quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:
je moet me niet zo onderschatten, krijg het wel voor elkaar!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ik houd afstand paljas, gaat je never nooit lukken
Je gaat je goddeloze gang maarquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet me niet zo onderschatten, krijg het wel voor elkaar!
niet dat ik het wil
En nu post je hier, dus ergens is er iets mis gegaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:39 schreef 2cv het volgende:
Ik zou opruimen. Toen raakte ik aan de praat met een buurman en heb ik een buurvrouw naar binnen gelokt.
OOG
Opruim Ontwijkend Gedragquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je gaat je goddeloze gang maar
[..]
En nu post je hier, dus ergens is er iets mis gegaan![]()
En wat is er met je OOG?![]()
Nah, ik ben en halve autist, ik wil zelf volledige controle hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opruim Ontwijkend Gedrag
Had je die buurvrouw niet aan t werk kunnen zetten dan?
Daar is niet zoveel voor nodig, tevens deed hij misschien meer moeitequote:Op donderdag 5 mei 2011 00:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nah, ik ben en halve autist, ik wil zelf volledige controle hebben.
En je bent slimmer dan SD![]()
Optiequote:
SOG komt iig vaak genoeg voorquote:
5,5 = voldoende ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
SOG komt iig vaak genoeg voor.. Desondanks haal ik voldoendes
Laatste toetsperiode niet onder de 7 gehaald.quote:
Ikke 8.7 gemiddeld, maar dat is wel ongeveer jullie leven geledenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Laatste toetsperiode niet onder de 7 gehaald.
Niet bepaald neequote:
leggisuitdan?quote:
Zal je uit de droom helpenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:04 schreef 2cv het volgende:
Sjoegerd kan ook best gemiddeld een 8,7 (of hoger) gehaald hebben zonder onder de 7 te komen.
Ah ja, dat kan idd, maar dat deed ie dus nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:04 schreef 2cv het volgende:
Sjoegerd kan ook best gemiddeld een 8,7 (of hoger) gehaald hebben zonder onder de 7 te komen.
de vieren zijn het lekkerst; ik ga maffenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:23 schreef 2cv het volgende:
Ik heb ook rapportcijfers. En een kokosnoot. Daar ben ik nu de eetbare delen uit aan het slopen.
of naar Nick en Simon.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:31 schreef Duvel het volgende:
Ik ben al heen en weer geweest naar Schiphol.
safari!!!quote:
Hoi bitchquote:
Weet ik veel.. Ghandi in Nijmegen. Of Zorba de Griek. Ofzo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:52 schreef ook_gek het volgende:
Anne en SD waar kan ik lekker eten bij jullie in de buurt. Ik wil haar mee uit eten nemen, maar ik ken daar natuurlijk niet zo heel erg veel
Wat een mongeaul joh; halve parkeerterrein schaakmatquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:27 schreef Paladijn het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_kun_je_leren.html
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat een mongeaulvrouw/BMWrijder joh; halve parkeerterrein schaakmat
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:27 schreef Paladijn het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_kun_je_leren.html
Oke dank je welquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet ik veel.. Ghandi in Nijmegen. Of Zorba de Griek. Ofzo.
Hey half tamme afgekeurde triangel jostie! Stel je eens niet zo aan BITCHquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat een mongeaul joh; halve parkeerterrein schaakmat
Ben jij mijn quote stalker ?quote:
Ik ben de woon omgeving stalkerquote:
Da's hoe dan ook, maar tijdelijkquote:
Hangt er van af hoe het gaat lopen in de toekomstquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe het gaat lopen in de toekomst
Ik had het over me zelf. Maar jij gaat maar even aan de goede kant van de maas wonen?quote:
Cuijk is een temp hideout, totdat we iets leuks hebben gevonden en de boel een beetje op de rit hebben.. dan gaan we daar lekker pleitossssquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik had het over me zelf. Maar jij gaat maar even aan de goede kant van de maas wonen?
Als het goed loopt, is er een kans dat ik aan de andere kant van de maas gaat wonen
Goein tip!, ik moet nog een kraan meenemen naar Kuukquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:45 schreef Dingest het volgende:
Ga gewoon zo'n kraan kopen, kan nog wel eens verrekte handig zijn
Naar scheveningenquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Cuijk is een temp hideout, totdat we iets leuks hebben gevonden en de boel een beetje op de rit hebben.. dan gaan we daar lekker pleitossss
Hmm, dat zou een reden kunnen zijn om een maandje in Scheveningen te gaan hokken. Kliko, Komo of Gekro?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Naar scheveningen
Als dat gaat gebeuren kan je me weg gooien!
jaquote:
Fijn, heb ik dat?quote:
Dat + ik had die auto weg gesleept. Als 'ie dan stuk gaat: jammer dan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
![]()
Al was ik gewoon over dat stukje gras gegaan, voor die faalparkeerder langs.
Lenen, of huren?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:21 schreef Dingest het volgende:
Hm, hartstikke leuk natuurlijk dat mijn buurjongen wil helpen met z'n trekker, maar ik weet niet hoe lang de motor eruit moet, ik wil hem een beetje reinigen en ook de carterpakking vervangen dus hij zal verplaatsbaar/vertilbaar moeten zijn en als er iets misgaat moet de motor er wel weer uit. Dus... toch maar een motortakel?En waar vind ik zo'n ding voor een schappelijke prijs, 2dehands zijn ze nauwelijks te vinden en bijna net zo duur als nieuw.
heb je wat?quote:
Waarom ik?quote:
jou!quote:
hoe kunnen we dit oplossen?quote:
Zoutzuur?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:22 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
hoe kunnen we dit oplossen?
WAAR?!?!quote:
en dan bijt het door de quotes heen?quote:
Nee, het lost je account opquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:34 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
en dan bijt het door de quotes heen?
ik doe het als jij het eerst doetquote:
Nee, dan gaat mijn blauwe kleurtje eraf, da's waterverfquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:38 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
ik doe het als jij het eerst doet
zeg dat dan gelijk, dan kom ik niet met dat voorstelquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dan gaat mijn blauwe kleurtje eraf, da's waterverf
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:46 schreef densmee het volgende:
zo alleen thuis en dan eten we lekker lekker bout van een reekalf (zelf geslacht)
er is alleen nog maar reepeper vlees en dat werkt niet echt handig op een bbqquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat klinkt goed![]()
Wanneer was die BBQ nou ook alweer?
Dan knal je FF een everzwijntje af, daar is toch een overschot van?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:50 schreef densmee het volgende:
[..]
er is alleen nog maar reepeper vlees en dat werkt niet echt handig op een bbq
maargoed de bokkenjacht is sinds maandag weer open dus wie weet![]()
vrouw van mijn oud collega maakt wel eens bonensoep met zwijnen worst erinquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan knal je FF een everzwijntje af, daar is toch een overschot van?
Zegt me niks, maar het zal best goed te eten zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:55 schreef densmee het volgende:
[..]
vrouw van mijn oud collega maakt wel eens bonensoep met zwijnen worst erin
inderdaad in de winter als er sneeuw ligt, tussen de middag kachel aan in de houthakkersschuur en de pan op de kachelquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar het zal best goed te eten zijn
Geen sprokkelhout vuurtje in een ring van stenen met een driepoot en een hangende ketel?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:04 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad in de winter als er sneeuw ligt, tussen de middag kachel aan in de houthakkersschuur en de pan op de kachel
dat is de zomer uitrusting, als er sneeuw ligt gaan wij om de kachel zitten (niet elke dag, en ook niet elke week), meestal is het gewoon in het bos op een boomstam bammetjes binnenschuivenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen sprokkelhout vuurtje in een ring van stenen met een driepoot en een hangende ketel?![]()
Bummer
Dan wordt het eigenlijk pas leukquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1tje dan![]()
Nog een paar dagen en die schatjes gaan aan de wandel![]()
Dan gaan de oogjes en oortjes op en is het gedaan met de rust
Als het echt koud is, is de auto ook wel ergens in de buurt neem ik aan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:20 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is de zomer uitrusting, als er sneeuw ligt gaan wij om de kachel zitten (niet elke dag, en ook niet elke week), meestal is het gewoon in het bos op een boomstam bammetjes binnenschuiven
ja de auto is ook wel in de omgeving maar dan moet het wel regenen, anders ga ik niet in een auto zitten. kou is fijn als je heel de dag met een motorzaag rondzwiert, bij vorst de handvatverwarming aan en maar doorknauwen met dat apparaatquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan wordt het eigenlijk pas leuk
[..]
Als het echt koud is, is de auto ook wel ergens in de buurt neem ik aan?![]()
Nouja, ik heb er weinig mee te maken natuurlijk, maar het is wel leuk hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Toen Bara niet meer thuis woonde wel ja.
Wij hebben ook baby katjensquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1tje dan![]()
Nog een paar dagen en die schatjes gaan aan de wandel![]()
Dan gaan de oogjes en oortjes op en is het gedaan met de rust
Ahquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nouja, ik heb er weinig mee te maken natuurlijk, maar het is wel leuk hoor.
Op de grond gaan zitten en ze slopen je helemaal
Nee hoor, alleen als m'n ouders er niet zijn, en dat is zelden het geval.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht dat je vroeg op moest staan altijd voor de hondjes enzeuw.
Nee, "zo, dat zit er in".quote:
Noemde dat een 'leuk' weetje? kut!quote:
Dan moet je uitkijkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:25 schreef Duvel het volgende:
Dat is bekend ja, en nu?
Er schijnt zelfs onderzoek naar te zijn gedaan... er blijken zwavelverbindingen in je pis te zitten na het eten van asperges.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je uitkijkenwant als je dan het koppie wat te stevig langs een wollen onderbroek wrijft
![]()
Het is het enige weetje wat ik van asperges weet, als Anne dat leuk vindt dan kan ik dat ook niet helpenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Noemde dat een 'leuk' weetje? kut!
Dat wordt stinkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:27 schreef Anne het volgende:
Raad eens wat mijn vader volgens mij weer aan het koken is![]()
.
Over de OP lullen op pagina 3quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je uitkijkenwant als je dan het koppie wat te stevig langs een wollen onderbroek wrijft
![]()
Vroeg ik het aan jouquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:36 schreef 2cv het volgende:
Ik heb 2 stukken paasbrood gegeten. Voor het avondeten maak ik waarschijnlijk aardappelpuree met een restje boontjes.
Ik lust ze wel, mits goed klaargemaakt.quote:
Nee. Problemen mee ?quote:
Rijst, wokgroente en sate, dit samen met wat atjar-tjampoer, sambal en kloe-poekquote:
Ja, als je op 'vrouwen' a la MarijkeZwolle valt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar is het gemakkelijk vrouwen scoren
Zodat je de Niva bij kunt werken? * Alfisti spotte al wat roestkevers bij de voorste spatborden gelooft hijquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga dit jaar maar eens wat minder evenementen af... beetje rust in de tent is ook wel eens ok, en het bespaart me veel geld
5 euro zeker?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Rijst, wokgroente en sate, dit samen met wat atjar-tjampoer, sambal en kloe-poek![]()
Ik wou eerst nog mihoen kopen in plaats van rijst maar dat was duurder
marijke ging zowaar irlquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, als je op 'vrouwen' a la MarijkeZwolle valt.
geld sparen voor grote opknapbeurt iddquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zodat je de Niva bij kunt werken? * Alfisti spotte al wat roestkevers bij de voorste spatborden gelooft hij
Waar precies over?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:11 schreef Anne het volgende:
Oh, daar heeft Bara nog wel een leuk weetje over denk ik.
En Dingest weet er wel een onderzoek over.
Ik laat hen even aan het woord.
Wie zou nou eigenlijk de gegadigden? Jij, Anne, Ook_Gek heb ik al gehoord. Barcaconia, Alex, Paal?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat klinkt goed![]()
Wanneer was die BBQ nou ook alweer?
misschien kom ik..quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wie zou nou eigenlijk de gegadigden? Jij, Anne, Ook_Gek heb ik al gehoord. Barcaconia, Alex, Paal?
Wordt natuurlijk een PTA-merikaanse fuif, dus die kun je gewoon meeslepenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Eerst weten wat voor koffieapparaat hij heeft he!
Zo'n lang verlengsnoer heb ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk een PTA-merikaanse fuif, dus die kun je gewoon meeslepen
Misschien doen we niks voor.. je komt of je komt nietquote:
Regelen we ter plaatse wel, niet mauwenquote:
Oploskoffie voor SDquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Regelen we ter plaatse wel, niet mauwen
Ik heb alleen een Senseo en waarschijnlijk zijn de pads over datum. Ik drink geen koffie namelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Eerst weten wat voor koffieapparaat hij heeft he!
Ach man, we hebben nog niet eens datum. Kan nog jaren durenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga zondag al wokkenmet de buzzybee donateurs, en over een maand BBQenmet de lada club, rekeniet al te hard op mij
ik bouw wel een 220 volt convertertje in de burgerbakquote:
Koffiepads meenemen dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb alleen een Senseo en waarschijnlijk zijn de pads over datum. Ik drink geen koffie namelijk![]()
Ik heb ook niet echt schaduw in de tuin trouwens, voor de goede ordeWel zeilen en een oude vouwwagen, dus er valt vast wel iets te bouwen
nee asbestquote:
jupiler of dommelsch is altijd goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:37 schreef Dingest het volgende:
Ik drink ook geen bier - dat je ook niet op enige kennis over dat onderwerp hoeft te rekenen
6 pilsjes mag he als het niet te ver isquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef Dingest het volgende:
Ik zou eigenlijk zeggen: neem zelf maar mee als je graag wat wil, plempen we het wel even in de vriezer of een bak ijswater en heb je je eigen voorkeur. Iedereen moet toch rijden en ik neem aan dat we allemaal zo verstandig zijn om dat niet beschonken te doen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef Dingest het volgende:
Iedereen moet toch rijden en ik neem aan dat we allemaal zo verstandig zijn om dat niet beschonken te doen
2 - als ik ze moet inslaan deel ik er niet meer uit pp iigquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef densmee het volgende:
[..]
6 pilsjes mag he als het niet te ver is
Doe maar alleen het water, hoeft niet eens warmquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:25 schreef Alfisti het volgende:
En wat regelen de smurfen? nee, geen mihoen
[..]
Oploskoffie voor SD
Als je écht slim bent, neem je dan natuurlijk halve litersquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef densmee het volgende:
[..]
6 pilsjes mag he als het niet te ver is
Neequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe maar alleen het water, hoeft niet eens warm![]()
Heeft Dingest wel een BBQ van enig formaat?
Of 6 brouwerijketelsquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je écht slim bent, neem je dan natuurlijk halve liters
heb je deze rugtas, want dan moet het wel lukken als ik 3 keer dubbel vouwquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:51 schreef Anne het volgende:
Ik stop densmee wel in mijn rugzak. Zolang ie die niet onder kotst dan.
Ik drink sowieso weinig bier.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wilde jij zeggen dat je die niet opkan?
daar past Anne samen met TF inquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef densmee het volgende:
[..]
heb je deze rugtas, want dan moet het wel lukken als ik 3 keer dubbel vouw
[ afbeelding ] en dat laatste stukje loop ik dan wel hoor
Heh, zoiets heb ik er wel op zolder liggen. Je terugreis is geregeldquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef densmee het volgende:
[..]
heb je deze rugtas, want dan moet het wel lukken als ik 3 keer dubbel vouw
[ afbeelding ] en dat laatste stukje loop ik dan wel hoor
handjes thuis houden dan maarquote:
dan wordt het stouwenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef Anne het volgende:
Zeg. TF is best wel breed heur. Ik denk niet dat dat gaat passen.
is veiliger dan los over de het bijrijderszitje gegooidquote:
als je dwars op de brommer vastgeknoopt wordt (zoals eerst de bedoeling was) moet je deze borden dragenquote:
Komt TF ook dan? ik dacht dat het over die houtwurm hierboven gingquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef Anne het volgende:
Zeg. TF is best wel breed heur. Ik denk niet dat dat gaat passen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:08 schreef lipje het volgende:
[..]
is veiliger dan los over de het bijrijderszitje gegooid
Heaumeauquote:
met mengsmering:Y 1 lter olie op 1500 kmquote:
Datum eerste toelating 28-01-1994(17,3 jaar)quote:
dan heeft degene aan wie ik m verkocht heb wel erg lang gehoudenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Datum eerste toelating 28-01-1994(17,3 jaar)
Datum aanvang laatste tenaamstelling 26-01-2007(4,3 jaar)
Datum eerste afgifte Nederland 28-01-1994(17,3 jaar)
Status kenteken Geldig
Al bijna 4½ jaar dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:15 schreef lipje het volgende:
[..]
dan heeft degene aan wie ik m verkocht heb wel erg lang gehouden
Je wilt gewoon dat iedereen je kont zietquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:16 schreef Anne het volgende:
Ik heb volgens mij echt altijd haast.
Zelfs hier loop ik voorop en ik loop best wel langzaam volgens mij.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat iedereen je kont ziet
Ik schrok me net de tiefus btwquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
Ik haat ook dat geslenter met wandelen. Het liefst ren ik de hele dag
kwam je een foto van jezelf tegen?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo![]()
. Die had ik niet van lipje verwacht.
Lul!
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 04-05-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 030 Sounddragon
02. 021 Barcaconia
03. 019 Anne
04. 014 PeuRac
05. 013 ook_gek
06. 013 Duvel
07. 011 Dingest
08. 010 2cv
09. 006 Alexxxxx
10. 004 Paladijn
11. 004 PeeJay1980
12. 003 Sjoegerd
13. 003 lipje
14. 003 densmee
15. 003 Dangel
16. 002 Alfisti
17. 001 Hyman
18. 001 BaraCuda
19. 001 Tjabbo
20. 001 daNpy
Reeks-statistieken!
Zijn dat je homies?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:16 schreef Anne het volgende:
Ik heb volgens mij echt altijd haast.
Zelfs hier loop ik voorop en ik loop best wel langzaam volgens mij.
[ afbeelding ]
Quoted for failquote:
Op wat voor phone zit je dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:35 schreef BaraCuda het volgende:
Quoten gaat gewoon amper. Ik kan niet scrollen tot voorbij de [/qoute] kut fok met hun rommel
Je moet ff je toetsenbordje wegklappen eerst, dan lukt het wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:35 schreef BaraCuda het volgende:
Quoten gaat gewoon amper. Ik kan niet scrollen tot voorbij de -knip- kut fok met hun rommel
Het lukt alleen als ik hem kantel merk ik nuquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Je moet ff je toetsenbordje wegklappen eerst, dan lukt het wel.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, aan een smartphone heb je niks als je hem aan een prutser geeft he
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ik ga naar bed, jullie zijn niet lief
In dit geval nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef Duvel het volgende:
Smart slaat niet op de phone, maar op de user.
Gossie toch.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef BaraCuda het volgende:
vergeet je smartfoon niet op te ladenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef BaraCuda het volgende:
post zijn nummer ff?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Anne het volgende:
Zal ik 'm over een uurtje wakker wazzappuh?. Dan vindt ie ons helemaal niet meer lief
.
Moet ie wel met phone naast zijn bed slapen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Anne het volgende:
Zal ik 'm over een uurtje wakker wazzappuh?. Dan vindt ie ons helemaal niet meer lief
.
Ik check van het weekend wel FFquote:
Dat doet iedereen tochquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Moet ie wel met phone naast zijn bed slapen.
Ja, hoe kun je anders FOK! checken als je wakker wordt?quote:
JE HEBT EEN ANDERE MOTOR GEKOCHT, KUT!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef Anne het volgende:
Hey, weten jullie trouwens wat ik heb gedaan?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
JE HEBT EEN ANDERE MOTOR GEKOCHT, KUT!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
>>KPDquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef Anne het volgende:
Hey, weten jullie trouwens wat ik heb gedaan?
Gefileceteerd!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] .
Jij houdt je rechterhand bij de deur?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
Aah, dinnetje is thuis (handig, katten die dan naar de deur rennen)
Wie niet sterk is...quote:
gebruikt de koekenpanquote:
Steelpan is harder jonguh!quote:
de krik ookquote:
quote:
quote:
Daaromquote:
Alleen van een Toyotaquote:
quote:
Haringen moet je eten, niet de grond in meppen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:38 schreef Dingest het volgende:
Een krik kan je ook goed gebruiken om haringen de grond in te meppen als je een hamer vergeten bent
Die van mij bevatten te veel metaal daarvoor - ik zou ze ook niet in uitjes dippenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Haringen moet je eten, niet de grond in meppen.
Pfoeh, vroeger in de oorlog zagen we het verschil niet eens tussen een tentharing en een Hollandse Nieuwe. Wij aten alles wat we tegen kwamen, uitjes er op en gaan!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die van mij bevatten te veel metaal daarvoor - ik zou ze ook niet in uitjes dippen
Prima foto om eens lekker op te sjotofoppenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:38 schreef lipje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lacht als een boer met kiespijn
Eenschquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Haringen moet je eten, niet de grond in meppen.
Oneenschquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:42 schreef Barcaconia het volgende:
De Barca-geilheid van de UEFA & NOS
Goed topic.
Voordeel van tentharingen is dat als ze blijven steken, je nog aan het touwtje kunt trekkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Pfoeh, vroeger in de oorlog zagen we het verschil niet eens tussen een tentharing en een Hollandse Nieuwe. Wij aten alles wat we tegen kwamen, uitjes er op en gaan!
Stiekum toch jammer dat dat niet bij mijn BX werkt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:49 schreef Sounddragon het volgende:
Jaja, een McDrifter![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)stoer_driften_2.html
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Stiekum toch jammer dat dat niet bij mijn BX werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |