nu dusquote:
Mooi item, ook met die voorbeelden er gelijk bij. Veel interessanter dan de rest van deze hele voorbeschouwing.quote:
ITVquote:Op zondag 4 september 2011 15:26 schreef Breach het volgende:
Eindelijk gaan we weer los
Iemand nog mogelijkheden om te kijken in NL? Want dat fijne Ziggo heeft de Franse zender eraf gegooid.
Finale sowieso, verder is het nog een '?'quote:Op zondag 4 september 2011 15:28 schreef Sperma het volgende:
Is het al zeker of de NOS de wedstrijden uit gaat zenden of niet?
Alles live op ITV. Zonder abonnement te ontvangen met een goedkope schotel uitgericht op 28.2E.quote:
Hoe kom ik aan ITV zonder schotel :pquote:Op zondag 4 september 2011 15:29 schreef borisz het volgende:
[..]
ITV.
Ik ga als ik ga kijken een laptop HDMI'en aan de TV denk ik.
[..]
Finale sowieso, verder is het nog een '?'
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:30 schreef Nielsch het volgende:
Vier jaar geleden opende ik hem ook in mei, dus ik dacht, laat ik het maar weer doen. Oh en Beavis / Oldbie, om mijn goede wil te tonen heb ik er zelfs een plaatje van Zuid-Afrika ingezet!
Eén meter 92 vroeg het me ook af.quote:
Ik download gewoon alles via een sporttorrent site.quote:Op zondag 4 september 2011 15:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan ITV zonder schotel :p
De spanning is hier voelbaarquote:Op zondag 4 september 2011 16:44 schreef Dos37 het volgende:
Heerlijk ga proberen zo veel mogelijk te zien, destijds in 2003 was ik in Australië echt ongelofelijk wat een sfeer daar toen hing.
Vergeet niet dat het vanaf 25 september zomertijd is aldaar ...quote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
In Nieuw-Zeeland is het GMT +12, dus 11 uur terugrekenen ...
Toch?
Onee, 10 uur verder rekenen.
Nogmaals.. onee! 10 uur terug rekenen!
Lekker duidelijkquote:Dank voor uw reactie. Uiteraard gaat de NOS aandacht besteden aan het WK Rugby van 9 september t/m 23 oktober in Nieuw Zeeland. Uitzendtijden zijn nog niet bekend.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hou je bekquote:Op maandag 5 september 2011 17:16 schreef franklop het volgende:
Ga het lekker live volgen in de kroeg in nw zeeland
quote:Rugby World Cup
Hi Tod, at this stage the are no plans for an official live stream of RWC 2011 matches into Scandinavia, however there will be halftime and full time highlights of every match available on www.rugbyworldcup.com.
You will also be able to watch each match in full at www.rugbyworldcup.com 24 hours after it has finished.
Yes Izzulfaqar, the delayed match coverage will be available free via www.rugbyworldcup.com.
er zijn nog genoeg kaarten te koop voor de wedstrijd van de "mindere goden"quote:Op zondag 4 september 2011 13:13 schreef franklop het volgende:
Geen kaarten kunnen bemachtigen helaas, zit wel heel oktober in Nw Zeeland
ja maar kom er net te laat voor de groepsfase, dus dat gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zijn nog genoeg kaarten te koop voor de wedstrijd van de "mindere goden"
Zit komende vrijdag met het hele gezin op de bank...eerst de openingceremonie en daarna NZ vs.Tonga
En als het weer het toelaat zaterdag Scotland-Romenie in Invers. zelf bekijken.
idem, leuk en leerzaam filmpjequote:Op dinsdag 6 september 2011 13:06 schreef knnth het volgende:
Ja, leukBen naast rugbygek ook hardloopgek dus kende Frans Bosch al, wist alleen niet dat hij dit deed.
Ozzie ozzie ozzie, oy oy oy!quote:Op maandag 5 september 2011 17:16 schreef franklop het volgende:
Ga het lekker live volgen in de kroeg in nw zeeland
quote:
Geen probleem. Het wordt wel pas begin van de avond dat de zooi er dan op staat: overdag moet ik helaas werken.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:52 schreef franklop het volgende:
Is er niet iemand hier die dagelijks de resultaten voor FOK!sport wil/kan bijhouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |