Huh maar iets zijn wat je toch niet bent lijkt me juist ongemakkelijk om dat te pretenderenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:07 schreef n8n het volgende:
[..]
Eerlijk erg stimulerend om te horen, bijna makkelijker om daadwerkelijk homo te zijn voor mijMoeilijkste is om er aan vast te houden wanneer ik niet lekker in m'n vel zit, gaat gestaag beter. Nieuwe mensen ontmoeten die ook een draadje los hebben helpt daar zeker bij, nu moet ik zelf nog geloven dat ik mag zijn wie ik wil
algemene voldoening over je gemoedstoestandquote:
Ik heb me altijd aan moeten passen aan mijn omgeving en dat was indertijd niet alleen een kwestie van 'sociale acceptatie', gelukkig zijn er altijd mensen die het extra waarderen als je buiten de lijntjes tekent maar makkelijk is het niet altijd. Brief gaat goedkomen heb sowieso ff mn hart kunnen luchtenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Huh maar iets zijn wat je toch niet bent lijkt me juist ongemakkelijk om dat te pretenderen![]()
Ja........een terugval is snel gemaakt. Ik weet niet wat er was enzo, maar geef jezelf rustig de tijd.
Enne lukt het al met die brief
Somber.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:12 schreef n8n het volgende:
[..]
algemene voldoening over je gemoedstoestand
Goed van je brief man. Als dat achter de rug is voel je je al een stuk beter.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:12 schreef n8n het volgende:
[..]
algemene voldoening over je gemoedstoestand
[..]
Ik heb me altijd aan moeten passen aan mijn omgeving en dat was indertijd niet alleen een kwestie van 'sociale acceptatie', gelukkig zijn er altijd mensen die het extra waarderen als je buiten de lijntjes tekent maar makkelijk is het niet altijd. Brief gaat goedkomen heb sowieso ff mn hart kunnen luchten
Dat geloof ik best jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Goed van je brief man. Als dat achter de rug is voel je je al een stuk beter.
Heb op internaten gezeten waar het letterlijk pompen of verzuipen was. Laten we zeggen dat de kandidaten van dames in de dop er niks bij warenquote:Op wat voor soort manieren heb je je dan nog meer aan moeten passen aan je omgeving als ik vragen mag?
Wow. Dat klinkt best heftig ja. Dan wordt je wel gevormd op minder leuke manieren lijkt me.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja
[..]
Heb op internaten gezeten waar het letterlijk pompen of verzuipen was. Laten we zeggen dat de kandidaten van dames in de dop er niks bij waren
Het één en het ander, ik zou er een topic mee vol kunnen posten, maar dat lost schijnbaar ook niet op. Ach, het pruttelt verder vanbinnen, het loopt nog een beetje.. Ik zie wel wanneer ik crash.quote:
Beslissing gemaakt?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Het één en het ander, ik zou er een topic mee vol kunnen posten, maar dat lost schijnbaar ook niet op. Ach, het pruttelt verder vanbinnen, het loopt nog een beetje.. Ik zie wel wanneer ik crash.Al zal dat niet lang meer duren.
Misschien moet je maar een heel topic er mee vol posten dat is beter dan het binnen laten pruttelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Het één en het ander, ik zou er een topic mee vol kunnen posten, maar dat lost schijnbaar ook niet op. Ach, het pruttelt verder vanbinnen, het loopt nog een beetje.. Ik zie wel wanneer ik crash.Al zal dat niet lang meer duren.
2 jaar geleden waren mensen bang voor mij, tegenwoordig horen dat ik een vriendelijke uitstraling heb was voor mij ongekend. Veel cognitieve training gehad wat er deels aan bijdroeg dat ik nu sterker in mijn schoenen sta en weet wat ik wil. helaas zijn er nog sporen van negativiteit en agressie (waar ik mij voor schaam), als ik daar overheen kom heb ik alles bereikt wat ik wil bereikenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Wow. Dat klinkt best heftig ja. Dan wordt je wel gevormd op minder leuke manieren lijkt me.
Ik weet niet, waarover moest ik beslissen?quote:
Je wil niet weten hoevaak ik wel niet dingen heb lopen vertellen, Beach en Jan bijvoorbeeld werden er gek vanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien moet je maar een heel topic er mee vol posten dat is beter dan het binnen laten pruttelen.
hier ben ik het mee eens, werkt nu al voor mij terwijl dit niet eens mijn directe probleem wasquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien moet je maar een heel topic er mee vol posten dat is beter dan het binnen laten pruttelen.
Ik ben nieuw ik ken het niet je mag mij wel gek maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik weet niet, waarover moest ik beslissen?![]()
[..]
Je wil niet weten hoevaak ik wel niet dingen heb lopen vertellen, Beach en Jan bijvoorbeeld werden er gek van
aan je ouders enzoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
[..]
Je wil niet weten hoevaak ik wel niet dingen heb lopen vertellen, Beach en Jan bijvoorbeeld werden er gek van
Dit is ARG, elkander helpen zie ik wel als een van de speerpunten van deze reeksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
[..]
Dat je er zo over praat zegt al genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:20 schreef n8n het volgende:
[..]
2 jaar geleden waren mensen bang voor mij, tegenwoordig horen dat ik een vriendelijke uitstraling heb was voor mij ongekend. Veel cognitieve training gehad wat er deels aan bijdroeg dat ik nu sterker in mijn schoenen sta en weet wat ik wil. helaas zijn er nog sporen van negativiteit en agressie (waar ik mij voor schaam), als ik daar overheen kom heb ik alles bereikt wat ik wil bereiken
Mwah, no thanksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nieuw ik ken het niet je mag mij wel gek maken.
Ja, morgenquote:
Moet zeggen dat ik op een positieve manier verrast ben door je reacties, tof om ook hier iemand tegen te komen die inspirerend werktquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat je er zo over praat zegt al genoeg voor mij.
Ach, als puntje bij paaltje komt loopt het misschien toch weer anders.quote:
Mag ik weten waar het over gaat? Komt over alsof het veel voor je betekendquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ach, als puntje bij paaltje komt loopt het misschien toch weer anders.Vaak genoeg geroepen, al komt het nu wel erg dichtbij
Nou succes ermee weet niet precies met wat maar succesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ach, als puntje bij paaltje komt loopt het misschien toch weer anders.Vaak genoeg geroepen, al komt het nu wel erg dichtbij
Dank jequote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:24 schreef n8n het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik op een positieve manier verrast ben door je reacties, tof om ook hier iemand tegen te komen die inspirerend werkt
Beach is een onzekere man, maar hij heeft wel een luisterend oor en weet begrip te tonen zoals geen ander dat kan. Het is moeilijk om hem een zetje in de goede richting te geven, maar gelukkig staat hij wel klaar voor je.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:24 schreef n8n het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik op een positieve manier verrast ben door je reacties, tof om ook hier iemand tegen te komen die inspirerend werkt
Studie maakt niks uit, slechts een minuscuul onderdeel van wie je bent. Ik ben vrijwel zeker dat ik met jouw ouders door een deur kanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Dank je
Ik vind het zelf altijd juist interessant om met mensen over zulke dingen te praten. Ook al doe jij dan (dacht ik) een studie in die richting en ik niet en heb ik er niet genoeg kennis van, maar gewoon dat iemand je serieus neemt helpt al.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Beach is een onzekere man, maar hij heeft wel een luisterend oor en weet begrip te tonen zoals geen ander dat kan. Het is moeilijk om hem een zetje in de goede richting te geven, maar gelukkig staat hij wel klaar voor je.
Hier ga ik even over nadenken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:27 schreef n8n het volgende:
[..]
Studie maakt niks uit, slechts een minuscuul onderdeel van wie je bent. Ik ben vrijwel zeker dat ik met jouw ouders door een deur kan
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Mag ik weten waar het over gaat? Komt over alsof het veel voor je betekend
Eerlijk zijn tegenover mijn ouders, over alles.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou succes ermee weet niet precies met wat maar succes
Begripvol luisteren is de sleutel tot wereldvredequote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Beach is een onzekere man, maar hij heeft wel een luisterend oor en weet begrip te tonen zoals geen ander dat kan. Het is moeilijk om hem een zetje in de goede richting te geven, maar gelukkig staat hij wel klaar voor je.
Oh dat is heftig zeg ik weet dat het lastig kan zijn als ik homo zou zijn zou het zeker niet goed vallen bij mijn moeder.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk zijn tegenover mijn ouders, over alles.Waarbij dus het grootste struikelpunt is dat ik uit de kast moet komen voor hun nog (terwijl de rest van de wereld het al wel weet)
Het gaat ook niet goed vallen, ik weet de reactie wel. Maar nu is er geen reactie, er is niks meer, terwijl ik zekerheid wil.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat is heftig zeg ik weet dat het lastig kan zijn als ik homo zou zijn zou het zeker niet goed vallen bij mijn moeder.
Je bent gevormd door alles waar je ooit mee in aanraking gekoment bent, ouders -in standaard situaties- zijn daar een grote invloed op omdat dit de mensen zijn waar je onderbewust veel ideeën over de wereld om je heen hebt opgedaan. Nu ben ik wel uitgegaan van een standaard situatie maar het spreekt hoe dan ook voor je dat je open staat voor andermans denkwijzenquote:
Ja ik wilde juist je post nog een keer quoten om zelf uitleg te vragenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:31 schreef n8n het volgende:
[..]
Je bent gevormd door alles waar je ooit mee in aanraking gekoment bent, ouders -in standaard situaties- zijn daar een grote invloed op omdat dit de mensen zijn waar je onderbewust veel ideeën over de wereld om je heen hebt opgedaan. Nu ben ik wel uitgegaan van een standaard situatie maar het spreekt hoe dan ook voor je dat je open staat voor andermans denkwijzen
Bewonderenswaardig om deze barrière te doorbreken. Vind het zeer kwalijk dat je moeite (denkt te) moet(en) hebben om op dit punt eerlijk te moeten zijn tegenover je ouders. Ik hoop oprecht dat het in goede aarde valt al doet je reactie anders vermoeden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet goed vallen, ik weet de reactie wel. Maar nu is er geen reactie, er is niks meer, terwijl ik zekerheid wil.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik wilde juist je post nog een keer quoten om zelf uitleg te vragen
Ik wist niet zeker waarop je doelde.
Gek genoeg denk ik juist niet bewust door mijn ouders, omdat ik veel van hun denkbeelden afkeur
Maar de manier hoe en wat maakt me niet zo uit![]()
Oja ik ga slapen tot een volgende keer
slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik juist niet bewust door mijn ouders, omdat ik veel van hun denkbeelden afkeur
ligt echt aan je omgeving vs. ouders. Iedere keer als jouw omgeving dit zegt, en jij hebt meer empathie voor je omgeving dan komt er een zenuwpad bij naar dat denkbeeld en sterft het denkbeeld van je ouders af.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Goedkeurig van je ouders willen hebben is toch een natuurlijk iets, althans dat is wat ik heb gemerkt aan mezelf en om me heen. Keuren ze mij af, so be it. Daar kan ik dan mee leven, ik leef al lang genoeg zonder ze. Maar die twijfel en onzekerheid nu, daar kan ik niet tegen meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Bewonderenswaardig om deze barrière te doorbreken. Vind het zeer kwalijk dat je moeite (denkt te) moet(en) hebben om op dit punt eerlijk te moeten zijn tegenover je ouders. Ik hoop oprecht dat het in goede aarde valt al doet je reactie anders vermoeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |