NL is kutquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hier: http://en.wikipedia.org/w(...)s_Cup_First_Division
Ik had ook de BBC aan tijdens de Six Nations, maar ik las op therugbyforum.com dat veel mensen die het niet live konden kijken op TV ontzettende moeite hadden om een stream te vinden die niet na enkele minuten uit de lucht werd gehaald. Ik denk dat ze tijdens het WK ook behoorlijk streng gaan zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:10 schreef borisz het volgende:
Tijdens de Six Nations had ik gewoon de BBC aan en een enkele keer een stream van de NOS. Dus een probleem was er niet. De NOS heeft wel de rechten, maar hoe en wat ze er mee gaan doen... `We merken het wel.
http://www.espnscrum.com/(...)by/story/140538.htmlquote:Fiji could be forced to sit out this year's Rugby World Cup in New Zealand for financial reasons, according to local media reports.
Colonel Mosese Tikoitoga, the head of the Fijian Rugby Union (FRU), has alleged that team manager Pio Bosco Tikoisuva believes that F$5million will be required to properly prepare the national side for the tournament.
While the government has promised to provide $3million in funds, it has thus far only approved the release of $400,000. It has not been established if that money has yet reached the union or when the rest of the promised financial support will be forthcoming.
This worrying news comes less than a week before Fiji, who reached the quarter-finals of the 2007 World Cup in France, are set to unveil a 50-man provisional squad for this year's event. They are scheduled to compete in Pool D alongside reigning champions South Africa, Wales, Samoa and Namibia.
There is also the possibility that if Fiji do manage to raise sufficient funds to travel to New Zealand, some of their players might not be allowed into the country. Fijian citizens with links to Commodore Frank Bainimarama, whose military regime seized control of the country in 2006, are currently not permitted to enter New Zealand and that could spell trouble for a number of Fiji's players. The International Rugby Board (IRB) is asking for leniency for the Fijians but New Zealand Prime Minister John Key insists that he will not be backing down on the issue.
"At the end of the day, we don't take our riding instructions from the IRB," Key told AP. "Our view is that we want to see democracy restored in Fiji. This is the only thing that we've got that holds their feet to the fire."
Welke pub is dit in jouw geval?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef knnth het volgende:
Ik tel de dagen af.
Pool D lijkt me een erg leuke pool, het zou dubbel zonde zijn als Fiji het niet gaat redden.
Mijn meeste aandacht gaat natuurlijk naar Pool C, de pool met Ierland.
Gelukkig zendt de sportpub alles uit (zeggen ze .. ik moet het nog maar zien met de handvol nutteloze nachtwedstrijden) en de hele wereld weet al dat ze me niet moeten lastig vallen in september en oktober. Het worden weer zes mooie weken.
Check artikel voor foto's. Laatste berichten zijn wel dat hij alsnog dinsdag mag bijsluiten bij het trainingskamp.quote:http://www.dailymail.co.u(...)ded-Wales-squad.html
Phillips suspended from Wales' squad following alleged fracas at McDonald's
Lions scrum-half Mike Phillips fears he will miss the World Cup after being banned by Wales following a late-night altercation in Cardiff city centre.
The 28-year-old, who split with girlfriend Duffy last month, was led away by police in the early hours of Tuesday after a row with door staff outside a McDonald’s.
Serieus? Meer nog dan het WK cricket, waar fors bevolkte landen als India, Pakistan en Sri Lanka ook nog met veel belangstelling naar kijken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:30 schreef Nielsch het volgende:
Het WK Rugby is op de Olympische Spelen en het WK Voetbal na het best bekeken meerdaagse sportevenement ter wereld.
Ja, als het goed is wel. Ik begreep wel dat cricket de meeste gespeelde sport is ter wereld, nog meer dan voetbal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Serieus? Meer nog dan het WK cricket, waar fors bevolkte landen als India, Pakistan en Sri Lanka ook nog met veel belangstelling naar kijken?
Wat mij betreft mag Engeland net als in 2003 en in 2007 het gastland uitschakelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:16 schreef Leatherface het volgende:
Ik ga het WK in ieder geval met veel belangstelling volgen, zover als dat lukt.
Zoals gezegd gun ik het de All Blacks wel weer eens, voor eigen publiek. Het is en blijft toch een rugbybolwerk en ze hebben sinds die eerste editie de wereldbeker niet meer gewonnen.
Dan treedt NZ ook eens uit de schaduw van de grote broer.
quote:Hernandez to miss World Cup
Argentina have received a monumental blow ahead of the forthcoming World Cup with the news that star back Juan Martin Hernandez will miss the tournament after failing to recover from a right knee injury.
Pumas coach Santiago Phelan today unveiled his 30-man player list to play in New Zealand and confirmed Hernandez will not be there. Hernandez suffered his injury in March, playing for French club side Racing Metro against Bourgoin. He underwent surgery and began an intensive rehabilitation process in the hope of recovering in time for the World Cup.
Phelan cut nine other players from his provisional squad: Agustin Figuerola, Genaro Fessia, Lucas Borges, Martin Bustos Moyano, Eusebio Guinazu, Rafael Carballo, Santiago Guzman, Andres Bordoy and Gabriel Ascarate.
Bordoy and Ascarate will travel with the squad for their warm-up Test against Wales in Cardiff on August 20, to provide back-up in case of injuries.
Familiar names included in the World Cup squad include Leicester's Horacio Agulla and Marcos Ayerza and former Leinster fly-half Felipe Contepomi. Former Sale No.8 Juan Fernandez Lobbe will be a key component in the Argentinean team if they are to emulate their 2007 World Cup form and he will look to Exeter Chiefs' new winger Gonzalo Camacho for tries.
Argentina will play Wales on August 20 at the Millennium Stadium before starting their World Cup campaign against England on September 10 in Dunedin.
Argentina World Cup squad: Horacio Agulla, Patricio Albacete, Marcos Ayerza, Marcelo Bosh, Maximiliano Bustos, Gonzalo Camacho, Alejandro Campos, Manuel Carizza, Felipe Contepomi, Agustin Creevy, Julio Farias Cabello, Juan Fernandez Lobbe, Santiago Fernandez, Juan Figallo, Mariano Galarza, Alvaro Galindo, Lucas Gonzalez Ambrosio, Agustin Gosio, Juan Imhoff, Alfredo Lalanne, Mario Ledesma, Juan Manuel Leguizamon, Martin Rodriguez, Rodrigo Roncero, Federico Sanchez, Martin Scelzo, Leonardo Senatore, Gonzalo Tiesi, Tomas Vallejos, Nicolas Vergallo.
Ziggo gooit dus France 2 uit het digitale pakketquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:12 schreef borisz het volgende:
France 2 hebben we gelukkig nog voor een aantal duels live.
Had laatste een Duitse website gevonden die alle wedstrijden live gaat streamen. Zou 35 euro kosten om alle wedstrijden te kunnen zien. Dat had ik er wel voor over. Helaas, ik werd net enthousiast toen ik las dat alleen mensen in Duitsland, Luxemburg en nog wat kleine landen rondom Duitsland lid kunnen worden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ziggo gooit dus France 2 uit het digitale pakket!.
. Daar ging de kans om nog wat live op tv te zien.
Oh en met deze link kan je alle 'Nederlandse' aanvangstijden krijgen.. http://www.rugbyworldcup.com/home/fixtures/poolstage.html
En ook Gavin Henson (Wales) is definitief uitgeschakeld voor het WK met een blessure.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:21 schreef knnth het volgende:
Juan Smith (RSA) gaat niet mee naar het WK wegens een achillespeesblessure
Zo ook Danny Care (ENG) wegens een gebroken teen en Matt Giteau (AUS) is niet geselecteerd.
Die van mijn zat op de javastraat, < 250 m van mijn huis, maar die is gesloten (failliet).quote:
Nu is Ferris de slechtste niet maar een backrow Wallace-Heaslip-O'Brien zou toch wel voor slapeloze nachten zorgen bij de tegenstander.quote:O'Brien major doubt for World Cup
WITH just over two weeks to the start of their World Cup campaign, flanker Sean O'Brien has emerged as a major injury concern for Ireland.
The European Player of the Year is understood to have sustained a heavy knee injury in training which places him in doubt for Ireland's opening clash with the US on September 11 and rules him out of the final warm-up international against England at Lansdowne Road on Saturday.
http://www.independent.ie(...)rld-cup-2857248.html
Phew. Jammer dat ik de wedstrijd zaterdag niet kan zien, Ierland-Engeland is natuurlijk een mooie pot en wil Tuilagi graag een keer aan het werk zien.quote:"Sean will be fine, it wasn't prudent to include him this weekend," said Kidney. "But as you can see he's in training already and he'll work his way back in. If he is injured and he is scoring tries at the end of the game we'll take that wouldn't we."
Je moet toch ergens ontbijten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Jammer van de tijden, ik weet niet of ik het ga trekken om om 10 uur in de pub te gaan zitten.
Zie post #27quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:42 schreef Keano het volgende:
Ik heb er weer zin in!
Bij het vorige WK stond de pub zo vol dat er geen mensen meer bij mochten. Mooi sfeertje was dat
Mijn sympathie gaat uit naar Ierland.
Heeft iemand misschien een lijst met de wedstrijden + de europese tijden?
Ik was nog niet helemaal wakker. Thanks!quote:
nu dusquote:
Mooi item, ook met die voorbeelden er gelijk bij. Veel interessanter dan de rest van deze hele voorbeschouwing.quote:
ITVquote:Op zondag 4 september 2011 15:26 schreef Breach het volgende:
Eindelijk gaan we weer los
Iemand nog mogelijkheden om te kijken in NL? Want dat fijne Ziggo heeft de Franse zender eraf gegooid.
Finale sowieso, verder is het nog een '?'quote:Op zondag 4 september 2011 15:28 schreef Sperma het volgende:
Is het al zeker of de NOS de wedstrijden uit gaat zenden of niet?
Alles live op ITV. Zonder abonnement te ontvangen met een goedkope schotel uitgericht op 28.2E.quote:
Hoe kom ik aan ITV zonder schotel :pquote:Op zondag 4 september 2011 15:29 schreef borisz het volgende:
[..]
ITV.
Ik ga als ik ga kijken een laptop HDMI'en aan de TV denk ik.
[..]
Finale sowieso, verder is het nog een '?'
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:30 schreef Nielsch het volgende:
Vier jaar geleden opende ik hem ook in mei, dus ik dacht, laat ik het maar weer doen. Oh en Beavis / Oldbie, om mijn goede wil te tonen heb ik er zelfs een plaatje van Zuid-Afrika ingezet!
Eén meter 92 vroeg het me ook af.quote:
Ik download gewoon alles via een sporttorrent site.quote:Op zondag 4 september 2011 15:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan ITV zonder schotel :p
De spanning is hier voelbaarquote:Op zondag 4 september 2011 16:44 schreef Dos37 het volgende:
Heerlijk ga proberen zo veel mogelijk te zien, destijds in 2003 was ik in Australië echt ongelofelijk wat een sfeer daar toen hing.
Vergeet niet dat het vanaf 25 september zomertijd is aldaar ...quote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
In Nieuw-Zeeland is het GMT +12, dus 11 uur terugrekenen ...
Toch?
Onee, 10 uur verder rekenen.
Nogmaals.. onee! 10 uur terug rekenen!
Lekker duidelijkquote:Dank voor uw reactie. Uiteraard gaat de NOS aandacht besteden aan het WK Rugby van 9 september t/m 23 oktober in Nieuw Zeeland. Uitzendtijden zijn nog niet bekend.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hou je bekquote:Op maandag 5 september 2011 17:16 schreef franklop het volgende:
Ga het lekker live volgen in de kroeg in nw zeeland
quote:Rugby World Cup
Hi Tod, at this stage the are no plans for an official live stream of RWC 2011 matches into Scandinavia, however there will be halftime and full time highlights of every match available on www.rugbyworldcup.com.
You will also be able to watch each match in full at www.rugbyworldcup.com 24 hours after it has finished.
Yes Izzulfaqar, the delayed match coverage will be available free via www.rugbyworldcup.com.
er zijn nog genoeg kaarten te koop voor de wedstrijd van de "mindere goden"quote:Op zondag 4 september 2011 13:13 schreef franklop het volgende:
Geen kaarten kunnen bemachtigen helaas, zit wel heel oktober in Nw Zeeland
ja maar kom er net te laat voor de groepsfase, dus dat gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zijn nog genoeg kaarten te koop voor de wedstrijd van de "mindere goden"
Zit komende vrijdag met het hele gezin op de bank...eerst de openingceremonie en daarna NZ vs.Tonga
En als het weer het toelaat zaterdag Scotland-Romenie in Invers. zelf bekijken.
idem, leuk en leerzaam filmpjequote:Op dinsdag 6 september 2011 13:06 schreef knnth het volgende:
Ja, leukBen naast rugbygek ook hardloopgek dus kende Frans Bosch al, wist alleen niet dat hij dit deed.
Ozzie ozzie ozzie, oy oy oy!quote:Op maandag 5 september 2011 17:16 schreef franklop het volgende:
Ga het lekker live volgen in de kroeg in nw zeeland
quote:
Geen probleem. Het wordt wel pas begin van de avond dat de zooi er dan op staat: overdag moet ik helaas werken.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:52 schreef franklop het volgende:
Is er niet iemand hier die dagelijks de resultaten voor FOK!sport wil/kan bijhouden?
twitter:rugbyworldcup twitterde op donderdag 08-09-2011 om 09:29:50This time tomorrow the eyes of the world will be on #NewZealand for the opening of Rugby World Cup 2011 #RWC2011 #historyinthemaking reageer retweet
Op deze site alle wedstrijden maar commentaar zal in het engels zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 15:13 schreef FrankRicard het volgende:
Als het een beetje mee zit doet deze stream het morgen:
http://nos.nl/dossier/269350-rugby-wk-2011/tab/246/live/
Zuid Afrika - Wales, zondagmorgen om 10.30h.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:23 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk gaat de NOS op internet de andere wedstrijden aanbieden, maar dat zal wel wishful thinking zijn.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Zuid Afrika - Wales, zondagmorgen om 10.30h.
Springbokke groen of Irish emerald?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:14 schreef Beavis het volgende:
[Intro] 2011 Rugby World Cup
Ik zal mijn groene bril afzetten bij het maken van de wedstrijdverslagen. Echt waar
hij is een springbokquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Springbokke groen of Irish emerald?
lol wut. mijn xbox gamertag is Uithangbordquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:13 schreef uithangbord het volgende:
Voor Nieuw-Zeeland - Tsonga doet deze stream het prima:
http://www.vipbox.tv/watch/4676/1/new-zealand-vs-tonga.html
Chat eruit gooienquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:33 schreef Mokum77 het volgende:
Wat komt dat geTik vandaan? ook last van?
Hoor het ook. Geen idee waar het vandaan komt..quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:33 schreef Mokum77 het volgende:
Wat komt dat geTik vandaan? ook last van?
Oh thanksquote:
Bij mij is het toch echt weg nadat ik op het kruisje geklikt heb...quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:35 schreef Mokum77 het volgende:
ik heb de Chat weg geklikt. maar blijf er last van houden....(op kruisje geklikt)
Deze ziet er wel sjiek uit, thanksquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:49 schreef borisz het volgende:
Heb nu deze http://www.ilemi.me/27150/1/Watch-New-Zealand-vs-Tonga/
Heb je daar alleen een HDMI kabel voor nodig.?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:58 schreef borisz het volgende:
Laptop per HDMI op de TV aangesloten. Ziet er nog een beetje fatsoenlijk uit ook
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:01 schreef Mokum77 het volgende:
[..]
Heb je daar alleen een HDMI kabel voor nodig.?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:49 schreef borisz het volgende:
Heb nu deze http://www.ilemi.me/27150/1/Watch-New-Zealand-vs-Tonga/
Kijk ook alleen het WK het is niet dat ik aan de lijn sta bij de Big Bullsquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hey een VriezenvenerGrappig, ken verder geen rugbyliefhebbers uit mijn geboortedorpje
Haha ok. Woon nu in Leiden dus het is DIOK hier.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Kijk ook alleen het WK het is niet dat ik aan de lijn sta bij de Big Bulls
Zouden ze Frankrijk - Japan ook niet uit zenden om 0800 uur.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:31 schreef Mokum77 het volgende:
Als ik het goed begrijp. Zend France2 morgen Argentinië vs Engeland uit, om 10:30 Ned tijd
Ja uit welk land komt dat? Want ze hadden reclame met Eurotekensquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:27 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Die heineken reclame net op setanta
Ierland volgens mij. Zeer goede stream trouwens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja uit welk land komt dat? Want ze hadden reclame met Eurotekens
Eirequote:Op vrijdag 9 september 2011 11:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja uit welk land komt dat? Want ze hadden reclame met Eurotekens
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ierland volgens mij. Zeer goede stream trouwens.
volgens mij nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:33 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Zouden ze Frankrijk - Japan ook niet uit zenden om 0800 uur.
Beetje vreemd, nou ja mijn Frans is toch slecht dus ik zal gewoon een engelse live stream kijken.quote:
En de try.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:45 schreef Dos37 het volgende:
Tonga geeft iets beter partij in de tweede helft.
No try, terecht als ik de beelden zo zie.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zijn voet kwam op de lijn voordat de bal de try zone raakte. Dan ben je uit.
De line staat ook beter bij Tonga dan in de eerste helft. Maar goed, veel unforced errors door de ABs idd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:51 schreef uithangbord het volgende:
Nieuw-Zeeland mist het teamspel van de eerste helft, kleine slordigheden, individuen die iets verder proberen te gaan dan mogelijk is. Hup, terug naar de organisatie van de eerste helft. Vrijwel alle aanvallen verpest NZ zelf.
Ze staan inderdaad beter en laten zich minder makkelijk uit positie spelen, maar dan nog had het echt niet zo lang hoeven duren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:52 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
De line staat ook beter bij Tonga dan in de eerste helft. Maar goed, veel unforced errors door de ABs idd.
eerst vraag je wat foot in touch betekent en nu ga je expert commetaar geven?quote:
Kom op. Iedereen kan zien dat vanuit het midden (zelfs bijna recht voor de palen) het gemakkelijker is een conversion te maken dan vanaf de zijlijn, maar hij hem eerder wel maakte.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eerst vraag je wat foot in touch betekent en nu ga je expert commetaar geven?
Hier hoefde je geen expert voor te zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eerst vraag je wat foot in touch betekent en nu ga je expert commetaar geven?
Tsonga klinkt nogal Afrikaansquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:00 schreef uithangbord het volgende:
Leuke actie van Tsonga! Lekker kort, veilig en rustige progressie. Anders winnen ze het niet van de AB's en dat weten ze.
Ik hoop dat je de reputatie van Dan Carter ken als kickerquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier hoefde je geen expert voor te zijn.
Jep. 2e ooit tegen NZLquote:
Inderdaad geven een stuk beter partij.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Jep. 2e ooit tegen NZLMooi voor ze, en zeker verdient als je naar het spelbeeld in de 2e helft kijkt.
Ik neem aan dat zo'n man zo'n bal 'gewoon' moet kunnen maken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de reputatie van Dan Carter ken als kicker
Dit is niet fraai nee. Hoop dat ze tegen de Haantjes wat beter gaan presteren, anders gaan ze wederom verslagen worden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
we zitten hier met kromme tenen op de bank...
Hij is de beste kicker ter wereld.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zo'n man zo'n bal 'gewoon' moet kunnen maken.
dat zei men van Rensenbrink ookquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zo'n man zo'n bal 'gewoon' moet kunnen maken.
laten we hopen dat ze gewoon wat nochalant zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:09 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit is niet fraai nee. Hoop dat ze tegen de Haantjes wat beter gaan presteren, anders gaan ze wederom verslagen worden.
die zag ik ook nietquote:
amen en truste allemaalquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:18 schreef Dos37 het volgende:
Matige tweede helft van de kant van Nieuw Zeeland.
dank je en morgen de thuis wedstrijd voor ons...Romenie vs Scotland in Invercargillquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:21 schreef JeMoeder het volgende:
Slaap lekker daar in het diepe zuiden!
Vergelijk dit met hoe net NL'se elftal doorgaans speelt: tegen een relatief gemakkelijke tegenstander wordt erg nonchalant gespeeld. Het vorige EK is daar een goed voorbeeld van; dik winnen tegen Frankrijk en Italië, net tegen Roemenië en dan verliezen tegen Rusland.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
De AB's zullen toch beter moeten gaan spelen als ze van de Fransen willen winnen.
Ik hoop het voor ze. Ze hebben de geschiedenis niet mee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Vergelijk dit met hoe net NL'se elftal doorgaans speelt: tegen een relatief gemakkelijke tegenstander wordt erg nonchalant gespeeld. Het vorige EK is daar een goed voorbeeld van; dik winnen tegen Frankrijk en Italië, net tegen Roemenië en dan verliezen tegen Rusland.
Ik denk dat de AB's zeker revanche zullen willen nemen tegen de Haantjes en daarom veel solider spel zullen laten zien.
Idd, de eerste winnen en daarna prutsen op de toernooien. Verder wel tri's etc winnen, maar geen WRC's. Terwijl bijna iedereen het ermee eens is dat ze al lang het beste team van de wereld zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ik hoop het voor ze. Ze hebben de geschiedenis niet mee.
Zeker op papier is dit idd het sterkste team wat ze ooit gehad hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:19 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Idd, de eerste winnen en daarna prutsen op de toernooien. Verder wel tri's etc winnen, maar geen WRC's. Terwijl bijna iedereen het ermee eens is dat ze al lang het beste team van de wereld zijn.
8:00 FRA-JAPquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:05 schreef Warbler het volgende:
Is er morgenvroeg een wedstrijd te zien?
Dat ben je alleen als je de RWC wint. Als je op het juiste moment piekt, als je niet choket, als je niet alleen de 'makkelijke' wedstrijden wint, als je zes weken lang top kan zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:19 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Idd, de eerste winnen en daarna prutsen op de toernooien. Verder wel tri's etc winnen, maar geen WRC's. Terwijl bijna iedereen het ermee eens is dat ze al lang het beste team van de wereld zijn.
Oranje heeft ook nog nooit een WK gewonnen en staat toch op #1 in de FIFA ranglijstquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:39 schreef knnth het volgende:
Ergo: NZ is al 24 jaar NIET het beste team van de wereld.
En ja, ze hebben de potentie zeker. Voor mij zijn ze nog steeds topfavoriet.
dat zelfde geldt voor NZ...slechts 4.5 miljoen inwonersquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:10 schreef Salisbury het volgende:
Respect voor Tonga.
Een kleine natie, maar toch krachtig op het gebied van rugby.
4.5 miljoen is weinig? Dat valt best mee hoor..quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zelfde geldt voor NZ...slechts 4.5 miljoen inwoners
Dat bewijst gelijk hoe waardeloos ranglijsten zijn. Iedere speler van Oranje zou zonder nadenken die ranglijstpositie inruilen voor de wereldbeker. Heel NZ hetzelfde wat betreft de Webb Ellis Cup.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Oranje heeft ook nog nooit een WK gewonnen en staat toch op #1 in de FIFA ranglijst
Ik heb het gespeeld in NZ. Nu niet meer, te fysiek voor me. Ik houd het maar bij voetjebol. Wel vind ik nog steeds rugby en cricket veel boeiender dan bijv. voetbal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Vannacht kijk ik ook!
Spelen de mensen hier het eigenlijk ook?
In Nederland nooit gespeeld. Zat wel in mijn "high school" team toen ik nog in Zuid-Afrika woondequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Vannacht kijk ik ook!
Spelen de mensen hier het eigenlijk ook?
Daar heb je gelijk in, alleen de W.E.C. is goed genoeg voor ons dit toernooi...elke ander plaats wordt gezien als een teleurstellingquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:30 schreef knnth het volgende:
[..]
Dat bewijst gelijk hoe waardeloos ranglijsten zijn. Iedere speler van Oranje zou zonder nadenken die ranglijstpositie inruilen voor de wereldbeker. Heel NZ hetzelfde wat betreft de Webb Ellis Cup.
Handig! Een NZ site posten op een NL forum....wij kunnen niet kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
net aan een voldoende... of net niet
http://www.nzherald.co.nz(...)41&gallery_id=121342
"We are unable to show you the specified video, because our player has detected you are possibly viewing it from outside New Zealand."quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
net aan een voldoende... of net niet
http://www.nzherald.co.nz(...)41&gallery_id=121342
we willen ook niet alle info weg geven aan de vijandquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:06 schreef Beavis het volgende:
[..]
Handig! Een NZ site posten op een NL forum....wij kunnen niet kijken
[edit]hoewel ik wel andere video's op die site kan bekijken....[/edit]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:43 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik heb het gespeeld in NZ. Nu niet meer, te fysiek voor me. Ik houd het maar bij voetjebol. Wel vind ik nog steeds rugby en cricket veel boeiender dan bijv. voetbal.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:54 schreef Beavis het volgende:
[..]
In Nederland nooit gespeeld. Zat wel in mijn "high school" team toen ik nog in Zuid-Afrika woonde
http://forum.wiziwig.eu/t(...)2011-Streaming-Week1quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:38 schreef Breach het volgende:
Waar kan ik het live zien? PM misschien?
Thank you very much.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://forum.wiziwig.eu/t(...)2011-Streaming-Week1
Ja dat wou ik ook net meldenquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:43 schreef borisz het volgende:
Duel live op France 2
Wilkinson trapt raak en maakt er 3-3 van.
Setanta is Iersquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:00 schreef Leatherface het volgende:
Is dat Setanta Sports een Ierse zender? Ik meen altijd dat het uit Zuid-Afrika of Kenia kwam.
De commentatoren bij Argentinie - Engeland hebben een Iers accent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |