Ja, ik zag het pas nadat ik het geplaatst had en handmatig die 155 in 156 had veranderd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:56 schreef Arcee het volgende:
#155, nummers worden tegenwoordig automatisch opgehoogd.
Je merkt 't wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:55 schreef golfer het volgende:
Nog maar 1 week en dan begint hun zomervakantie alweer.
Knevel en van den Brinkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:55 schreef golfer het volgende:
Nog maar 1 week en dan begint hun zomervakantie alweer.
Linkse politiek....quote:
Fortuyn had zieke hondjes, geen nertsen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef Specularium het volgende:
Toeval? Nertsenfokkerijen op 6 mei?
[/alu]
Zeer irritant mannetje jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
De nertsenfokker laat z'n tegenstander niet uitpraten en heeft z'n feiten niet op een rij.
Heeft die vuile Kay van der Linde zeker in z'n oor gefluisterdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
De nertsenfokker laat z'n tegenstander niet uitpraten en heeft z'n feiten niet op een rij.
Die gasten verdienen gewoon grof geld met dierenleed, en willen hun melkkoe niet kwijtraken natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
Kay van der Linde heeft natuurlijk ook die kreet van die Linkse politiek die het wil verbieden verzonnen, linkse partijen als de PVV die ook tegen de nertsenfokkerij is.
Gewoon leuk, net zoals P&W onzinitems heeft.quote:
Iddquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom hebben ze Van Muiswinkel niet uitgenodigd?
Moet Chabot dat gaan uitleggen? Waar is Bessems?quote:
Die SP'er kwam ook alleen maar aanzetten met argumenten die nergens op slaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Ik wacht op de argumenten van de PVV.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:55 schreef henkde_j het volgende:
Die SP'er kwam ook alleen maar aanzetten met argumenten die nergens op slaan
Inderdaad niet slecht.quote:
Hoeveel gasten zouden er zijn? 1 of 2?quote:
Beatricequote:
Naar het schijnt komt Hansie ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoeveel gasten zouden er zijn? 1 of 2?
Ga jij nou maar weer een nieuwsstukje in elkaar flansen met uitspraken van vanavond.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer een nieuwsstukje in elkaar flansen met uitspraken van vanavond.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer een nieuwsstukje in elkaar flansen met uitspraken van vanavond.
Bedank Kay van de Linde maar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:06 schreef nikk het volgende:
Nooit gedacht dat ik zelfs nertsenhouders sympathieker zou vinden dan SP'ers.
Die nertsenhouder had gewoon een punt.quote:
Welk punt dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die nertsenhouder had gewoon een punt.
Waarvoor wordt dat vlees gehouden dan? Of is dit een vreemd soort sarcasme?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:32 schreef isildur1 het volgende:
Wat een gelul over die nertsenfokker. In China worden die beesten levend gevild. Kippen hebben hier 10 cm2 bewegingsruimte en dan gaan ze lopen zeuren over nertsen. Alsof die beesten alleen maar voor de pels gehouden worden. Dat vlees wordt natuurlijk ook gebruikt. Alsof ze dat weggooien
.
Ik zie het verschil niet met het houden voor vlees, vlees is ook bij uitstek een luxeproduct, zeker in het westen als je kijkt naar de heoveelheid die ieder peroson hier ervan consumeert...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:12 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waarvoor wordt dat vlees gehouden dan? Of is dit een vreemd soort sarcasme?
Anyway, ik moet eerlijk zeggen dat ik wel twijfel over de waarde van het principe dat het doden van een dier om de pels een gruwel is, maar niet wanneer je het voor het vlees doet. Dat beest is immers even goed dood. Het argument van de eerste levensbehoefte vind ik ook niet tellen. Want je kan zoveel beesten doden. De nerts op de kaart zetten maakt dan kennelijk opeens een verschil? Beetje makkelijk. Dieren doden om hun pels wordt vreselijker gemaakt dan het daadwerkelijk is. En dan heb ik het niet eens erover dan jagen op die beesten over het algemeen toffer is dan wat kippen en koeien te slachten.
Nee, meteen weer K&vdB.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:56 schreef Jac0bus het volgende:
Jep ik ga kijken![]()
Is volgende week meteen K&B of eerst een paar weken iets anders?
Jup tot de tour is er KvdB Knevel en Van den Brink #32- Tot de volgende keer maar weerquote:Op maandag 9 mei 2011 17:56 schreef Jac0bus het volgende:
Jep ik ga kijken![]()
Is volgende week meteen K&B of eerst een paar weken iets anders?
EDIT: vanaf 16 mei inderdaad.
Laten we blij zijn! Over grenzen heen kijken!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:51 schreef TNA het volgende:
En als we dan vannacht tevreden gaan slapen herinneren we ons geen woord meer van wat de beste man heeft gezegd.
Ben wat dat betreft erg blij met Rutte.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:06 schreef TNA het volgende:
Tering zeg, hij ouwehoert echt nog exact even saai als voorheen.
quote:
Nee, maar de vraag wat zijn gezin ervan vindt dat hij nu meer tijd heeft zou dit een logisch gevolg kunnen zijn.quote:
Omdat toen nog goed nagedacht werd over alle beslissingen die gemaakt werden. Nu wordt er maar wat geroepen en blijkt later dat het niet kan.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe kan je dat nou missen? Ik ben blij dat we van het gezeik CDA-PVDA gekibbel af zijn..
1000x liever JP4 dan GBL1quote:Op maandag 9 mei 2011 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe kan je dat nou missen? Ik ben blij dat we van het gezeik CDA-PVDA gekibbel af zijn..
Er werd vooral besloten wat niet werd gedaan.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:17 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Omdat toen nog goed nagedacht werd over alle beslissingen die gemaakt werden. Nu wordt er maar wat geroepen en blijkt later dat het niet kan.
Stilstand is beter dan achteruitgang.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Er werd vooral besloten wat niet werd gedaan.
Dit klopt wel, alles werd eerst onderzocht door commissies en vervolgens op de lange baan geschoven.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Er werd vooral besloten wat niet werd gedaan.
Toegegeven, je kan ook te veel onderzoeken waardoor je nooit beslist, en dat deed het vorige kabinet veel. Maar het huidige kabinet onderzoekt bijna niets en beslist zonder te bekijken wat de gevolgen zijn. En dat is wat mij betreft toch erger.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit klopt wel, alles werd eerst onderzocht door commissies en vervolgens op de lange baan geschoven.
Tja, eens. Meer kan ik er niet over zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Toegegeven, je kan ook te veel onderzoeken waardoor je nooit beslist, en dat deed het vorige kabinet veel. Maar het huidige kabinet onderzoekt bijna niets en beslist zonder te bekijken wat de gevolgen zijn. En dat is wat mij betreft toch erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |