Maar hoe zit het met de top drie? Dat zijn de eerste drie die ze noemen of wat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
In de prono, ga ik nog goed... alle 2 zitten nog in de stemfase nu!
Ik wilde net zeggen; wat zingen ze eigenlijk??quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
Ze zingen toch hetzelfde als altijd, ook onverstaanbaar?
Geen idee..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met de top drie? Dat zijn de eerste drie die ze noemen of wat?
Niet nieuw bij ze, ik versta ze nooit.quote:
QFTquote:
Ik vind het wel lekker klinken maar vind die gasten echt bloedirritant. En dat gegooi met dodelijke ziektes in liedjes en speeches hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:19 schreef style2k het volgende:
vind die hele jeugd van tegenwoordig maar nix wat een bagger muziek
zijn ze mee gestoptquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker klinken maar vind die gasten echt bloedirritant. En dat gegooi met dodelijke ziektes in liedjes en speeches hoeft van mij niet.
Toedelsquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef JaneDoe het volgende:
lieve god, mag ed er deze week alstublieft uit? dank u, amen
quote:
Ik zag eerder vanavond reclames voorbij komen van Holland's Got Talent dus misschien komt dat eerst. Onuitputtelijk, die gast.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat Erland VOHII ook meteen weer starten zodra dit afgelopen is?
nee inderdaad, dan zallie wel in de bak zittenquote:
Oh ja daar zeg je idd watquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag eerder vanavond reclames voorbij komen van Holland's Got Talent dus misschien komt dat eerst. Onuitputtelijk, die gast.
Of hebben ze er een onverstaanbaar synoniem voor gevonden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kweenie, maar las laatst dat ze t niet meer doen
Ik lach me rot bij dat programma, dus zeke rkijken!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja daar zeg je idd watHet ultieme kamperprogramma. Daar bedank ik voor
Ik ga m'n hamster opgeven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
HGT.. als ik iets een raar programma vind, dan is het dat wel... met honden laten jongleren enzo
Ja, fluiten op de enkel van je partner of een neushoorn. Jottem.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
HGT.. als ik iets een raar programma vind, dan is het dat wel... met honden laten jongleren enzo
RIP.quote:
OHHH.. die vent die op de neus van z'n vrouw ging fluitenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, fluiten op de enkel van je partner of een neushoorn. Jottem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |