abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 00:55:20 #51
163650 Greys
pi_96372759
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:54 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom zou je gaan liegen?
Laat de TROS dit lekker na het festival lezen ofzo.
Liegen?
Ik vind ook dat dit de eerste kans is sinds jaren dat we de finale wel halen hoor.
Een kleine kans, maar veel groter nog dan Sieneke, Toppers, etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96372762
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:54 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom zou je gaan liegen?
Laat de TROS dit lekker na het festival lezen ofzo.
Geen kans volgens jou? Ik geef ze eigenlijk best een grote kans om de finale te halen.
pi_96372777
Hup 3JS, jullie kunnen het! *O*
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 00:56:09 #54
163650 Greys
pi_96372791
M-P, don't feed the troll enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96372818
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ik dacht dat je zo slim was om het te begrijpen. Maar nee hoor, nu moet ik zelf de link leggen. Misschien is dat ook van toepassing op jou of zou je erover kunnen denken om je daarnaar te gedragen?
Ik zou niet weten waarom. Soms zijn dingen gewoon negatief. Dat kan je dan wel onder stoelen of banken steken, maar ik heb dan weer geleerd dat je dat niet moet doen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 00:58:06 #56
163650 Greys
pi_96372853
Tja, houd ook eens op. Ga lekker PMen met Maarten-Pieter ^O^

Kritiek op de Jees kan prima, maar kritiek op elkaar wordt zo flauw :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96372860
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Liegen?
Ik vind ook dat dit de eerste kans is sinds jaren dat we de finale wel halen hoor.
En juist die kans moeten we grijpen en dat kan alleen door alles op en top af te maken :) 3js, blijf jezelf en doe geen gekke danspasjes, Jan blijf aub zo goed zingen..nu alleen een beetje meer pit, dat het van het beeld afknalt, dat hebben we denk ik nodig :) En dat kan al heel simpel met licht.
Ach ik ben al blij als ze het bij paars en wit/blauw en wit zouden houden, vooral dat laatste ziet er denk ik wat frisser uit. Paar is zo'n vage kleur :')
  donderdag 5 mei 2011 @ 00:59:18 #58
6941 APK
Factual, I think.
pi_96372886
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:55 schreef Greys het volgende:

Liegen?
Daar geloof ik gewoon niet in.
Zowel mijn gevoel als dat van de bookmakers: Als dit de finale haalt gaan ze geld verliezen.

Maar goed, dat heeft verder niets meer met tips voor verbetering van het optreden te maken.
Ik ben gewoon chago over dit gedoe, Sieneke en de Toppers kon ik tenminste nog meezingen maar dit nog steeds niet :')
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_96372894
F*ck, ik had allang moeten slapen. Maar ik heb dit voor de 3js over! Lezen jullie mij? :D *O* GOOOO 3JS!!!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 01:00:06 #60
163650 Greys
pi_96372911
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:59 schreef APK het volgende:

[..]

Zowel mijn gevoel als dat van de bookmakers: Als dit de finale haalt gaan ze geld verliezen.

Maar goed, dat heeft verder niets meer met tips voor verbetering van het optreden te maken.
Ik ben gewoon chago over dit gedoe, Sieneke en de Toppers kon ik tenminste nog meezingen maar dit nog steeds niet :')
Het IEJOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO gedeelte moet zelfs jou lukken _O-

Maar mijn punt was meer dat het voor anderen geen 'liegen' is als ze zeggen dat ze vinden dat het voor het eerst een kans sinds jaren is. Kwestie van smaak enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96372928
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:58 schreef grazz het volgende:

[..]

En juist die kans moeten we grijpen en dat kan alleen door alles op en top af te maken :) 3js, blijf jezelf en doe geen gekke danspasjes, Jan blijf aub zo goed zingen..nu alleen een beetje meer pit, dat het van het beeld afknalt, dat hebben we denk ik nodig :) En dat kan al heel simpel met licht.
Ach ik ben al blij als ze het bij paars en wit/blauw en wit zouden houden, vooral dat laatste ziet er denk ik wat frisser uit. Paar is zo'n vage kleur :')
Wit past ook bij het karakter van het liedje, net zoals zwart. Niet al te catchy, maar wel echte rockmuziek.
pi_96372937
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:59 schreef APK het volgende:

[..]

Moet je meer oefenen! Heb hier laatst de karaoke versie geplaatst/meezing versie.. hup. *O*
pi_96372948
*O* Go 3Js *O* Go 3Js *O* Go 3Js *O*
pi_96372969
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Wit past ook bij het karakter van het liedje, net zoals zwart. Niet al te catchy, maar wel echte rockmuziek.
De officiele clip was ook veel beter! Zwart met wit gaf dat 'rock gevoel' vond ik. Paars en geel is zo 'zoet'. :{
pi_96372970
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:59 schreef grazz het volgende:
F*ck, ik had allang moeten slapen. Maar ik heb dit voor de 3js over! Lezen jullie mij? :D *O* GOOOO 3JS!!!
Ga je nu slapen dan?
  donderdag 5 mei 2011 @ 01:01:51 #66
6941 APK
Factual, I think.
pi_96372981
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:58 schreef grazz het volgende:

En juist die kans moeten we grijpen en dat kan alleen door alles op en top af te maken :) 3js, blijf jezelf en doe geen gekke danspasjes, Jan blijf aub zo goed zingen..nu alleen een beetje meer pit, dat het van het beeld afknalt, dat hebben we denk ik nodig :)
Meer pit zal nog wel komen bij de generale repetitie, dit was echt alleen maar om een beetje feeling met alles te krijgen.
Ik denk gewoon dat anderen -zoals Jedward bv :') - daar een veel sterker gevoel bij hebben :+
pi_96373024
Greys, heb je Sietse al gemaild? *O*
pi_96373064
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ga je nu slapen dan?
Als ik verstandig zou zijn geweest: Ja, mja nee :') ik blijf nog ff :6
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 01:05:26 #69
163650 Greys
pi_96373093
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
First thing morgenochtend, ik ga nu ff slapen :+
Ik laat het weten als er antwoord is :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96373115
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:01 schreef APK het volgende:

[..]

Meer pit zal nog wel komen bij de generale repetitie, dit was echt alleen maar om een beetje feeling met alles te krijgen.
Ik denk gewoon dat anderen -zoals Jedward bv :') - daar een veel sterker gevoel bij hebben :+
Hehe :D

En ja, de 3js hebben ook aangegeven dat hun optreden moet groeien de komende repetities. :)
Ik denk ook dat het met hun pakken aan er veel mooier zal gaan uitzien.
  donderdag 5 mei 2011 @ 01:06:18 #71
6941 APK
Factual, I think.
pi_96373121
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:00 schreef Greys het volgende:

Het IEJOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO gedeelte moet zelfs jou lukken _O-
Ja, als zij het zingen kan ik wel mee-hummen, maar Shine en Shalali konden buurman en ik acapella :D
quote:
Maar mijn punt was meer dat het voor anderen geen 'liegen' is als ze zeggen dat ze vinden dat het voor het eerst een kans sinds jaren is. Kwestie van smaak enzo.
Smaak, loting, buurlanden, presentatie, enthousiasme, etc.
Waar denk jij dat odds bij bookmakers op gebaseerd zijn? :o
pi_96373138
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Telkens als ik zijn naam lees, heb ik het idee dat de K mist :?
pi_96373151
quote:
3s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:05 schreef Greys het volgende:

[..]

First thing morgenochtend, ik ga nu ff slapen :+
Ik laat het weten als er antwoord is :Y
Thanks alvast :) en trusten!
pi_96373172
Trouwens, kunnen we niet beter uit dit topic gaan? Als ik een artiest zou zijn :P en ik zou 9 pagina's moeten doorspitten dan zou ik er niet eens aan beginnen :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 01:08:54 #75
163650 Greys
pi_96373182
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:06 schreef APK het volgende:
Je snapt mijn punt niet :+
Ik zeg alleen maar dat wanneer iemand vindt dat we voor het eerst sinds jaren kans maken op de finale en jij doet dat af als 'waarom zou je liegen', ik dat onzin vind. Want ondanks de door jou geliefde bookmakers (die ooit voorspelden dat Glennis Grace heel hoog zou eindigen volgens mij? :P ) en de loting en buurlanden, je kunt niet iemand ánders zijn persoonlijke mening als liegen afdoen, omdat kwestie van smaak. Toch? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96373185
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:06 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, als zij het zingen kan ik wel mee-hummen, maar Shine en Shalali konden buurman en ik acapella :D

[..]

Op een of andere manier wint de winnaar van de bookmakers nooit en zijn er altijd wel landen die héél anders scoren dan verwacht. Ik zie Frankrijk dit jaar ook niet winnen, misschien 7e worden.
pi_96373213
Welterusten en tot morgen Greys! :W (als je nu gaat slapen)
  donderdag 5 mei 2011 @ 01:24:23 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_96373579
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:08 schreef Greys het volgende:

Je snapt mijn punt niet :+
Ik zeg alleen maar dat wanneer iemand vindt dat we voor het eerst sinds jaren kans maken op de finale en jij doet dat af als 'waarom zou je liegen', ik dat onzin vind. Want ondanks de door jou geliefde bookmakers (die ooit voorspelden dat Glennis Grace heel hoog zou eindigen volgens mij? :P ) en de loting en buurlanden, je kunt niet iemand ánders zijn persoonlijke mening als liegen afdoen, omdat kwestie van smaak. Toch? :D
Maar dan leef je toch op een andere planeet? 8)7
Dit is het ESF, niet een concert waar je in het weekend naar je favoriete bandje gaat kijken.

Denken dat dit liedje kans maakt is als hopen dat Harkemase Boys kampioen van de Eredivisie wordt.
But then again, het is Twente vorig jaar ook gelukt :+
  donderdag 5 mei 2011 @ 01:26:39 #79
6941 APK
Factual, I think.
pi_96373619
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:

Op een of andere manier wint de winnaar van de bookmakers nooit en zijn er altijd wel landen die héél anders scoren dan verwacht. Ik zie Frankrijk dit jaar ook niet winnen, misschien 7e worden.
Ik zeg niet dat odds van bookmakers heilig en alwetend zijn, ze geven in mijn opinie wel een betere indicatie dan iemands persoonlijke voorkeur.
  donderdag 5 mei 2011 @ 01:27:09 #80
6941 APK
Factual, I think.
pi_96373630
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Welterusten en tot morgen Greys! :W (als je nu gaat slapen)
En hou eens op met dat gezwaai overal :')
pi_96373669
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:27 schreef APK het volgende:

[..]

En hou eens op met dat gezwaai overal :')
Probleem?
pi_96375495
Het hoeft helemaal niet zo moeilijk te zijn om met wat kleine aanpassingen het een beter geheel te maken:

-Backings naar de zijkant, zover mogelijk buiten beeld.
-3J's op dezelfde plek, maar de 2 mannen op de achtergrond wat meer synchroon laten bewegen.
-Zanger moet meer de camera inkijken en contact maken met de kijker thuis. Het optreden is niet bedoeld voor de zaal, daar mag men massaal de krant pakken, maar voor de televoter die kijkt en overtuigd moet worden.
-Doe iets met het licht en de achtergrond waardoor het optreden beter blijft hangen. Het is immers een illusie te denken dat de kijker het Nederlandse lied na 16 volgende optredens, waaronder inzendingen als Zweden en Wit-Rusland, nog precies in het hoofd heeft.

Als ik dit zo neerzet, omschrijf ik eigenlijk gewoon het optreden van Denemarken :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:42:18 #83
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_96383312
Ik vind eigenlijk bij veel landen het licht erg tegenvallen! :'(
pi_96386832
Veel dingen zijn al genoemd:

Backings aan de zijkant of wat wijder uit elkaar verspreid achter het podium. Bij de finale van het liedje moeten ze naar voren komen om met wat enthousiasme richting zaal te OhOhOhen

Er moet iets gedaan worden met die catwalk... of er tijdens het liedje naar toe lopen... of beginnen en dan de rest van de band er later bij...

belichting zal wel niet meer aangepast kunnen worden... gemiste kans
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_96387085
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Veel dingen zijn al genoemd:

Backings aan de zijkant of wat wijder uit elkaar verspreid achter het podium. Bij de finale van het liedje moeten ze naar voren komen om met wat enthousiasme richting zaal te OhOhOhen

Er moet iets gedaan worden met die catwalk... of er tijdens het liedje naar toe lopen... of beginnen en dan de rest van de band er later bij...

belichting zal wel niet meer aangepast kunnen worden... gemiste kans
Maar dat is vrij simpel! Dmv kleurwijziging kun je al heel veel bereiken hoor. Denk juist eerder dat gebruik maken van de catwalk niet mogelijk is. Dan moeten ze helemaal opnieuw beginnen met camerastandpunten e.d. dat is voor cameramensen denk ik helemaal niet fijn. Ze hebben morgen ook een veel kortere repetitie tijd.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 14:19:55 #86
163650 Greys
pi_96387229
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:24 schreef APK het volgende:

[..]

Maar dan leef je toch op een andere planeet? 8)7
Vast. Maar dan is het nog steeds geen 'liegen' waar jij het over had :6
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 07:32 schreef Fred_B het volgende:
Het hoeft helemaal niet zo moeilijk te zijn om met wat kleine aanpassingen het een beter geheel te maken:

-Backings naar de zijkant, zover mogelijk buiten beeld.
-3J's op dezelfde plek, maar de 2 mannen op de achtergrond wat meer synchroon laten bewegen.
-Zanger moet meer de camera inkijken en contact maken met de kijker thuis. Het optreden is niet bedoeld voor de zaal, daar mag men massaal de krant pakken, maar voor de televoter die kijkt en overtuigd moet worden.
-Doe iets met het licht en de achtergrond waardoor het optreden beter blijft hangen. Het is immers een illusie te denken dat de kijker het Nederlandse lied na 16 volgende optredens, waaronder inzendingen als Zweden en Wit-Rusland, nog precies in het hoofd heeft.

Als ik dit zo neerzet, omschrijf ik eigenlijk gewoon het optreden van Denemarken :')
Eens :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96387471
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Vast. Maar dan is het nog steeds geen 'liegen' waar jij het over had :6

[..]

Eens :Y
Mooi. Stuur een tweet dat ze achtergrondje moeten aanpassen..dat moet echt! :P
pi_96387657
En dat ze misschien iets meer contact met de kijkers moeten maken en dat de backings naar achter/opzij/verder verspreid moeten. De rest is niet echt mogelijk meer.

Het achtergrondje zie ik dan het liefst in blauw/wit, groen/wit of zwart/wit.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 14:38:05 #89
163650 Greys
pi_96388042
Dat contact met de kijkers is eigenlijk iets waar ik me het minst zorgen om maak, want wij hebben bij de repetitie helemaal geen camerabeelden gezien van de camera's op/bij het podium :) Er gaan zoals gezegd ook camera's vlak langs Dulles en de anderen en daar kijken ze gewoon in, dat zag je vanuit de verte bij dat rehearsal filmpje :Y
Denk echt dat dat al heel anders gaat overkomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96388343
Komt wel goed Greys :) Maar ik krijg de neiging om nu naar een bouwmarkt te gaan, behang te kopen en al mn spaargeld op te maken om de 3JS te redden.
pi_96388555
Ik hoop dat we volgend jaar wel weer een keer een inzending krijgen waarbij ze zelf over dit soort dingen nadenken ipv dat we continue moeten constateren dat het beter kan :')
pi_96388845
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat we volgend jaar wel weer een keer een inzending krijgen waarbij ze zelf over dit soort dingen nadenken ipv dat we continue moeten constateren dat het beter kan :')
Zolang het bij de TROS blijft heb ik er weinig vertrouwen in. Maar laat ze het morgen maar bewijzen... kom maar op.
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:57:02 #93
6941 APK
Factual, I think.
pi_96388975
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef grazz het volgende:
Komt wel goed Greys :) Maar ik krijg de neiging om nu naar een bouwmarkt te gaan, behang te kopen en al mn spaargeld op te maken om de 3JS te redden.
Wat wil je met dat behang doen dan? :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 14:58:45 #94
163650 Greys
pi_96389061
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef APK het volgende:

[..]

Jou er achter plakken O+

Er een mooi achtergrondje van maken natuurlijk 8-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96389077
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef APK het volgende:

[..]

Ik hang die stroken zelf wel op, dan heb je tenminste het achtergrondje wat opgevuld. En dan zet ik er een windmachine op voor wat beweging zodat het minder statisch lijkt :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 mei 2011 @ 15:00:31 #96
163650 Greys
pi_96389169
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Bij de Toppers en Sieneke was er weinig te veranderen qua staging :D
Hoewel de lichtjespakken het niet erg deden en het echte draaiorgel niet mee mocht _O-
Er is idd altijd wat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:01:31 #97
6941 APK
Factual, I think.
pi_96389229
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:58 schreef Greys het volgende:

Jou er achter plakken O+

Er een mooi achtergrondje van maken natuurlijk 8-)
Zou wel orgineel zijn.
"Zet dat scherm maar even uit, wij hebben ons eigen decor." w/
pi_96389375
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoewel de lichtjespakken het niet erg deden en het echte draaiorgel niet mee mocht _O-
Er is idd altijd wat.
Maar bij hun vond ik de staging al vrij goed. Toppers hadden een mooi blauwe achtergrond en in het refrein kwam er wat bij dat op de beat bewoog dacht ik.De backings waren top en er was iets teveel vuur haha.

Sieneke had kleurtjes, maar dat past ook wel bij het vrolijke lied. En verder was er een originele act bedacht. Niet door de TROS maar door Weber en co..denk ik.

Maar in 2009 en 2010 was ons lied gewoon niet zo goed, helaas... en nu hebben we een goed lied maar is er niet nagedacht over de staging.

JA GREYS , ER IS ALTIJD WAT boehooee :'(
pi_96389380
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Er is idd altijd wat.
Ik vond mijn suggestie om Joop of Albert iets te laten bedenken met een creatief team zo slecht niet voor volgend jaar :7

Dan heb je dit soort geneuzel niet
pi_96389451
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vond mijn suggestie om Joop of Albert iets te laten bedenken met een creatief team zo slecht niet voor volgend jaar :7

Dan heb je dit soort geneuzel niet
Maar willen die geassocieerd worden met de TROS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')