Gelukkig ben ik ook nooit van plan geweest om een boek te gaan schrijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Om een boek te schrijven moet je veel methodischer te werk gaan. Misschien wil Bankroet je helpen?
Dat is jammer, want ik rook handel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik ook nooit van plan geweest om een boek te gaan schrijven.
Ik ook, zeker weten!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:23 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
J0kkebr0k, je zou een boek moeten schrijven over TV fake 09/11.
Ik zal het kopen ook !
quote:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je een boek hierover zou moeten schrijven wat ook nog lekker wegleest.quote:
Je posts hier bundelen met verbindingsteksten ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je een boek hierover zou moeten schrijven wat ook nog lekker wegleest.
Print dan de reeks gewoon uitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je posts hier bundelen met verbindingsteksten ?
Je weet wie de geschiedenis schreef he? de overwinnaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Geschiedenis. Om je tijd te investeren in onderzoek wat er werkelijk is gebeurd.
Dat had misschien ook leuk in BNW geweestquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef fokthesystem het volgende:
Uitnodiging om mee te denken:
Tot mijn verbazing is er nog geen groot privacy o.i.d. topic.
?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:19 schreef Bankfurt het volgende:
Ik ben sinds kort begonnen met de post-academische studie filosofie en wijsbegeerte voor gevorderde zeer deskundige en kritisch onderzoekende intelligente mensen.
Het treurige is dat het al echt allemaal kan en deels is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:51 schreef Bastard het volgende:
Dat had misschien ook leuk in BNW geweest
Jij maakt wel erg ruim gebruik van het woordje het, he? Zowel in je ondertitel als je post heb ik geen idee waar je nou op doelt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het treurige is dat het al echt allemaal kan en deels is.
Ooit kon het best in BNW, maar het is inmiddels geen fictie meer.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:42 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Over welke 'krant' heb je het nou eigenlijk? Toch niet wéér over de Telegraaf/AD? Dat zijn geen serieuze nieuwsbladen, dat zijn roddel/sensatiebladen.
Toch jammer dat de complotters vaak met Telegraaf/AD aan komen zetten als er UFO-nieuws en dat soort dingen in staan van: Kijk het is waar, want het staat in de mainstream media!
En bij andere sensatieberichten uit de Telegraaf/AD weer schermen met: Mainstream media liegt!
Terwijl Telegraaf/AD helemaal niet in de categorie mainstream media vallen, maar eerder in de categorie Privé/Weekend/Story, maar dan met iets andere onderwerpen.
Je hebt heel veel talent hiervoor;quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je een boek hierover zou moeten schrijven wat ook nog lekker wegleest.
Als jullie eens ergens een kamer gaan boeken ofzo.....quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je hebt heel veel talent hiervoor;
als cabaratier zou je het ook goed doen denk ik. Jouw stijl en intellectuele niveau is verfrissend.
Maar de beantwoordde, bastard, wel. Die reageerde immer op de input, komende vanaf de link: Tot mijn verbazing is er nog geen groot privacy o.i.d. topic.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:27 schreef Gray het volgende:
Jij maakt wel erg ruim gebruik van het woordje het, he? Zowel in je ondertitel als je post heb ik geen idee waar je nou op doelt.
Dan zal het echt wel aan mij liggen, want uit je OP van dat topic word ik ook al geen wijs. Is je caps lock of shift toets kapot ofzo? Negeert je computer woorden of zinsdelen ofzo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Maar de beantwoordde, bastard, wel. Die reageerde immer op de input, komende vanaf de link: Tot mijn verbazing is er nog geen groot privacy o.i.d. topic.
Ik ben blij dat er mensen zijn die mijn aanwezigheid in BNW waarderenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je hebt heel veel talent hiervoor;
als cabaratier zou je het ook goed doen denk ik. Jouw stijl en intellectuele niveau is verfrissend.
Wie weet ooit nog weleens, als ik oud en grijs ben... maar ben nog lang niet klaar. Heb net het topje van mijn vinger er tussen, voor mijn gevoel. Nu de rest van de vinger nog.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:39 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
We willen een boegbeeld voor 09/11 Fake TV.
En laat dat nu kloppen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als jullie eens ergens een kamer gaan boeken ofzo.....
Maar goed, ik heb er nog eens over nagedacht en denk persoonlijk dat een religieuze studie de lading het beste dekt. De meeste BNW onderwerpen zijn toch erg gericht op het selectieve gezelschap dat, verborgen voor de massa, de wereld regeert. Volgens de gangbare theorie stamt dit gezelschap af van de vrijmetselaarij, welke op zijn beurt weer een grondslag vindt in allerlei ridderordes.
Om serieus te kunnen onderzoeken, moet je aan de basis beginnen. De basis is in dit geval zo ver als mogelijk terug in de geschiedenis, zodat je gefundeerd kunt schrijven over de verbanden die er al dan niet zijn. Ik ben momenteel een boek over de oorsprong van de Vrijmetselaarij aan het lezen wat dusdanig vol staat met geschiedkundige onzin, dat ik het hele boek niet serieus kan nemen. Dat is jammer, want het is vloeiend en aannemelijk geschreven voor het overige.
Hoe kun jij dat zeker weten? Geschiedenis is wat jou verteld moet worden, je was er niet zelf bij.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik ben momenteel een boek over de oorsprong van de Vrijmetselaarij aan het lezen wat dusdanig vol staat met geschiedkundige onzin, dat ik het hele boek niet serieus kan nemen. Dat is jammer, want het is vloeiend en aannemelijk geschreven voor het overige.
Oh wacht het betreft de Osama berichten. Dat heeft elke krant fout. Geen enkele heeft zelf onderzoek gedaan. Het enige wat er verkondigd wordt is fearmongering.quote:
Welke boek? En wat is volgens jouw onzin? Heb je gegoogled? Of heb je in je hoofd gemapped naar je HAVO-geschiedenis.?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben momenteel een boek over de oorsprong van de Vrijmetselaarij aan het lezen wat dusdanig vol staat met geschiedkundige onzin, dat ik het hele boek niet serieus kan nemen. Dat is jammer, want het is vloeiend en aannemelijk geschreven voor het overige.
100% weet je nooit iets zeker. Maar als ik 30 boeken lees over één onderwerp en 29 boeken vertellen min of meer hetzelfde en ééntje niet, dan kun je met kansberekening een eind komen. Zeker als een groot deel van de boeken geschreven is door geschiedkundigen en het betreffende boek door iemand die zich in de kringen van conspiracy nutcakes ophoudt en zelfs door zijn eigen uitgever (zie onder) niet serieus genomen wordt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 06:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat zeker weten? Geschiedenis is wat jou verteld moet worden, je was er niet zelf bij.
Ik weet zo even niet uit mijn hoofd hoe het precies heet, iets met 'Vrijmetselaarij' in de titel, maar dat lijkt me niet verbazingwekkend.... Ik zal het nog posten, kun je het zelf lezen om te kijken of je je er in kunt vinden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Welke boek? En wat is volgens jouw onzin? Heb je gegoogled? Of heb je in je hoofd gemapped naar je HAVO-geschiedenis.?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |