Over een belangrijk moment gesproken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer sloeg een forehand die op de lijn leek, game werd dacht ik al gegeven. Federer sloeg ook zijn ballen al weg, Nadal loopt naar de baseline en ziet dat de bal (inderdaad) uit was. Dus ipv 2-2, wist Nadal te breaken.
Nadal heeft dus te laat gechallanged?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer sloeg een forehand die op de lijn leek, game werd dacht ik al gegeven. Federer sloeg ook zijn ballen al weg, Nadal loopt naar de baseline en ziet dat de bal (inderdaad) uit was. Dus ipv 2-2, wist Nadal te breaken.
Nee dat vond ik niet. Ik vond dat hij het binnen een juiste tijdmarge deed. Het was alleen zeer ongelukkig omdat iedereen dacht dat de game al binnen was, Federer dus ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:41 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Nadal heeft dus te laat gechallanged?
Er zijn geen challenges; nja, in feite heb je blijkbaar een onbeperkt aantal challenges. Maar ik vraag me af of Layani al had gecalld toen Nadal die plek aanwees.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:41 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Nadal heeft dus te laat gechallanged?
Ja, het gekke is dus, er is geen Hawk-Eye, maar je mag wel een willekeurig aantal calls challengen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:43 schreef senswal het volgende:
Ik kan niet quoten, maar afdrukken zijn nou eenmaal harde bewijzen...
Niet echt zijn fout. Vervelende stuit waardoor de bal ineens omhoog sprong en Federer er dus geen kracht achter kon zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:43 schreef Salamando het volgende:
Tja, met zulke approaches is het ook niet te winnen nee Fed.
Ja. Op de baan kunnen ze hem niet aanvragen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:48 schreef senswal het volgende:
@Fed-fan, mijn streampje had toen straks wel een soort hawk-eye.
Maar dat is gewoon nagesynchroniseerd vanuit die zender neem ik aan, of niet?
Wel een werelddropshot.quote:
Zo ongeveer de laatste game.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:50 schreef TheGeneral het volgende:
En nu krijgt Nadal een waarschuwing wegens tijdrekken..![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |