abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 15:08:25 #101
163650 Greys
pi_96389608
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef grazz het volgende:

[..]

Maar bij hun vond ik de staging al vrij goed. Toppers hadden een mooi blauwe achtergrond en in het refrein kwam er wat bij dat op de beat bewoog dacht ik.De backings waren top en er was iets teveel vuur haha.

Sieneke had kleurtjes, maar dat past ook wel bij het vrolijke lied. En verder was er een originele act bedacht. Niet door de TROS maar door Weber en co..denk ik.
Ik denk stiekem dat we dat achteraf zeggen nu, dat de staging bij de Toppers en Sieneke best goed waren. Maar ik kan me herinneren dat we destijds volop aan het klagen waren over die bolle glitterdame bij de Toppers die maar een beetje als hotdog-stadion-verkoopster heen en weer hobbelde (met iets dat een draaitafel moest voorstellen) en dat we vonden dat ze er maar bezopen bij stonden te dansen, die drie Toppers.
Bij Sieneke waren we aan het mekkeren dat ze er ouwelijk uit zag met dat haar en die kleren, dat dat nep-orgel een aanfluiting was en oh wat was het toch slecht geregeld dat het echte orgel daar het podium niet op kon, dat hadden ze van te voren moeten informeren. Enzo :+

Achteraf lijkt het altijd wel mee te vallen, dus wellicht nu ook *duimt* :7

quote:
JA GREYS , ER IS ALTIJD WAT boehooee :'(
PANIEEEEEEEEEEEEEEEEK! *O* _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96389730
Ik zit op songfestivalweblog wat berichten te lezen...en guess what? Paniek :D Onder elk bericht lees ik reacties van fans die ook vinden dat er iets met het licht of achtergrond gedaan moet worden. *O*
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_96389790
De Toppers en team Sieneke hadden in ieder geval echt wel over het totaalplaatje nagedacht... dat hebben de J's overduidelijk niet... net zoals ze het Nationale Songfestival ook maar tussen neus en lippen deden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 15:25:15 #104
163650 Greys
pi_96390366
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef TheVulture het volgende:
De Toppers en team Sieneke hadden in ieder geval echt wel over het totaalplaatje nagedacht... dat hebben de J's overduidelijk niet... net zoals ze het Nationale Songfestival ook maar tussen neus en lippen deden
Dat laatste ben ik echt niet met je eens :@
Wat gaf jou dat idee dan? Ze hebben toch meer dan prima nummers geschreven voor het Nationaal Songfestival? :o Dat de TROS er zo'n lullig geheel van maakte met een waardeloze jury, daar kunnen zij verder niets aan doen. Ze zijn naar Frankrijk gegaan om te schrijven en ik vond van de vijf nummers er twee of drie geschikt voor het songfestival. Vind ik niet 'tussen neus en lippen door'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96390464
Nee de liedjes waren op zich wel prima... dat de hele opzet en de jury om te janken was daar kunnen ze niks aan doen... maar ik bedoel meer dat ze zich niet speciaal voor hadden bereid ofzo... ze stonden toen de hele week daarvoor bij de Vrienden van Amstel te zingen... dat geeft mij het gevoel dat ze het leuk vinden voor erbij maar dat het nooit hun voornaamste prio is geweest...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 15:30:18 #106
163650 Greys
pi_96390572
Ik denk dat ze daar te nuchter voor zijn om de hele week van te voren de optredens af te zeggen voor een Nationaal Songfestival, als je weet dat je nummers verder helemaal klaar zijn. Wat valt er voor hen zelf nog aan voor te bereiden dan? Verder was het aan de TROS.
En daarbij stonden de boekingen voor Vrienden van Amstel denk ik al gecontracteerd voordat ze gevraagd waren voor het Songfestival en voordat de datum van NSF bekend was ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96390648
Da's ook wel weer zo :P
pi_96391830
De derde J moet die rare semizonnebril afzetten als hij binnen is. Hij loopt voor joker.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 16:01:57 #109
163650 Greys
pi_96391997
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:58 schreef marcodej het volgende:
De derde J moet die rare semizonnebril afzetten als hij binnen is. Hij loopt voor joker.
Die heeft net een ooglidcorrectie gehad, vandaar misschien :P
Zal nog wel blauw zijn er omheen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96392029
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef grazz het volgende:

[..]

Maar bij hun vond ik de staging al vrij goed. Toppers hadden een mooi blauwe achtergrond en in het refrein kwam er wat bij dat op de beat bewoog dacht ik.De backings waren top en er was iets teveel vuur haha.
Dat was dus echt dramatisch. Volgens dhr. Gordon zou er een spec-ta-cu-lair optreden met pakken die we nog nooit gezien hadden (heulemaal uit Amerika gehaald!) . Het eindigde met drie iets te oude mannen, die in iets te ruime glitterpakken aan het hupsen waren, met op de achtergrond een hotdogverkoopster die alle hotdogs zelf opgegeten had.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 16:03:03 #111
163650 Greys
pi_96392042
quote:
Jaap de Witte van 3JS ondergaat ooglidcorrectie
(Novum) - Jaap de Witte van de 3JS is onder het mes gegaan. De 56-jarige gitarist heeft een ooglidcorrectie ondergaan.

"Dat heeft vorige week plaatsgevonden", bevestigt het management van het Volendamse trio. De ingreep heeft niets te maken met ijdelheid. "Sommige mensen beginnen daar op een gegeven moment gewoon last van te krijgen". De ingreep is goed verlopen, maar het duurt nog even voordat de oogleden volledig zijn hersteld.
Volgens mij heeft hij die half april gehad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96392603
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:02 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dat was dus echt dramatisch. Volgens dhr. Gordon zou er een spec-ta-cu-lair optreden met pakken die we nog nooit gezien hadden (heulemaal uit Amerika gehaald!) . Het eindigde met drie iets te oude mannen, die in iets te ruime glitterpakken aan het hupsen waren, met op de achtergrond een hotdogverkoopster die alle hotdogs zelf opgegeten had.
Het paste wel bij het plaatje om compleet over de top te gaan... er zat een visie achter, weliswaar een potsierlijke maar toch... een visie
pi_96396876
Van eurosong.be
De Maltezers proberen iets nieuws uit met hun decor. Doorheen de geometrische figuren zie je projecties van beelden uit de videoclip en dit geeft wel een speciaal effect. Iedereen op het podium is in het zwart gehuld behalve Glen Vella als een hippe teenager in jeans over het podium huppelt. Het grote euvel voor Malta blijft het vrij lege nummer dat nogal simplistisch klinkt en niet goed geproduceerd is.

Zie, je mag zeker wel iets nieuws uitproberen! Maar dat zullen wij morgen uiteraard niet gaan doen }:|
pi_96397644
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het paste wel bij het plaatje om compleet over de top te gaan... er zat een visie achter, weliswaar een potsierlijke maar toch... een visie
Volgens mij was het probleem toch eerder dat de Toppers juist niet genoeg over-the-top gingen. Alle goede bedoelingen vanaf de keuze voor deze 3 ten spijt, was het eindresultaat voor de rest van Europa een groepje heren op leeftijd met een gedateerd houseplaatje (en een veel te dikke achtergrondzangers, maar dat terzijde).
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_96397984
Op songfestivalweblog heeft iemand een voorbeeldje gemaakt van een mogelijk passend achtergrond...en wow, dit had ik echt zo gaaf gevonden. Iets met wolken, zon..

Hup Greys, tweet tweet :D
pi_96400767
Ja, het ontbreken van een dergelijke indrukwekkende achtergrond kan weleens het verschil maken tussen een eindklassering op plaats 9-10 of de 11-12-13 waar ze nu voor op koers liggen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:54:48 #117
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96404134
Zeker als je ziet wat andere landen wel als achtergrond gaan gebruiken. Yohanna deed er toen ook haar voordeel mee. Dat blauwel met die dolfijnen viel destijds echt op en scoort gewoon.
Waarom halen ze potverdikkie niet een keer alles uit de kast. Het is weer half, half heb ik het gevoel. Zo jammer en frustrerend.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 20:58:34 #118
163650 Greys
pi_96404401
Vanmorgen twitterde Kwakman:

quote:
Wakker! Laatste dag voordat de echte stroom aan repetities beginnen. Er moet nog een hoop gebeuren, maar dat gaat goedkomen!! JK
Zou het? *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96406809
Greys, heb jij eigenlijk iets getwitterd/Sietse gemaild?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 21:36:15 #120
163650 Greys
pi_96407061
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys, heb jij eigenlijk iets getwitterd/Sietse gemaild?
Sietse gemaild ja. En ik kreeg dit automatisch retour:

quote:
Dear sir/madam,

This email is to confirm that I have received your message.

Due to a high volume of emails in the lead up to the 2011 Eurovision
Song Contest, I won't be able to respond to your message as fast as
usual, but will nevertheless do my very best to get back to you as
soon as possible.

Warmest regards,
Sietse BAKKER
Logisch, hartstikke druk daar :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96407303
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Sietse gemaild ja. En ik kreeg dit automatisch retour:

[..]

Logisch, hartstikke druk daar :)
Val jij niet als vriend buiten die regeling? Anders krijg je weer pas op 17 mei antwoord...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 21:41:13 #122
163650 Greys
pi_96407407
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Val jij niet als vriend buiten die regeling?
Vriend? Ik ken hem niet privé hoor, alleen via het contact voor FOK! :)
En hij is daar event supervisor, die heeft echt wel iets beters te doen, heel begrijpelijk!

quote:
Anders krijg je weer pas op 17 mei antwoord...
Weer? :o
Als er iemand altijd snel en heel attent heeft geantwoord is hij het wel.
Je doet hem echt tekort nu :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96410709
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zeker als je ziet wat andere landen wel als achtergrond gaan gebruiken. Yohanna deed er toen ook haar voordeel mee. Dat blauwel met die dolfijnen viel destijds echt op en scoort gewoon.
Waarom halen ze potverdikkie niet een keer alles uit de kast. Het is weer half, half heb ik het gevoel. Zo jammer en frustrerend.
Ja, dat achtergrondje was helemaal perfect. Vond het zeer indrukwekkend, heel 'dromerig' ofzo. En estland dan? Vrij simpel maar wat zag dat er op beeld magisch uit _O_
pi_96410762
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Vanmorgen twitterde Kwakman:

[..]

Zou het? *O*
Neuh, verwacht er niet veel van hoor. Hij zal wel bedoelen dat ie zijn knipoog gaat oefenen morgen..nou doe je best ;)
pi_96410821
Alleen gaat niemand nou twitteren? -O-
pi_96410890
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maak jij een twitter aan dan :P
pi_96410923
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:29 schreef grazz het volgende:

[..]

Maak jij een twitter aan dan :P
Ben jij het er dan ook mee eens dat we gaan twitteren?
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:32:38 #128
6941 APK
Factual, I think.
pi_96411096
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:

www.twitter.com

Doe je best ^O^
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_96411415
Zoals het nu staat wordt het een vergeetliedje en dus een faal. Plek 15-19 vrees ik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 22:45:01 #130
163650 Greys
pi_96411893
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Als jij wilt twitteren, dan moet je dat gewoon doen!
Ik denk zelf dat het weinig uithaalt en dat ze er alleen maar grumpy van worden, want wat kunnen ze nou in één nacht nog veranderen ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96412018
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ja, maar ik denk dat het nu nog weinig zin heeft...tis laat...

zouden ze al in Düsseldorf zijn of vertrekken ze morgenochtend?
pi_96412127
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Als jij wilt twitteren, dan moet je dat gewoon doen!
Ik denk zelf dat het weinig uithaalt en dat ze er alleen maar grumpy van worden, want wat kunnen ze nou in één nacht nog veranderen ;)
Ja dan hadden ze het denk ik dinsdag of woensdag misschien al moeten hebben door gegeven. Morgen hebben ze maar 30 min dacht ik? Maar wie weet, Malta had vandaag ook ineens een ander achtergrond. Maar de NLse delegatie vindt alles wel best. Kzie het morgen wel.
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:48:43 #133
6941 APK
Factual, I think.
pi_96412145
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef grazz het volgende:

Ja, maar ik denk dat het nu nog weinig zin heeft...tis laat...

zouden ze al in Düsseldorf zijn of vertrekken ze morgenochtend?
En hoe zouden ze deze keer gaan? :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 22:50:38 #134
163650 Greys
pi_96412296
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef APK het volgende:

[..]

Ik zoek de [PANIEK] tags vast even! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96412936
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef APK het volgende:

[..]

mit dem fahrrad
pi_96414294
Twitter is aangemaakt onder de naam FOK_ESC_3Js. Wat zal ik ze twitteren? (zullen we het even op een rijtje zetten?)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 23:24:48 #137
163650 Greys
pi_96414343
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Twitter is aangemaakt onder de naam FOK_ESC_3Js. Wat zal ik ze twitteren? (zullen we het even op een rijtje zetten?)
Daar ben ik niet zo blij mee, het is niet echt de bedoeling dat je namens FOK! gaat twitteren. Gewoon als jezelf, niet namens FOK :) Sorry. Dan is het net alsof het het 'echte' FOK! ESF account is. Dus gewoon een account met een eigen naam.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96414866
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar ben ik niet zo blij mee, het is niet echt de bedoeling dat je namens FOK! gaat twitteren. Gewoon als jezelf, niet namens FOK :) Sorry. Dan is het net alsof het het 'echte' FOK! ESF account is. Dus gewoon een account met een eigen naam.
Er staat 3Js bij, dus is het meer een soort van fantwitter/tijdelijke twitter van FOK. Het zou toch best kunnen dat we hier op FOK onwijs fan van ze zijn? En zelf heb. ik geen twitter en ik dacht dat we dit ook met z'n allen gingen bedenken, dus... Sorry!

Alleen kunnen we de dingen waar ze op korte termijn nog iets aan kunnen doen op een rijtje zetten?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 23:38:40 #139
163650 Greys
pi_96415038
FOK is een geregistreerde naam, dus die moet je niet in je twitternaam zetten, echt niet :)
En het is ook niet tof als mensen straks denken dat dát de FOK! ESF twitter is, want die is er al.

En niet lullig bedoeld, maar volgens mij ben je de enige die wilt twitteren wat ze moeten veranderen :@ We hebben in dit topic onze mening gegeven wat er zou moeten veranderen naar onze smaak, maar de repetitie is over minder dan 24 uur, daar hebben ze nu echt niets meer aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96415113
hehe ja vandaar dat ik mn best er ook niet meer voor doe :@ ik geloof ook echt niet dat ze de moeite zullen nemen om er alsnog naar te kijken, helaaas!
pi_96415353
Ik twitter dan gewoon even over de kleuren licht en de backings. Mag ik dan wel zeggen dat we het er op FOK over gehad hebben?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 23:47:43 #142
163650 Greys
pi_96415464
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik twitter dan gewoon even over de kleuren licht en de backings. Mag ik dan wel zeggen dat we het er op FOK over gehad hebben?
Niet op die account met FOK! in de naam...
Met een account op je eigen naam mag je twitteren wat je wilt uiteraard :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96415642
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet op die account met FOK! in de naam...
Met een account op je eigen naam mag je twitteren wat je wilt uiteraard :)
Okay, dan doe ik vanaf nu helemaal niks meer met dat account :) Ik heb alleen zelf geen twitter. Hebben ze misschien een e-mailadres of valt een mailtje niet op tussen alle mensen die ongefundeerde boze mails sturen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 23:55:29 #144
163650 Greys
pi_96415792
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Okay, dan doe ik vanaf nu helemaal niks meer met dat account :) Ik heb alleen zelf geen twitter. Hebben ze misschien een e-mailadres of valt een mailtje niet op tussen alle mensen die ongefundeerde boze mails sturen?
Dankjewel, sportief van je, fijn dat je het begrijpt :)

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze ongefundeerde boze mails krijgen :D
Misschien naïef van me! Maar ik denk dat de fans de moeite nemen om te mailen maar de haters nemen die moeite niet eens volgens mij.

Ik heb zelf geen mailadres van ze overigens.
Wacht anders ff de repetitie van morgen af! Wie weet is het dan al heel anders en hebben we ons voor niets druk gemaakt ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96416176
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Dankjewel, sportief van je, fijn dat je het begrijpt :)

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze ongefundeerde boze mails krijgen :D
Misschien naïef van me! Maar ik denk dat de fans de moeite nemen om te mailen maar de haters nemen die moeite niet eens volgens mij.

Ik heb zelf geen mailadres van ze overigens.
Wacht anders ff de repetitie van morgen af! Wie weet is het dan al heel anders en hebben we ons voor niets druk gemaakt ;)
Misschien kan ik dat laatste ook gewoon beter doen. JK zei dat ze eraan gingen werken, dus hoop ik dan op veranderingen. Ik dacht, als ze het een rehearsal eerder mee kunnen nemen dat ze er dan beter aan kunnen wennen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 mei 2011 @ 00:14:03 #146
163650 Greys
pi_96416549
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Misschien kan ik dat laatste ook gewoon beter doen. JK zei dat ze eraan gingen werken, dus hoop ik dan op veranderingen. Ik dacht, als ze het een rehearsal eerder mee kunnen nemen dat ze er dan beter aan kunnen wennen.
Je bedoelde het ook heel goed!
Morgen gaan we met zijn allen opgelucht ademhalen of hysterisch panieken! _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96416715
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Je bedoelde het ook heel goed!
Morgen gaan we met zijn allen opgelucht ademhalen of hysterisch panieken! _O-
[PANIEK] [PANIEK]
pi_96618240
Vind dat ze erg mooie nummers maken, maar wat ze nu mee nemen is het gewoon NET niet, sorry w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')