Huh maar iets zijn wat je toch niet bent lijkt me juist ongemakkelijk om dat te pretenderenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:07 schreef n8n het volgende:
[..]
Eerlijk erg stimulerend om te horen, bijna makkelijker om daadwerkelijk homo te zijn voor mijMoeilijkste is om er aan vast te houden wanneer ik niet lekker in m'n vel zit, gaat gestaag beter. Nieuwe mensen ontmoeten die ook een draadje los hebben helpt daar zeker bij, nu moet ik zelf nog geloven dat ik mag zijn wie ik wil
algemene voldoening over je gemoedstoestandquote:
Ik heb me altijd aan moeten passen aan mijn omgeving en dat was indertijd niet alleen een kwestie van 'sociale acceptatie', gelukkig zijn er altijd mensen die het extra waarderen als je buiten de lijntjes tekent maar makkelijk is het niet altijd. Brief gaat goedkomen heb sowieso ff mn hart kunnen luchtenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Huh maar iets zijn wat je toch niet bent lijkt me juist ongemakkelijk om dat te pretenderen![]()
Ja........een terugval is snel gemaakt. Ik weet niet wat er was enzo, maar geef jezelf rustig de tijd.
Enne lukt het al met die brief
Somber.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:12 schreef n8n het volgende:
[..]
algemene voldoening over je gemoedstoestand
Goed van je brief man. Als dat achter de rug is voel je je al een stuk beter.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:12 schreef n8n het volgende:
[..]
algemene voldoening over je gemoedstoestand
[..]
Ik heb me altijd aan moeten passen aan mijn omgeving en dat was indertijd niet alleen een kwestie van 'sociale acceptatie', gelukkig zijn er altijd mensen die het extra waarderen als je buiten de lijntjes tekent maar makkelijk is het niet altijd. Brief gaat goedkomen heb sowieso ff mn hart kunnen luchten
Dat geloof ik best jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Goed van je brief man. Als dat achter de rug is voel je je al een stuk beter.
Heb op internaten gezeten waar het letterlijk pompen of verzuipen was. Laten we zeggen dat de kandidaten van dames in de dop er niks bij warenquote:Op wat voor soort manieren heb je je dan nog meer aan moeten passen aan je omgeving als ik vragen mag?
Wow. Dat klinkt best heftig ja. Dan wordt je wel gevormd op minder leuke manieren lijkt me.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja
[..]
Heb op internaten gezeten waar het letterlijk pompen of verzuipen was. Laten we zeggen dat de kandidaten van dames in de dop er niks bij waren
Het één en het ander, ik zou er een topic mee vol kunnen posten, maar dat lost schijnbaar ook niet op. Ach, het pruttelt verder vanbinnen, het loopt nog een beetje.. Ik zie wel wanneer ik crash.quote:
Beslissing gemaakt?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Het één en het ander, ik zou er een topic mee vol kunnen posten, maar dat lost schijnbaar ook niet op. Ach, het pruttelt verder vanbinnen, het loopt nog een beetje.. Ik zie wel wanneer ik crash.Al zal dat niet lang meer duren.
Misschien moet je maar een heel topic er mee vol posten dat is beter dan het binnen laten pruttelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Het één en het ander, ik zou er een topic mee vol kunnen posten, maar dat lost schijnbaar ook niet op. Ach, het pruttelt verder vanbinnen, het loopt nog een beetje.. Ik zie wel wanneer ik crash.Al zal dat niet lang meer duren.
2 jaar geleden waren mensen bang voor mij, tegenwoordig horen dat ik een vriendelijke uitstraling heb was voor mij ongekend. Veel cognitieve training gehad wat er deels aan bijdroeg dat ik nu sterker in mijn schoenen sta en weet wat ik wil. helaas zijn er nog sporen van negativiteit en agressie (waar ik mij voor schaam), als ik daar overheen kom heb ik alles bereikt wat ik wil bereikenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Wow. Dat klinkt best heftig ja. Dan wordt je wel gevormd op minder leuke manieren lijkt me.
Ik weet niet, waarover moest ik beslissen?quote:
Je wil niet weten hoevaak ik wel niet dingen heb lopen vertellen, Beach en Jan bijvoorbeeld werden er gek vanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien moet je maar een heel topic er mee vol posten dat is beter dan het binnen laten pruttelen.
hier ben ik het mee eens, werkt nu al voor mij terwijl dit niet eens mijn directe probleem wasquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien moet je maar een heel topic er mee vol posten dat is beter dan het binnen laten pruttelen.
Ik ben nieuw ik ken het niet je mag mij wel gek maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik weet niet, waarover moest ik beslissen?![]()
[..]
Je wil niet weten hoevaak ik wel niet dingen heb lopen vertellen, Beach en Jan bijvoorbeeld werden er gek van
aan je ouders enzoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
[..]
Je wil niet weten hoevaak ik wel niet dingen heb lopen vertellen, Beach en Jan bijvoorbeeld werden er gek van
Dit is ARG, elkander helpen zie ik wel als een van de speerpunten van deze reeksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
[..]
Dat je er zo over praat zegt al genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:20 schreef n8n het volgende:
[..]
2 jaar geleden waren mensen bang voor mij, tegenwoordig horen dat ik een vriendelijke uitstraling heb was voor mij ongekend. Veel cognitieve training gehad wat er deels aan bijdroeg dat ik nu sterker in mijn schoenen sta en weet wat ik wil. helaas zijn er nog sporen van negativiteit en agressie (waar ik mij voor schaam), als ik daar overheen kom heb ik alles bereikt wat ik wil bereiken
Mwah, no thanksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nieuw ik ken het niet je mag mij wel gek maken.
Ja, morgenquote:
Moet zeggen dat ik op een positieve manier verrast ben door je reacties, tof om ook hier iemand tegen te komen die inspirerend werktquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat je er zo over praat zegt al genoeg voor mij.
Ach, als puntje bij paaltje komt loopt het misschien toch weer anders.quote:
Mag ik weten waar het over gaat? Komt over alsof het veel voor je betekendquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ach, als puntje bij paaltje komt loopt het misschien toch weer anders.Vaak genoeg geroepen, al komt het nu wel erg dichtbij
Nou succes ermee weet niet precies met wat maar succesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ach, als puntje bij paaltje komt loopt het misschien toch weer anders.Vaak genoeg geroepen, al komt het nu wel erg dichtbij
Dank jequote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:24 schreef n8n het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik op een positieve manier verrast ben door je reacties, tof om ook hier iemand tegen te komen die inspirerend werkt
Beach is een onzekere man, maar hij heeft wel een luisterend oor en weet begrip te tonen zoals geen ander dat kan. Het is moeilijk om hem een zetje in de goede richting te geven, maar gelukkig staat hij wel klaar voor je.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:24 schreef n8n het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik op een positieve manier verrast ben door je reacties, tof om ook hier iemand tegen te komen die inspirerend werkt
Studie maakt niks uit, slechts een minuscuul onderdeel van wie je bent. Ik ben vrijwel zeker dat ik met jouw ouders door een deur kanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Dank je
Ik vind het zelf altijd juist interessant om met mensen over zulke dingen te praten. Ook al doe jij dan (dacht ik) een studie in die richting en ik niet en heb ik er niet genoeg kennis van, maar gewoon dat iemand je serieus neemt helpt al.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Beach is een onzekere man, maar hij heeft wel een luisterend oor en weet begrip te tonen zoals geen ander dat kan. Het is moeilijk om hem een zetje in de goede richting te geven, maar gelukkig staat hij wel klaar voor je.
Hier ga ik even over nadenken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:27 schreef n8n het volgende:
[..]
Studie maakt niks uit, slechts een minuscuul onderdeel van wie je bent. Ik ben vrijwel zeker dat ik met jouw ouders door een deur kan
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Mag ik weten waar het over gaat? Komt over alsof het veel voor je betekend
Eerlijk zijn tegenover mijn ouders, over alles.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou succes ermee weet niet precies met wat maar succes
Begripvol luisteren is de sleutel tot wereldvredequote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Beach is een onzekere man, maar hij heeft wel een luisterend oor en weet begrip te tonen zoals geen ander dat kan. Het is moeilijk om hem een zetje in de goede richting te geven, maar gelukkig staat hij wel klaar voor je.
Oh dat is heftig zeg ik weet dat het lastig kan zijn als ik homo zou zijn zou het zeker niet goed vallen bij mijn moeder.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk zijn tegenover mijn ouders, over alles.Waarbij dus het grootste struikelpunt is dat ik uit de kast moet komen voor hun nog (terwijl de rest van de wereld het al wel weet)
Het gaat ook niet goed vallen, ik weet de reactie wel. Maar nu is er geen reactie, er is niks meer, terwijl ik zekerheid wil.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat is heftig zeg ik weet dat het lastig kan zijn als ik homo zou zijn zou het zeker niet goed vallen bij mijn moeder.
Je bent gevormd door alles waar je ooit mee in aanraking gekoment bent, ouders -in standaard situaties- zijn daar een grote invloed op omdat dit de mensen zijn waar je onderbewust veel ideeën over de wereld om je heen hebt opgedaan. Nu ben ik wel uitgegaan van een standaard situatie maar het spreekt hoe dan ook voor je dat je open staat voor andermans denkwijzenquote:
Ja ik wilde juist je post nog een keer quoten om zelf uitleg te vragenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:31 schreef n8n het volgende:
[..]
Je bent gevormd door alles waar je ooit mee in aanraking gekoment bent, ouders -in standaard situaties- zijn daar een grote invloed op omdat dit de mensen zijn waar je onderbewust veel ideeën over de wereld om je heen hebt opgedaan. Nu ben ik wel uitgegaan van een standaard situatie maar het spreekt hoe dan ook voor je dat je open staat voor andermans denkwijzen
Bewonderenswaardig om deze barrière te doorbreken. Vind het zeer kwalijk dat je moeite (denkt te) moet(en) hebben om op dit punt eerlijk te moeten zijn tegenover je ouders. Ik hoop oprecht dat het in goede aarde valt al doet je reactie anders vermoeden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet goed vallen, ik weet de reactie wel. Maar nu is er geen reactie, er is niks meer, terwijl ik zekerheid wil.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik wilde juist je post nog een keer quoten om zelf uitleg te vragen
Ik wist niet zeker waarop je doelde.
Gek genoeg denk ik juist niet bewust door mijn ouders, omdat ik veel van hun denkbeelden afkeur
Maar de manier hoe en wat maakt me niet zo uit![]()
Oja ik ga slapen tot een volgende keer
slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik juist niet bewust door mijn ouders, omdat ik veel van hun denkbeelden afkeur
ligt echt aan je omgeving vs. ouders. Iedere keer als jouw omgeving dit zegt, en jij hebt meer empathie voor je omgeving dan komt er een zenuwpad bij naar dat denkbeeld en sterft het denkbeeld van je ouders af.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Goedkeurig van je ouders willen hebben is toch een natuurlijk iets, althans dat is wat ik heb gemerkt aan mezelf en om me heen. Keuren ze mij af, so be it. Daar kan ik dan mee leven, ik leef al lang genoeg zonder ze. Maar die twijfel en onzekerheid nu, daar kan ik niet tegen meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Bewonderenswaardig om deze barrière te doorbreken. Vind het zeer kwalijk dat je moeite (denkt te) moet(en) hebben om op dit punt eerlijk te moeten zijn tegenover je ouders. Ik hoop oprecht dat het in goede aarde valt al doet je reactie anders vermoeden.
Komt denk ik toch omdat meestal je ouders 2 van de mensen zijn die het meest van je zullen houden, dat je goedkeuring van hen wilt hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Goedkeurig van je ouders willen hebben is toch een natuurlijk iets, althans dat is wat ik heb gemerkt aan mezelf en om me heen. Keuren ze mij af, so be it. Daar kan ik dan mee leven, ik leef al lang genoeg zonder ze. Maar die twijfel en onzekerheid nu, daar kan ik niet tegen meer.
Er zijn -daadwerkelijk- ook ouders die wel in contact blijven met hun kind zodra deze verschuiving plaatsvind zonder indoctrinatie (wat maakt dat het toch niet volledig goed voelt). Zo'n ouder wil ik uiteindelijk ook zijn, Wat ik merk in mijn omgeving is dat ik de ouders vaak al leer kennen aan de hand van een persoon, de prettigste personen die ik ken hebben ook ouders waar je alles mee kan besprekenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ligt echt aan je omgeving vs. ouders. Iedere keer als jouw omgeving dit zegt, en jij hebt meer empathie voor je omgeving dan komt er een zenuwpad bij naar dat denkbeeld en sterft het denkbeeld van je ouders af.
Desondanks een bewonderingswaardige stap, het is niet niks om de 'ik zal altijd van je houden wat er ook gebeurd'-kwestie te beproevenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Goedkeurig van je ouders willen hebben is toch een natuurlijk iets, althans dat is wat ik heb gemerkt aan mezelf en om me heen. Keuren ze mij af, so be it. Daar kan ik dan mee leven, ik leef al lang genoeg zonder ze. Maar die twijfel en onzekerheid nu, daar kan ik niet tegen meer.
Ik mag jou welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Komt denk ik toch omdat meestal je ouders 2 van de mensen zijn die het meest van je zullen houden, dat je goedkeuring van hen wilt hebben.
Ik merk het bij mijn eigen ouders, ik heb hele andere denkbeelden inmiddels, maar blijven contact houden. Ik ben nog steeds van mening dat ik een van de betere soort ouders heb, als ik het met anderen vergelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:41 schreef n8n het volgende:
[..]
Er zijn -daadwerkelijk- ook ouders die wel in contact blijven met hun kind zodra deze verschuiving plaatsvind zonder indoctrinatie (wat maakt dat het toch niet volledig goed voelt). Zo'n ouder wil ik uiteindelijk ook zijn, Wat ik merk in mijn omgeving is dat ik de ouders vaak al leer kennen aan de hand van een persoon, de prettigste personen die ik ken hebben ook ouders waar je alles mee kan bespreken
Prijs jezelf gelukkig, genoeg ouders waarmee ik meer mezelf kon zijn dan bij die van mezelf.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik merk het bij mijn eigen ouders, ik heb hele andere denkbeelden inmiddels, maar blijven contact houden. Ik ben nog steeds van mening dat ik een van de betere soort ouders heb, als ik het met anderen vergelijk
slaap wel, laat het weten als je tegen moeilijkheden aanloopt.quote:
Maar, jezelf zijn is niet het enige onderdeel in je leven. Er zit ook nog opvoedkundig aspect aan. Soms kan ik niet mezelf zijn, door opvoeding, maar als we in gesprek treden kunnen we elkaar meestal wel begrijpen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:45 schreef n8n het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig, genoeg ouders waarmee ik meer mezelf kon zijn dan bij die van mezelf.
Ik ben wel van mening dat je altijd jezelf moet kunnen zijn al ben ik me bewust dat het zo niet werkt in de wereld. Begrip is al een goede eerste stap. Met mezelf zijn met betrekking tot ouders bedoel ik dan ook dat ze me altijd zullen nemen zoals ik ben, helaas heeft het verleden anders uitgewezenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar, jezelf zijn is niet het enige onderdeel in je leven. Er zit ook nog opvoedkundig aspect aan. Soms kan ik niet mezelf zijn, door opvoeding, maar als we in gesprek treden kunnen we elkaar meestal wel begrijpen.
Als jij jezelf wilt zijn door heel veel drank te drinken, dan zullen je ouders dat niet zo snel goed vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:48 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat je altijd jezelf moet kunnen zijn al ben ik me bewust dat het zo niet werkt in de wereld. Begrip is al een goede eerste stap.
Drank gebruiken om jezelf te zijn vind ik per definitie al een contradictie, desondanks is het -tot op zekere leeftijd- de taak van ouders je kind hoe dan ook te steunen. Iets zegt mij dat de leeftijd van 8 jaar niet als discutabel wordt gezienquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als jij jezelf wilt zijn door heel veel drank te drinken, dan zullen je ouders dat niet zo snel goed vindenBegrijpelijk, aangezien alcohol heel slecht is voor je, dus hebben ze met de keuze om daar tegen te zijn, het beste met je voor. Terwijl jij toch echt overtuigd bent dat die drank het beste voor je is.
que?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Drank gebruiken om jezelf te zijn vind ik per definitie al een contradictie, desondanks is het -tot op zekere leeftijd- de taak van ouders je kind hoe dan ook te steunen. Iets zegt mij dat de leeftijd van 8 jaar niet als discutabel wordt gezien
Mijn relatie met mijn ouders was indertijd niet bijster begripvol te noemenquote:
Op die leeftijd al... Waar lag dat denk je aan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:57 schreef n8n het volgende:
[..]
Mijn relatie met mijn ouders was indertijd niet bijster begripvol te noemen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:58 schreef JanPiraat het volgende:
n8n zwalkt door de straten
mensen zien maar durven niet te haten
mes in de pocket status bekend
laat niet over zich lopen eerlijk waar een vent
bots tegen hem op
Z op de kop
met een vlijmscherp mes
als hij dronken is een S
wel schenkt hij bier
over daar en over here
hoe komt hij aan het geld
is hij een superheld ?!
'nee' moet ik helaas zeggen
ook is hij geen held in beleggen
maar hij is een Pimp met hoofdletter P
even met de vingers knippen, die vrouwen gaan mee
en dan plots na wat weken heel erg gedwee
is dat geen vrouw meer maar een prostituee
daar ben ik nog steeds niet volledig achter. Heeft lang geduurd om te realiseren dat men een kind niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor zijn/haar gedrag omdat dit in alle gevallen ergens vandaan komt waar deze geen cognitief verweer tegen geacht is te tonen. Was een combinatie van pesterijen, ouderlijke onmacht en mijn opvolgende lage zelfbeeldquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op die leeftijd al... Waar lag dat denk je aan?
Ik ben immer liefdevol hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:02 schreef JanPiraat het volgende:
Naatje gaat tot het gaatje
maak je een praatje ?!
hij slaat je
hij haat je
Pleister op de mond
petsen op de kont
Naatje is vanavond de baas
hij is de schaaf jij bent de kaas
Dus zeg niet hoe hij het moet doen
verwacht evenmin een liefdevolle zoen
Naatje gaat los
en jij bent de klos
Laat deze man zijn behoefte vervullen
dan mag je morgen weer de oren van zn kop lullen
Ik voel me door mijn naam ook aangesprokenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:02 schreef JanPiraat het volgende:
maak je een praatje ?!
hij slaat je
hij haat je
Pleister op de mond
petsen op de kont
Naatje gaat los
en jij bent de klos
Aahja nu je het zegt inderdaadquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik voel me door mijn naam ook aangesproken
Zozo meneer de poeetquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:02 schreef JanPiraat het volgende:
maak je een praatje ?!
hij slaat je
hij haat je
Pleister op de mond
petsen op de kont
Naatje gaat los
en jij bent de klos
Als je gepest wordt, zoek je het meestal ergens anders, waar je ouders niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:02 schreef n8n het volgende:
[..]
daar ben ik nog steeds niet volledig achter. Heeft lang geduurd om te realiseren dat men een kind niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor zijn/haar gedrag omdat dit in alle gevallen ergens vandaan komt waar deze geen cognitief verweer tegen geacht is te tonen. Was een combinatie van pesterijen, ouderlijke onmacht en mijn opvolgende lage zelfbeeld
mijn zelfbeeld resulteerde in problemen die ik liever voor me houdt. Dat ze niet blij waren was duidelijk, sterker nog, ik heb tot mijn 10e gedacht dat mijn moeder geen biologische relatie met mij had. Tot bleek dat in werkelijkheid mijn vader pas in mijn tweede levensjaar intrede deed in mijn leven. Er zijn nog steeds een hoop facetten waar ik onvrede mee heb en dat is geen makkelijke brug, helpt dan ook niet dat ik in mijn tienerjaren bij elkaar 2 jaar bij mijn ouders heb gewoontquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je gepest wordt, zoek je het meestal ergens anders, waar je ouders niet blij mee zijn.
dat is niet echt veel...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:07 schreef n8n het volgende:
[..]
mijn zelfbeeld resulteerde in problemen die ik liever voor me houdt. Dat ze niet blij waren was duidelijk, sterker nog, ik heb tot mijn 10e gedacht dat mijn moeder geen biologische relatie met mij had. Tot bleek dat in werkelijkheid mijn vader pas in mijn tweede levensjaar intrede deed in mijn leven. Er zijn nog steeds een hoop facetten waar ik onvrede mee heb en dat is geen makkelijke brug, helpt dan ook niet dat ik in mijn tienerjaren bij elkaar 2 jaar bij mijn ouders heb gewoont
Die periode heb ik ook gehad, was niet veel keus als je in een hele stad tot zwart schaap werd verklaard. Ik vind het lastig om een vinger naar mijn ouders te wijzen, zij zijn immers lang niet onderdeel geweest van mijn opvoeding. Toch leg ik bij hen de verantwoordelijkheid voor mijn jeugd, ze zijn immers mijn ouders. Lastige kwestie, twijfel nog steeds tussen mee laten leven en alles op tafel leggen, vrij bittere pilquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kijk naar mezelf, op latere leeftijd dan wel, toen ik gepest werd ging ik het internet op en toen zat ik dagen achtereen op de PC, daar waren mijn ouders niet echt blij mee...
Nate? Ik zou eigenlijk Terence heten maar dat was in een periode dat de naam in trek was. Nu heet mijn jongere broertje Terencequote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:08 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn neef heet trouwens Nathan. Ze vonden mijn naam zo mooi, dat ze hetzelfde wilden, maar 2 keer Nathanael vonden ze iets te veel van het goede, dus afkorten maar.
schrijf alles wat je dwars zit op en overhandig de brief aan je ouders, of leg hem ergens waar ie goed blijft en geef hem dan op een later tijdstip.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:10 schreef n8n het volgende:
[..]
Die periode heb ik ook gehad, was niet veel keus als je in een hele stad tot zwart schaap werd verklaard. Ik vind het lastig om een vinger naar mijn ouders te wijzen, zij zijn immers lang niet onderdeel geweest van mijn opvoeding. Toch leg ik bij hen de verantwoordelijkheid voor mijn jeugd, ze zijn immers mijn ouders. Lastige kwestie, twijfel nog steeds tussen mee laten leven en alles op tafel leggen, vrij bittere pil
Nee gewoon, nathan. Zo leg ik mijn naam trouwens ook altijd uit "nathan, maar dan a el erachter"quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:11 schreef n8n het volgende:
[..]
Nate? Ik zou eigenlijk Terence heten maar dat was in een periode dat de naam in trek was. Nu heet mijn jongere broertje Terence
Wellicht een optie, heb na 5 jaar internaat en sinds mijn 17e op kamers 2 jaar geleden voor het eerst effectieve hulp gekregen, heb volgende week een afspraak waar dit ter sprake zal komen. Uiteindelijk hebben velen mot met hun ouders, alleen al het probleem uit de kast te komen hebben vele levens tragisch beïnvloed. In therapie heb ik de meest vreselijke dingen gehoord, dit maakt ook dat ik nu vrij droog kan reageren op problemen van anderen. Mijn skeletten in de kast kan ik steeds beter accepteren, in het grote geheel ben ik er door gevormd en ben ik al een beetje trots op wie ik uiteindelijk ben geworden. We komen er wel met z'n allenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
schrijf alles wat je dwars zit op en overhandig de brief aan je ouders, of leg hem ergens waar ie goed blijft en geef hem dan op een later tijdstip.
naambroeder, je bent de tweede Nathan die ik 'ken' buiten films en seriesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee gewoon, nathan. Zo leg ik mijn naam trouwens ook altijd uit "nathan, maar dan a el erachter"
Er rijd in Utrecht een busje rond met Nathanael...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:17 schreef n8n het volgende:
[..]
naambroeder, je bent de tweede Nathan die ik 'ken' buiten films en series
Nathan is mooierquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er rijd in Utrecht een busje rond met Nathanael...
In hoeverre is FOK! dan nog eigenlijk doorslaggevend? In mijn puberale leven heeft de fokopvoeding en beïnvloeding grote gedeeltes ingenomen...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:16 schreef n8n het volgende:
[..]
Wellicht een optie, heb na 5 jaar internaat en sinds mijn 17e op kamers 2 jaar geleden voor het eerst effectieve hulp gekregen, heb volgende week een afspraak waar dit ter sprake zal komen. Uiteindelijk hebben velen mot met hun ouders, alleen al het probleem uit de kast te komen hebben vele levens tragisch beïnvloed. In therapie heb ik de meest vreselijke dingen gehoord, dit maakt ook dat ik nu vrij droog kan reageren op problemen van anderen. Mijn skeletten in de kast kan ik steeds beter accepteren, in het grote geheel ben ik er door gevormd en ben ik al een beetje trots op wie ik uiteindelijk ben geworden. We komen er wel met z'n allen
Doorgaans krijg ik naar mijn hoofd geslingerd: of, wat een mooie naam; of, lol was? Ik moet altijd nog even melden dat er absoluut geen puntjes op de e zitten, terwijl je het wel uitspreekt alsof er puntjes staan. En ja, de h-vraag is vaak voorbij gekomenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:19 schreef n8n het volgende:
[..]
Nathan is mooierkrijg jij ook altijd de vraag of er een 'h' in je naam zit?
Fok! was later pas, geen idee waar ik al mijn tijd online aan heb besteed, ben altijd geïnteresseerd geweest in design, mede daarom ken ik Photoshop op mijn elfde van binnen en buiten. In het internaat was er een algeheel gebrek aan internet (en tv, for that matter). Om het weekend thuis waar het restje vrienden dat ik had mij verlaten had (nooit thuis) was internet mijn enige uitvlucht. Eenzame tijden welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In hoeverre is FOK! dan nog eigenlijk doorslaggevend? In mijn puberale leven heeft de fokopvoeding en beïnvloeding grote gedeeltes ingenomen...
Ik heb voor FOK! ook nog op andere fora rondgewaardquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:22 schreef n8n het volgende:
[..]
Fok! was later pas, geen idee waar ik al mijn tijd online aan heb besteed, ben altijd geïnteresseerd geweest in design, mede daarom ken ik Photoshop op mijn elfde van binnen en buiten. In het internaat was er een algeheel gebrek aan internet (en tv, for that matter). Om het weekend thuis waar het restje vrienden dat ik had mij verlaten had (nooit thuis) was internet mijn enige uitvlucht. Eenzame tijden wel
is het NA-TAN of Néthènquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doorgaans krijg ik naar mijn hoofd geslingerd: of, wat een mooie naam; of, lol was? Ik moet altijd nog even melden dat er absoluut geen puntjes op de e zitten, terwijl je het wel uitspreekt alsof er puntjes staan. En ja, de h-vraag is vaak voorbij gekomen
Ik ook, MacOSX.nl aka onemorething.nl, interesse in design drijft men al snel naar Apple in het begin van deze eeuwquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb voor FOK! ook nog op andere fora rondgewaard
iemand heeft het gepresteerd om mijzelf in verwarring te brengen, er zit namelijk ook een Naftalie in de klas, dus hij noemt me nu Naftaniël...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:23 schreef n8n het volgende:
[..]
is het NA-TAN of Néthèn
- kies maar
![]()
Mijn achternaam is ook al zo'n mooie, 2 'f's' die niemand snapt
Haha, zo heb ik een vriendin Natasha en Nathalie gehad. Gewoon, omdat het konquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iemand heeft het gepresteerd om mijzelf in verwarring te brengen, er zit namelijk ook een Naftalie in de klas, dus hij noemt me nu Naftaniël...en toen ging ik zelf even denken van heh, nee, ehm, hoe dan ookweer
Applequote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:24 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik ook, MacOSX.nl aka onemorething.nl, interesse in design drijft men al snel naar Apple in het begin van deze eeuw
Mijn zusje heeft als doopnaam Natasja en toen ze in de klas kwam met allemaal naamgenoten (3 Eva's), nam ze die even als naam.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:26 schreef n8n het volgende:
[..]
Haha, zo heb ik een vriendin Natasha en Nathalie gehad. Gewoon, omdat het kon
Op school nog met OS 9 gewerkt, wat een feestquote:
Eva is wel nice, goeden smaak jouw oudersquote:[..]
Mijn zusje heeft als doopnaam Natasja en toen ze in de klas kwam met allemaal naamgenoten (3 Eva's), nam ze die even als naam.
Onze Naat is van christelijke huize.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:29 schreef n8n het volgende:
[..]
Op school nog met OS 9 gewerkt, wat een feest
[..]
Eva is wel nice, goeden smaak jouw ouders
Joodse familie trouwens?
nee... gewoon Christelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:29 schreef n8n het volgende:
[..]
Op school nog met OS 9 gewerkt, wat een feest
[..]
Eva is wel nice, goeden smaak jouw ouders
Joodse familie trouwens?
Ah oké, zijn inderdaad beide bijbelse namen maar Nathan is tegelijk Hebreeuws, vandaar de vraagquote:
ik ben een cadeautje van god volgens mijn oudersquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:33 schreef n8n het volgende:
[..]
Ah oké, zijn inderdaad beide bijbelse namen maar Nathan is tegelijk Hebreeuws, vandaar de vraag
Ze zijn blij met je.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben een cadeautje van god volgens mijn ouders
Mijn ouders zijn atheïst dat verklaart dan weer een hoopquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben een cadeautje van god volgens mijn ouders
Mijn moeder was eerst gelovig daarom heb ik ook een Bijbelse derde naam daarna niet meer en nu helaas weer wel. Moest trouwens vorige week zondag voor straf naar de kerk was wel rustgevend.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:35 schreef n8n het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn atheïst dat verklaart dan weer een hoopIn het Engels wordt Nathan dacht ik omschreven als zoon van God, subtiel verschil
helaas wel, alsof gelovige ouders een straf zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder was eerst gelovig daarom heb ik ook een Bijbelse derde naam daarna niet meer en nu helaas weer wel. Moest trouwens vorige week zondag voor straf naar de kerk was wel rustgevend.
Doe ik wel vaker op vrijdagavond lekker naar Ekdom kijken al is die er vannacht niet.quote:
zelfde reden als mij dusquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker op vrijdagavond lekker naar Ekdom kijken al is die er vannacht niet.
Dat zeg ik niet en ze probeert het geloof me ook niet op te dringen maar ik heb helemaal niks met het geloof.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
helaas wel, alsof gelovige ouders een straf zijn
Geloof vind ik prima als het iets persoonlijks is, zodra kinderen niet de vrijheid krijgen zelf te geloven in wat zij willen vind ik het een kwalijke zaak.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder was eerst gelovig daarom heb ik ook een Bijbelse derde naam daarna niet meer en nu helaas weer wel. Moest trouwens vorige week zondag voor straf naar de kerk was wel rustgevend.
Klinkt primaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet en ze probeert het geloof me ook niet op te dringen maar ik heb helemaal niks met het geloof.
Dat wel maar bij sommige familieleden erger ik me groen en geel. Zo is mijn nicht wegens gezondheids problemen aan de medicijnen. Zegt ze van ik wil er wel mee stoppen want God heeft me op de aarde gezet om kinderen te krijgen. Dan denk ik toch even waar ben ik beland.quote:
is het dan niet "He gave"?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:43 schreef naatje_1 het volgende:
Means "he gave" in Hebrew
Zelfde idee hoor, nathan
Kan ik me voorstellen, de reden dat ik gekant ben tegen het geloof is de manier waarop ouders hun kind er mee (kunnen) indoctrineren wat vaak tot onwenselijke situaties leidt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel maar bij sommige familieleden erger ik me groen en geel. Zo is mijn nicht wegens gezondheids problemen aan de medicijnen. Zegt ze van ik wil er wel mee stoppen want God heeft me op de aarde gezet om kinderen te krijgen. Dan denk ik toch even waar ben ik beland.
Verwijzing naar God altijd met een hoofdletter, dat weet ik dan weer welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kopiëer ook maar van een of andere website
tja, sommigen gebruiken spiritualiteit/geloof op een verkeerde manierquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel maar bij sommige familieleden erger ik me groen en geel. Zo is mijn nicht wegens gezondheids problemen aan de medicijnen. Zegt ze van ik wil er wel mee stoppen want God heeft me op de aarde gezet om kinderen te krijgen. Dan denk ik toch even waar ben ik beland.
I knowquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:45 schreef n8n het volgende:
[..]
Verwijzing naar God altijd met een hoofdletter, dat weet ik dan weer wel
Haha ik ben roodharig als dat ook gelijk was zou ik 'm een beetje trippenquote:
Herbreeuwse naam vriendquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:47 schreef naatje_1 het volgende:
blond haar, blauwe ogen, de duitsers kunnen mij niets makken
Ik zie er als het moet uit als een Duitser, hopen dat het in mijn voordeel spreektquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
veel gebruikt onder protestantse Christenen
Google?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar die behoeftenpiramide ofzo... Met onderaan de behoefte om te leven (voedsel, ademen, seks, etc.) op de 4e laag de behoefte aan liefde en de hoogste laag de behoefte aan iets als spiritualiteit of het naar binnen keren oid... Misschien dat jij weet welke ik bedoel n8n?
geweldige site, hebben ook een toffe afdeling waarin de lectures erg tof geanimeerd zijnquote:
mijn vader brengt mij in aanraking met 'grappige' slideshows die hij van collega's toegmaild krijgtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben met TED in aanraking gekomen door mijn vader
presentquote:Maslow's behoeftehiërarchie ziet er als volgt uit:
Organische of lichamelijke behoeften, deze fysiologische behoeften houden verband met de homeostase van het organisme en het lichamelijk evenwicht. Hieronder vallen onder meer behoefte aan voedsel, drinken en ontlasting. Opvallend is dat Maslow hieronder ook seks klasseert, evenals andere lichamelijke zaken zoals sport en comfort.
presentquote:Behoefte aan lichamelijke veiligheid en zekerheid, het individu gaat beveiliging zoeken in een georganiseerde kleine of grote groep. Dit kan bijvoorbeeld de buurt, het gezin of het bedrijf zijn.
Typische voorbeelden zijn: huisvesting, werk en relaties. Er wordt gepoogd dit op te vangen door een uitgebreid stelsel van sociale zekerheid.
presentquote:Behoefte aan saamhorigheid, behoefte aan vriendschap, liefde en positief-sociale relaties.
presentquote:Behoefte aan waardering, erkenning en zelfrespect, die de competentie en het aanzien in groepsverband verhogen; het belang hechten aan de status in sociaal verband.
presentquote:Behoefte aan zelfverwerkelijking of zelfactualisatie, is de behoefte om zijn persoonlijkheid en zijn mentale groeimogelijkheden te ontwikkelen en te valoriseren. Het sociale milieu is niet weg te cijferen als steunende basis van deze actualisatietendens.
ver is te subjec- en relatief voor mij om niet weg te latenquote:
hoger dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 05:04 schreef n8n het volgende:
[..]
ver is te subjec- en relatief voor mij om niet weg te laten
maar daar had je die piramide niet voor nodigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 05:07 schreef n8n het volgende:
Wellicht is 'ontwikkeld' op zichzelf al voldoende
Mijn punt om mee te beginnenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 05:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar daar had je die piramide niet voor nodig
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 05:08 schreef n8n het volgende:
Kijk je een clip van Ted op youtube, wordt deze halverwege afgekapt door een trut die een ander lame clip presenteert zonder de rest van de bijbehorende video te tonen
Wist nooit dat je mensen voor banen waar je creatief moet zijn niet teveel moet betalen.quote:
kunst gedijd het beste onder armoedequote:Op zaterdag 7 mei 2011 05:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Wist nooit dat je mensen voor banen waar je creatief moet zijn niet teveel moet betalen.
waarom staat je laptop aan als je met je 'liefje' bent?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:57 schreef sharr het volgende:
[..]
we fokken niet samen, mijn laptop stond open op fok
Nou!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom staat je laptop aan als je met je 'liefje' bent?
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zero!
Woon jij nou in hetzelfde dorp als Patje of wat?!
Okéquote:
quote:
quote:
Pics.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:14 schreef sharr het volgende:
Hoi!
Net naar de kapper geweest, heb echt ontzettend veel krullen nu
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:14 schreef sharr het volgende:
Hoi!
Net naar de kapper geweest, heb echt ontzettend veel krullen nu
quote:
SPOILER: zijkantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: voorkantofzoietsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:20 schreef sharr het volgende:
SPOILER: zijkantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede spoilerSPOILER: voorkantofzoietsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn kampioenquote:
quote:
nee oke nevermindquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
shar dat wat ik vanochtend vroeg was niet gemeen bedoeld hoor ofzoo echt nietttt
hahahaha watttt hoezo???quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:31 schreef sharr het volgende:
[..]
nee oke nevermind
ik word gewoon mentaal agressief van die vf, kan ik niets aan doen
Ja, dat.quote:
Hoooi liefjequote:
heeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:30 schreef Beach het volgende:
hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
Sorry.quote:
beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:30 schreef Beach het volgende:
hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
Even voelen of mijn toverstokje daarvoor lang genoeg is hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoi bietsjsjjs, kun jij mijn hoofdpijn wegtoveren?
[..]
hahahaha watttt hoezo???
opfilmen alles maak er een gifje van doe wel een masker voor je hoofd voor de anonimiteitquote:
watwatwatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Even voelen of mijn toverstokje daarvoor lang genoeg is hoor
allerliefste sharonimus!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:31 schreef sharr het volgende:
[..]
beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach
Bumbaquote:
Jawel, zo even snel douchen ontbijten en die clown van Klinkie vergetenquote:
Echtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sry
[..]
Ik heb een Bumba van Papier Maché gemaakt![]()
Onder invloedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Come over here with your heart
And I will love your heart with mine.
Hoe verzinnen ze dit?! Omg.![]()
![]()
![]()
Okidokiquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja laat je wel een foto zien als ik vanavond er weer ben
Ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:43 schreef sharr het volgende:
Vanavond alleen thuis, wie komt er een party houden?
Oké!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel, zo even snel douchen ontbijten en die clown van Klinkie vergeten
En daar?
Successss.quote:
Alternatief?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Omdat het al nooit goed zijn werk deed
Film het en upload het.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:59 schreef Ragboer het volgende:
Mijn ouders zijn beneden een Paypal-account aan het aanmaken omdat mijn moeder nu een Blackberry heeft. De stress en discussie die zich hier nu afspeelt... Om je kapot te lachen.
Dit weekend veel rustquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bobjeeeeee, nog wilde plannen dit weekend of heb je ze al gehad of?
Euhm ik ga de inhoud van mijn studieboeken bekijken. Das denk ik mijn grootste avontuur behalve als de chicks een leer-break willen houden en nog willen terrassen dan dat ook nog.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit weekend veel rustVolgend weekend even kijken of ik de tijd heb om uit te gaan en vanaf het weekend daarna gewoon weer voluit feesten
En wat voor avonturen ga jij dit weekend allemaal beleven?
quote:
Beetje ontspanning en plezier is ook belangrijk he. En mei is natuurlijk ook zo voorbij..na dit weekend nog maar 3 weekendjes. Ik zie het wel goed komenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm ik ga de inhoud van mijn studieboeken bekijken. Das denk ik mijn grootste avontuur behalve als de chicks een leer-break willen houden en nog willen terrassen dan dat ook nog.
Moet even tot begin juni wachten tot ik weer party'en. Dan zijn de examens voorbij van de meiden en mijn tentamens
Maand geen feestje dus, maar we doen op vrijdagavond wel altijd cocktailtje dus toch goed begin van het weekend.
O en morgenochtend de sportschool in. Das ook een avontuur.
Goedemiddag flierefluiterquote:
Haiquote:
Ja man, spieren sterker makenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beetje ontspanning en plezier is ook belangrijk he. En mei is natuurlijk ook zo voorbij..na dit weekend nog maar 3 weekendjes. Ik zie het wel goed komenEn sportschool is natuurlijk ook hartstikke leuk
En hoeveel km. is de Dam tot Dam loop?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai
[..]
Ja man, spieren sterker makenEn dan hopen dat over 2 weken mn diagnose voor mn knie niet erg is, dan heb ik nog 2 maanden om te trainen en herstellen voor de dam tot dam loop.
500 meterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En hoeveel km. is de Dam tot Dam loop?
16.1quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En hoeveel km. is de Dam tot Dam loop?
Dat zie ik flips nog niet doenquote:
Onhaalbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
16.1
Niet onhaalbaar aangezien ik een conditie had voor 8.
Jongeeeeeuhquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zie ik flips nog niet doen
[..]
Onhaalbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |