Haha, zijn er 4 van in totaal 6quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:57 schreef missconfessions het volgende:
[..]
jemig, heb jij al zoveel exenen dan elke keer weer liefdesverdriet verwerken, damn je hebt ook geen makkelijk leven !
nou dat valt dan gelukkig weer mee. Hoe is het nu met je liefdesverdriet btw ? Heb het idee dat het een stuk beter gaat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haha, zijn er 4 van in totaal 6Kan met de meeste nog prima opschieten. Alleen bij 2 heb ik écht liefdesverdriet gekend. Mijn jeugdliefde waar ik 6 jaar een relatie mee had, en de moeder van mijn kinderen.
Gaat prima hoor. Na 4,5 jaar ben ik er wel gewend aan. Meestal rond de periode dat ik mijn kinderen heb, en haar dus zie, heb ik het even moeilijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:08 schreef missconfessions het volgende:
[..]
nou dat valt dan gelukkig weer mee. Hoe is het nu met je liefdesverdriet btw ? Heb het idee dat het een stuk beter gaat?
een heel stuk beter, kan nu naar zijn foto kijken zonder echt kwaad te worden, maar weet je ergens in mijn achterhoofd hoop ik hem nog een keer tegen te komen en dan te vertellen wat ik nu echt van hem vind, maar ja, is ook weer zo kinderachtig. Kweet het gewoon even niet, ben vooral op zoek naar mezelf, heb ik het idee. Voor die scharrel, heb ik natuurlijk een relatie gehad van bijna 16 jaar en ik denk dat ik dat nog aan het verwerken ben, dat het leven nu opeens heel anders is. We waren altijd een 'team' zoals we zeiden en dat is nu opeens weg gevallen en zal ik je geheimpje vertellen FireFox1, ik heb ook 3 kinderen, bloedjes van meiden, en die komen bij mij altijd op de eerste plaats, maar ik worstel dus en met mezelf en hoe ik mijn leven nu moet inrichten zonder dat mijn meiden er last van hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat prima hoor. Na 4,5 jaar ben ik er wel gewend aan. Meestal rond de periode dat ik mijn kinderen heb, en haar dus zie, heb ik het even moeilijk.
De reden waarom ik hier nu regelmatig post is dat ik anderen met liefdesverdriet probeer te steunen en te adviseren.
Hoe gaat het met jouw?
Een goede les voor de volgende keer..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef Zwitsalletje het volgende:
Jezus nu al weer 9 pagina's. IIG, ik heb gisteren mijn ex weer gemailt toen ik even weer in een depri bui was, damnheb er nu alweer spijt van.
Zeg dat die email voor je moeder wasquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef Zwitsalletje het volgende:
Jezus nu al weer 9 pagina's. IIG, ik heb gisteren mijn ex weer gemailt toen ik even weer in een depri bui was, damnheb er nu alweer spijt van.
3 meiden! Wat leuk!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef missconfessions het volgende:
[..]
een heel stuk beter, kan nu naar zijn foto kijken zonder echt kwaad te worden, maar weet je ergens in mijn achterhoofd hoop ik hem nog een keer tegen te komen en dan te vertellen wat ik nu echt van hem vind, maar ja, is ook weer zo kinderachtig. Kweet het gewoon even niet, ben vooral op zoek naar mezelf, heb ik het idee. Voor die scharrel, heb ik natuurlijk een relatie gehad van bijna 16 jaar en ik denk dat ik dat nog aan het verwerken ben, dat het leven nu opeens heel anders is. We waren altijd een 'team' zoals we zeiden en dat is nu opeens weg gevallen en zal ik je geheimpje vertellen FireFox1, ik heb ook 3 kinderen, bloedjes van meiden, en die komen bij mij altijd op de eerste plaats, maar ik worstel dus en met mezelf en hoe ik mijn leven nu moet inrichten zonder dat mijn meiden er last van hebben.
Zo je zal nog eens vragen hoe het met mij is, krijg je een heel verhaal over je heen.
thanx, lief van je !quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3 meiden! Wat leuk!Daar zal je vast een zeker heel veel liefde en energie uit putten.
![]()
Ik weet zeker dat je weer een leuke vent tegen het lijf aan zal lopen. In deze topic kom je in ieder geval positief op mij over. Maar het allerbelangrijkste zijn je meiden natuurlijk. Mannen komen en gaan, maar je kinderen heb je de rest van je leven!
Goed om te horen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:06 schreef TrsK het volgende:
Oh yeah! Het gaat de hele goede kant op. Ik ga dit topic daarom ook verlaten.. heb hier niet zoveel meer te zoeken denk ik. Iedereen bedankt voor alle inzichten en goede raadEn aan diegenen die het nodig hebben, veel sterkte! Het komt goed, echt. Bij sommigen zal het kort duren, bij sommigen lang, maar het komt goed.
Adios!
Waarom spijt? Blijkbaar had je er behoefte aan. Er komt vanzelf een moment dat je dat niet meer hebt. Als je jezelf zo moet inhouden niks te sturen dan komt dat mijn inziens alleen maar omdat je hoopt dat die ander je gaat missen of omdat je hoopt dat die ander denkt dat het zo geweldig goed met je gaat. Ik heb er dan ook werkelijk schijt aan en als ik me zo ongelooflijk kut voel of boos voel waarom zou ik dat dan niet mogen laten weten? Terug krijgen doe ik hem toch niet, maar hij mag best weten wat zijn acties voor invloed op me hebben. Moet ik het niet doen om een soort van nep beeld te creëeren? Dat lijkt me ook niet gezond. Je moet het alleen niet doen in de hoop dat je iets terug krijgt. Voor mij is het dan ook zodat ik het even kan lozen. Doet hij er wel wat mee, dan is het mooi meegenomen en zo niet dan is het ook prima.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef Zwitsalletje het volgende:
Misschien moet je meneer eens confronteren hiermee? Wat doet hij dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:41 schreef mirann88 het volgende:
Okay.. Nu ben ik pas echt woedend.. Ondanks alle leugens en mijn 'inzicht' dat ik geen leugenaar hoef krijg ik net te horen dat meneer boohoo-ik-zit-nog-zo-met-mn-vorige-ex een date heeft gehad met dat wijf uit Limburg waar hij mee smste toen ik nog met hem was. Niet van hem hoor, nee volgens hem is hij absoluut niet bezig met andere meisjes en stelt het allemaal niets voor dat contact met haar. Mocht het van een vriend van hem horen. Voel me nu weer fucking klote en bedonderd. Alsof hij me heeft gedumpt voor haarwaarom liegt hij nou zo hard tegen mij over alles?
Ik las die post en moest er even op reageren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zeg dat die email voor je moeder was
@ Mc.Chicken
Ook weer online knul
Dump die vent gewoon. Ja het is misschien wel hard dat ik dat zeg, maar als hij nu voor een ander gaat is het beste als je nu het gewoon achter je laat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:41 schreef mirann88 het volgende:
Okay.. Nu ben ik pas echt woedend.. Ondanks alle leugens en mijn 'inzicht' dat ik geen leugenaar hoef krijg ik net te horen dat meneer boohoo-ik-zit-nog-zo-met-mn-vorige-ex een date heeft gehad met dat wijf uit Limburg waar hij mee smste toen ik nog met hem was. Niet van hem hoor, nee volgens hem is hij absoluut niet bezig met andere meisjes en stelt het allemaal niets voor dat contact met haar. Mocht het van een vriend van hem horen. Voel me nu weer fucking klote en bedonderd. Alsof hij me heeft gedumpt voor haarwaarom liegt hij nou zo hard tegen mij over alles?
Het is een player denk ik en jij bent gewoon beter af zonder die loserquote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:41 schreef mirann88 het volgende:
gewoon doen, zeggen dat je van haar houdt, dat is toch een compliment, maar ook niets anders dan dat zeggen !! Vrouwen houden van lieve mannen (en daarmee bedoel ik geen watjes, maar gewoon een gevoelige man), ik weet zeker dat zij ook aan jou denkt, na het lezen van je verhaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:04 schreef Duubje het volgende:
Man man man, ik krijg haar maar niet uit mijn hoofd, het begint nu alweer. Hoe kan ik haar in godsnaam laten weten dat ik van haar houd. Ik wil haar zo graag sms'en of mailen. Ik word helemaaaal gestoord van mezelf
Moet ik mijn hele verhaal opsturen dan? ik snap je niet helemaalquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:07 schreef missconfessions het volgende:
[..]
gewoon doen, zeggen dat je van haar houdt, dat is toch een compliment, maar ook niets anders dan dat zeggen !! Vrouwen houden van lieve mannen (en daarmee bedoel ik geen watjes, maar gewoon een gevoelige man), ik weet zeker dat zij ook aan jou denkt, na het lezen van je verhaal.
sorry snap em alquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:10 schreef Duubje het volgende:
[..]
Moet ik mijn hele verhaal opsturen dan? ik snap je niet helemaal
Komt dat niet ontzettend dwingend over?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:07 schreef missconfessions het volgende:
[..]
gewoon doen, zeggen dat je van haar houdt, dat is toch een compliment, maar ook niets anders dan dat zeggen !! Vrouwen houden van lieve mannen (en daarmee bedoel ik geen watjes, maar gewoon een gevoelige man), ik weet zeker dat zij ook aan jou denkt, na het lezen van je verhaal.
uhuquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:14 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Komt dat niet ontzettend dwingend over?
Holy, shit. Serieus, dikke lap tekstquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef missconfessions het volgende:
weet je Duubje, ik zou nooit zo stellig zeggen dat je tegen iemand moet zeggen dat je van haar houdt, maar in het geval van je vriendin (ik heb je hele verhaal nog een keer gelezen om er zeker van te zijn dat ik je verhaal snap) denk ik dat ze nooit echt los is gekomen van jou. Ze is gewoon heel erg in de war, omdat je verliefd was op een ander. Zou ik ook zijn. Je gaat toch aan jezelf twijfelen als iemand waarvan je houdt, verliefd wordt op een ander. Ik denk dat ze heel veel bevestiging nodig heeft dat je weer helemaal voor haar gaat. Als ze echt geen relatie meer wilde dan had ze er resoluut een punt achter gezet, maar ze wil nog steeds iets met je gaan drinken, zegt steeds dat misschien weer goed komt in de toekomst enz. Dat zijn allemaal aanwijzingen dat ze je nog steeds de moeite waard vindt.
Ik redeneer natuurlijk even vanuit mijn eigen situatie, ik weet dat er ergens nog iemand rond loopt, die mij heel graag terug wil en ik wil ook wel, want ik hou nog zielsveel van hem, maar het vertrouwen moet terug komen en dat heeft tijd nodig. Ik vind het absoluut niet leuk als hij tegen me zegt dat hij heel graag weer een relatie wil, dat is nog te vroeg, maar als we weer eens lekker gek doen of een keer wat gaan drinken, dan vind ik het helemaal super. Zo lang je geen druk uitoefent, maar gewoon vriendschappelijk toenadering zoekt, kan er volgens mij echt niets verkeerd gaan.
Maar goed, het is jouw leven en relatie met haar, dus neem gewoon een beslissing die goed voelt voor jou. Sterkte!
Het verhaal is vrij duidelijk.. maar ik denk dat hij het niet eens hoeft te zeggen tegen haar. Ze weet het. Het is een lastige situatie. Niet teveel op je gevoel af gaan.. luister ook naar wat je verstand zegt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef missconfessions het volgende:
weet je Duubje, ik zou nooit zo stellig zeggen dat je tegen iemand moet zeggen dat je van haar houdt, maar in het geval van je vriendin (ik heb je hele verhaal nog een keer gelezen om er zeker van te zijn dat ik je verhaal snap) denk ik dat ze nooit echt los is gekomen van jou. Ze is gewoon heel erg in de war, omdat je verliefd was op een ander. Zou ik ook zijn. Je gaat toch aan jezelf twijfelen als iemand waarvan je houdt, verliefd wordt op een ander. Ik denk dat ze heel veel bevestiging nodig heeft dat je weer helemaal voor haar gaat. Als ze echt geen relatie meer wilde dan had ze er resoluut een punt achter gezet, maar ze wil nog steeds iets met je gaan drinken, zegt steeds dat misschien weer goed komt in de toekomst enz. Dat zijn allemaal aanwijzingen dat ze je nog steeds de moeite waard vindt.
Ik redeneer natuurlijk even vanuit mijn eigen situatie, ik weet dat er ergens nog iemand rond loopt, die mij heel graag terug wil en ik wil ook wel, want ik hou nog zielsveel van hem, maar het vertrouwen moet terug komen en dat heeft tijd nodig. Ik vind het absoluut niet leuk als hij tegen me zegt dat hij heel graag weer een relatie wil, dat is nog te vroeg, maar als we weer eens lekker gek doen of een keer wat gaan drinken, dan vind ik het helemaal super. Zo lang je geen druk uitoefent, maar gewoon vriendschappelijk toenadering zoekt, kan er volgens mij echt niets verkeerd gaan.
Maar goed, het is jouw leven en relatie met haar, dus neem gewoon een beslissing die goed voelt voor jou. Sterkte!
God nondeju kap is met dromen over mijn moederquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:18 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Het verhaal is vrij duidelijk.. maar ik denk dat hij het niet eens hoeft te zeggen tegen haar. Ze weet het. Het is een lastige situatie. Niet teveel op je gevoel af gaan.. luister ook naar wat je verstand zegt.
Vannacht gedroomd over een oudere vrouw
Het was serieus mijn milf buurvrouwquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:00 schreef Lamabal het volgende:
[..]
God nondeju kap is met dromen over mijn moeder
Dus jij loopt daarlijk met een stijve en een kopje naar de buurvrouw. Buurvrouw heeft u nog suiker voor mijquote:
ik heb haar ge-smst dat ik nog heel veel van haar houd. Ik denk ook dat je gelijk hebt wat betreft haar verwerking van haar emoties. Ik wil haar graag alle vertrouwen geven die ze nodig heeft alleen is het nu erg lastig om haar dat te schenken. Maar het sturen van het smsje voelde goed, en nu weet ze nogmaals hoe ik er in sta, ookal was dat al heel duidelijk. Mijn personal coach zei me ook dat ik moest doen wat goed voelt, een goed of slecht bestaat er niet in dit soort situaties, ieder persoon is anders en ieder gaat er anders mee om. in ieder geval bedankt voor je hulp.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef missconfessions het volgende:
Ik wil daarr echt een keertje langs ja..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dus jij loopt daarlijk met een stijve en een kopje naar de buurvrouw. Buurvrouw heeft u nog suiker voor mij![]()
![]()
![]()
Zolang je het niet te veel pusht is het wel ok. Niet altijd maar gaan zeggen ik hou van je blablablabla. Op een gegeven moment word je daar ook wel gek van.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:09 schreef Duubje het volgende:
[..]
ik heb haar ge-smst dat ik nog heel veel van haar houd. Ik denk ook dat je gelijk hebt wat betreft haar verwerking van haar emoties. Ik wil haar graag alle vertrouwen geven die ze nodig heeft alleen is het nu erg lastig om haar dat te schenken. Maar het sturen van het smsje voelde goed, en nu weet ze nogmaals hoe ik er in sta, ookal was dat al heel duidelijk. Mijn personal coach zei me ook dat ik moest doen wat goed voelt, een goed of slecht bestaat er niet in dit soort situaties, ieder persoon is anders en ieder gaat er anders mee om. in ieder geval bedankt voor je hulp.
Pics of we weten van niksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:10 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik wil daarr echt een keertje langs ja..
Ik ga kijken of ik dat kan regelen. Met iphone moet dat stiekem wel te doen zijn haha. Ze heeft een kontje.. oh myquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zolang je het niet te veel pusht is het wel ok. Niet altijd maar gaan zeggen ik hou van je blablablabla. Op een gegeven moment word je daar ook wel gek van.
[..]
Pics of we weten van niks
Graag gedaan ! Heeft ze gereageerd op je sms ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:09 schreef Duubje het volgende:
[..]
ik heb haar ge-smst dat ik nog heel veel van haar houd. Ik denk ook dat je gelijk hebt wat betreft haar verwerking van haar emoties. Ik wil haar graag alle vertrouwen geven die ze nodig heeft alleen is het nu erg lastig om haar dat te schenken. Maar het sturen van het smsje voelde goed, en nu weet ze nogmaals hoe ik er in sta, ookal was dat al heel duidelijk. Mijn personal coach zei me ook dat ik moest doen wat goed voelt, een goed of slecht bestaat er niet in dit soort situaties, ieder persoon is anders en ieder gaat er anders mee om. in ieder geval bedankt voor je hulp.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom spijt? Blijkbaar had je er behoefte aan. Er komt vanzelf een moment dat je dat niet meer hebt. Als je jezelf zo moet inhouden niks te sturen dan komt dat mijn inziens alleen maar omdat je hoopt dat die ander je gaat missen of omdat je hoopt dat die ander denkt dat het zo geweldig goed met je gaat. Ik heb er dan ook werkelijk schijt aan en als ik me zo ongelooflijk kut voel of boos voel waarom zou ik dat dan niet mogen laten weten? Terug krijgen doe ik hem toch niet, maar hij mag best weten wat zijn acties voor invloed op me hebben. Moet ik het niet doen om een soort van nep beeld te creëeren? Dat lijkt me ook niet gezond. Je moet het alleen niet doen in de hoop dat je iets terug krijgt. Voor mij is het dan ook zodat ik het even kan lozen. Doet hij er wel wat mee, dan is het mooi meegenomen en zo niet dan is het ook prima.
Ik ben nu op het punt aangekomen dat ik er gewoon geen behoefte meer aan heb. Wat heb ik hem nog te vertellen wat hij niet al weet? En zijn reacties of stilte zijn inmiddels ook al super voorspelbaar geworden. Als je jezelf steeds alleen maar aan het inhouden bent en zegt: dat mag niet, dat mag niet, dat mag niet....dan blijft het knagen en heb je er alleen maar meer last van.
Ik wil hiermee niet aanmoedigen om juist contact te gaan zoeken, maar ik vind dat extreem spastische gedoe van: 'oh wat stom dat had je juist niet moeten doen' ook onzin. Dus stuur je wel wat, dan merk je zelf wel hoe je je voelt en als het niet het gewenste resultaat heeft leer je ervan en doe je het een volgende keer misschien niet meer. Ik geloof niet in regels als het gaat om liefdesverdriet, doe gewoon waarvan jij denkt dat het jou kan helpen, want het is persoonlijk en alleen jij weet wat helpt.
Zo weet ik dat random andere gasten gaan zoenen het slechtste is wat ik kan doen, dus blijf dan ook ver bij anderen uit de buurt, tot dat ik er klaar voor ben
nou, niet zo hard zijn voor jezelf !quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:14 schreef Pinguino81 het volgende:
Voel me vandaag weer stukken beter. Is echt een soort van achtbaan waar ik me in bevind.
Ach ik ben een vent en mannen moeten niet zeiken eigenlijk.
Vino Rosso?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:16 schreef missconfessions het volgende:
[..]
nou, niet zo hard zijn voor jezelf !
Niet alleen als hij dronken is, Rawrrquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:20 schreef missconfessions het volgende:
alleen als je me niet gaat zoenen, want je zoent elke meid als je dronken bent toch ?
hee lamabal, what's your story ? Ineens was je er, liefdesverdriet, je verwerkt het namelijk verdomd vrolijk ?quote:
Lamabal is mijn verkapte stalker..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:50 schreef missconfessions het volgende:
[..]
hee lamabal, what's your story ? Ineens was je er, liefdesverdriet, je verwerkt het namelijk verdomd vrolijk ?
prettig weekend, hoop dat je veel leuke singles tegen komt. Mijn werkweek begint vandaag en weer een heel weekend kijken naar mensen die plezier aan het maken zijn, terwijl ik me in het zweet sta te werken. Life sucks!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:07 schreef Pinguino81 het volgende:
zo kep weekend mensen! heerlijk eigenlijk. wat kan het leven toch mooi zijn. 2 miljoen singles in Nederland...
nee, ik heb een lounge, lunch en dans café.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:20 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al zoiets. Of iig in de horeca..
Zo netjes. Wat voor danscafé is het precies? Nog een bepaalde soort muziek? Of van alles wat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:26 schreef missconfessions het volgende:
[..]
nee, ik heb een lounge, lunch en dans café.
op zaterdag altijd een vaste DJ en die draait alles, hip hop, dance, R&B, rock, eigenlijk afgestemd op een publiek van tussen de 20 en 35 jaar, maar ik ga hier niet teveel op in, want daar is dit topic natuurlijk niet voor bedoeld. Wel leuk dat jullie interesse tonen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:30 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zo netjes. Wat voor danscafé is het precies? Nog een bepaalde soort muziek? Of van alles wat.
Eens, ps: lijkt me wel leuk café..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:33 schreef missconfessions het volgende:
[..]
op zaterdag altijd een vaste DJ en die draait alles, hip hop, dance, R&B, rock, eigenlijk afgestemd op een publiek van tussen de 20 en 35 jaar, maar ik ga hier niet teveel op in, want daar is dit topic natuurlijk niet voor bedoeld. Wel leuk dat jullie interesse tonen.
So back OT
Ja beetje een lastig verhaal en uiteraard niet prettig voor je.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:09 schreef dogtagz het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat mijn ex me sowieso niet meer in haar msn lijst heeft staan.
Waarom zou ze dat gedaan hebben? Zij had geen gevoelens meer voor mij.. Ze zei dat ze me ging missen en toch als vriend wou houden, ben ik nou gewoon paranoïde of liegt ze gewoon?
Godsamme waarom moest ik hier nou achter komen
.. ik dacht dat ik goed bezig was door haar te blokkeren..
Nu kan ze helemaal niets meer verwachten van mij.. Ook geen vriendschap(niet dat ik daar toch aan toe ben ofzo).
Heb t weer even wat moeilijker dit moment
Vooral toen ze net weer een nieuwe foto had geupload op haar msn profiel(zo'n typische ''I love the summer'' foto)..
Ja.. Naja ik weet niet of jij het verhaal gelezen had?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:14 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja beetje een lastig verhaal en uiteraard niet prettig voor je.
Denk dat het 'blokken' van jou ook niet geheel handig was.. Wel begrijpelijk natuurlijk, maar wou jij nog wel vriendschap?
Wellicht heeft zij op een of andere manier gezien dat jij haar geblokt had en hierdoor (verkeerd) begrepen dat jij geen contact meer wou?
Indien je nog vriendschap o.i.d. wil kun je haar altijd even mailtje sturen of zoiets.
Kun je altijd nog kijken wat er uiteindelijk uit komt.
Allereerst excuus, had niet meegekregen dat er een eerder verhaal aan gekoppeld was.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Ja.. Naja ik weet niet of jij het verhaal gelezen had?
Anyway, ik leg t even uit:
Ik had nog wel gevoelens voor haar, ik had met haar afgesproken om geen contact met elkaar op te nemen. Ze kon super goed met mij praten over alles..(haar ziekte.. problemen met andere mensen etc). Ze kan er amper met haar ouders over praten zei ze zelfs. Ik was een van haar grootste steunpunten. Ik wist het meest, dan wel niet alles(als enige persoon).
Of zij kan haar gewoon super goed in haar rol verblijven van de regel: geen contact opnemen(dat is ook wel logisch aangezien ze toch geen gevoelens meer heeft voor mij..).
Of ze wilt helemaal niets meer, ook gewoon geen simpel gesprekje op msn als het wél weer kan. Als ik er wél klaar voor ben..
Tevens moet ik haar dan sowieso aanspreken als ik wel klaar was om weer contact te hebben..
Hoe kan ze überhaupt zien dat ik haar geblockt had dan? Dat kan toch niet?
Bij de tweede ''Of'' krijg ik dan ook gewoon juist het idee dat ze gelogen had tegen mij, dat ik een vervangbaar persoon ben en ik gewoon alles voor niets heb gedaan. Wat heeft ze dan nog meer gelogen? Dat ze me ook gaat missen? Dat ik ook bij haar dingen kwijt kan als ik dat wil?
Alles voor niets... kon het contact maar terug gaan naar vorig jaar rond kerst
Ja..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:28 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Allereerst excuus, had niet meegekregen dat er een eerder verhaal aan gekoppeld was.
Zoals je zelf al zegt zijn er bijna geen goede oplossingen. Je blijft in die twijfel.. Tenzij je actie onderneemt. Maar dit kan natuurlijk weer jou laatste vermoedens bevestigen en dat wil je ook niet (begrijp ik)
Het is klote, maar of niks doen en accepteren of zekerheid hebben en verder gaan (met of zonder haar)
MSN>Tools>options>privacy> ''Wie heeft mij toegevoegd''.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Tja, social media veroorzaakt veel ellende bij de meeste met liefdesverdriet. MSN, smsjes, facebook profielen etc. Zorgt er vaak ongewenst voor dat je toch gekwetst wordt omdat je diegene op die manier toch in de gaten kan houden.
Hoe ben je daar achter gekomen eigenlijk, dat ze je verwijderd had? Ik denk dat je in jouw geval trouwens beter helemaal geen contact meer kan hebben.
Heeft iedereen wel gehad volgens mij. Ik keek ook naar windows live updates van mijn ex om te kijken of hij me verwijderd heeft. Ik had hem laatst nog gesproken, het zou best kunnen dat hij me nu verwijderd/geblokkeerd heeft. Maar dat soort dingen kun je toch beter niet weten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:34 schreef dogtagz het volgende:
MSN>Tools>options>privacy> ''Wie heeft mij toegevoegd''.
En ik weet het aardig zeker, aangezien ik updates van haar kreeg elke keer om middernacht(0:00), dat is om te maskeren als jij diegene wel hebt toegevoegd.
Grr ik haat mezelf dat ik haar opzoek/controleer.
Hoe kan ik een pagina in mijn browser blokkeren?
Inderdaad, dat kan je beter niet weten. Daar ben ik nu ook achterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel gehad volgens mij. Ik keek ook naar windows live updates van mijn ex om te kijken of hij me verwijderd heeft. Ik had hem laatst nog gesproken, het zou best kunnen dat hij me nu verwijderd/geblokkeerd heeft. Maar dat soort dingen kun je toch beter niet weten?
Ik wist dat trouwens niet van die updates om middernacht.. bizar.
ekt he. wat een kutzooi zijn die dingen. kep me hyves helemaal verwijderd. me facebook heb ik der geblokkeerd. en nog steeds kan ik via via op der hyves kijken en ik doe t nog ook af en toe haha. Ze was ook boos dat meiden op mijn facebook dingen achterlieten enzo :Squote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Tja, social media veroorzaakt veel ellende bij de meeste met liefdesverdriet. MSN, smsjes, facebook profielen etc. Zorgt er vaak ongewenst voor dat je toch gekwetst wordt omdat je diegene op die manier toch in de gaten kan houden.
Hoe ben je daar achter gekomen eigenlijk, dat ze je verwijderd had? Ik denk dat je in jouw geval trouwens beter helemaal geen contact meer kan hebben.
Ik heb hyves inderdaad ook verwijderd. Deed er ook geen ene mallemoer meer mee. Nu alleen nog op facebook aanwezig..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:52 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
ekt he. wat een kutzooi zijn die dingen. kep me hyves helemaal verwijderd. me facebook heb ik der geblokkeerd. en nog steeds kan ik via via op der hyves kijken en ik doe t nog ook af en toe haha. Ze was ook boos dat meiden op mijn facebook dingen achterlieten enzo :S
Mijn ex heeft mij ook niet als contactpersoon zie ik nu staan, maar gisteravond wel mee gechat op msn. Zij begon het gesprek met een hoi, dus ze ziet het wel wanneer ik online kom.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:34 schreef dogtagz het volgende:
[..]
MSN>Tools>options>privacy> ''Wie heeft mij toegevoegd''.
En ik weet het aardig zeker, aangezien ik updates van haar kreeg elke keer om middernacht(0:00), dat is om te maskeren als jij diegene wel hebt toegevoegd.
Grr ik haat mezelf dat ik haar opzoek/controleer.
Hoe kan ik een pagina in mijn browser blokkeren?
hmmm dat is inderdaad raar...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:50 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Mijn ex heeft mij ook niet als contactpersoon zie ik nu staan, maar gisteravond wel mee gechat op msn. Zij begon het gesprek met een hoi, dus ze ziet het wel wanneer ik online kom.
Hoe kan dat dan?
Tenzij je er ander vrouwelijk schoon door leert kennen natuurlijk, ookal komt dat niet vaak voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:57 schreef Riddler86 het volgende:
Social media helpt niet echt nee in het verwerken van liefdesverdriet.
Ik ben hipquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:04 schreef Pinguino81 het volgende:
hyves is voor kleuters
facebook is voor hippe volwassenen mensen
Ik heb m'n ex via de social media ( Fokquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:09 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Tenzij je er ander vrouwelijk schoon door leert kennen natuurlijk, ookal komt dat niet vaak voor.
Ja. Heb mijn hyves 2 maanden geleden deletequote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:59 schreef goofy_goober het volgende:
Via het fobo natuurlijk. Dat is gewoon een verkapte datingsite.
Ik ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:52 schreef Pinguino81 het volgende:
wuttttttttt je ex via fok leren kennen??? hoe ?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef mirann88 het volgende:
Ik heb die kwal vanochtend opgebeld.. Er was een foto gemaakt van mij in een beetje dronken situatie![]()
(met een andere jongen..) en had werkelijk een bericht van mn ex met: "zo te zien heb je hard gefeest
haha" Dus ben lichtelijk ontploft van woede en heb de telefoon gepakt en hem gevraagd waarom hij al 2 weken tegen mij liegt over dat meisje uit Limburg. Nu blijkt dat hij '2 weken geleden ofzo iets met haar is gaan drinken en deze week met haar naar een of andere bandwedstrijd is geweest'. Knap, het is vandaag precies 2 weken uit tussen ons.. Dus terwijl ik zat te janken om hem zat hij met haar in een café!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb m iig goed verteld hoe ik hierover denk en dat ik me toch wel flink bedonderd voel.. Dat als hij over 2 maanden een ander leuk meisje tegen was gekomen het anders was maar precies met haar waar hij dus al n maand mee smste toen hij nog met mij was? Dat ik dat misselijkmakend vind en dat zijn hele geloofwaardigheid is weggevallen. "Boohoo ik mis mn ex zooooo erg!!! Zit er zo mee ben zo in de war ik moet echt alleen zijn om alles te verwerken" En vervolgens gewoon verder gaan met het volgende meisje. Het is aan de ene kant 'fijn' om te weten hoe hij is en dat ik dus absoluut beter verdien dan zo'n fucking loser. Aan de andere kant maakt het me helemaal kapot dat hij zo hard tegen me heeft gelogen en nu al gewoon weer bezig is met de volgende terwijl hij zn ex nog steeds niet heeft verwerkt. Voel me echt een falend persoon, alsof het aan mij lag dat hij haar niet kon vergeten en deze uit Limburg hem er wel overheen kan helpen.. Na ons telefoongesprek gaat hij ook werkelijk zielig op facebook zetten: "What the fuck have I become?" Walgelijk zelfmedelijden hebbend monster is het![]()
Ik begin me onderhand af te vragen of hij niet gewoon 1 of andere psychische aandoening heeft ofzo?
Het is gewoon een eikel. En hij heeft je veel pijn gedaan en dat verdien je niet. Maar geloof dat 9 op de 10 mannen ooit een eikel is geweest in zijn leven dus psychisch zal die niet zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef mirann88 het volgende:
Ik heb die kwal vanochtend opgebeld.. Er was een foto gemaakt van mij in een beetje dronken situatie![]()
(met een andere jongen..) en had werkelijk een bericht van mn ex met: "zo te zien heb je hard gefeest
haha" Dus ben lichtelijk ontploft van woede en heb de telefoon gepakt en hem gevraagd waarom hij al 2 weken tegen mij liegt over dat meisje uit Limburg. Nu blijkt dat hij '2 weken geleden ofzo iets met haar is gaan drinken en deze week met haar naar een of andere bandwedstrijd is geweest'. Knap, het is vandaag precies 2 weken uit tussen ons.. Dus terwijl ik zat te janken om hem zat hij met haar in een café!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb m iig goed verteld hoe ik hierover denk en dat ik me toch wel flink bedonderd voel.. Dat als hij over 2 maanden een ander leuk meisje tegen was gekomen het anders was maar precies met haar waar hij dus al n maand mee smste toen hij nog met mij was? Dat ik dat misselijkmakend vind en dat zijn hele geloofwaardigheid is weggevallen. "Boohoo ik mis mn ex zooooo erg!!! Zit er zo mee ben zo in de war ik moet echt alleen zijn om alles te verwerken" En vervolgens gewoon verder gaan met het volgende meisje. Het is aan de ene kant 'fijn' om te weten hoe hij is en dat ik dus absoluut beter verdien dan zo'n fucking loser. Aan de andere kant maakt het me helemaal kapot dat hij zo hard tegen me heeft gelogen en nu al gewoon weer bezig is met de volgende terwijl hij zn ex nog steeds niet heeft verwerkt. Voel me echt een falend persoon, alsof het aan mij lag dat hij haar niet kon vergeten en deze uit Limburg hem er wel overheen kan helpen.. Na ons telefoongesprek gaat hij ook werkelijk zielig op facebook zetten: "What the fuck have I become?" Walgelijk zelfmedelijden hebbend monster is het![]()
Ik begin me onderhand af te vragen of hij niet gewoon 1 of andere psychische aandoening heeft ofzo?
Ne-ge-ren. Je doet jezelf alleen maar verdriet op zo'n manier.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef mirann88 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toch kun je niet zonder hem.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef mirann88 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toch wil ze dat wel.quote:
Nee hoor. Het leven is zo goed als hoe je het zelf wilt maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:12 schreef dogtagz het volgende:
[..]
En toch wil ze dat wel.
Klote gevoelens toch hé?
T leven is kut.
Dus jij wilt zeggen dat je leven gaat zoals jij wilt?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het leven is zo goed als hoe je het zelf wilt maken.
Mwoah.. voor een groot deel wel ja. Ik ben gezegend met een fantastische familie en vrienden die altijd voor me klaar staan. Mijn (nieuwbouw) huis is een half jaar geleden opgeleverd, heb onlangs een splinternieuwe VW Polo gekocht, leuke baan en heb 2 prachtige kinderen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je leven gaat zoals jij wilt?
Leugenaar.
Ja, maar niemand heeft gezegd dat het makkelijk gaat. Je moet er wel wat voor doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je leven gaat zoals jij wilt?
Ja dat zeg ik ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:11 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ja, maar niemand heeft gezegd dat het makkelijk gaat. Je moet er wel wat voor doen.
Gewoon sms'en, of nog beter: bellen, en ergens een drankje gaan doen. Ik zou denken dat die drempel toch wel wat lager zou zijn aangezien je je bootje al in haar 'tunnel of love' hebt gevaren. Daarbij kun je ook mooi vertellen dat je toen nog met je ex in je hoofd zat en wat afstandelijker was.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef JiggyJ het volgende:
Wow hoop nieuwe users hier opeens, al een paar dagen niet geweest hierzo, straks eens even bijlezen..
Zelf kan ik denk ik eindelijk zeggen dat ik wel zo ongeveer over mijn ex heenben, alleen heb dus weer een nieuw probleem : Volgens mij ben ik verliefd![]()
Enerzijds helpt het me echt met die laatste stapjes om echt schijt aan mijn ex te hebben, en sinds die gevoelens voor dit meisje zijn gaan groeien bedenk ik me ook steeds vaker dat ik echt blij ben dat ik van mn ex af ben, anderzijds heb ik nu echt een hele sterke drang om bij haar te zijn ( nieuwe meisje dan) maar zo gemakkelijk gaat dat niet
September al eens gezoend, oud en nieuw gesekst, gesms' t tot half februari en toen is het contact een beetje verwaterd. Dat was mijn schuld, zij nam alle initiatief en gaf ook hints, nodigde me bij haar thuis uit enzo maar ik was er niet zo serieus mee bezig, zat alleen maar met mn kop bij die ex.
Toch raar hoe liefdesverdriet je gevoel kan afvlakken, nu pas denk ik : Wow, die meid zat toen gewoon achter me aan, zo' n knap leuk meisje en ik heb er toen gewoon niets mee gedaan omdat ik enkel en alleen mn ex terugwou
Met koninginnedag was ze ook bij onze groep, en wel weer wat geflirt, maar niet gezoend en sindsdien ook geen contact meer...
Ik zit echt de hele dag met haar in mn hoofd, en als ik opeens een smsje van haar zou krijgen vandaag of morgen dan zou ik echt een gat in de lucht springen, maar ey ik kan natuurlijk ook eens zelf het initiatief nemen:D
Maar daar merk ik dat ik toch wel erg onzeker in geworden ben sinds ik gedumpt ben... Zomaar weer contact opnemen met haar na zo lang niets, en ook op koninginnedag niet echt stappen ondernomen en dan wel gaan sms' en is dat niet raar?
Eigenlijk moet ik schijt hebben want zelfs haar beste vriendin zegt dat ze me leuk vindt, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |