* remlof schenkt Whisk nog een glas witte wijn inquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mmm, ik vond die aandacht toch wel leuk![]()
Dit gaat niet goed....
Dank je,quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof schenkt Whisk nog een glas witte wijn in
Gefeliciteerd, je bent een vrouw.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mmm, ik vond die aandacht toch wel leuk![]()
Dit gaat niet goed....
De TT roept hele andere ideeën op, maar niets is minder waar.quote:
Hoe kon ik dit weten ?quote:
Zie mijn sluitpost.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
Wat doe je nou weer? Het was een goed topic.
quote:
TS stelt toch nergens waarom wij de grenzen moeten dicht flikkeren?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
Open dan maar een nieuw topic met de vraag waarom Nederland geen asielzoekers meer toe zou moeten laten.
De TS van deze ligt in de kliko want die was een paar accounts geleden al niet meer welkom.
Er is alweer een rebound-topic. Ze blijven als paddenstoelen uit de grond schieten remlove.quote:
Terecht ook. Zeer legitiem topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er is alweer een rebound-topic. Ze blijven als paddenstoelen uit de grond schieten remlove.
Maar niet met de gecopypaste OP van die gebande. Als er discussie over gewenst is denken ze ook maar even na over een eigen OP.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er is alweer een rebound-topic. Ze blijven als paddenstoelen uit de grond schieten remlove.
Wees blij dat je niet een dag eerder geboren bentquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het teveel gevraagd om feest te vieren vanaaf en lol te hebben??
Gewoon omdat het Bevrijdingsdag is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |