sorry snap em alquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:10 schreef Duubje het volgende:
[..]
Moet ik mijn hele verhaal opsturen dan? ik snap je niet helemaal
Komt dat niet ontzettend dwingend over?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:07 schreef missconfessions het volgende:
[..]
gewoon doen, zeggen dat je van haar houdt, dat is toch een compliment, maar ook niets anders dan dat zeggen !! Vrouwen houden van lieve mannen (en daarmee bedoel ik geen watjes, maar gewoon een gevoelige man), ik weet zeker dat zij ook aan jou denkt, na het lezen van je verhaal.
uhuquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:14 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Komt dat niet ontzettend dwingend over?
Holy, shit. Serieus, dikke lap tekstquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef missconfessions het volgende:
weet je Duubje, ik zou nooit zo stellig zeggen dat je tegen iemand moet zeggen dat je van haar houdt, maar in het geval van je vriendin (ik heb je hele verhaal nog een keer gelezen om er zeker van te zijn dat ik je verhaal snap) denk ik dat ze nooit echt los is gekomen van jou. Ze is gewoon heel erg in de war, omdat je verliefd was op een ander. Zou ik ook zijn. Je gaat toch aan jezelf twijfelen als iemand waarvan je houdt, verliefd wordt op een ander. Ik denk dat ze heel veel bevestiging nodig heeft dat je weer helemaal voor haar gaat. Als ze echt geen relatie meer wilde dan had ze er resoluut een punt achter gezet, maar ze wil nog steeds iets met je gaan drinken, zegt steeds dat misschien weer goed komt in de toekomst enz. Dat zijn allemaal aanwijzingen dat ze je nog steeds de moeite waard vindt.
Ik redeneer natuurlijk even vanuit mijn eigen situatie, ik weet dat er ergens nog iemand rond loopt, die mij heel graag terug wil en ik wil ook wel, want ik hou nog zielsveel van hem, maar het vertrouwen moet terug komen en dat heeft tijd nodig. Ik vind het absoluut niet leuk als hij tegen me zegt dat hij heel graag weer een relatie wil, dat is nog te vroeg, maar als we weer eens lekker gek doen of een keer wat gaan drinken, dan vind ik het helemaal super. Zo lang je geen druk uitoefent, maar gewoon vriendschappelijk toenadering zoekt, kan er volgens mij echt niets verkeerd gaan.
Maar goed, het is jouw leven en relatie met haar, dus neem gewoon een beslissing die goed voelt voor jou. Sterkte!
Het verhaal is vrij duidelijk.. maar ik denk dat hij het niet eens hoeft te zeggen tegen haar. Ze weet het. Het is een lastige situatie. Niet teveel op je gevoel af gaan.. luister ook naar wat je verstand zegt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef missconfessions het volgende:
weet je Duubje, ik zou nooit zo stellig zeggen dat je tegen iemand moet zeggen dat je van haar houdt, maar in het geval van je vriendin (ik heb je hele verhaal nog een keer gelezen om er zeker van te zijn dat ik je verhaal snap) denk ik dat ze nooit echt los is gekomen van jou. Ze is gewoon heel erg in de war, omdat je verliefd was op een ander. Zou ik ook zijn. Je gaat toch aan jezelf twijfelen als iemand waarvan je houdt, verliefd wordt op een ander. Ik denk dat ze heel veel bevestiging nodig heeft dat je weer helemaal voor haar gaat. Als ze echt geen relatie meer wilde dan had ze er resoluut een punt achter gezet, maar ze wil nog steeds iets met je gaan drinken, zegt steeds dat misschien weer goed komt in de toekomst enz. Dat zijn allemaal aanwijzingen dat ze je nog steeds de moeite waard vindt.
Ik redeneer natuurlijk even vanuit mijn eigen situatie, ik weet dat er ergens nog iemand rond loopt, die mij heel graag terug wil en ik wil ook wel, want ik hou nog zielsveel van hem, maar het vertrouwen moet terug komen en dat heeft tijd nodig. Ik vind het absoluut niet leuk als hij tegen me zegt dat hij heel graag weer een relatie wil, dat is nog te vroeg, maar als we weer eens lekker gek doen of een keer wat gaan drinken, dan vind ik het helemaal super. Zo lang je geen druk uitoefent, maar gewoon vriendschappelijk toenadering zoekt, kan er volgens mij echt niets verkeerd gaan.
Maar goed, het is jouw leven en relatie met haar, dus neem gewoon een beslissing die goed voelt voor jou. Sterkte!
God nondeju kap is met dromen over mijn moederquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:18 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Het verhaal is vrij duidelijk.. maar ik denk dat hij het niet eens hoeft te zeggen tegen haar. Ze weet het. Het is een lastige situatie. Niet teveel op je gevoel af gaan.. luister ook naar wat je verstand zegt.
Vannacht gedroomd over een oudere vrouw
Het was serieus mijn milf buurvrouwquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:00 schreef Lamabal het volgende:
[..]
God nondeju kap is met dromen over mijn moeder
Dus jij loopt daarlijk met een stijve en een kopje naar de buurvrouw. Buurvrouw heeft u nog suiker voor mijquote:
ik heb haar ge-smst dat ik nog heel veel van haar houd. Ik denk ook dat je gelijk hebt wat betreft haar verwerking van haar emoties. Ik wil haar graag alle vertrouwen geven die ze nodig heeft alleen is het nu erg lastig om haar dat te schenken. Maar het sturen van het smsje voelde goed, en nu weet ze nogmaals hoe ik er in sta, ookal was dat al heel duidelijk. Mijn personal coach zei me ook dat ik moest doen wat goed voelt, een goed of slecht bestaat er niet in dit soort situaties, ieder persoon is anders en ieder gaat er anders mee om. in ieder geval bedankt voor je hulp.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef missconfessions het volgende:
Ik wil daarr echt een keertje langs ja..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dus jij loopt daarlijk met een stijve en een kopje naar de buurvrouw. Buurvrouw heeft u nog suiker voor mij![]()
![]()
![]()
Zolang je het niet te veel pusht is het wel ok. Niet altijd maar gaan zeggen ik hou van je blablablabla. Op een gegeven moment word je daar ook wel gek van.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:09 schreef Duubje het volgende:
[..]
ik heb haar ge-smst dat ik nog heel veel van haar houd. Ik denk ook dat je gelijk hebt wat betreft haar verwerking van haar emoties. Ik wil haar graag alle vertrouwen geven die ze nodig heeft alleen is het nu erg lastig om haar dat te schenken. Maar het sturen van het smsje voelde goed, en nu weet ze nogmaals hoe ik er in sta, ookal was dat al heel duidelijk. Mijn personal coach zei me ook dat ik moest doen wat goed voelt, een goed of slecht bestaat er niet in dit soort situaties, ieder persoon is anders en ieder gaat er anders mee om. in ieder geval bedankt voor je hulp.
Pics of we weten van niksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:10 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik wil daarr echt een keertje langs ja..
Ik ga kijken of ik dat kan regelen. Met iphone moet dat stiekem wel te doen zijn haha. Ze heeft een kontje.. oh myquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zolang je het niet te veel pusht is het wel ok. Niet altijd maar gaan zeggen ik hou van je blablablabla. Op een gegeven moment word je daar ook wel gek van.
[..]
Pics of we weten van niks
Graag gedaan ! Heeft ze gereageerd op je sms ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:09 schreef Duubje het volgende:
[..]
ik heb haar ge-smst dat ik nog heel veel van haar houd. Ik denk ook dat je gelijk hebt wat betreft haar verwerking van haar emoties. Ik wil haar graag alle vertrouwen geven die ze nodig heeft alleen is het nu erg lastig om haar dat te schenken. Maar het sturen van het smsje voelde goed, en nu weet ze nogmaals hoe ik er in sta, ookal was dat al heel duidelijk. Mijn personal coach zei me ook dat ik moest doen wat goed voelt, een goed of slecht bestaat er niet in dit soort situaties, ieder persoon is anders en ieder gaat er anders mee om. in ieder geval bedankt voor je hulp.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom spijt? Blijkbaar had je er behoefte aan. Er komt vanzelf een moment dat je dat niet meer hebt. Als je jezelf zo moet inhouden niks te sturen dan komt dat mijn inziens alleen maar omdat je hoopt dat die ander je gaat missen of omdat je hoopt dat die ander denkt dat het zo geweldig goed met je gaat. Ik heb er dan ook werkelijk schijt aan en als ik me zo ongelooflijk kut voel of boos voel waarom zou ik dat dan niet mogen laten weten? Terug krijgen doe ik hem toch niet, maar hij mag best weten wat zijn acties voor invloed op me hebben. Moet ik het niet doen om een soort van nep beeld te creëeren? Dat lijkt me ook niet gezond. Je moet het alleen niet doen in de hoop dat je iets terug krijgt. Voor mij is het dan ook zodat ik het even kan lozen. Doet hij er wel wat mee, dan is het mooi meegenomen en zo niet dan is het ook prima.
Ik ben nu op het punt aangekomen dat ik er gewoon geen behoefte meer aan heb. Wat heb ik hem nog te vertellen wat hij niet al weet? En zijn reacties of stilte zijn inmiddels ook al super voorspelbaar geworden. Als je jezelf steeds alleen maar aan het inhouden bent en zegt: dat mag niet, dat mag niet, dat mag niet....dan blijft het knagen en heb je er alleen maar meer last van.
Ik wil hiermee niet aanmoedigen om juist contact te gaan zoeken, maar ik vind dat extreem spastische gedoe van: 'oh wat stom dat had je juist niet moeten doen' ook onzin. Dus stuur je wel wat, dan merk je zelf wel hoe je je voelt en als het niet het gewenste resultaat heeft leer je ervan en doe je het een volgende keer misschien niet meer. Ik geloof niet in regels als het gaat om liefdesverdriet, doe gewoon waarvan jij denkt dat het jou kan helpen, want het is persoonlijk en alleen jij weet wat helpt.
Zo weet ik dat random andere gasten gaan zoenen het slechtste is wat ik kan doen, dus blijf dan ook ver bij anderen uit de buurt, tot dat ik er klaar voor ben
nou, niet zo hard zijn voor jezelf !quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:14 schreef Pinguino81 het volgende:
Voel me vandaag weer stukken beter. Is echt een soort van achtbaan waar ik me in bevind.
Ach ik ben een vent en mannen moeten niet zeiken eigenlijk.
Vino Rosso?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:16 schreef missconfessions het volgende:
[..]
nou, niet zo hard zijn voor jezelf !
Niet alleen als hij dronken is, Rawrrquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:20 schreef missconfessions het volgende:
alleen als je me niet gaat zoenen, want je zoent elke meid als je dronken bent toch ?
hee lamabal, what's your story ? Ineens was je er, liefdesverdriet, je verwerkt het namelijk verdomd vrolijk ?quote:
Lamabal is mijn verkapte stalker..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:50 schreef missconfessions het volgende:
[..]
hee lamabal, what's your story ? Ineens was je er, liefdesverdriet, je verwerkt het namelijk verdomd vrolijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |