Minder in vorm dan nu. En er ligt nu meer druk op Nadal dan in Miami.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:20 schreef San_Andreas het volgende:
set voor Federer. Raar zeg, Fed speelt op gravel beter tegen rafa dan op hardcourt. Hoe kan dat?
Madrid is (veel) sneller dan Miami. Zeker de service komt hier veel meer tot zijn recht dan op gewoon gravel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:20 schreef San_Andreas het volgende:
set voor Federer. Raar zeg, Fed speelt op gravel beter tegen rafa dan op hardcourt. Hoe kan dat?
als het niet de halve finale is he?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een geweldig tennis van Federer opeens zeg. Ik hoop dat hij dit wint en dat hij in de finale van RG op deze manier van Nadal wint.
Madrid heeft niks met RG te maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een geweldig tennis van Federer opeens zeg. Ik hoop dat hij dit wint en dat hij in de finale van RG op deze manier van Nadal wint.
Nee, maar als hij daar het vertrouwen heeft dat hij nu heeft, scheelt dat wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Madrid heeft niks met RG te maken.
hoe heet dat? "jinxen"?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:24 schreef TheGeneral het volgende:
Als hij maar niet direct wordt gebroken. Dat is dan direct weer zo'n anti-climax...
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:25 schreef Norrage het volgende:
2e en 3e set nu 6-0 6-0 voor Rafa ben ik bang...Ik denk dat mijn voorspelling uitkomt, maar de eerste set is gewoon wat anders gegaan
Jinx to the max?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:25 schreef Norrage het volgende:
2e en 3e set nu 6-0 6-0 voor Rafa ben ik bang...Ik denk dat mijn voorspelling uitkomt, maar de eerste set is gewoon wat anders gegaan
Nee...soms..heel soms...heb ik gewoon gelijkquote:
Jawel, hij was in. Half op de lijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:28 schreef San_Andreas het volgende:
Federer pissed, en we krijgen geen replay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |