quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:06 schreef Pheno het volgende:
Nee, Britt die gaat paardrijden met een t-shirt van My Little Pony
jij ook al?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Vorige week was ik in slaap gevallen, ik weet 't nog heel goed
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Vorige week was ik in slaap gevallen, ik weet 't nog heel goed
samen met steesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:08 schreef Pheno het volgende:
Wendy kan zo naar Ethiopie, ze valt daar niet op als magere spriet.
Inderdaad, dat die Gerland, of hoe hij ook heet er kunstjes op kan zonder te mopperen, is mij een wonder.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:08 schreef Pheno het volgende:
Wendy kan zo naar Ethiopie, ze valt daar niet op als magere spriet.
Jaa..quote:
Nou, inderdaad. En Sway deed ook gewoon weer een musical.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Nou die Arrenbie-meisjes zongen gewoon een ballad, zoals ze vaker doen, niks comfortzone. Maar omdat het origineel Metallica is, is het zogenaamd uit de comfort
Ik vind Erland nou niet bepaald een aantrekkelijk hapjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, dat die Gerland, of hoe hij ook heet er kunstjes op kan zonder te mopperen, is mij een wonder.
Harige baardapen in Australie!quote:
Nee, dat ook weer niet zo, maar hij wil ook weleens een kunstje. En als tv-baas zullen ze wel in de rij staan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Erland nou niet bepaald een aantrekkelijk hapje
Ik denk echt rood, kijk maar naar zijn wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
Die Pyke, is die geverfd rood of lijkt dat maar zo? Wat een zuurpruimbakkes ook
Dat is de lamp op zijn haarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
Die Pyke, is die geverfd rood of lijkt dat maar zo? Wat een zuurpruimbakkes ook
Duh.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:13 schreef Pheno het volgende:
Rolf kijkt ondertussen om zich heen met de tekst op zijn gezicht te lezen "I thought I saw a pussycat"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |