Tssk... jij weet duidelijk niet wat er voor forbidden knowledge over komkommers is terug te vinden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zeker omdat iedereen weet dat komkommers niet kunnen vliegen. Dat maakt het extra grappig.
Kerel, loop eens niet zo te trollen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tssk... jij weet duidelijk niet wat er voor forbidden knowledge over komkommers is terug te vinden.
Tijdsverspilling, dat weet jij zelf ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:19 schreef Bankfurt het volgende:
Ik ben sinds kort begonnen met de post-academische studie filosofie en wijsbegeerte voor gevorderde zeer deskundige en kritisch onderzoekende intelligente mensen.
Ach kan je wel echt doorrekenen hoe het zit ipv achter wat, mogelijk bewerkte, youtube filmpjes en aandachtshoeren aanlopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bouwkunde en/of civiele techniek zou ook wel een goede zijn voor de gelovers die denken dat "DE WTC TORENS SNELLER INSTORTEN DAN DE ZWAARTEKRACHT!!!!11111"
Ik weet niet hoe wat-als-vragen te beantwoorden met gepaste onderbouwing. Speculeren maakt het moeilijk om waarheid te achterhalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar wat nu als ze willens en wetens bullshit in krant zetten. Neem nu afgelopen week met Osama.
Ik heb nog een paar mensen nodig voor mijn duivelse plan om 2 wolkenkrabbers te nuken. Doe je mee?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat ook aan te raden is om eens te proberen, is het reproduceren van andermans resultaten ;-) Is een mooi stukje wetenschap wat nog wel eens vergeten wordt.
Schaalmodel met lucifers en een rotje?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar mensen nodig voor mijn duivelse plan om 2 wolkenkrabbers te nuken. Doe je mee?
Nee. We moeten beginnen met twee hele diepen kuilen graven onder torens in Maleisië. Daar bouwen we vervolgens 2 kernreactorcores in die we met EMP signalen tot ontploffing gaan brengen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Schaalmodel met lucifers en een rotje?
Een schaalmodel is idd niet zomaar genoeg. Zwaartekracht schaalt niet mee enzo, dat soort onhandige dingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. We moeten beginnen met twee hele diepen kuilen graven onder torens in Maleisië. Daar bouwen we vervolgens 2 kernreactorcores in die we met EMP signalen tot ontploffing gaan brengen.
Uiteindelijk is de vraag of het telefoonboek op de 48e verdieping gespaard blijft.
Ik weet het, gewaagd, maar het schijnt eerder gelukt te zijn.
Wel minikernreactorcores! Anders is de golflengte van de EMP niet klein genoeg!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. We moeten beginnen met twee hele diepen kuilen graven onder torens in Maleisië. Daar bouwen we vervolgens 2 kernreactorcores in die we met EMP signalen tot ontploffing gaan brengen.
Uiteindelijk is de vraag of het telefoonboek op de 48e verdieping gespaard blijft.
Ik weet het, gewaagd, maar het schijnt eerder gelukt te zijn.
Ja, kom maar op dan chickentonight, bouwkunde voor werktuig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:43 schreef Robin__ het volgende:
[..]
...
Werktuigbouwkunde, en dan met name de energie techniek lessen lijkt me wel lachen met een bnw-ereen en al onwaarheden direct gevoed door de shell uiteraard
RTG's?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Wel minikernreactorcores! Anders is de golflengte van de EMP niet klein genoeg!
Owja. Goed dat je het zegt. Anders was het echt een fiasco geworden. We willen niet dat de top van het gebouw heel blijft, natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Wel minikernreactorcores! Anders is de golflengte van de EMP niet klein genoeg!
Jokkebr0k, weet jij iets over mini-nukes ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tssk... jij weet duidelijk niet wat er voor forbidden knowledge over komkommers is terug te vinden.
Nee, maar het boeit me ook niet hoe die torens zijn neergehaald. Het is niet relevant.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jokkebr0k, weet jij iets over mini-nukes ?
Het is bovendien overduidelijk. Er zijn grote komkommers ingevlogen. Met vleugels.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, maar het boeit me ook niet hoe die torens zijn neergehaald. Het is niet relevant.
Moet je toch nog even verder studeren want zo is het volgens mij niet helemaal gegaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is bovendien overduidelijk. Er zijn grote komkommers ingevlogen. Met vleugels.
Het zijn niet mijn woorden. Het was Jokkebrok zijn idee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je toch nog even verder studeren want zo is het volgens mij niet helemaal gegaan
J0kkebr0k, je zou een boek moeten schrijven over TV fake 09/11.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, maar het boeit me ook niet hoe die torens zijn neergehaald. Het is niet relevant.
Zeker ik ook. Verplicht studiemateriaal voor diverse opleidingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:23 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
J0kkebr0k, je zou een boek moeten schrijven over TV fake 09/11.
Ik zal het kopen ook !
Nee... ik schrijf geen boeken. Ik blaat alleen op forumsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:23 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
J0kkebr0k, je zou een boek moeten schrijven over TV fake 09/11.
Ik zal het kopen ook !
Verwerk al je posts dan in 3 verzamelboeken en noem het de vliegende illusies trilogie. Kaften met onder andere draken en huilende wolven(!), gewoon, omdat het jouw boeken zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee... ik schrijf geen boeken. Ik blaat alleen op forums
Ik heb niets met draken en huilende wolven, maar een kaft met komkommers lijkt me wel wat. Ik zal er eens een nachtje over slapen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Verwerk al je posts dan in 3 verzamelboeken en noem het de vliegende illusies trilogie. Kaften met onder andere draken en huilende wolven(!), gewoon, omdat het jouw boeken zijn.
Om een boek te schrijven moet je veel methodischer te werk gaan. Misschien wil Bankroet je helpen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee... ik schrijf geen boeken. Ik blaat alleen op forums
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |