quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:
je moet me niet zo onderschatten, krijg het wel voor elkaar!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ik houd afstand paljas, gaat je never nooit lukken
Je gaat je goddeloze gang maarquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet me niet zo onderschatten, krijg het wel voor elkaar!
niet dat ik het wil
En nu post je hier, dus ergens is er iets mis gegaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:39 schreef 2cv het volgende:
Ik zou opruimen. Toen raakte ik aan de praat met een buurman en heb ik een buurvrouw naar binnen gelokt.
OOG
Opruim Ontwijkend Gedragquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je gaat je goddeloze gang maar
[..]
En nu post je hier, dus ergens is er iets mis gegaan![]()
En wat is er met je OOG?![]()
Nah, ik ben en halve autist, ik wil zelf volledige controle hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opruim Ontwijkend Gedrag
Had je die buurvrouw niet aan t werk kunnen zetten dan?
Daar is niet zoveel voor nodig, tevens deed hij misschien meer moeitequote:Op donderdag 5 mei 2011 00:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nah, ik ben en halve autist, ik wil zelf volledige controle hebben.
En je bent slimmer dan SD![]()
Optiequote:
SOG komt iig vaak genoeg voorquote:
5,5 = voldoende ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
SOG komt iig vaak genoeg voor.. Desondanks haal ik voldoendes
Laatste toetsperiode niet onder de 7 gehaald.quote:
Ikke 8.7 gemiddeld, maar dat is wel ongeveer jullie leven geledenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Laatste toetsperiode niet onder de 7 gehaald.
Niet bepaald neequote:
leggisuitdan?quote:
Zal je uit de droom helpenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:04 schreef 2cv het volgende:
Sjoegerd kan ook best gemiddeld een 8,7 (of hoger) gehaald hebben zonder onder de 7 te komen.
Ah ja, dat kan idd, maar dat deed ie dus nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:04 schreef 2cv het volgende:
Sjoegerd kan ook best gemiddeld een 8,7 (of hoger) gehaald hebben zonder onder de 7 te komen.
de vieren zijn het lekkerst; ik ga maffenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:23 schreef 2cv het volgende:
Ik heb ook rapportcijfers. En een kokosnoot. Daar ben ik nu de eetbare delen uit aan het slopen.
of naar Nick en Simon.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:31 schreef Duvel het volgende:
Ik ben al heen en weer geweest naar Schiphol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |