Mijn moeder heeft me geleerd dat ik soms beter niet kan reageren in plaats van negatief, zeker als ik er verder niet betrokken mee ben/mee te maken heb.quote:
Die tip is ook meer voor FOK! en voor de administratie, die hoeven ze niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
Maar denk je niet dat 'Ach, haal alle backings dan meteen weg' een beetje een vreemde tip is, omdat ze die écht niet meer naar thuis sturen?
Die 'lichtshow' gaan ze ook écht niet meer veranderen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
Maar denk je niet dat 'Ach, haal alle backings dan meteen weg' een beetje een vreemde tip is, omdat ze die écht niet meer naar thuis sturen?
Ik hoopte dat de kans daarop - dat daar nog iets bij komt qua visuele effecten - in elk geval iets groter en realistischer is dan dat ze de backings naar huis sturenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Die 'lichtshow' gaan ze ook écht niet meer veranderen.
Nou, de Duitsers hadden het toch pas kort geleden in elkaar gezet? Of misschien kunnen ze de ene kleur in de andere veranderen (geel in wit), alleen dat (niet die hele show) valt toch wel mee?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Die 'lichtshow' gaan ze ook écht niet meer veranderen.
Precies.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:26 schreef Greys het volgende:
Het licht is te eighties.
Er gebeurt niets, behalve die lichtdruppels tijdens het refrein die wel tof zijn.
Die backings staan daar heel lullig zo precies daar achter. Die moeten meer naar links of rechts en niet zo de aandacht afleiden van de Jees, tot het einde, dan mogen ze.
En in godsnaam, laat er nog een toffe lichtshow oid bij komen, want vergeleken met alle andere acts is dit wel héél erg saai. Het nummer is goed, ik begrijp dat ze daarop willen vertrouwen, maar als je naar alle andere acts kijkt wil het oog gewoon ook wat.
Ben het met al je punten eens, behalve met deze, die vind ik wat voorbarig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:35 schreef grazz het volgende:
De 3JS moeten meer met de camera spelen. Meer 'contact' maken met de kijkers.
Dan moet hij alleen niet zijn ogen dichthouden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben het met al je punten eens, behalve met deze, die vind ik wat voorbarig.
Immers, wij hebben die rehearsal alleen op een knullig filmpje vanuit de zaal gezien. Je ziet dan camera's over het podium gaan waar Jan een aantal keer in kijkt.
Dus ik denk dat je bij de originele uitvoering straks meer het idee krijgt dat hij 'naar je zingt' dan dat je het nu van een afstandje bekijkt
Ik denk er even een nachtje over na, goed?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Had FOK! ESF nou niet ook Twitter? Greys, kan jij dit de heren twitteren?
Heb je ook gelijk inquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben het met al je punten eens, behalve met deze, die vind ik wat voorbarig.
Immers, wij hebben die rehearsal alleen op een knullig filmpje vanuit de zaal gezien. Je ziet dan camera's over het podium gaan waar Jan een aantal keer in kijkt.
Dus ik denk dat je bij de originele uitvoering straks meer het idee krijgt dat hij 'naar je zingt' dan dat je het nu van een afstandje bekijkt
Ik bedoelde eigenlijk de beelden op het video-scherm.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
Ik hoopte dat de kans daarop - dat daar nog iets bij komt qua visuele effecten - in elk geval iets groter en realistischer is dan dat ze de backings naar huis sturen
Maar IS dat echt zo? Mogen ze echt nog een andere achtergrond dan bij de tweede repetitie? Ik geloof het eigenlijk niet, omdat het met ander licht en een andere achtergrond weer heel anders gaat zijn, ook voor de beeldregie enzo. Straks willen meerdere landen iets heel anders en dan blijven ze repeteren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:39 schreef grazz het volgende:
Ik hoop niet dat ze het vervelend vindenhet is absoluut niet de bedoeling om het af te zeiken! Maar er is ruimte voor verbetering en er mogen in de tweede repetitie alsnog dingen worden veranderd zoals licht/achtergrond. Het kan het optreden nog iets extra's geven.
Ja, daar spat het charisma van af.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
3Js naar huis sturen en Nick en Simon dat lied laten zingen .
Dan begin je toch (morgen) met een tekst in de trant van dat we weten dat ze goed bezig zijn (dat hebben ze zeker tot nu toe gedaan!) en ze het e.a. willen aanpassen en dat we een aantal ideeën hebben verzameld. Niet alleen van ons, maar ook wat we van andere bloggers hebben kunnen lezen. Dus het is goed bedoeld, ze hoeven er niks mee te doen uiteraard maar het kan geen kwaad om het te lezen toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk er even een nachtje over na, goed?
Want dan zijn we helemaal de azijnpissers natuurlijk waar nooit iets goed is. Niet dat we daar van wakker moeten liggen, maar ze moeten wel die beetje goede zin die ze hebben nog even houden tot het optreden
Niets tegen N&S, maar die hebben totaal geen rock-achtige stem.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
3Js naar huis sturen en Nick en Simon dat lied laten zingen .
Dan worden we óf zelf weggezet als digitale leutervijver óf zetten we onszelf weg als digitale leutervijver als excuusquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk er even een nachtje over na, goed?
Want dan zijn we helemaal de azijnpissers natuurlijk waar nooit iets goed is. Niet dat we daar van wakker moeten liggen, maar ze moeten wel die beetje goede zin die ze hebben nog even houden tot het optreden
Dat ligt er m.i. aan of ze uberhaupt nog wat mógen veranderenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Dan begin je toch (morgen) met een tekst in de trant van dat we weten dat ze goed bezig zijn (dat hebben ze zeker tot nu toe gedaan!) en ze het e.a. willen aanpassen en dat we een aantal ideeën hebben verzameld. Niet alleen van ons, maar ook wat we van andere bloggers hebben kunnen lezen. Dus het is goed bedoeld, ze hoeven er niks mee te doen uiteraard maar het kan geen kwaad om het te lezen toch?
En inderdaad, je moet zeggen dat je het goed vindt maar dat er nog wel enkele ideeën voor verbetering zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Dan begin je toch (morgen) met een tekst in de trant van dat we weten dat ze goed bezig zijn (dat hebben ze zeker tot nu toe gedaan!) en ze het e.a. willen aanpassen en dat we een aantal ideeën hebben verzameld. Niet alleen van ons, maar ook wat we van andere bloggers hebben kunnen lezen. Dus het is goed bedoeld, ze hoeven er niks mee te doen uiteraard maar het kan geen kwaad om het te lezen toch?
Dan vraag je ze eerst óf ze nog wat mogen veranderen qua licht, optreden, etc. Zo ja, dan stuur je ze dit topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er m.i. aan of ze uberhaupt nog wat mógen veranderen
Zie mijn post van net. Want als dat niet meer mag, dan vind ik het niet slim als we het gaan sturen, puur omdat ze er dan straks wellicht helemáál geen lol meer in hebben
Ben er vrijwel zeker van, let maar op dat er morgen weer wat dingen zijn aangepast! Was vorig jaar en he jaar daarvoor ook al zo. De toppers hadden zelfs eerst van die plaatjes uit hun videoclip als achtergrond. Is later ook gewijzigd. Niet drastisch qua kleuren want dat was meteen al goed. Maar de productie heeft een goed team dat creatief genoeg moet zijn om met kleine aanpassingen te zorgen voor een mooi geheel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar IS dat echt zo? Mogen ze echt nog een andere achtergrond dan bij de tweede repetitie? Ik geloof het eigenlijk niet, omdat het met ander licht en een andere achtergrond weer heel anders gaat zijn, ook voor de beeldregie enzo. Straks willen meerdere landen iets heel anders en dan blijven ze repeteren.
Hm ik weet het niet, het zou mooi zijn als dat allemaal nog zou kunnen wijzigen, maar ik geloof er eerlijk gezegd weinig van (niets ten nadele van jou of je geloofwaardigheid uiteraardquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:46 schreef grazz het volgende:
[..]
Ben er vrijwel zeker van, let maar op dat er morgen weer wat dingen zijn aangepast! Was vorig jaar en he jaar daarvoor ook al zo. De toppers hadden zelfs eerst van die plaatjes uit hun videoclip als achtergrond. Is later ook gewijzigd. Niet drastisch qua kleuren want dat was meteen al goed. Maar de productie heeft een goed team dat creatief genoeg moet zijn om met kleine aanpassingen te zorgen voor een mooi geheel.
Een aanpassingen kunnen dus ook de kleuren zijn. Ze dragen donkere kleding. Daar passen genoeg kleuren bijIk denk dat het LED gebeuren niet meer zal gebeuren, maar ook al zouden er wolken en zon komen (gewoon een voorbeeldje hoor) dan kun je alsnog het licht aanpassen naar blauw en witte spots..dat is echt niet zo moeilijk lijkt me.
Kansloos kan je vinden, maar talentloos vind ik écht grote onzinquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:47 schreef Absurditeit het volgende:
Niets meer aan doen, maar gewoon accepteren dat het een kansloos en talentloos clubje onbenullen is.
Ah ik denk dat ze wel tegen een stootje kunnen en onze feedbackquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er m.i. aan of ze uberhaupt nog wat mógen veranderen
Zie mijn post van net. Want als dat niet meer mag, dan vind ik het niet slim als we het gaan sturen, puur omdat ze er dan straks wellicht helemáál geen lol meer in hebben
Haha okequote:Op donderdag 5 mei 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
Dan vraag ik dat liever eerst aan Sietse, of er nog dingen veranderd mogen worden
Ik mail even.
Maar we hoorden in diverse interviewtjes toch al dat er al diverse kritieken waren overgekomen? Alle media die iets over die rehearsal schrijven hadden het er over dat er visueel weinig tot niets gebeurde. Dus moeten wij ze het dan voor de 13e keer gaan vertellen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Ah ik denk dat ze wel tegen een stootje kunnen en onze feedbacknaast zich neer kunnen leggen hoor. Voor het geval er nog veranderingen mogelijk zijn tijdens de 2e repetitie willen we wat ideeen aandragen
Jawel hoor, want dan moeten de camerastandpunten enzo heel andersquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En veranderingen als de catwalk gebruiken kunnen ze zelf invoeren, daar is geen technisch team voor nodig dat zin moet hebben.
Is dat even fijn voor je..quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me geleerd dat ik soms beter niet kan reageren in plaats van negatief, zeker als ik er verder niet betrokken mee ben/mee te maken heb.
Nee, dat gebeurt eigenlijk nooit .. maar jaarlijks zijn er echt maar een paar landen die het e.a. aanpassen qua licht of achtergrondje.. De meeste landen hebben van te voren echt goed nagedacht over wat ze wilden en die krijgen het ook! Ik denk dat de 3js zelf ook heel goed weten dat je qua belichting op zo'n groot mooi podium er nog net iets meer van moet maken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm ik weet het niet, het zou mooi zijn als dat allemaal nog zou kunnen wijzigen, maar ik geloof er eerlijk gezegd weinig van (niets ten nadele van jou of je geloofwaardigheid uiteraard).
Want stel dat van de 43 repeterende landen er 37 toch nog wat willen veranderen, dan BLIJF je toch aan de gang?
Dan hebben ze het zo vaak gehoord dat ze er ook tegenkunnen. En dit is toch een van de weinige ESF-vertegenwoordigingen (in Nederland) uit de jonge generatie, dus misschien zullen ze extra goed luisterenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar we hoorden in diverse interviewtjes toch al dat er al diverse kritieken waren overgekomen? Alle media die iets over die rehearsal schrijven hadden het er over dat er visueel weinig tot niets gebeurde. Dus moeten wij ze het dan voor de 13e keer gaan vertellen?
Voor de zekerheidquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar we hoorden in diverse interviewtjes toch al dat er al diverse kritieken waren overgekomen? Alle media die iets over die rehearsal schrijven hadden het er over dat er visueel weinig tot niets gebeurde. Dus moeten wij ze het dan voor de 13e keer gaan vertellen?
Waarom zou je gaan liegen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En je moet er ook nog bij zeggen dat het de eerste echte goede reële kans sinds jaren is om naar de finale te gaan, dus dat de 3Js het sowieso goed hebben gedaan.
Ik dacht dat je zo slim was om het te begrijpen. Maar nee hoor, nu moet ik zelf de link leggen. Misschien is dat ook van toepassing op jou of zou je erover kunnen denken om je daarnaar te gedragen?quote:
Liegen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan liegen?
Laat de TROS dit lekker na het festival lezen ofzo.
Geen kans volgens jou? Ik geef ze eigenlijk best een grote kans om de finale te halen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan liegen?
Laat de TROS dit lekker na het festival lezen ofzo.
Ik zou niet weten waarom. Soms zijn dingen gewoon negatief. Dat kan je dan wel onder stoelen of banken steken, maar ik heb dan weer geleerd dat je dat niet moet doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo slim was om het te begrijpen. Maar nee hoor, nu moet ik zelf de link leggen. Misschien is dat ook van toepassing op jou of zou je erover kunnen denken om je daarnaar te gedragen?
En juist die kans moeten we grijpen en dat kan alleen door alles op en top af te makenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Liegen?
Ik vind ook dat dit de eerste kans is sinds jaren dat we de finale wel halen hoor.
Een kleine kans, maar veel groter nog dan Sieneke, Toppers, etc.
Daar geloof ik gewoon niet in.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
Liegen?
Ik vind ook dat dit de eerste kans is sinds jaren dat we de finale wel halen hoor.
Een kleine kans, maar veel groter nog dan Sieneke, Toppers, etc.
Het IEJOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO gedeelte moet zelfs jou lukkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Daar geloof ik gewoon niet in.
Zowel mijn gevoel als dat van de bookmakers: Als dit de finale haalt gaan ze geld verliezen.
Maar goed, dat heeft verder niets meer met tips voor verbetering van het optreden te maken.
Ik ben gewoon chago over dit gedoe, Sieneke en de Toppers kon ik tenminste nog meezingen maar dit nog steeds niet
Wit past ook bij het karakter van het liedje, net zoals zwart. Niet al te catchy, maar wel echte rockmuziek.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:58 schreef grazz het volgende:
[..]
En juist die kans moeten we grijpen en dat kan alleen door alles op en top af te maken3js, blijf jezelf en doe geen gekke danspasjes, Jan blijf aub zo goed zingen..nu alleen een beetje meer pit, dat het van het beeld afknalt, dat hebben we denk ik nodig
En dat kan al heel simpel met licht.
Ach ik ben al blij als ze het bij paars en wit/blauw en wit zouden houden, vooral dat laatste ziet er denk ik wat frisser uit. Paar is zo'n vage kleur
Moet je meer oefenen! Heb hier laatst de karaoke versie geplaatst/meezing versie.. hup.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Daar geloof ik gewoon niet in.
Zowel mijn gevoel als dat van de bookmakers: Als dit de finale haalt gaan ze geld verliezen.
Maar goed, dat heeft verder niets meer met tips voor verbetering van het optreden te maken.
Ik ben gewoon chago over dit gedoe, Sieneke en de Toppers kon ik tenminste nog meezingen maar dit nog steeds niet
De officiele clip was ook veel beter! Zwart met wit gaf dat 'rock gevoel' vond ik. Paars en geel is zo 'zoet'.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wit past ook bij het karakter van het liedje, net zoals zwart. Niet al te catchy, maar wel echte rockmuziek.
Ga je nu slapen dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:59 schreef grazz het volgende:
F*ck, ik had allang moeten slapen. Maar ik heb dit voor de 3js over! Lezen jullie mij?![]()
GOOOO 3JS!!!
Meer pit zal nog wel komen bij de generale repetitie, dit was echt alleen maar om een beetje feeling met alles te krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:58 schreef grazz het volgende:
En juist die kans moeten we grijpen en dat kan alleen door alles op en top af te maken3js, blijf jezelf en doe geen gekke danspasjes, Jan blijf aub zo goed zingen..nu alleen een beetje meer pit, dat het van het beeld afknalt, dat hebben we denk ik nodig
![]()
Als ik verstandig zou zijn geweest: Ja, mja neequote:
First thing morgenochtend, ik ga nu ff slapenquote:
Hehequote:Op donderdag 5 mei 2011 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Meer pit zal nog wel komen bij de generale repetitie, dit was echt alleen maar om een beetje feeling met alles te krijgen.
Ik denk gewoon dat anderen -zoals Jedward bv- daar een veel sterker gevoel bij hebben
Ja, als zij het zingen kan ik wel mee-hummen, maar Shine en Shalali konden buurman en ik acapellaquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:00 schreef Greys het volgende:
Het IEJOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO gedeelte moet zelfs jou lukken
Smaak, loting, buurlanden, presentatie, enthousiasme, etc.quote:Maar mijn punt was meer dat het voor anderen geen 'liegen' is als ze zeggen dat ze vinden dat het voor het eerst een kans sinds jaren is. Kwestie van smaak enzo.
Telkens als ik zijn naam lees, heb ik het idee dat de K mistquote:
Thanks alvastquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
First thing morgenochtend, ik ga nu ff slapen
Ik laat het weten als er antwoord is
Je snapt mijn punt nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:06 schreef APK het volgende:
Smaak, loting, buurlanden, presentatie, enthousiasme, etc.
Waar denk jij dat odds bij bookmakers op gebaseerd zijn?
Op een of andere manier wint de winnaar van de bookmakers nooit en zijn er altijd wel landen die héél anders scoren dan verwacht. Ik zie Frankrijk dit jaar ook niet winnen, misschien 7e worden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, als zij het zingen kan ik wel mee-hummen, maar Shine en Shalali konden buurman en ik acapella
[..]
Smaak, loting, buurlanden, presentatie, enthousiasme, etc.
Waar denk jij dat odds bij bookmakers op gebaseerd zijn?
Maar dan leef je toch op een andere planeet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:08 schreef Greys het volgende:
Je snapt mijn punt niet
Ik zeg alleen maar dat wanneer iemand vindt dat we voor het eerst sinds jaren kans maken op de finale en jij doet dat af als 'waarom zou je liegen', ik dat onzin vind. Want ondanks de door jou geliefde bookmakers (die ooit voorspelden dat Glennis Grace heel hoog zou eindigen volgens mij?) en de loting en buurlanden, je kunt niet iemand ánders zijn persoonlijke mening als liegen afdoen, omdat kwestie van smaak. Toch?
Ik zeg niet dat odds van bookmakers heilig en alwetend zijn, ze geven in mijn opinie wel een betere indicatie dan iemands persoonlijke voorkeur.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Op een of andere manier wint de winnaar van de bookmakers nooit en zijn er altijd wel landen die héél anders scoren dan verwacht. Ik zie Frankrijk dit jaar ook niet winnen, misschien 7e worden.
En hou eens op met dat gezwaai overalquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Welterusten en tot morgen Greys!(als je nu gaat slapen)
Maar dat is vrij simpel! Dmv kleurwijziging kun je al heel veel bereiken hoor. Denk juist eerder dat gebruik maken van de catwalk niet mogelijk is. Dan moeten ze helemaal opnieuw beginnen met camerastandpunten e.d. dat is voor cameramensen denk ik helemaal niet fijn. Ze hebben morgen ook een veel kortere repetitie tijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Veel dingen zijn al genoemd:
Backings aan de zijkant of wat wijder uit elkaar verspreid achter het podium. Bij de finale van het liedje moeten ze naar voren komen om met wat enthousiasme richting zaal te OhOhOhen
Er moet iets gedaan worden met die catwalk... of er tijdens het liedje naar toe lopen... of beginnen en dan de rest van de band er later bij...
belichting zal wel niet meer aangepast kunnen worden... gemiste kans
Vast. Maar dan is het nog steeds geen 'liegen' waar jij het over hadquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dan leef je toch op een andere planeet?
Eensquote:Op donderdag 5 mei 2011 07:32 schreef Fred_B het volgende:
Het hoeft helemaal niet zo moeilijk te zijn om met wat kleine aanpassingen het een beter geheel te maken:
-Backings naar de zijkant, zover mogelijk buiten beeld.
-3J's op dezelfde plek, maar de 2 mannen op de achtergrond wat meer synchroon laten bewegen.
-Zanger moet meer de camera inkijken en contact maken met de kijker thuis. Het optreden is niet bedoeld voor de zaal, daar mag men massaal de krant pakken, maar voor de televoter die kijkt en overtuigd moet worden.
-Doe iets met het licht en de achtergrond waardoor het optreden beter blijft hangen. Het is immers een illusie te denken dat de kijker het Nederlandse lied na 16 volgende optredens, waaronder inzendingen als Zweden en Wit-Rusland, nog precies in het hoofd heeft.
Als ik dit zo neerzet, omschrijf ik eigenlijk gewoon het optreden van Denemarken
Mooi. Stuur een tweet dat ze achtergrondje moeten aanpassen..dat moet echt!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast. Maar dan is het nog steeds geen 'liegen' waar jij het over had
[..]
Eens
Zolang het bij de TROS blijft heb ik er weinig vertrouwen in. Maar laat ze het morgen maar bewijzen... kom maar op.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat we volgend jaar wel weer een keer een inzending krijgen waarbij ze zelf over dit soort dingen nadenken ipv dat we continue moeten constateren dat het beter kan
Wat wil je met dat behang doen dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef grazz het volgende:
Komt wel goed GreysMaar ik krijg de neiging om nu naar een bouwmarkt te gaan, behang te kopen en al mn spaargeld op te maken om de 3JS te redden.
Ik hang die stroken zelf wel op, dan heb je tenminste het achtergrondje wat opgevuld. En dan zet ik er een windmachine op voor wat beweging zodat het minder statisch lijktquote:
Bij de Toppers en Sieneke was er weinig te veranderen qua stagingquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat we volgend jaar wel weer een keer een inzending krijgen waarbij ze zelf over dit soort dingen nadenken ipv dat we continue moeten constateren dat het beter kan
Zou wel orgineel zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:58 schreef Greys het volgende:
Jou er achter plakken
Er een mooi achtergrondje van maken natuurlijk
Maar bij hun vond ik de staging al vrij goed. Toppers hadden een mooi blauwe achtergrond en in het refrein kwam er wat bij dat op de beat bewoog dacht ik.De backings waren top en er was iets teveel vuur haha.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de Toppers en Sieneke was er weinig te veranderen qua staging
Hoewel de lichtjespakken het niet erg deden en het echte draaiorgel niet mee mocht
Er is idd altijd wat.
Ik vond mijn suggestie om Joop of Albert iets te laten bedenken met een creatief team zo slecht niet voor volgend jaarquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de Toppers en Sieneke was er weinig te veranderen qua staging
Hoewel de lichtjespakken het niet erg deden en het echte draaiorgel niet mee mocht
Er is idd altijd wat.
Maar willen die geassocieerd worden met de TROS?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond mijn suggestie om Joop of Albert iets te laten bedenken met een creatief team zo slecht niet voor volgend jaar
Dan heb je dit soort geneuzel niet
Ik denk stiekem dat we dat achteraf zeggen nu, dat de staging bij de Toppers en Sieneke best goed waren. Maar ik kan me herinneren dat we destijds volop aan het klagen waren over die bolle glitterdame bij de Toppers die maar een beetje als hotdog-stadion-verkoopster heen en weer hobbelde (met iets dat een draaitafel moest voorstellen) en dat we vonden dat ze er maar bezopen bij stonden te dansen, die drie Toppers.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar bij hun vond ik de staging al vrij goed. Toppers hadden een mooi blauwe achtergrond en in het refrein kwam er wat bij dat op de beat bewoog dacht ik.De backings waren top en er was iets teveel vuur haha.
Sieneke had kleurtjes, maar dat past ook wel bij het vrolijke lied. En verder was er een originele act bedacht. Niet door de TROS maar door Weber en co..denk ik.
PANIEEEEEEEEEEEEEEEEK!quote:JA GREYS , ER IS ALTIJD WAT boehooee
Dat laatste ben ik echt niet met je eensquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef TheVulture het volgende:
De Toppers en team Sieneke hadden in ieder geval echt wel over het totaalplaatje nagedacht... dat hebben de J's overduidelijk niet... net zoals ze het Nationale Songfestival ook maar tussen neus en lippen deden
Die heeft net een ooglidcorrectie gehad, vandaar misschienquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:58 schreef marcodej het volgende:
De derde J moet die rare semizonnebril afzetten als hij binnen is. Hij loopt voor joker.
Dat was dus echt dramatisch. Volgens dhr. Gordon zou er een spec-ta-cu-lair optreden met pakken die we nog nooit gezien hadden (heulemaal uit Amerika gehaald!) . Het eindigde met drie iets te oude mannen, die in iets te ruime glitterpakken aan het hupsen waren, met op de achtergrond een hotdogverkoopster die alle hotdogs zelf opgegeten had.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar bij hun vond ik de staging al vrij goed. Toppers hadden een mooi blauwe achtergrond en in het refrein kwam er wat bij dat op de beat bewoog dacht ik.De backings waren top en er was iets teveel vuur haha.
Volgens mij heeft hij die half april gehad.quote:Jaap de Witte van 3JS ondergaat ooglidcorrectie
(Novum) - Jaap de Witte van de 3JS is onder het mes gegaan. De 56-jarige gitarist heeft een ooglidcorrectie ondergaan.
"Dat heeft vorige week plaatsgevonden", bevestigt het management van het Volendamse trio. De ingreep heeft niets te maken met ijdelheid. "Sommige mensen beginnen daar op een gegeven moment gewoon last van te krijgen". De ingreep is goed verlopen, maar het duurt nog even voordat de oogleden volledig zijn hersteld.
Het paste wel bij het plaatje om compleet over de top te gaan... er zat een visie achter, weliswaar een potsierlijke maar toch... een visiequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat was dus echt dramatisch. Volgens dhr. Gordon zou er een spec-ta-cu-lair optreden met pakken die we nog nooit gezien hadden (heulemaal uit Amerika gehaald!) . Het eindigde met drie iets te oude mannen, die in iets te ruime glitterpakken aan het hupsen waren, met op de achtergrond een hotdogverkoopster die alle hotdogs zelf opgegeten had.
Volgens mij was het probleem toch eerder dat de Toppers juist niet genoeg over-the-top gingen. Alle goede bedoelingen vanaf de keuze voor deze 3 ten spijt, was het eindresultaat voor de rest van Europa een groepje heren op leeftijd met een gedateerd houseplaatje (en een veel te dikke achtergrondzangers, maar dat terzijde).quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het paste wel bij het plaatje om compleet over de top te gaan... er zat een visie achter, weliswaar een potsierlijke maar toch... een visie
Zou het?quote:Wakker! Laatste dag voordat de echte stroom aan repetities beginnen. Er moet nog een hoop gebeuren, maar dat gaat goedkomen!! JK
Sietse gemaild ja. En ik kreeg dit automatisch retour:quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys, heb jij eigenlijk iets getwitterd/Sietse gemaild?
Logisch, hartstikke druk daarquote:Dear sir/madam,
This email is to confirm that I have received your message.
Due to a high volume of emails in the lead up to the 2011 Eurovision
Song Contest, I won't be able to respond to your message as fast as
usual, but will nevertheless do my very best to get back to you as
soon as possible.
Warmest regards,
Sietse BAKKER
Val jij niet als vriend buiten die regeling? Anders krijg je weer pas op 17 mei antwoord...quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Sietse gemaild ja. En ik kreeg dit automatisch retour:
[..]
Logisch, hartstikke druk daar
Vriend? Ik ken hem niet privé hoor, alleen via het contact voor FOK!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Val jij niet als vriend buiten die regeling?
Weer?quote:Anders krijg je weer pas op 17 mei antwoord...
Ja, dat achtergrondje was helemaal perfect. Vond het zeer indrukwekkend, heel 'dromerig' ofzo. En estland dan? Vrij simpel maar wat zag dat er op beeld magisch uitquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zeker als je ziet wat andere landen wel als achtergrond gaan gebruiken. Yohanna deed er toen ook haar voordeel mee. Dat blauwel met die dolfijnen viel destijds echt op en scoort gewoon.
Waarom halen ze potverdikkie niet een keer alles uit de kast. Het is weer half, half heb ik het gevoel. Zo jammer en frustrerend.
Neuh, verwacht er niet veel van hoor. Hij zal wel bedoelen dat ie zijn knipoog gaat oefenen morgen..nou doe je bestquote:
Maak jij een twitter aan danquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alleen gaat niemand nou twitteren?
www.twitter.comquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alleen gaat niemand nou twitteren?
Als jij wilt twitteren, dan moet je dat gewoon doen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ben jij het er dan ook mee eens dat we gaan twitteren?
Ja, maar ik denk dat het nu nog weinig zin heeft...tis laat...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ben jij het er dan ook mee eens dat we gaan twitteren?
Ja dan hadden ze het denk ik dinsdag of woensdag misschien al moeten hebben door gegeven. Morgen hebben ze maar 30 min dacht ik? Maar wie weet, Malta had vandaag ook ineens een ander achtergrond. Maar de NLse delegatie vindt alles wel best. Kzie het morgen wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij wilt twitteren, dan moet je dat gewoon doen!
Ik denk zelf dat het weinig uithaalt en dat ze er alleen maar grumpy van worden, want wat kunnen ze nou in één nacht nog veranderen
En hoe zouden ze deze keer gaan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef grazz het volgende:
Ja, maar ik denk dat het nu nog weinig zin heeft...tis laat...
zouden ze al in Düsseldorf zijn of vertrekken ze morgenochtend?
Daar ben ik niet zo blij mee, het is niet echt de bedoeling dat je namens FOK! gaat twitteren. Gewoon als jezelf, niet namens FOKquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Twitter is aangemaakt onder de naam FOK_ESC_3Js. Wat zal ik ze twitteren? (zullen we het even op een rijtje zetten?)
Er staat 3Js bij, dus is het meer een soort van fantwitter/tijdelijke twitter van FOK. Het zou toch best kunnen dat we hier op FOK onwijs fan van ze zijn? En zelf heb. ik geen twitter en ik dacht dat we dit ook met z'n allen gingen bedenken, dus... Sorry!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo blij mee, het is niet echt de bedoeling dat je namens FOK! gaat twitteren. Gewoon als jezelf, niet namens FOKSorry. Dan is het net alsof het het 'echte' FOK! ESF account is. Dus gewoon een account met een eigen naam.
Niet op die account met FOK! in de naam...quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik twitter dan gewoon even over de kleuren licht en de backings. Mag ik dan wel zeggen dat we het er op FOK over gehad hebben?
Okay, dan doe ik vanaf nu helemaal niks meer met dat accountquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet op die account met FOK! in de naam...
Met een account op je eigen naam mag je twitteren wat je wilt uiteraard
Dankjewel, sportief van je, fijn dat je het begrijptquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Okay, dan doe ik vanaf nu helemaal niks meer met dat accountIk heb alleen zelf geen twitter. Hebben ze misschien een e-mailadres of valt een mailtje niet op tussen alle mensen die ongefundeerde boze mails sturen?
Misschien kan ik dat laatste ook gewoon beter doen. JK zei dat ze eraan gingen werken, dus hoop ik dan op veranderingen. Ik dacht, als ze het een rehearsal eerder mee kunnen nemen dat ze er dan beter aan kunnen wennen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel, sportief van je, fijn dat je het begrijpt
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze ongefundeerde boze mails krijgen
Misschien naïef van me! Maar ik denk dat de fans de moeite nemen om te mailen maar de haters nemen die moeite niet eens volgens mij.
Ik heb zelf geen mailadres van ze overigens.
Wacht anders ff de repetitie van morgen af! Wie weet is het dan al heel anders en hebben we ons voor niets druk gemaakt
Je bedoelde het ook heel goed!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat laatste ook gewoon beter doen. JK zei dat ze eraan gingen werken, dus hoop ik dan op veranderingen. Ik dacht, als ze het een rehearsal eerder mee kunnen nemen dat ze er dan beter aan kunnen wennen.
[PANIEK] [PANIEK]quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bedoelde het ook heel goed!
Morgen gaan we met zijn allen opgelucht ademhalen of hysterisch panieken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |