quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zijn voet kwam op de lijn voordat de bal de try zone raakte. Dan ben je uit.
De line staat ook beter bij Tonga dan in de eerste helft. Maar goed, veel unforced errors door de ABs idd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:51 schreef uithangbord het volgende:
Nieuw-Zeeland mist het teamspel van de eerste helft, kleine slordigheden, individuen die iets verder proberen te gaan dan mogelijk is. Hup, terug naar de organisatie van de eerste helft. Vrijwel alle aanvallen verpest NZ zelf.
Ze staan inderdaad beter en laten zich minder makkelijk uit positie spelen, maar dan nog had het echt niet zo lang hoeven duren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:52 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
De line staat ook beter bij Tonga dan in de eerste helft. Maar goed, veel unforced errors door de ABs idd.
eerst vraag je wat foot in touch betekent en nu ga je expert commetaar geven?quote:
Kom op. Iedereen kan zien dat vanuit het midden (zelfs bijna recht voor de palen) het gemakkelijker is een conversion te maken dan vanaf de zijlijn, maar hij hem eerder wel maakte.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eerst vraag je wat foot in touch betekent en nu ga je expert commetaar geven?
Hier hoefde je geen expert voor te zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eerst vraag je wat foot in touch betekent en nu ga je expert commetaar geven?
Tsonga klinkt nogal Afrikaansquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:00 schreef uithangbord het volgende:
Leuke actie van Tsonga! Lekker kort, veilig en rustige progressie. Anders winnen ze het niet van de AB's en dat weten ze.
Ik hoop dat je de reputatie van Dan Carter ken als kickerquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier hoefde je geen expert voor te zijn.
Jep. 2e ooit tegen NZLquote:
Inderdaad geven een stuk beter partij.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Jep. 2e ooit tegen NZLMooi voor ze, en zeker verdient als je naar het spelbeeld in de 2e helft kijkt.
Ik neem aan dat zo'n man zo'n bal 'gewoon' moet kunnen maken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de reputatie van Dan Carter ken als kicker
Dit is niet fraai nee. Hoop dat ze tegen de Haantjes wat beter gaan presteren, anders gaan ze wederom verslagen worden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
we zitten hier met kromme tenen op de bank...
Hij is de beste kicker ter wereld.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zo'n man zo'n bal 'gewoon' moet kunnen maken.
dat zei men van Rensenbrink ookquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zo'n man zo'n bal 'gewoon' moet kunnen maken.
laten we hopen dat ze gewoon wat nochalant zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:09 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit is niet fraai nee. Hoop dat ze tegen de Haantjes wat beter gaan presteren, anders gaan ze wederom verslagen worden.
die zag ik ook nietquote:
amen en truste allemaalquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:18 schreef Dos37 het volgende:
Matige tweede helft van de kant van Nieuw Zeeland.
dank je en morgen de thuis wedstrijd voor ons...Romenie vs Scotland in Invercargillquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:21 schreef JeMoeder het volgende:
Slaap lekker daar in het diepe zuiden!
Vergelijk dit met hoe net NL'se elftal doorgaans speelt: tegen een relatief gemakkelijke tegenstander wordt erg nonchalant gespeeld. Het vorige EK is daar een goed voorbeeld van; dik winnen tegen Frankrijk en Italië, net tegen Roemenië en dan verliezen tegen Rusland.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
De AB's zullen toch beter moeten gaan spelen als ze van de Fransen willen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |