nu dusquote:
Mooi item, ook met die voorbeelden er gelijk bij. Veel interessanter dan de rest van deze hele voorbeschouwing.quote:
ITVquote:Op zondag 4 september 2011 15:26 schreef Breach het volgende:
Eindelijk gaan we weer los
Iemand nog mogelijkheden om te kijken in NL? Want dat fijne Ziggo heeft de Franse zender eraf gegooid.
Finale sowieso, verder is het nog een '?'quote:Op zondag 4 september 2011 15:28 schreef Sperma het volgende:
Is het al zeker of de NOS de wedstrijden uit gaat zenden of niet?
Alles live op ITV. Zonder abonnement te ontvangen met een goedkope schotel uitgericht op 28.2E.quote:
Hoe kom ik aan ITV zonder schotel :pquote:Op zondag 4 september 2011 15:29 schreef borisz het volgende:
[..]
ITV.
Ik ga als ik ga kijken een laptop HDMI'en aan de TV denk ik.
[..]
Finale sowieso, verder is het nog een '?'
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:30 schreef Nielsch het volgende:
Vier jaar geleden opende ik hem ook in mei, dus ik dacht, laat ik het maar weer doen. Oh en Beavis / Oldbie, om mijn goede wil te tonen heb ik er zelfs een plaatje van Zuid-Afrika ingezet!
Eén meter 92 vroeg het me ook af.quote:
Ik download gewoon alles via een sporttorrent site.quote:Op zondag 4 september 2011 15:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan ITV zonder schotel :p
De spanning is hier voelbaarquote:Op zondag 4 september 2011 16:44 schreef Dos37 het volgende:
Heerlijk ga proberen zo veel mogelijk te zien, destijds in 2003 was ik in Australië echt ongelofelijk wat een sfeer daar toen hing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |