Ja, ik zag het pas nadat ik het geplaatst had en handmatig die 155 in 156 had veranderd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:56 schreef Arcee het volgende:
#155, nummers worden tegenwoordig automatisch opgehoogd.
Je merkt 't wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:55 schreef golfer het volgende:
Nog maar 1 week en dan begint hun zomervakantie alweer.
Knevel en van den Brinkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:55 schreef golfer het volgende:
Nog maar 1 week en dan begint hun zomervakantie alweer.
Linkse politiek....quote:
Fortuyn had zieke hondjes, geen nertsen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef Specularium het volgende:
Toeval? Nertsenfokkerijen op 6 mei?
[/alu]
Zeer irritant mannetje jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
De nertsenfokker laat z'n tegenstander niet uitpraten en heeft z'n feiten niet op een rij.
Heeft die vuile Kay van der Linde zeker in z'n oor gefluisterdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
De nertsenfokker laat z'n tegenstander niet uitpraten en heeft z'n feiten niet op een rij.
Die gasten verdienen gewoon grof geld met dierenleed, en willen hun melkkoe niet kwijtraken natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
Kay van der Linde heeft natuurlijk ook die kreet van die Linkse politiek die het wil verbieden verzonnen, linkse partijen als de PVV die ook tegen de nertsenfokkerij is.
Gewoon leuk, net zoals P&W onzinitems heeft.quote:
Iddquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom hebben ze Van Muiswinkel niet uitgenodigd?
Moet Chabot dat gaan uitleggen? Waar is Bessems?quote:
Die SP'er kwam ook alleen maar aanzetten met argumenten die nergens op slaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Ik wacht op de argumenten van de PVV.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:55 schreef henkde_j het volgende:
Die SP'er kwam ook alleen maar aanzetten met argumenten die nergens op slaan
Inderdaad niet slecht.quote:
Hoeveel gasten zouden er zijn? 1 of 2?quote:
Beatricequote:
Naar het schijnt komt Hansie ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoeveel gasten zouden er zijn? 1 of 2?
Ga jij nou maar weer een nieuwsstukje in elkaar flansen met uitspraken van vanavond.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer een nieuwsstukje in elkaar flansen met uitspraken van vanavond.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer een nieuwsstukje in elkaar flansen met uitspraken van vanavond.
Bedank Kay van de Linde maar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:06 schreef nikk het volgende:
Nooit gedacht dat ik zelfs nertsenhouders sympathieker zou vinden dan SP'ers.
Die nertsenhouder had gewoon een punt.quote:
Welk punt dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die nertsenhouder had gewoon een punt.
Waarvoor wordt dat vlees gehouden dan? Of is dit een vreemd soort sarcasme?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:32 schreef isildur1 het volgende:
Wat een gelul over die nertsenfokker. In China worden die beesten levend gevild. Kippen hebben hier 10 cm2 bewegingsruimte en dan gaan ze lopen zeuren over nertsen. Alsof die beesten alleen maar voor de pels gehouden worden. Dat vlees wordt natuurlijk ook gebruikt. Alsof ze dat weggooien
.
Ik zie het verschil niet met het houden voor vlees, vlees is ook bij uitstek een luxeproduct, zeker in het westen als je kijkt naar de heoveelheid die ieder peroson hier ervan consumeert...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:12 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waarvoor wordt dat vlees gehouden dan? Of is dit een vreemd soort sarcasme?
Anyway, ik moet eerlijk zeggen dat ik wel twijfel over de waarde van het principe dat het doden van een dier om de pels een gruwel is, maar niet wanneer je het voor het vlees doet. Dat beest is immers even goed dood. Het argument van de eerste levensbehoefte vind ik ook niet tellen. Want je kan zoveel beesten doden. De nerts op de kaart zetten maakt dan kennelijk opeens een verschil? Beetje makkelijk. Dieren doden om hun pels wordt vreselijker gemaakt dan het daadwerkelijk is. En dan heb ik het niet eens erover dan jagen op die beesten over het algemeen toffer is dan wat kippen en koeien te slachten.
Nee, meteen weer K&vdB.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:56 schreef Jac0bus het volgende:
Jep ik ga kijken![]()
Is volgende week meteen K&B of eerst een paar weken iets anders?
Jup tot de tour is er KvdB Knevel en Van den Brink #32- Tot de volgende keer maar weerquote:Op maandag 9 mei 2011 17:56 schreef Jac0bus het volgende:
Jep ik ga kijken![]()
Is volgende week meteen K&B of eerst een paar weken iets anders?
EDIT: vanaf 16 mei inderdaad.
Laten we blij zijn! Over grenzen heen kijken!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:51 schreef TNA het volgende:
En als we dan vannacht tevreden gaan slapen herinneren we ons geen woord meer van wat de beste man heeft gezegd.
Ben wat dat betreft erg blij met Rutte.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:06 schreef TNA het volgende:
Tering zeg, hij ouwehoert echt nog exact even saai als voorheen.
quote:
Nee, maar de vraag wat zijn gezin ervan vindt dat hij nu meer tijd heeft zou dit een logisch gevolg kunnen zijn.quote:
Omdat toen nog goed nagedacht werd over alle beslissingen die gemaakt werden. Nu wordt er maar wat geroepen en blijkt later dat het niet kan.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe kan je dat nou missen? Ik ben blij dat we van het gezeik CDA-PVDA gekibbel af zijn..
1000x liever JP4 dan GBL1quote:Op maandag 9 mei 2011 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe kan je dat nou missen? Ik ben blij dat we van het gezeik CDA-PVDA gekibbel af zijn..
Er werd vooral besloten wat niet werd gedaan.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:17 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Omdat toen nog goed nagedacht werd over alle beslissingen die gemaakt werden. Nu wordt er maar wat geroepen en blijkt later dat het niet kan.
Stilstand is beter dan achteruitgang.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Er werd vooral besloten wat niet werd gedaan.
Dit klopt wel, alles werd eerst onderzocht door commissies en vervolgens op de lange baan geschoven.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Er werd vooral besloten wat niet werd gedaan.
Toegegeven, je kan ook te veel onderzoeken waardoor je nooit beslist, en dat deed het vorige kabinet veel. Maar het huidige kabinet onderzoekt bijna niets en beslist zonder te bekijken wat de gevolgen zijn. En dat is wat mij betreft toch erger.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit klopt wel, alles werd eerst onderzocht door commissies en vervolgens op de lange baan geschoven.
Tja, eens. Meer kan ik er niet over zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Toegegeven, je kan ook te veel onderzoeken waardoor je nooit beslist, en dat deed het vorige kabinet veel. Maar het huidige kabinet onderzoekt bijna niets en beslist zonder te bekijken wat de gevolgen zijn. En dat is wat mij betreft toch erger.
Wat is het spannendste moment? 'de overheidsfinanciën op orde brengen'. Getver wat een saaie vent en ook nog leugenachtig.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef TNA het volgende:
Hij grossiert nog steeds in de holle frasen. Zaken van groot belang, draagvlak creëren, hij is echt één van de saaiste sprekers die ik ooit heb gehoord
Over het generaal pardon hadden ze anders niet echt goed nagedacht. Nu blijken de kosten ervan op te lopen tot 6 miljard. Oeps. Die 6 miljard kan Rutte nu bezuinigen op Defensie, Cultuur, Ontwikkelingssamenwerking et cetera, et cetera.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:17 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Omdat toen nog goed nagedacht werd over alle beslissingen die gemaakt werden. Nu wordt er maar wat geroepen en blijkt later dat het niet kan.
psst...je vergeet er dit keer een draai aan te geven om traditioneel de Islam er de schuld van te geven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:43 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Over het generaal pardon hadden ze anders niet echt goed nagedacht. Nu blijken de kosten ervan op te lopen tot 6 miljard. Oeps. Die 6 miljard kan Rutte nu bezuinigen op Defensie, Cultuur, Ontwikkelingssamenwerking et cetera, et cetera.
En door al die bezuinigingen is een kabinet natuurlijk niet snel populair, iedereen wordt wel ergens door geraakt. Daarom heb ik er juist wel waardering voor dat het kabinet toch maar mooi alle voorstellen waarmaakt, ondanks protesterende hippies door het hele land.
Dat er bezuinigd moet worden staat nu eenmaal vast. Het vorige kabinet, waar jij zo naar terug verlangt, gaf 32 miljard euro per jaar meer uit dan er binnen kwam. Dat is 5 euro per dag per Nederlander. Rutte heeft de ondankbare taak op zich genomen om de opgebouwde staatsschuld, die de spuigaten uitloopt, te verkleinen.
Ik ben oprecht benieuwd waar je dat vandaan hebt en hoe dat berekend is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:43 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Over het generaal pardon hadden ze anders niet echt goed nagedacht. Nu blijken de kosten ervan op te lopen tot 6 miljard. Oeps. Die 6 miljard kan Rutte nu bezuinigen op Defensie, Cultuur, Ontwikkelingssamenwerking et cetera, et cetera.
Slaapverwekkend interview, waarbij men al van te voren alle antwoorden van Balkenende kon invullenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:28 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Stuitend optreden van die Balkenende weer, alsof hij nooit uit z'n mediatrainingen weggeweest is, nooit de vragen beantwoordend maar altijd zijn tunnelvisie van zijn eigen bekrompen werkelijkheid spuwend. En dan nog trots gaan op z'n groot verantwoordelijkheidsgevoel terwijl hij geen idee heeft wat 't inhoudt... bah bah bah.... en dan P&W die ernaast zitten en het slikken als zoete koek.
Ik had zo gehoopt dat we nu eindelijk 'ns iets te zien kregen van de mens Balkenende en wat 't allemaal met 'm gedaan had, maar niets van dat al... die zit nog diep, diep verscholen in de diepe kerkers van z'n onderbewustzijn.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:08 schreef Maloney het volgende:
Wat een volslagen principeloos figuur!
'Ja, de formatie duurde al zo lang en Prinsjesdag kwam eraan dus daarom moest dit kabinet er maar komen'
'Hillary Clinton en Rasmussen drongen zo aan dus zei Maxime maar vast dat we wel in Uruzgan zouden blijven. Kan ik er wat aan doen dat de PvdA er intern nog niet uit was'
De Volkskrant, 15-11-2007quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:05 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik ben oprecht benieuwd waar je dat vandaan hebt en hoe dat berekend is.
Ja, maar wat doen onze Nederlandse crême de la crême top-interviewers P&W daar dan aan ?!?!?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Slaapverwekkend interview, waarbij men al van te voren alle antwoorden van Balkenende kon invullen.
Ah, je baseert je op een artikel uit 2007 van een toenmalige oppositielid, zonder verdere bewijslast. En destijds volkomen op aannames gebaseerd door Kamp.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:50 schreef Durnstic het volgende:
[..]
De Volkskrant, 15-11-2007
Kamp: kosten pardonregeling zeker 6 miljard
De kosten voor het generaal pardon dat afgelopen zomer van kracht is geworden, zullen ‘ten minste zes miljard euro bedragen’. Dat heeft VVD’er Kamp becijferd tijdens de behandeling van de Justitiebegroting in de Kamer.
Kamp gaat ervan uit dat voor ten minste 15 duizend gepardonneerden (‘een heel lage schatting’) twintig jaar lang bijstandsuitkeringen, bijzondere bijstand, huursubsidies, gezondheidszorg, onderwijs en oudedagsvoorzieningen nodig zijn. ‘Dat kost 20 duizend euro per persoon per jaar, dus zes miljard euro. Minstens’, aldus het VVD-Kamerlid.
____
Dan zijn de kosten van de gezinnen die massaal herenigd worden en de criminaliteit die dit allemaal met zich meebrengt nog buiten beschouwing gelaten.
Sinds dit naar buiten kwam kan je überhaupt geen interview met Balkenende meer serieus nemen. Lekkere premier hadden we zeg. En dan verbaasd zijn dat Mark Rutte zo wordt geprezen als frisse wind in Den Haagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:56 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ja, maar wat doen onze Nederlandse crême de la crême top-interviewers P&W daar dan aan ?!?!?
Ik heb ze echt geen enkel moment Balkenende terug op aarde horen trekken of zelfs maar een poging horen doen. Alleen Witteman sprak op een gegeven moment z'n verbazing uit over het ontbreken van enig kritische zelfreflectie van Balkenende, maar ook dat dan nog maar één enkele keer in het hele godsganze interview !!!
Het is ook wel zo dat Balkenende daar niet als premier zit om zijn beleid te verdedigen. Het is meer bedoeld om hem gewoon zijn verhaal te doen en zijn visie te geven op het geheel. Het was dan ook gewoon een gesprek, en geen kritisch interview. Dat kan ook niet, 8 jaar Balkenende in nog geen uur behandelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:56 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ja, maar wat doen onze Nederlandse crême de la crême top-interviewers P&W daar dan aan ?!?!?
Ik heb ze echt geen enkel moment Balkenende terug op aarde horen trekken of zelfs maar een poging horen doen. Alleen Witteman sprak op een gegeven moment z'n verbazing uit over het ontbreken van enig kritische zelfreflectie van Balkenende, maar ook dat dan nog maar één enkele keer in het hele godsganze interview !!!
Had 'm dan een microfoon gegeven en was iets zinnigs gaan doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het is ook wel zo dat Balkenende daar niet als premier zit om zijn beleid te verdedigen. Het is meer bedoeld om hem gewoon zijn verhaal te doen en zijn visie te geven op het geheel. Het was dan ook gewoon een gesprek, en geen kritisch interview. Dat kan ook niet, 8 jaar Balkenende in nog geen uur behandelen.
Dat hij hetzelfde zegt is toch logisch. Het zou wat zijn zeg, wanneer hij zou zeggen dat het heel anders lag...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:15 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Had 'm dan een microfoon gegeven en was iets zinnigs gaan doen.
Wat we kregen was meer van 't zelfde wat we al die 8 jaar al moeten aanhoren. Niets nieuws, geen progressie, geen enkel nieuw inzicht alleen maar meer van 't zelfde.
Genoeg politici die na hun functioneren opeens een stuk transparanter durven te opereren. Links én rechts. Maar Balkenende is zeer ijdel, dat is denk ik ook een van de redenen dat er in Nederland nooit een Irak-onderzoek is gekomen... nouja, voor zover dat er was werd het door Balkenende en co. afgedaan als onzin.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat hij hetzelfde zegt is toch logisch. Het zou wat zijn zeg, wanneer hij zou zeggen dat het heel anders lag...
Ja, jammer dat ze haar haar er weer afgehaald heeft.quote:
staat immers leuk zoals ze t nu heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ze haar haar er weer afgehaald heeft.
Ik vind het zo ook wel leuk , maar korter moet het nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:22 schreef Apotheose het volgende:
[..]
staat immers leuk zoals ze t nu heeft.Zo kort is dat niet, vind ik.
Ja, omdat het al weer iets langer is dan het was en het was echt kort.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:22 schreef Apotheose het volgende:
staat immers leuk zoals ze t nu heeft.Zo kort is dat niet, vind ik.
Het is nu ook te kort, ze is toch geen pleeborstel met krullen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, omdat het al weer iets langer is dan het was en het was echt kort.
Omdat hun vader ook hun neef is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Urk![]()
De mensen die in de bus naar Urk stappen zien er ook vaak wat curieus uit.
familie van me woont in urk. Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Urk![]()
De mensen die in de bus naar Urk stappen zien er ook vaak wat curieus uit.
Zal wel import zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
familie van me woont in urk. Niks mis mee hoor
Broer en tevens oom?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
familie van me woont in urk. Niks mis mee hoor
quote:
neequote:
Dus ik hoorde het toch goedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:32 schreef MilaNL het volgende:
Van het eiland af noemen ze naar de Wallen.
Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:32 schreef MilaNL het volgende:
Volgens mij kreeg ze niet eens een staande ovatie uit de kamer toen ze vertrok.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
Ze is wel persoonlijk betrokken. Ik heb haar tijdens die reis nogal via Twitter gevolgd en daar zat weinig politieks aan.
Mis haar wel als politica, ondanks dat ze niet van mijn partij is.
Ja lijkt mij ook erg tofquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij moet ik hem een keer live gaan zien.
Ja, snap jij het?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:11 schreef alors het volgende:
wtfffffffffffffffff ik wist dat die tafel omhoog zou gaan, bizaaaaaaaaaaarr![]()
Je ziet ook geen armkracht, spieren spannen nauwelijks aan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:14 schreef MilaNL het volgende:
Je denkt dat er gewoon een stok aan die tafel vast zit. Maar dat weet hij ookEn dan haalt ie dat kleedje eraf. En dan weet je het nog niet. En al 180 jaar lang is niemand erachter gekomen hoe die dat nou doet.
Nee maar om dat zo te laten lijken kun je denk ik nog wel redelijk leren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je ziet ook geen armkracht, spieren spannen nauwelijks aan.
Ik gok dat het vast wel ergens online staat, of iig een omschrijving die in de buurt komt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:17 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Nee maar om dat zo te laten lijken kun je denk ik nog wel redelijk leren.
Maar het is leuker om er nooit achter te komen hoe het nou gaat. Als je het eenmaal weet is de lol eraf.
Bijna goed, het klinkt in het dialect wel als de walle. Maar dat betekent puur naar de (vaste) wal gaan. Klonk uit de mond van de burgemeester wel een beetje curieus inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:32 schreef MilaNL het volgende:
Dat tafeltje is idd vervelende truc, eigenlijk zijn die simpele "vingerkunsten" met kranten en kaarten nog het mooist.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:14 schreef MilaNL het volgende:
Je denkt dat er gewoon een stok aan die tafel vast zit. Maar dat weet hij ookEn dan haalt ie dat kleedje eraf. En dan weet je het nog niet. En al 180 jaar lang is niemand erachter gekomen hoe die dat nou doet.
Met het wereldwijde internet had het toch wel eens een keer online moeten staan hoe dat werkt met dat tafeltje? Ik heb er namelijk WEL op gezocht via google, maar ik vind het antwoord niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat tafeltje is idd vervelende truc, eigenlijk zijn die simpele "vingerkunsten" met kranten en kaarten nog het mooist.
Hij lulde er mooi omheen, dat het tafeltje 108 jaar oud is enzo. Ja, dat was de vraag niet, Hans. Maar goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:17 schreef Apekoek het volgende:
Hehe hansie gaf op einde een beetje toe dat het aan het tafeltje zelf zou kunnen liggen.
Gezien dat doekje zou het wel iets heel sneus moeten zijn. Waarom haalde hij dat doekje er niet af...quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Met het wereldwijde internet had het toch wel eens een keer online moeten staan hoe dat werkt met dat tafeltje? Ik heb er namelijk WEL op gezocht via google, maar ik vind het antwoord niet.
2 stokjes die handvatten geven onder het doekje door.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Gezien dat doekje zou het wel iets heel sneus moeten zijn. Waarom haalde hij dat doekje er niet af...
Omdat dan zijn tafel op de grond flikkert he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Gezien dat doekje zou het wel iets heel sneus moeten zijn. Waarom haalde hij dat doekje er niet af...
Ik sla maar over. Een topman die goed komt praten dat hij een zooi mensen uit zijn bedrijf moest gooien omdat het anders mis zou gaan. Froger over een programma dat ik toch nooit ga kijken en bah, weer Chabot.quote:Peter Bakker
CEO van TNT neemt binnenkort afscheid.
Bart Chabot
Onze politiekwatcher bepspreekt huilende politici.
Natasja Froger
Presentatrice start met 'Welcome Home' een nieuw programma voor RTL.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef DrDentz het volgende:
Natasja Froger. 100% pure goedheid. Ik ga kijken.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef DrDentz het volgende:
Alleen de bril mist nog...Wat een slavendrijver is die man..quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie deze man wel zo staat in zijn directiekamer:
We tekenen een geel lijntje waar ze niet overheen mogen lopen!
[ afbeelding ]
We laten ze rekruteringfolders rondbrengen voor nieuwe verse postbezorgers!
[ afbeelding ]
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Kan zomaar zijn dat hij volgend jaar niet meer in staat is om te werken door z'n tumor.. ik denk dat er zoiets achter zit als "nu kan het nog"
Ze wouden de groeten doen aan iemand ofzo..quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:52 schreef fespo het volgende:
mijn geluid stond uit, verstoorde die jongens de uitzending?
Die is toch weggehaald?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Kan zomaar zijn dat hij volgend jaar niet meer in staat is om te werken door z'n tumor.. ik denk dat er zoiets achter zit als "nu kan het nog"
Wat een figuur ook... hij houdt zich helemaal niet bezig met de werknemers van zijn bedrijf. In plaats daarvan gaat hij liever de schijnheiligman in Afrika uithangen. Als bonus krijgt hij na z'n oprotpremie en vertrek een baantje bij de VN.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie deze man wel zo staat in zijn directiekamer:
We tekenen een geel lijntje waar ze niet overheen mogen lopen!
[ afbeelding ]
We laten ze rekruteringfolders rondbrengen voor nieuwe verse postbezorgers!
[ afbeelding ]
Natasquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef DrDentz het volgende:
Ja, ze maken het openlijk belachelijk, mooi.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:14 schreef msnk het volgende:
Zei die daarnet echt "voor de enkeling die het niet gezien heeft"!!!!??!?!?!?
idd elk jaar 90's rock nummersquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef alors het volgende:
Turkije stuurt juist prima rocknummers vaak
Openlijk foute homo in de politiekquote:
gisteren nog niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Misschien leuk om Jan Kees de Jager te vragen voor dit item, hij is nu toch ook homo
He?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Beker verloren en uitgeschakeld in de EL dus dat kan niet meer helaas.
Dat was ie al. Dat wordt je niet opeens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Misschien leuk om Jan Kees de Jager te vragen voor dit item, hij is nu toch ook homo
Foute partij, maar lijkt mij een heel erg leuke kerel met humor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat de naborrel met Frits ook wel mooie kroegenpraat oplevert.
Prima partij, en lijkt mij een topgozertquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Foute partij, maar lijkt mij een heel erg leuke kerel met humor.
Mwah, sporters en P&W blijft drama.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef msnk het volgende:
Lekker rustig. Ik neem aan dat we allemaal op Kenneth Perez aan het wachten zijn.
Mwoa, Perez kan wel ouwehoeren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, sporters en P&W blijft drama.
Uiteraard. Het orakel uit Denemarken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:34 schreef msnk het volgende:
Lekker rustig. Ik neem aan dat we allemaal op Kenneth Perez aan het wachten zijn.
Was wel ooit wethouder van Amsterdam.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef msnk het volgende:
De eurovisie homo moet wat te zeggen hebben
En daarna Den Haagquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Was wel ooit wethouder van Amsterdam.
En bedenker van I Amsterdam toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Was wel ooit wethouder van Amsterdam.
Ik hoop dat ie op de terugweg vanuit Amsterdam met de helikopter ook even uit gaat stappen om een biertje te halen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef Specularium het volgende:
Krijgen we nog Theo Jansen te zien die half uit de bus flikkert met bier?
En ja hoor....quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:51 schreef Specularium het volgende:
Frits heeft hier vast ook een mening over.
Eensch.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:52 schreef Specularium het volgende:
Wat een gelul allemaal over dat zinnetje.
Ze moet helemaal niet teruggefloten worden. Ze is leuk zo.
Ik ben er wel blij meequote:
Emigreer ze.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:49 schreef fespo het volgende:
gatverdamma in 2014 komen hier dus 3x zoveel oost europeanen rotzooi trappen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie op de terugweg vanuit Amsterdam met de helikopter ook even uit gaat stappen om een biertje te halen.
quote:Vanavond viert Pauw & Witteman haar vijfjarig bestaan met een bijzondere uitzending. In deze laatste uitzending van het seizoen wordt er aan de hand van verschillende thema's teruggeblikt op de afgelopen vijf jaar.
• Advocaat Bram Moszkowicz schoof de afgelopen jaren regelmatig aan om strafzaken te bespreken. Hoe belangrijk is een optreden in de media voor een strafzaak?
• Schrijfster en columniste Heleen van Royen bespreekt de rol van vrouwen bij Pauw & Witteman en ze roept vrouwen op ambitieuzer te zijn en meer te bluffen.
• Oud-vicepremier Wouter Bos over de relatie van politici met de media. Wie maakt gebruik van wie? En hoe zit dat met reputatieschade?
• Bart Chabot maakt een selectie van de vele kijkersvragen en legt deze vanavond voor aan Jeroen en Paul.
• De theatergroep Ashton Brothers keert terug op de planken met een reprise van de successhow Charlantans, a medicine show. Pepijn Gunneweg gaat hier op in.
We zullen je alweer niet missen.quote:
Valt wel mee met dat waardeloos bezig zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:25 schreef msnk het volgende:
De VARA is al maanden waardeloos bezig, hoe zou dat toch komen?
Serieus, terugblikken met Bram Moszkowicz?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:21 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij een leuke laatste uitzending van het seizoen vanavond.
We kunnen nou eenmaal niet allemaal van die hoogstaande TV brengen zoals WNL en Powned.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:25 schreef msnk het volgende:
De VARA is al maanden waardeloos bezig, hoe zou dat toch komen?
Leuk om zijn media-optredens eens te beschouwen en te kijken in hoeverre dat invloed heeft op z'n rechtszaken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:44 schreef pberends het volgende:
Serieus, terugblikken met Bram Moszkowicz?.
Zowel P&W als DWDD zijn beide zeer incidenteel amusant/informatief geweest de afgelopen drie maandenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt wel mee met dat waardeloos bezig zijn.
Vanavond is gewoon een veredelde seizoensterugblik.
POWNEDquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
We kunnen nou eenmaal niet allemaal van die hoogstaande TV brengen zoals WNL en Powned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |