Dat dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Meredith is een normale Engelse naam hoor
Wihihihihohohahahah, raap me op!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
edit. TT verkeerd gelezen.
Ja maar, Meredith is toch een vrouwelijke naamquote:
Oh, is het een jongenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja maar, Meredith is toch een vrouwelijke naam
Vroeger mannelijk, later meer voor vrouwen gewordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja maar, Meredith is toch een vrouwelijke naam
Het gaat over dezelfde man, weet alleen niet hoe de omgang met zijn eerste zoon isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vroeger mannelijk, later meer voor vrouwen geworden![]()
En is dat die kerel die om zijn eerste zoontje niks geeft en doet? Of ben ik nou in de war met een andere actrice, ik dacht dat Jenny McGarthy wel eens erover vertelde bij Oprah, dat Jim Carrey (toen ze nog samen waren) als een vader voor het jochie was.
Ik dacht alquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh, is het een jongenDaar had ik dan weer overheen gelezen
quote:Geen tweede kindje voor Tom en Katie
Uitgegeven: 3 mei 2011 10:39
AMSTERDAM - Katie Holmes heeft onthuld dat zij en Tom Cruise geen plannen hebben voor gezinsuitbreiding. De actrice en haar man zijn tevreden met de huidige samenstelling van hun gezin.
Holmes is naast moeder van haar eigen dochter Suri (4) ook stiefmoeder van Isabella (18) en Connor (16), de adoptiekinderen van Cruise met zijn ex-vrouw Nicole Kidman. Holmes laat in het Britse Now Magazine weten dat ze het goed met elkaar kunnen vinden.
“Het zijn geweldige kinderen en een fantastische broer en zus voor Suri. En zij is een fijn zusje voor hen”, zegt Holmes. Ze houdt van hen allemaal: “Het moederschap en stiefmoederschap zijn niet gescheiden, het hoort bij elkaar.”
De actrice maakt zich geen zorgen om Suri, die een van de beroemdste kinderen ter wereld is, als zij geen broertje of zusje krijgt. “Ze heeft hele goede vrienden en vriendinnen en geweldige nichtjes en neefjes, dus ik voel me er prima bij.”
“We hebben een erg druk huishouden, het is erg gezellig en geeft ons veel voldoening”, vertelt de actrice, die faam verwierf met de serie Dawson’s Creek. “Er valt altijd wel wat te beleven.”
Ik ook, maar dan heeft ze toch wel heel veel gegeten...quote:
ja en haar kennende eet ze volgens mij nooit iets of had ze een sas dagquote:Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan heeft ze toch wel heel veel gegeten...
ik help je evenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:46 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben nooit zo goed in plaatjes plakken maar hier kun je een foto vinden van het roze babyshowerfeestje van de Beckhams.
Een babyshower met rollen wcpapier? Waren ze dronken ofzo?quote:
5 maanden al ?? omgquote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef miieejj het volgende:
"Kelly Brook has lost her baby"
Mon, 09/05/2011 - 17:44 By Mr. HM
Kelly Brook and Thom Evans have lost their baby.
She is now recovering at home after miscarrying last week.
Kelly was nearly 5 months pregnant.
quote:Report: Alicia Silverstone Gives Birth
May 9, 2011 by CAROLYN ROBERTSON
It sounds like congratulations may be in order for Alicia Silverstone and her husband Christopher Jarecki!
Though the former Clueless star has yet to confirm the news, X17online.com is reporting that the couple have welcomed their first baby, writing that the 34-year-old actress and author “had a water birth at an LA-area birthing center on Friday” and is already back at home.
Married for 5 years, Alicia and her hubby announced the pregnancy back in January.
“I've been wanting to have a baby since I was 2 years old,” she said in an interview just last year. “I'm destined to be a mother.”
Stay tuned for more details…
quote:Matthew Followill Welcomes First Child: Knox Cameron Patrick
May 9, 2011 by JENNY SCHAFER
Congratulations to Kings of Leon guitarist Matthew Followill and wife Johanna Bennett!
The couple welcomed their first child, son Knox Cameron Patrick Followill, on Friday, April 22, PEOPLE reports.
Knox - the first baby in the Kings of Leon family - was born in Nashville, Tenn., at 1:02 p.m. and weighed at 6 lbs., 10 oz. "Mother, father and baby are happy and healthy and doing well!" their rep said in a statement
Volgens veel twitterberichten heet het kind van Alicia Silverstone Bear Blue...quote:
quote:The little BOY, named Bear Blu Jarecki weighed in at 7 lbs., 15 oz and both mom and baby are doing great!
Hooray! We're so excited for you, Alicia! Such a gift! So special!
Bear Bluequote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Volgens veel twitterberichten heet het kind van Alicia Silverstone Bear Blue...
quote:After becoming an aunt recently, Jenna Fischer acknowledged, “I already wanted kids, but even more so now.”
Her wish is coming true.
The Office star, 37, and her husband Lee Kirk are expecting their first child, a rep for Fischer confirms to PEOPLE.
Fischer and Kirk were engaged in 2009 while both were vacationing in Europe and got married last July, with Survivor‘s Jeff Probst officiating the ceremony.
Fischer already has some experience in mommyhood. Her character Pam Beesly on NBC’s hit show had a baby with her on-screen hubby Jim Halpert, played by John Krasinski.
quote:Yeah, baby – Mike Myers and wife Kelly Tisdale are expecting their first little Myers, a rep for the Austin Powers star confirms to PEOPLE.
This will be the couple’s first child, and Tisdale, who was recently spotted sporting a bump in New York City, is already in her second trimester.
“We are overjoyed,” the couple said in a statement.
Myers, 47, and Tisdale wed last fall — but managed to keep their big day a secret until March. The couple began dating in 2006 after Myers split from his wife of 12 years, Robin Ruzan. They had no children.
quote:No ordinary news here: Autumn Reeser is a mom!
The No Ordinary Family star, 30, and husband Jesse Warren welcomed a son Tuesday morning, the proud dad Tweeted.
“On May 10th, 2011 at 10:53 a.m. … Little ‘Finn‘ was born into the world,” he wrote.
Measuring 20 inches and “right around 7 lbs.,” Warren — who raves Reeser was “amazing” throughout the delivery — admits the idea of fatherhood is still sinking in. “Really? I have a kid now?!” he muses.
As for brand new baby boy Finn? He took to his own official Twitter page to share his first thoughts of the world. “It is BRIGHT out here!”
quote:Joey McIntyre krijgt dochter
Uitgegeven: 16 mei 2011 13:02
Laatst gewijzigd: 16 mei 2011 13:02
AMSTERDAM - Het derde kind van de New Kids On The Block-zanger Joey McIntyre wordt een dochter. Dat zei de zanger op een cruise speciaal voor fans van de boyband, meldt entertainmentzender E! Het is het derde kind voor McIntyre en zijn vrouw Barret.
© Wenn.com
Het is na zoontjes Rhys Edward en Griffin Thomas de eerste dochter voor het echtpaar. Het kind van de 38-jarige McIntyre wordt deze zomer verwacht. Het jongste zoontje Rhys is gedeeltelijk doof.
McIntyre werd bekend door de jongensgroep New Kids On The Block. De band werd eind jaren tachtig opgericht, ging in 1994 uit elkaar en kwam in 2007 weer bijeen.
De mannen gaan deze zomer op tournee met de Backstreet Boys.
NKTOBquote:
quote:Ivanka Trump has revealed some new tidbits about her pregnancy: She’s officially due July 14, and she’s having a girl!
The savvy businesswoman and Celebrity Apprentice judge, 29, also talks about her expectations for motherhood and her hopes for her first child with husband Jared Kushner, 30, in the June issue of Harper’s Bazaar.
The good news: Her cravings are mild, and include only double-toasted salt bagels with cream cheese.
The not-so-good news: Long before the birth, she’s already in mommy overdrive.
Foto's van deze sitequote:AMSTERDAM - FOTO'S - Victoria Beckham heeft lange tijd haar zwangere buik goed verborgen weten te houden, maar nu is dan toch eindelijk te zien dat ze écht een kindje verwacht!
Foto: AFP Het heeft ook haast geen zin meer om haar zwangere buik te verbloemen, want Victoria is inmiddels al zeven maanden zwanger. Afgelopen weekend werd de vrouw van stervoetballer David Beckham dan ook gefotografeerd met een bolle buik.
Hoewel ze pas over twee maanden is uitgerekend, is 'Posh Spice' nu al aan het bedenken hoe ze na de bevalling de zwangerschapskilo's kwijt kan raken. Volgens News of the World heeft ze personal trainer Tracy Anderson ingehuurd die haar zal helpen na de bevalling weer superslank te worden.
Tracy, trainer van onder andere Madonna en Gwyneth Paltrow, zal een strak trainingsschema voor Victoria op moeten stellen. De ex-Spice Girl wil namelijk na de bevalling zeven kilo afvallen in zes weken!
Als ze die zeven kilo is aangekomen tijdens deze zwangerschap, dan zijn er al 4 weg voor die zes weken begonnen zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:23 schreef Aventura het volgende:
Mooi ziet ze eruit! Niet puffy ofzo. Snap alleen niet waarom sterren zo hard voor zichzelf zijn.
7 kilo in 6 weken, waarom... en voor wie.
Waarom kijkt ze toch altijd zo stomquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:19 schreef LadyS het volgende:
Telegraaf:
[..]
Foto's van deze site
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb al eens gehoord dat posh haar wangen intrekt en continue op haar binnenkant van de wangen bijt om nog dunner uit te zien voor de cameraquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze toch altijd zo stomZe heeft een mooi gezicht op zich, maar altijd trekt ze zo'n rare bek
Nou ja, ik vind dat je iemand daar best een compliment over mag geven. Het zal ongetwijfeld ook met discipline te maken hebben, naast aanleg. Waarom zou je zo iemand een compliment onthouden, omdat je dat een dikker persoon niet geeft?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:08 schreef Aventura het volgende:
Ja, alsof je je moet schamen omdat je mens bent. Ik erger me ook zo aan dat geprijs als moeders na de bevalling weer strak zijn. Alsof je minderwaardig bent als je wat dikker of wel geschonden uit de strijd komt. Het is voor een deel wel sporten en lijnen, maar voor een deel ook gewoon pech/geluk en aanleg.
Het zou me niets verbazen in elk geval.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik heb al eens gehoord dat posh haar wangen intrekt en continue op haar binnenkant van de wangen bijt om nog dunner uit te zien voor de camera
dat zou die zure kop verklaren
maarja of het zo is?
Maar ik vind het wel overdreven dat het dan ook zo supersnel moet. Je kunt toch wel éventjes tijd nemen voor jezelf en je baby.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat je iemand daar best een compliment over mag geven. Het zal ongetwijfeld ook met discipline te maken hebben, naast aanleg. Waarom zou je zo iemand een compliment onthouden, omdat je dat een dikker persoon niet geeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |