Huh maar iets zijn wat je toch niet bent lijkt me juist ongemakkelijk om dat te pretenderenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:07 schreef n8n het volgende:
[..]
Eerlijk erg stimulerend om te horen, bijna makkelijker om daadwerkelijk homo te zijn voor mijMoeilijkste is om er aan vast te houden wanneer ik niet lekker in m'n vel zit, gaat gestaag beter. Nieuwe mensen ontmoeten die ook een draadje los hebben helpt daar zeker bij, nu moet ik zelf nog geloven dat ik mag zijn wie ik wil
algemene voldoening over je gemoedstoestandquote:
Ik heb me altijd aan moeten passen aan mijn omgeving en dat was indertijd niet alleen een kwestie van 'sociale acceptatie', gelukkig zijn er altijd mensen die het extra waarderen als je buiten de lijntjes tekent maar makkelijk is het niet altijd. Brief gaat goedkomen heb sowieso ff mn hart kunnen luchtenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Huh maar iets zijn wat je toch niet bent lijkt me juist ongemakkelijk om dat te pretenderen![]()
Ja........een terugval is snel gemaakt. Ik weet niet wat er was enzo, maar geef jezelf rustig de tijd.
Enne lukt het al met die brief
Somber.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:12 schreef n8n het volgende:
[..]
algemene voldoening over je gemoedstoestand
Goed van je brief man. Als dat achter de rug is voel je je al een stuk beter.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:12 schreef n8n het volgende:
[..]
algemene voldoening over je gemoedstoestand
[..]
Ik heb me altijd aan moeten passen aan mijn omgeving en dat was indertijd niet alleen een kwestie van 'sociale acceptatie', gelukkig zijn er altijd mensen die het extra waarderen als je buiten de lijntjes tekent maar makkelijk is het niet altijd. Brief gaat goedkomen heb sowieso ff mn hart kunnen luchten
Dat geloof ik best jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Goed van je brief man. Als dat achter de rug is voel je je al een stuk beter.
Heb op internaten gezeten waar het letterlijk pompen of verzuipen was. Laten we zeggen dat de kandidaten van dames in de dop er niks bij warenquote:Op wat voor soort manieren heb je je dan nog meer aan moeten passen aan je omgeving als ik vragen mag?
Wow. Dat klinkt best heftig ja. Dan wordt je wel gevormd op minder leuke manieren lijkt me.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja
[..]
Heb op internaten gezeten waar het letterlijk pompen of verzuipen was. Laten we zeggen dat de kandidaten van dames in de dop er niks bij waren
Het één en het ander, ik zou er een topic mee vol kunnen posten, maar dat lost schijnbaar ook niet op. Ach, het pruttelt verder vanbinnen, het loopt nog een beetje.. Ik zie wel wanneer ik crash.quote:
Beslissing gemaakt?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Het één en het ander, ik zou er een topic mee vol kunnen posten, maar dat lost schijnbaar ook niet op. Ach, het pruttelt verder vanbinnen, het loopt nog een beetje.. Ik zie wel wanneer ik crash.Al zal dat niet lang meer duren.
Misschien moet je maar een heel topic er mee vol posten dat is beter dan het binnen laten pruttelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Het één en het ander, ik zou er een topic mee vol kunnen posten, maar dat lost schijnbaar ook niet op. Ach, het pruttelt verder vanbinnen, het loopt nog een beetje.. Ik zie wel wanneer ik crash.Al zal dat niet lang meer duren.
2 jaar geleden waren mensen bang voor mij, tegenwoordig horen dat ik een vriendelijke uitstraling heb was voor mij ongekend. Veel cognitieve training gehad wat er deels aan bijdroeg dat ik nu sterker in mijn schoenen sta en weet wat ik wil. helaas zijn er nog sporen van negativiteit en agressie (waar ik mij voor schaam), als ik daar overheen kom heb ik alles bereikt wat ik wil bereikenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Wow. Dat klinkt best heftig ja. Dan wordt je wel gevormd op minder leuke manieren lijkt me.
Ik weet niet, waarover moest ik beslissen?quote:
Je wil niet weten hoevaak ik wel niet dingen heb lopen vertellen, Beach en Jan bijvoorbeeld werden er gek vanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien moet je maar een heel topic er mee vol posten dat is beter dan het binnen laten pruttelen.
hier ben ik het mee eens, werkt nu al voor mij terwijl dit niet eens mijn directe probleem wasquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien moet je maar een heel topic er mee vol posten dat is beter dan het binnen laten pruttelen.
Ik ben nieuw ik ken het niet je mag mij wel gek maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik weet niet, waarover moest ik beslissen?![]()
[..]
Je wil niet weten hoevaak ik wel niet dingen heb lopen vertellen, Beach en Jan bijvoorbeeld werden er gek van
aan je ouders enzoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
[..]
Je wil niet weten hoevaak ik wel niet dingen heb lopen vertellen, Beach en Jan bijvoorbeeld werden er gek van
Dit is ARG, elkander helpen zie ik wel als een van de speerpunten van deze reeksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
[..]
Dat je er zo over praat zegt al genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:20 schreef n8n het volgende:
[..]
2 jaar geleden waren mensen bang voor mij, tegenwoordig horen dat ik een vriendelijke uitstraling heb was voor mij ongekend. Veel cognitieve training gehad wat er deels aan bijdroeg dat ik nu sterker in mijn schoenen sta en weet wat ik wil. helaas zijn er nog sporen van negativiteit en agressie (waar ik mij voor schaam), als ik daar overheen kom heb ik alles bereikt wat ik wil bereiken
Mwah, no thanksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nieuw ik ken het niet je mag mij wel gek maken.
Ja, morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |