Vergelijk dit met hoe net NL'se elftal doorgaans speelt: tegen een relatief gemakkelijke tegenstander wordt erg nonchalant gespeeld. Het vorige EK is daar een goed voorbeeld van; dik winnen tegen Frankrijk en Italië, net tegen Roemenië en dan verliezen tegen Rusland.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
De AB's zullen toch beter moeten gaan spelen als ze van de Fransen willen winnen.
Ik hoop het voor ze. Ze hebben de geschiedenis niet mee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Vergelijk dit met hoe net NL'se elftal doorgaans speelt: tegen een relatief gemakkelijke tegenstander wordt erg nonchalant gespeeld. Het vorige EK is daar een goed voorbeeld van; dik winnen tegen Frankrijk en Italië, net tegen Roemenië en dan verliezen tegen Rusland.
Ik denk dat de AB's zeker revanche zullen willen nemen tegen de Haantjes en daarom veel solider spel zullen laten zien.
Idd, de eerste winnen en daarna prutsen op de toernooien. Verder wel tri's etc winnen, maar geen WRC's. Terwijl bijna iedereen het ermee eens is dat ze al lang het beste team van de wereld zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ik hoop het voor ze. Ze hebben de geschiedenis niet mee.
Zeker op papier is dit idd het sterkste team wat ze ooit gehad hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:19 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Idd, de eerste winnen en daarna prutsen op de toernooien. Verder wel tri's etc winnen, maar geen WRC's. Terwijl bijna iedereen het ermee eens is dat ze al lang het beste team van de wereld zijn.
8:00 FRA-JAPquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:05 schreef Warbler het volgende:
Is er morgenvroeg een wedstrijd te zien?
Dat ben je alleen als je de RWC wint. Als je op het juiste moment piekt, als je niet choket, als je niet alleen de 'makkelijke' wedstrijden wint, als je zes weken lang top kan zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:19 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Idd, de eerste winnen en daarna prutsen op de toernooien. Verder wel tri's etc winnen, maar geen WRC's. Terwijl bijna iedereen het ermee eens is dat ze al lang het beste team van de wereld zijn.
Oranje heeft ook nog nooit een WK gewonnen en staat toch op #1 in de FIFA ranglijstquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:39 schreef knnth het volgende:
Ergo: NZ is al 24 jaar NIET het beste team van de wereld.
En ja, ze hebben de potentie zeker. Voor mij zijn ze nog steeds topfavoriet.
dat zelfde geldt voor NZ...slechts 4.5 miljoen inwonersquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:10 schreef Salisbury het volgende:
Respect voor Tonga.
Een kleine natie, maar toch krachtig op het gebied van rugby.
4.5 miljoen is weinig? Dat valt best mee hoor..quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zelfde geldt voor NZ...slechts 4.5 miljoen inwoners
Dat bewijst gelijk hoe waardeloos ranglijsten zijn. Iedere speler van Oranje zou zonder nadenken die ranglijstpositie inruilen voor de wereldbeker. Heel NZ hetzelfde wat betreft de Webb Ellis Cup.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Oranje heeft ook nog nooit een WK gewonnen en staat toch op #1 in de FIFA ranglijst
Ik heb het gespeeld in NZ. Nu niet meer, te fysiek voor me. Ik houd het maar bij voetjebol. Wel vind ik nog steeds rugby en cricket veel boeiender dan bijv. voetbal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Vannacht kijk ik ook!
Spelen de mensen hier het eigenlijk ook?
In Nederland nooit gespeeld. Zat wel in mijn "high school" team toen ik nog in Zuid-Afrika woondequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Vannacht kijk ik ook!
Spelen de mensen hier het eigenlijk ook?
Daar heb je gelijk in, alleen de W.E.C. is goed genoeg voor ons dit toernooi...elke ander plaats wordt gezien als een teleurstellingquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:30 schreef knnth het volgende:
[..]
Dat bewijst gelijk hoe waardeloos ranglijsten zijn. Iedere speler van Oranje zou zonder nadenken die ranglijstpositie inruilen voor de wereldbeker. Heel NZ hetzelfde wat betreft de Webb Ellis Cup.
Handig! Een NZ site posten op een NL forum....wij kunnen niet kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
net aan een voldoende... of net niet
http://www.nzherald.co.nz(...)41&gallery_id=121342
"We are unable to show you the specified video, because our player has detected you are possibly viewing it from outside New Zealand."quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
net aan een voldoende... of net niet
http://www.nzherald.co.nz(...)41&gallery_id=121342
we willen ook niet alle info weg geven aan de vijandquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:06 schreef Beavis het volgende:
[..]
Handig! Een NZ site posten op een NL forum....wij kunnen niet kijken
[edit]hoewel ik wel andere video's op die site kan bekijken....[/edit]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |