Mijn moeder heeft me geleerd dat ik soms beter niet kan reageren in plaats van negatief, zeker als ik er verder niet betrokken mee ben/mee te maken heb.quote:
Die tip is ook meer voor FOK! en voor de administratie, die hoeven ze niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
Maar denk je niet dat 'Ach, haal alle backings dan meteen weg' een beetje een vreemde tip is, omdat ze die écht niet meer naar thuis sturen?
Die 'lichtshow' gaan ze ook écht niet meer veranderen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
Maar denk je niet dat 'Ach, haal alle backings dan meteen weg' een beetje een vreemde tip is, omdat ze die écht niet meer naar thuis sturen?
Ik hoopte dat de kans daarop - dat daar nog iets bij komt qua visuele effecten - in elk geval iets groter en realistischer is dan dat ze de backings naar huis sturenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Die 'lichtshow' gaan ze ook écht niet meer veranderen.
Nou, de Duitsers hadden het toch pas kort geleden in elkaar gezet? Of misschien kunnen ze de ene kleur in de andere veranderen (geel in wit), alleen dat (niet die hele show) valt toch wel mee?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Die 'lichtshow' gaan ze ook écht niet meer veranderen.
Precies.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:26 schreef Greys het volgende:
Het licht is te eighties.
Er gebeurt niets, behalve die lichtdruppels tijdens het refrein die wel tof zijn.
Die backings staan daar heel lullig zo precies daar achter. Die moeten meer naar links of rechts en niet zo de aandacht afleiden van de Jees, tot het einde, dan mogen ze.
En in godsnaam, laat er nog een toffe lichtshow oid bij komen, want vergeleken met alle andere acts is dit wel héél erg saai. Het nummer is goed, ik begrijp dat ze daarop willen vertrouwen, maar als je naar alle andere acts kijkt wil het oog gewoon ook wat.
Ben het met al je punten eens, behalve met deze, die vind ik wat voorbarig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:35 schreef grazz het volgende:
De 3JS moeten meer met de camera spelen. Meer 'contact' maken met de kijkers.
Dan moet hij alleen niet zijn ogen dichthouden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben het met al je punten eens, behalve met deze, die vind ik wat voorbarig.
Immers, wij hebben die rehearsal alleen op een knullig filmpje vanuit de zaal gezien. Je ziet dan camera's over het podium gaan waar Jan een aantal keer in kijkt.
Dus ik denk dat je bij de originele uitvoering straks meer het idee krijgt dat hij 'naar je zingt' dan dat je het nu van een afstandje bekijkt
Ik denk er even een nachtje over na, goed?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Had FOK! ESF nou niet ook Twitter? Greys, kan jij dit de heren twitteren?
Heb je ook gelijk inquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben het met al je punten eens, behalve met deze, die vind ik wat voorbarig.
Immers, wij hebben die rehearsal alleen op een knullig filmpje vanuit de zaal gezien. Je ziet dan camera's over het podium gaan waar Jan een aantal keer in kijkt.
Dus ik denk dat je bij de originele uitvoering straks meer het idee krijgt dat hij 'naar je zingt' dan dat je het nu van een afstandje bekijkt
Ik bedoelde eigenlijk de beelden op het video-scherm.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
Ik hoopte dat de kans daarop - dat daar nog iets bij komt qua visuele effecten - in elk geval iets groter en realistischer is dan dat ze de backings naar huis sturen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |