abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96432789
zo kep weekend mensen! heerlijk eigenlijk. wat kan het leven toch mooi zijn. 2 miljoen singles in Nederland... :D
pi_96433111
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:07 schreef Pinguino81 het volgende:
zo kep weekend mensen! heerlijk eigenlijk. wat kan het leven toch mooi zijn. 2 miljoen singles in Nederland... :D
prettig weekend, hoop dat je veel leuke singles tegen komt. Mijn werkweek begint vandaag en weer een heel weekend kijken naar mensen die plezier aan het maken zijn, terwijl ik me in het zweet sta te werken. Life sucks!
pi_96433293
werk jij in een strandtent soms?
pi_96433335
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:19 schreef Pinguino81 het volgende:
werk jij in een strandtent soms?
Ik dacht ook al zoiets. Of iig in de horeca..
pi_96433556
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:20 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Ik dacht ook al zoiets. Of iig in de horeca..
nee, ik heb een lounge, lunch en dans café.
pi_96433695
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:26 schreef missconfessions het volgende:

[..]

nee, ik heb een lounge, lunch en dans café.
Zo netjes. Wat voor danscafé is het precies? Nog een bepaalde soort muziek? Of van alles wat.
pi_96433813
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:30 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Zo netjes. Wat voor danscafé is het precies? Nog een bepaalde soort muziek? Of van alles wat.
op zaterdag altijd een vaste DJ en die draait alles, hip hop, dance, R&B, rock, eigenlijk afgestemd op een publiek van tussen de 20 en 35 jaar, maar ik ga hier niet teveel op in, want daar is dit topic natuurlijk niet voor bedoeld. Wel leuk dat jullie interesse tonen.

So back OT
pi_96433964
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:33 schreef missconfessions het volgende:

[..]

op zaterdag altijd een vaste DJ en die draait alles, hip hop, dance, R&B, rock, eigenlijk afgestemd op een publiek van tussen de 20 en 35 jaar, maar ik ga hier niet teveel op in, want daar is dit topic natuurlijk niet voor bedoeld. Wel leuk dat jullie interesse tonen.

So back OT
Eens, ps: lijkt me wel leuk café..

Dit weekend ook maar zo'n soort café opzoeken. Weer eens kijken hoe ik in de markt sta :P
Wat is single zijn soms toch heerlijk! *O*
pi_96433973
Brakkkk.. haha. Maar mooi om te zien dat het wel goed gaat met de meeste hier.
pi_96435323
Ik ben er net achter gekomen dat mijn ex me sowieso niet meer in haar msn lijst heeft staan.
Waarom zou ze dat gedaan hebben? Zij had geen gevoelens meer voor mij.. Ze zei dat ze me ging missen en toch als vriend wou houden, ben ik nou gewoon paranoïde of liegt ze gewoon?

Godsamme waarom moest ik hier nou achter komen :'(
.. ik dacht dat ik goed bezig was door haar te blokkeren..

Nu kan ze helemaal niets meer verwachten van mij.. Ook geen vriendschap(niet dat ik daar toch aan toe ben ofzo).

Heb t weer even wat moeilijker dit moment :'(
Vooral toen ze net weer een nieuwe foto had geupload op haar msn profiel(zo'n typische ''I love the summer'' foto)..
Collectible solid silver personalised..
pi_96435555
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:09 schreef dogtagz het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat mijn ex me sowieso niet meer in haar msn lijst heeft staan.
Waarom zou ze dat gedaan hebben? Zij had geen gevoelens meer voor mij.. Ze zei dat ze me ging missen en toch als vriend wou houden, ben ik nou gewoon paranoïde of liegt ze gewoon?

Godsamme waarom moest ik hier nou achter komen :'(
.. ik dacht dat ik goed bezig was door haar te blokkeren..

Nu kan ze helemaal niets meer verwachten van mij.. Ook geen vriendschap(niet dat ik daar toch aan toe ben ofzo).

Heb t weer even wat moeilijker dit moment :'(
Vooral toen ze net weer een nieuwe foto had geupload op haar msn profiel(zo'n typische ''I love the summer'' foto)..
Ja beetje een lastig verhaal en uiteraard niet prettig voor je.

Denk dat het 'blokken' van jou ook niet geheel handig was.. Wel begrijpelijk natuurlijk, maar wou jij nog wel vriendschap?
Wellicht heeft zij op een of andere manier gezien dat jij haar geblokt had en hierdoor (verkeerd) begrepen dat jij geen contact meer wou?

Indien je nog vriendschap o.i.d. wil kun je haar altijd even mailtje sturen of zoiets.
Kun je altijd nog kijken wat er uiteindelijk uit komt.
pi_96435925
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:14 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Ja beetje een lastig verhaal en uiteraard niet prettig voor je.

Denk dat het 'blokken' van jou ook niet geheel handig was.. Wel begrijpelijk natuurlijk, maar wou jij nog wel vriendschap?
Wellicht heeft zij op een of andere manier gezien dat jij haar geblokt had en hierdoor (verkeerd) begrepen dat jij geen contact meer wou?

Indien je nog vriendschap o.i.d. wil kun je haar altijd even mailtje sturen of zoiets.
Kun je altijd nog kijken wat er uiteindelijk uit komt.
Ja.. Naja ik weet niet of jij het verhaal gelezen had?
Anyway, ik leg t even uit:
Ik had nog wel gevoelens voor haar, ik had met haar afgesproken om geen contact met elkaar op te nemen. Ze kon super goed met mij praten over alles..(haar ziekte.. problemen met andere mensen etc). Ze kan er amper met haar ouders over praten zei ze zelfs. Ik was een van haar grootste steunpunten. Ik wist het meest, dan wel niet alles(als enige persoon).

Of zij kan haar gewoon super goed in haar rol verblijven van de regel: geen contact opnemen(dat is ook wel logisch aangezien ze toch geen gevoelens meer heeft voor mij..).
Of ze wilt helemaal niets meer, ook gewoon geen simpel gesprekje op msn als het wél weer kan. Als ik er wél klaar voor ben..
Tevens moet ik haar dan sowieso aanspreken als ik wel klaar was om weer contact te hebben..

Hoe kan ze überhaupt zien dat ik haar geblockt had dan? Dat kan toch niet?

Bij de tweede ''Of'' krijg ik dan ook gewoon juist het idee dat ze gelogen had tegen mij, dat ik een vervangbaar persoon ben en ik gewoon alles voor niets heb gedaan. Wat heeft ze dan nog meer gelogen? Dat ze me ook gaat missen? Dat ik ook bij haar dingen kwijt kan als ik dat wil?
Alles voor niets... kon het contact maar terug gaan naar vorig jaar rond kerst :'(
pi_96436230
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef dogtagz het volgende:

[..]

Ja.. Naja ik weet niet of jij het verhaal gelezen had?
Anyway, ik leg t even uit:
Ik had nog wel gevoelens voor haar, ik had met haar afgesproken om geen contact met elkaar op te nemen. Ze kon super goed met mij praten over alles..(haar ziekte.. problemen met andere mensen etc). Ze kan er amper met haar ouders over praten zei ze zelfs. Ik was een van haar grootste steunpunten. Ik wist het meest, dan wel niet alles(als enige persoon).

Of zij kan haar gewoon super goed in haar rol verblijven van de regel: geen contact opnemen(dat is ook wel logisch aangezien ze toch geen gevoelens meer heeft voor mij..).
Of ze wilt helemaal niets meer, ook gewoon geen simpel gesprekje op msn als het wél weer kan. Als ik er wél klaar voor ben..
Tevens moet ik haar dan sowieso aanspreken als ik wel klaar was om weer contact te hebben..

Hoe kan ze überhaupt zien dat ik haar geblockt had dan? Dat kan toch niet?

Bij de tweede ''Of'' krijg ik dan ook gewoon juist het idee dat ze gelogen had tegen mij, dat ik een vervangbaar persoon ben en ik gewoon alles voor niets heb gedaan. Wat heeft ze dan nog meer gelogen? Dat ze me ook gaat missen? Dat ik ook bij haar dingen kwijt kan als ik dat wil?
Alles voor niets... kon het contact maar terug gaan naar vorig jaar rond kerst :'(
Allereerst excuus, had niet meegekregen dat er een eerder verhaal aan gekoppeld was.

Zoals je zelf al zegt zijn er bijna geen goede oplossingen. Je blijft in die twijfel.. Tenzij je actie onderneemt. Maar dit kan natuurlijk weer jou laatste vermoedens bevestigen en dat wil je ook niet (begrijp ik)

Het is klote, maar of niks doen en accepteren of zekerheid hebben en verder gaan (met of zonder haar)
pi_96436353
Tja, social media veroorzaakt veel ellende bij de meeste met liefdesverdriet. MSN, smsjes, facebook profielen etc. Zorgt er vaak ongewenst voor dat je toch gekwetst wordt omdat je diegene op die manier toch in de gaten kan houden.

Hoe ben je daar achter gekomen eigenlijk, dat ze je verwijderd had? Ik denk dat je in jouw geval trouwens beter helemaal geen contact meer kan hebben.
pi_96436514
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:28 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Allereerst excuus, had niet meegekregen dat er een eerder verhaal aan gekoppeld was.

Zoals je zelf al zegt zijn er bijna geen goede oplossingen. Je blijft in die twijfel.. Tenzij je actie onderneemt. Maar dit kan natuurlijk weer jou laatste vermoedens bevestigen en dat wil je ook niet (begrijp ik)

Het is klote, maar of niks doen en accepteren of zekerheid hebben en verder gaan (met of zonder haar)
Ja..
Daarom wou ik dat ik gewoon alle informatie met betrekking tot mij gewoon langs mij heen gaat en ik er niets meer mee te maken heb.

Maakt niet uit trouwens :').
Het kutte is dat ik in nieuwsgierigheid ga zoeken en dan kom je achter het slechte nieuws :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Tja, social media veroorzaakt veel ellende bij de meeste met liefdesverdriet. MSN, smsjes, facebook profielen etc. Zorgt er vaak ongewenst voor dat je toch gekwetst wordt omdat je diegene op die manier toch in de gaten kan houden.

Hoe ben je daar achter gekomen eigenlijk, dat ze je verwijderd had? Ik denk dat je in jouw geval trouwens beter helemaal geen contact meer kan hebben.
MSN>Tools>options>privacy> ''Wie heeft mij toegevoegd''.
En ik weet het aardig zeker, aangezien ik updates van haar kreeg elke keer om middernacht(0:00), dat is om te maskeren als jij diegene wel hebt toegevoegd.

Grr ik haat mezelf dat ik haar opzoek/controleer.
Hoe kan ik een pagina in mijn browser blokkeren?
pi_96436707
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:34 schreef dogtagz het volgende:

En ik weet het aardig zeker, aangezien ik updates van haar kreeg elke keer om middernacht(0:00), dat is om te maskeren als jij diegene wel hebt toegevoegd.

Heeft iedereen wel gehad volgens mij. Ik keek ook naar windows live updates van mijn ex om te kijken of hij me verwijderd heeft. Ik had hem laatst nog gesproken, het zou best kunnen dat hij me nu verwijderd/geblokkeerd heeft. Maar dat soort dingen kun je toch beter niet weten?

Ik wist dat trouwens niet van die updates om middernacht.. bizar.
pi_96437036
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Heeft iedereen wel gehad volgens mij. Ik keek ook naar windows live updates van mijn ex om te kijken of hij me verwijderd heeft. Ik had hem laatst nog gesproken, het zou best kunnen dat hij me nu verwijderd/geblokkeerd heeft. Maar dat soort dingen kun je toch beter niet weten?

Ik wist dat trouwens niet van die updates om middernacht.. bizar.
Inderdaad, dat kan je beter niet weten. Daar ben ik nu ook achter :P.
Ik ga haar nu compleet negeren, voor zover ik dat kan...
pi_96437264
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:

ekt he. wat een kutzooi zijn die dingen. kep me hyves helemaal verwijderd. me facebook heb ik der geblokkeerd. en nog steeds kan ik via via op der hyves kijken en ik doe t nog ook af en toe haha. Ze was ook boos dat meiden op mijn facebook dingen achterlieten enzo :S
pi_96437513
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:52 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

ekt he. wat een kutzooi zijn die dingen. kep me hyves helemaal verwijderd. me facebook heb ik der geblokkeerd. en nog steeds kan ik via via op der hyves kijken en ik doe t nog ook af en toe haha. Ze was ook boos dat meiden op mijn facebook dingen achterlieten enzo :S
Ik heb hyves inderdaad ook verwijderd. Deed er ook geen ene mallemoer meer mee. Nu alleen nog op facebook aanwezig..
pi_96437773
hyves is voor kleuters
facebook is voor hippe volwassenen mensen 8-)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:50:14 #271
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_96439740
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:34 schreef dogtagz het volgende:

[..]

Mijn ex heeft mij ook niet als contactpersoon zie ik nu staan, maar gisteravond wel mee gechat op msn. Zij begon het gesprek met een hoi, dus ze ziet het wel wanneer ik online kom.
Hoe kan dat dan? :P
pi_96439940
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:50 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Mijn ex heeft mij ook niet als contactpersoon zie ik nu staan, maar gisteravond wel mee gechat op msn. Zij begon het gesprek met een hoi, dus ze ziet het wel wanneer ik online kom.
Hoe kan dat dan? :P
hmmm dat is inderdaad raar... :@
Misschien is het falende technologie?

GRRR waarom koppel ik er zoveel frustraties aan vast!
pi_96440068
Social media helpt niet echt nee in het verwerken van liefdesverdriet. :r
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:09:01 #274
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_96440572
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:57 schreef Riddler86 het volgende:
Social media helpt niet echt nee in het verwerken van liefdesverdriet. :r
Tenzij je er ander vrouwelijk schoon door leert kennen natuurlijk, ookal komt dat niet vaak voor.
pi_96441186
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:04 schreef Pinguino81 het volgende:
hyves is voor kleuters
facebook is voor hippe volwassenen mensen 8-)
Ik ben hip :@
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')