Mijn moeder heeft me geleerd dat ik soms beter niet kan reageren in plaats van negatief, zeker als ik er verder niet betrokken mee ben/mee te maken heb.quote:
Die tip is ook meer voor FOK! en voor de administratie, die hoeven ze niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
Maar denk je niet dat 'Ach, haal alle backings dan meteen weg' een beetje een vreemde tip is, omdat ze die écht niet meer naar thuis sturen?
Die 'lichtshow' gaan ze ook écht niet meer veranderen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
Maar denk je niet dat 'Ach, haal alle backings dan meteen weg' een beetje een vreemde tip is, omdat ze die écht niet meer naar thuis sturen?
Ik hoopte dat de kans daarop - dat daar nog iets bij komt qua visuele effecten - in elk geval iets groter en realistischer is dan dat ze de backings naar huis sturenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Die 'lichtshow' gaan ze ook écht niet meer veranderen.
Nou, de Duitsers hadden het toch pas kort geleden in elkaar gezet? Of misschien kunnen ze de ene kleur in de andere veranderen (geel in wit), alleen dat (niet die hele show) valt toch wel mee?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Die 'lichtshow' gaan ze ook écht niet meer veranderen.
Precies.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:26 schreef Greys het volgende:
Het licht is te eighties.
Er gebeurt niets, behalve die lichtdruppels tijdens het refrein die wel tof zijn.
Die backings staan daar heel lullig zo precies daar achter. Die moeten meer naar links of rechts en niet zo de aandacht afleiden van de Jees, tot het einde, dan mogen ze.
En in godsnaam, laat er nog een toffe lichtshow oid bij komen, want vergeleken met alle andere acts is dit wel héél erg saai. Het nummer is goed, ik begrijp dat ze daarop willen vertrouwen, maar als je naar alle andere acts kijkt wil het oog gewoon ook wat.
Ben het met al je punten eens, behalve met deze, die vind ik wat voorbarig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:35 schreef grazz het volgende:
De 3JS moeten meer met de camera spelen. Meer 'contact' maken met de kijkers.
Dan moet hij alleen niet zijn ogen dichthouden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben het met al je punten eens, behalve met deze, die vind ik wat voorbarig.
Immers, wij hebben die rehearsal alleen op een knullig filmpje vanuit de zaal gezien. Je ziet dan camera's over het podium gaan waar Jan een aantal keer in kijkt.
Dus ik denk dat je bij de originele uitvoering straks meer het idee krijgt dat hij 'naar je zingt' dan dat je het nu van een afstandje bekijkt
Ik denk er even een nachtje over na, goed?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Had FOK! ESF nou niet ook Twitter? Greys, kan jij dit de heren twitteren?
Heb je ook gelijk inquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben het met al je punten eens, behalve met deze, die vind ik wat voorbarig.
Immers, wij hebben die rehearsal alleen op een knullig filmpje vanuit de zaal gezien. Je ziet dan camera's over het podium gaan waar Jan een aantal keer in kijkt.
Dus ik denk dat je bij de originele uitvoering straks meer het idee krijgt dat hij 'naar je zingt' dan dat je het nu van een afstandje bekijkt
Ik bedoelde eigenlijk de beelden op het video-scherm.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
Ik hoopte dat de kans daarop - dat daar nog iets bij komt qua visuele effecten - in elk geval iets groter en realistischer is dan dat ze de backings naar huis sturen
Maar IS dat echt zo? Mogen ze echt nog een andere achtergrond dan bij de tweede repetitie? Ik geloof het eigenlijk niet, omdat het met ander licht en een andere achtergrond weer heel anders gaat zijn, ook voor de beeldregie enzo. Straks willen meerdere landen iets heel anders en dan blijven ze repeteren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:39 schreef grazz het volgende:
Ik hoop niet dat ze het vervelend vindenhet is absoluut niet de bedoeling om het af te zeiken! Maar er is ruimte voor verbetering en er mogen in de tweede repetitie alsnog dingen worden veranderd zoals licht/achtergrond. Het kan het optreden nog iets extra's geven.
Ja, daar spat het charisma van af.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
3Js naar huis sturen en Nick en Simon dat lied laten zingen .
Dan begin je toch (morgen) met een tekst in de trant van dat we weten dat ze goed bezig zijn (dat hebben ze zeker tot nu toe gedaan!) en ze het e.a. willen aanpassen en dat we een aantal ideeën hebben verzameld. Niet alleen van ons, maar ook wat we van andere bloggers hebben kunnen lezen. Dus het is goed bedoeld, ze hoeven er niks mee te doen uiteraard maar het kan geen kwaad om het te lezen toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk er even een nachtje over na, goed?
Want dan zijn we helemaal de azijnpissers natuurlijk waar nooit iets goed is. Niet dat we daar van wakker moeten liggen, maar ze moeten wel die beetje goede zin die ze hebben nog even houden tot het optreden
Niets tegen N&S, maar die hebben totaal geen rock-achtige stem.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
3Js naar huis sturen en Nick en Simon dat lied laten zingen .
Dan worden we óf zelf weggezet als digitale leutervijver óf zetten we onszelf weg als digitale leutervijver als excuusquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk er even een nachtje over na, goed?
Want dan zijn we helemaal de azijnpissers natuurlijk waar nooit iets goed is. Niet dat we daar van wakker moeten liggen, maar ze moeten wel die beetje goede zin die ze hebben nog even houden tot het optreden
Dat ligt er m.i. aan of ze uberhaupt nog wat mógen veranderenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Dan begin je toch (morgen) met een tekst in de trant van dat we weten dat ze goed bezig zijn (dat hebben ze zeker tot nu toe gedaan!) en ze het e.a. willen aanpassen en dat we een aantal ideeën hebben verzameld. Niet alleen van ons, maar ook wat we van andere bloggers hebben kunnen lezen. Dus het is goed bedoeld, ze hoeven er niks mee te doen uiteraard maar het kan geen kwaad om het te lezen toch?
En inderdaad, je moet zeggen dat je het goed vindt maar dat er nog wel enkele ideeën voor verbetering zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Dan begin je toch (morgen) met een tekst in de trant van dat we weten dat ze goed bezig zijn (dat hebben ze zeker tot nu toe gedaan!) en ze het e.a. willen aanpassen en dat we een aantal ideeën hebben verzameld. Niet alleen van ons, maar ook wat we van andere bloggers hebben kunnen lezen. Dus het is goed bedoeld, ze hoeven er niks mee te doen uiteraard maar het kan geen kwaad om het te lezen toch?
Dan vraag je ze eerst óf ze nog wat mogen veranderen qua licht, optreden, etc. Zo ja, dan stuur je ze dit topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er m.i. aan of ze uberhaupt nog wat mógen veranderen
Zie mijn post van net. Want als dat niet meer mag, dan vind ik het niet slim als we het gaan sturen, puur omdat ze er dan straks wellicht helemáál geen lol meer in hebben
Ben er vrijwel zeker van, let maar op dat er morgen weer wat dingen zijn aangepast! Was vorig jaar en he jaar daarvoor ook al zo. De toppers hadden zelfs eerst van die plaatjes uit hun videoclip als achtergrond. Is later ook gewijzigd. Niet drastisch qua kleuren want dat was meteen al goed. Maar de productie heeft een goed team dat creatief genoeg moet zijn om met kleine aanpassingen te zorgen voor een mooi geheel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar IS dat echt zo? Mogen ze echt nog een andere achtergrond dan bij de tweede repetitie? Ik geloof het eigenlijk niet, omdat het met ander licht en een andere achtergrond weer heel anders gaat zijn, ook voor de beeldregie enzo. Straks willen meerdere landen iets heel anders en dan blijven ze repeteren.
Hm ik weet het niet, het zou mooi zijn als dat allemaal nog zou kunnen wijzigen, maar ik geloof er eerlijk gezegd weinig van (niets ten nadele van jou of je geloofwaardigheid uiteraardquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:46 schreef grazz het volgende:
[..]
Ben er vrijwel zeker van, let maar op dat er morgen weer wat dingen zijn aangepast! Was vorig jaar en he jaar daarvoor ook al zo. De toppers hadden zelfs eerst van die plaatjes uit hun videoclip als achtergrond. Is later ook gewijzigd. Niet drastisch qua kleuren want dat was meteen al goed. Maar de productie heeft een goed team dat creatief genoeg moet zijn om met kleine aanpassingen te zorgen voor een mooi geheel.
Een aanpassingen kunnen dus ook de kleuren zijn. Ze dragen donkere kleding. Daar passen genoeg kleuren bijIk denk dat het LED gebeuren niet meer zal gebeuren, maar ook al zouden er wolken en zon komen (gewoon een voorbeeldje hoor) dan kun je alsnog het licht aanpassen naar blauw en witte spots..dat is echt niet zo moeilijk lijkt me.
Kansloos kan je vinden, maar talentloos vind ik écht grote onzinquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:47 schreef Absurditeit het volgende:
Niets meer aan doen, maar gewoon accepteren dat het een kansloos en talentloos clubje onbenullen is.
Ah ik denk dat ze wel tegen een stootje kunnen en onze feedbackquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er m.i. aan of ze uberhaupt nog wat mógen veranderen
Zie mijn post van net. Want als dat niet meer mag, dan vind ik het niet slim als we het gaan sturen, puur omdat ze er dan straks wellicht helemáál geen lol meer in hebben
Haha okequote:Op donderdag 5 mei 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
Dan vraag ik dat liever eerst aan Sietse, of er nog dingen veranderd mogen worden
Ik mail even.
Maar we hoorden in diverse interviewtjes toch al dat er al diverse kritieken waren overgekomen? Alle media die iets over die rehearsal schrijven hadden het er over dat er visueel weinig tot niets gebeurde. Dus moeten wij ze het dan voor de 13e keer gaan vertellen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Ah ik denk dat ze wel tegen een stootje kunnen en onze feedbacknaast zich neer kunnen leggen hoor. Voor het geval er nog veranderingen mogelijk zijn tijdens de 2e repetitie willen we wat ideeen aandragen
Jawel hoor, want dan moeten de camerastandpunten enzo heel andersquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En veranderingen als de catwalk gebruiken kunnen ze zelf invoeren, daar is geen technisch team voor nodig dat zin moet hebben.
Is dat even fijn voor je..quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me geleerd dat ik soms beter niet kan reageren in plaats van negatief, zeker als ik er verder niet betrokken mee ben/mee te maken heb.
Nee, dat gebeurt eigenlijk nooit .. maar jaarlijks zijn er echt maar een paar landen die het e.a. aanpassen qua licht of achtergrondje.. De meeste landen hebben van te voren echt goed nagedacht over wat ze wilden en die krijgen het ook! Ik denk dat de 3js zelf ook heel goed weten dat je qua belichting op zo'n groot mooi podium er nog net iets meer van moet maken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm ik weet het niet, het zou mooi zijn als dat allemaal nog zou kunnen wijzigen, maar ik geloof er eerlijk gezegd weinig van (niets ten nadele van jou of je geloofwaardigheid uiteraard).
Want stel dat van de 43 repeterende landen er 37 toch nog wat willen veranderen, dan BLIJF je toch aan de gang?
Dan hebben ze het zo vaak gehoord dat ze er ook tegenkunnen. En dit is toch een van de weinige ESF-vertegenwoordigingen (in Nederland) uit de jonge generatie, dus misschien zullen ze extra goed luisterenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar we hoorden in diverse interviewtjes toch al dat er al diverse kritieken waren overgekomen? Alle media die iets over die rehearsal schrijven hadden het er over dat er visueel weinig tot niets gebeurde. Dus moeten wij ze het dan voor de 13e keer gaan vertellen?
Voor de zekerheidquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar we hoorden in diverse interviewtjes toch al dat er al diverse kritieken waren overgekomen? Alle media die iets over die rehearsal schrijven hadden het er over dat er visueel weinig tot niets gebeurde. Dus moeten wij ze het dan voor de 13e keer gaan vertellen?
Waarom zou je gaan liegen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En je moet er ook nog bij zeggen dat het de eerste echte goede reële kans sinds jaren is om naar de finale te gaan, dus dat de 3Js het sowieso goed hebben gedaan.
Ik dacht dat je zo slim was om het te begrijpen. Maar nee hoor, nu moet ik zelf de link leggen. Misschien is dat ook van toepassing op jou of zou je erover kunnen denken om je daarnaar te gedragen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |