het volgende:
Ik begrijp niet waar Bellucci het ineens vandaan haalt. Hij heeft echt het hele jaar nog geen pepernoot geraakt.
Zou voor het tennis leuk zijn als die verandering permanent is, maar het lijkt toch een tijdelijk supervorm te zijn. Al die forehands zijn ook net goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:15 schreef Norrage het volgende:
Ik begrijp niet waar Bellucci het ineens vandaan haalt. Hij heeft echt het hele jaar nog geen pepernoot geraakt.
Hij heeft het op zich wel in zich. Het is niet zo'n laffe eendimensionale gravelspeler...Maar heb toch niet het gevoel dat hij in Rome straks weer de sterren van de hemel zal spelen...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zou voor het tennis leuk zijn als die verandering permanent is, maar het lijkt toch een tijdelijk supervorm te zijn. Al die forehands zijn ook net goed.
Bellucci speelt echt geweldig.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic is wat mat, zijn slagen hebben niet het gewoonlijke venijn. Bellucci staat aan de andere kanten hard met spin te slaan en nauwelijks te missen. Indrukwekkend hoor.
Geen idee, ik dacht dat het jojomen was. Die krijgt straks een nieuwe favoriete speler.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
Was ik het niet, die hier een maand ofzo geleden schreef: "Let op die Bellucci"?
Het was een grap.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat het jojomen was. Die krijgt straks een nieuwe favoriete speler.
Dat van mij ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.![]()
Bellucci staat behoorlijk te vegen zeg.
Sterk, want ik had het heul niet door.quote:
dat zijn de beste hequote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sterk, want ik had het heul niet door.
Jawel meneer.quote:
Ja, die was mooi.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:43 schreef Norrage het volgende:
Djoko doet eindelijk dat beetje extra dat ie moet doen. Die return bijvoorbeeld in het hoekje
Is dat Moya? Gister vond ik hem er veel anders uitzienquote:
heb je wel vaker met homo'squote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dat Moya? Gister vond ik hem er veel anders uitzien
Dat zie je zelden op die manier (dat ze met hun racket het net raken).quote:
Jawel, met de doorzwaai van zijn racket.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:45 schreef Norrage het volgende:
huh hij raakte het net toch niet in die replay?
Jawel, aan Bellucci's kant.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:45 schreef Norrage het volgende:
huh hij raakte het net toch niet in die replay?
Ja, daar keek ik eerst ook naar, maar vervolgens zag ik zijn racket het net raken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |