Ik hoop wel dat hij dat wint. Maar goed, Djokovic moet nog altijd verliezen in 2011.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef Szura het volgende:
Op Roland Garros zet ik nog altijd m'n geld op Nadal
Je weet wel dat hij verloren heeft?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef jojomen4 het volgende:
Nummer 1 van de wereld![]()
VAMOSSSSSSS! Op naar Rome!![]()
![]()
als hij in Rome weer verliest, dan ga ik toch zwaar twijfelenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef Szura het volgende:
Op Roland Garros zet ik nog altijd m'n geld op Nadal
Nadal heeft Djoko laten winnen om hem extra hard te kunnen vernederen in Romequote:
Mja dit was wel de 'minste' gravelondergrond van Nadal, het is een wat snellere baan dan bijv. in Rome en RG.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij dat wint. Maar goed, Djokovic moet nog altijd verliezen in 2011.
nee, neequote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
Zien jullie Djokovic ook van Nadal winnen in Rome en op RG?
Tja, verliezen tegen Djoko moeten we maar een beetje relativeren.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:11 schreef rooneyelst het volgende:
Best of 5 zie ik toch nadal wel pakken hoor. Zou het erg knap vinden als djoko dit niveau vast kan houden.
Wel mooi dat iedereen federer af schreef na het verliezen van djoko maar nu nadal van hem verloren heeft hoor je niemand er meer over
Da's toch een totaal andere situatie? Federer zit tegen het einde van zijn carière, Nadal zit er middenin.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:11 schreef rooneyelst het volgende:
Best of 5 zie ik toch nadal wel pakken hoor. Zou het erg knap vinden als djoko dit niveau vast kan houden.
Wel mooi dat iedereen federer af schreef na het verliezen van djoko maar nu nadal van hem verloren heeft hoor je niemand er meer over
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef jojomen4 het volgende:
Nummer 1 van de wereld![]()
VAMOSSSSSSS! Op naar Rome!![]()
![]()
Ik denk wel dat Djokovic zijn spel oplegde aan Nadal. In het begin van de eerste set en in de tweede set was Djokovic niet te houden. Vond alleen dat Djokovic wel heel erg veel geluk had met dat vierde setpoint van de eerste set.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:47 schreef wimderon het volgende:
Ik vond Nadal gisteren eigenlijk best zwak spelen voor zijn doen. Djokovic wel gewoon heel goed trouwens.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:30 schreef TheGeneral het volgende:
HD Highlights Nadal - Djokovic:
http://www.megaupload.com/?d=KPG93RJN
Die Serena tweet was toch wel de bestequote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:58 schreef rooneyelst het volgende:
tweets van karlovic blijven koning
ivokarlovic ivo karlovic
There's nothing more boring than 25mins running on a treadmill. Except running for more than 25mins. But I don't do that.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:58 schreef rooneyelst het volgende:
tweets van karlovic blijven koning
ivokarlovic ivo karlovic
There's nothing more boring than 25mins running on a treadmill. Except running for more than 25mins. But I don't do that.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |