Ik denk stiekem dat we dat achteraf zeggen nu, dat de staging bij de Toppers en Sieneke best goed waren. Maar ik kan me herinneren dat we destijds volop aan het klagen waren over die bolle glitterdame bij de Toppers die maar een beetje als hotdog-stadion-verkoopster heen en weer hobbelde (met iets dat een draaitafel moest voorstellen) en dat we vonden dat ze er maar bezopen bij stonden te dansen, die drie Toppers.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar bij hun vond ik de staging al vrij goed. Toppers hadden een mooi blauwe achtergrond en in het refrein kwam er wat bij dat op de beat bewoog dacht ik.De backings waren top en er was iets teveel vuur haha.
Sieneke had kleurtjes, maar dat past ook wel bij het vrolijke lied. En verder was er een originele act bedacht. Niet door de TROS maar door Weber en co..denk ik.
PANIEEEEEEEEEEEEEEEEK!quote:JA GREYS , ER IS ALTIJD WAT boehooee
Dat laatste ben ik echt niet met je eensquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef TheVulture het volgende:
De Toppers en team Sieneke hadden in ieder geval echt wel over het totaalplaatje nagedacht... dat hebben de J's overduidelijk niet... net zoals ze het Nationale Songfestival ook maar tussen neus en lippen deden
Die heeft net een ooglidcorrectie gehad, vandaar misschienquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:58 schreef marcodej het volgende:
De derde J moet die rare semizonnebril afzetten als hij binnen is. Hij loopt voor joker.
Dat was dus echt dramatisch. Volgens dhr. Gordon zou er een spec-ta-cu-lair optreden met pakken die we nog nooit gezien hadden (heulemaal uit Amerika gehaald!) . Het eindigde met drie iets te oude mannen, die in iets te ruime glitterpakken aan het hupsen waren, met op de achtergrond een hotdogverkoopster die alle hotdogs zelf opgegeten had.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar bij hun vond ik de staging al vrij goed. Toppers hadden een mooi blauwe achtergrond en in het refrein kwam er wat bij dat op de beat bewoog dacht ik.De backings waren top en er was iets teveel vuur haha.
Volgens mij heeft hij die half april gehad.quote:Jaap de Witte van 3JS ondergaat ooglidcorrectie
(Novum) - Jaap de Witte van de 3JS is onder het mes gegaan. De 56-jarige gitarist heeft een ooglidcorrectie ondergaan.
"Dat heeft vorige week plaatsgevonden", bevestigt het management van het Volendamse trio. De ingreep heeft niets te maken met ijdelheid. "Sommige mensen beginnen daar op een gegeven moment gewoon last van te krijgen". De ingreep is goed verlopen, maar het duurt nog even voordat de oogleden volledig zijn hersteld.
Het paste wel bij het plaatje om compleet over de top te gaan... er zat een visie achter, weliswaar een potsierlijke maar toch... een visiequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat was dus echt dramatisch. Volgens dhr. Gordon zou er een spec-ta-cu-lair optreden met pakken die we nog nooit gezien hadden (heulemaal uit Amerika gehaald!) . Het eindigde met drie iets te oude mannen, die in iets te ruime glitterpakken aan het hupsen waren, met op de achtergrond een hotdogverkoopster die alle hotdogs zelf opgegeten had.
Volgens mij was het probleem toch eerder dat de Toppers juist niet genoeg over-the-top gingen. Alle goede bedoelingen vanaf de keuze voor deze 3 ten spijt, was het eindresultaat voor de rest van Europa een groepje heren op leeftijd met een gedateerd houseplaatje (en een veel te dikke achtergrondzangers, maar dat terzijde).quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het paste wel bij het plaatje om compleet over de top te gaan... er zat een visie achter, weliswaar een potsierlijke maar toch... een visie
Zou het?quote:Wakker! Laatste dag voordat de echte stroom aan repetities beginnen. Er moet nog een hoop gebeuren, maar dat gaat goedkomen!! JK
Sietse gemaild ja. En ik kreeg dit automatisch retour:quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys, heb jij eigenlijk iets getwitterd/Sietse gemaild?
Logisch, hartstikke druk daarquote:Dear sir/madam,
This email is to confirm that I have received your message.
Due to a high volume of emails in the lead up to the 2011 Eurovision
Song Contest, I won't be able to respond to your message as fast as
usual, but will nevertheless do my very best to get back to you as
soon as possible.
Warmest regards,
Sietse BAKKER
Val jij niet als vriend buiten die regeling? Anders krijg je weer pas op 17 mei antwoord...quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Sietse gemaild ja. En ik kreeg dit automatisch retour:
[..]
Logisch, hartstikke druk daar
Vriend? Ik ken hem niet privé hoor, alleen via het contact voor FOK!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Val jij niet als vriend buiten die regeling?
Weer?quote:Anders krijg je weer pas op 17 mei antwoord...
Ja, dat achtergrondje was helemaal perfect. Vond het zeer indrukwekkend, heel 'dromerig' ofzo. En estland dan? Vrij simpel maar wat zag dat er op beeld magisch uitquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zeker als je ziet wat andere landen wel als achtergrond gaan gebruiken. Yohanna deed er toen ook haar voordeel mee. Dat blauwel met die dolfijnen viel destijds echt op en scoort gewoon.
Waarom halen ze potverdikkie niet een keer alles uit de kast. Het is weer half, half heb ik het gevoel. Zo jammer en frustrerend.
Neuh, verwacht er niet veel van hoor. Hij zal wel bedoelen dat ie zijn knipoog gaat oefenen morgen..nou doe je bestquote:
Maak jij een twitter aan danquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alleen gaat niemand nou twitteren?
www.twitter.comquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alleen gaat niemand nou twitteren?
Als jij wilt twitteren, dan moet je dat gewoon doen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ben jij het er dan ook mee eens dat we gaan twitteren?
Ja, maar ik denk dat het nu nog weinig zin heeft...tis laat...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ben jij het er dan ook mee eens dat we gaan twitteren?
Ja dan hadden ze het denk ik dinsdag of woensdag misschien al moeten hebben door gegeven. Morgen hebben ze maar 30 min dacht ik? Maar wie weet, Malta had vandaag ook ineens een ander achtergrond. Maar de NLse delegatie vindt alles wel best. Kzie het morgen wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij wilt twitteren, dan moet je dat gewoon doen!
Ik denk zelf dat het weinig uithaalt en dat ze er alleen maar grumpy van worden, want wat kunnen ze nou in één nacht nog veranderen
En hoe zouden ze deze keer gaan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef grazz het volgende:
Ja, maar ik denk dat het nu nog weinig zin heeft...tis laat...
zouden ze al in Düsseldorf zijn of vertrekken ze morgenochtend?
Daar ben ik niet zo blij mee, het is niet echt de bedoeling dat je namens FOK! gaat twitteren. Gewoon als jezelf, niet namens FOKquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Twitter is aangemaakt onder de naam FOK_ESC_3Js. Wat zal ik ze twitteren? (zullen we het even op een rijtje zetten?)
Er staat 3Js bij, dus is het meer een soort van fantwitter/tijdelijke twitter van FOK. Het zou toch best kunnen dat we hier op FOK onwijs fan van ze zijn? En zelf heb. ik geen twitter en ik dacht dat we dit ook met z'n allen gingen bedenken, dus... Sorry!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo blij mee, het is niet echt de bedoeling dat je namens FOK! gaat twitteren. Gewoon als jezelf, niet namens FOKSorry. Dan is het net alsof het het 'echte' FOK! ESF account is. Dus gewoon een account met een eigen naam.
Niet op die account met FOK! in de naam...quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik twitter dan gewoon even over de kleuren licht en de backings. Mag ik dan wel zeggen dat we het er op FOK over gehad hebben?
Okay, dan doe ik vanaf nu helemaal niks meer met dat accountquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet op die account met FOK! in de naam...
Met een account op je eigen naam mag je twitteren wat je wilt uiteraard
Dankjewel, sportief van je, fijn dat je het begrijptquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Okay, dan doe ik vanaf nu helemaal niks meer met dat accountIk heb alleen zelf geen twitter. Hebben ze misschien een e-mailadres of valt een mailtje niet op tussen alle mensen die ongefundeerde boze mails sturen?
Misschien kan ik dat laatste ook gewoon beter doen. JK zei dat ze eraan gingen werken, dus hoop ik dan op veranderingen. Ik dacht, als ze het een rehearsal eerder mee kunnen nemen dat ze er dan beter aan kunnen wennen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel, sportief van je, fijn dat je het begrijpt
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze ongefundeerde boze mails krijgen
Misschien naïef van me! Maar ik denk dat de fans de moeite nemen om te mailen maar de haters nemen die moeite niet eens volgens mij.
Ik heb zelf geen mailadres van ze overigens.
Wacht anders ff de repetitie van morgen af! Wie weet is het dan al heel anders en hebben we ons voor niets druk gemaakt
Je bedoelde het ook heel goed!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat laatste ook gewoon beter doen. JK zei dat ze eraan gingen werken, dus hoop ik dan op veranderingen. Ik dacht, als ze het een rehearsal eerder mee kunnen nemen dat ze er dan beter aan kunnen wennen.
[PANIEK] [PANIEK]quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bedoelde het ook heel goed!
Morgen gaan we met zijn allen opgelucht ademhalen of hysterisch panieken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |