abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96441726
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:24 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben hip :@
dan heb jij ook facebook? :)
pi_96442035
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:09 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Tenzij je er ander vrouwelijk schoon door leert kennen natuurlijk, ookal komt dat niet vaak voor.
Ik heb m'n ex via de social media ( Fok :P ) leren kennen. :')

Opzich was ik vóór haar al een beetje gestopt met forums, hyves, msn etc. totdat ik haar tegen kwam, haha. Nu moet ik weer afkicken. :')

Zij denkt volgens mij ondertussen dat ik haar continu zit te volgen op haar hyves enzo. Ze moest eens weten haha. :P We hadden een lange afstandsrelatie, dus msn enzo was voor ons een van de weinige manieren van communiceren.

Heb opzich weleens behoefte om m'n verhaal / m'n beleving van deze lange afstandsrelatie eens van me af te typen en hier te posten. Dat doe ik wel als ik m'n laptop terug heb, dit typ ik op m'n minilaptop met minitoetsenbord, dus typt niet echt prettig haha. :P
pi_96442111
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:40 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

dan heb jij ook facebook? :)
Ja. Heb mijn hyves 2 maanden geleden delete ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96442120
wuttttttttt je ex via fok leren kennen??? hoe ?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:59:16 #280
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96442356
Via het fobo natuurlijk. Dat is gewoon een verkapte datingsite. :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_96442570
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:59 schreef goofy_goober het volgende:
Via het fobo natuurlijk. Dat is gewoon een verkapte datingsite. :P
:Y

En via een topicreeks hier op Fok. :P

Loopt genoeg vrouwelijk schoon hier rond. O-)
pi_96442681
fobo?
pi_96443017
oh snap t al.. :')
pi_96444198
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:52 schreef Pinguino81 het volgende:
wuttttttttt je ex via fok leren kennen??? hoe ?
Ik ook :P jaartje geleden nu ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96444697
Ik ben pas sinds kort aangemeld hier op fok. Puur voor deze topic haha.

dus weet bij god niet wat de mogelijkheden zijn hiero
pi_96444743
Ik heb die kwal vanochtend opgebeld.. Er was een foto gemaakt van mij in een beetje dronken situatie :@ :@ (met een andere jongen..) en had werkelijk een bericht van mn ex met: "zo te zien heb je hard gefeest ;) haha" Dus ben lichtelijk ontploft van woede en heb de telefoon gepakt en hem gevraagd waarom hij al 2 weken tegen mij liegt over dat meisje uit Limburg. Nu blijkt dat hij '2 weken geleden ofzo iets met haar is gaan drinken en deze week met haar naar een of andere bandwedstrijd is geweest'. Knap, het is vandaag precies 2 weken uit tussen ons.. Dus terwijl ik zat te janken om hem zat hij met haar in een café! :r :r :r :r :r
Ik heb m iig goed verteld hoe ik hierover denk en dat ik me toch wel flink bedonderd voel.. Dat als hij over 2 maanden een ander leuk meisje tegen was gekomen het anders was maar precies met haar waar hij dus al n maand mee smste toen hij nog met mij was? Dat ik dat misselijkmakend vind en dat zijn hele geloofwaardigheid is weggevallen. "Boohoo ik mis mn ex zooooo erg!!! Zit er zo mee ben zo in de war ik moet echt alleen zijn om alles te verwerken" En vervolgens gewoon verder gaan met het volgende meisje. Het is aan de ene kant 'fijn' om te weten hoe hij is en dat ik dus absoluut beter verdien dan zo'n fucking loser. Aan de andere kant maakt het me helemaal kapot dat hij zo hard tegen me heeft gelogen en nu al gewoon weer bezig is met de volgende terwijl hij zn ex nog steeds niet heeft verwerkt. Voel me echt een falend persoon, alsof het aan mij lag dat hij haar niet kon vergeten en deze uit Limburg hem er wel overheen kan helpen.. Na ons telefoongesprek gaat hij ook werkelijk zielig op facebook zetten: "What the fuck have I become?" Walgelijk zelfmedelijden hebbend monster is het :(
Ik begin me onderhand af te vragen of hij niet gewoon 1 of andere psychische aandoening heeft ofzo? }:|
pi_96444870
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef mirann88 het volgende:
Ik heb die kwal vanochtend opgebeld.. Er was een foto gemaakt van mij in een beetje dronken situatie :@ :@ (met een andere jongen..) en had werkelijk een bericht van mn ex met: "zo te zien heb je hard gefeest ;) haha" Dus ben lichtelijk ontploft van woede en heb de telefoon gepakt en hem gevraagd waarom hij al 2 weken tegen mij liegt over dat meisje uit Limburg. Nu blijkt dat hij '2 weken geleden ofzo iets met haar is gaan drinken en deze week met haar naar een of andere bandwedstrijd is geweest'. Knap, het is vandaag precies 2 weken uit tussen ons.. Dus terwijl ik zat te janken om hem zat hij met haar in een café! :r :r :r :r :r
Ik heb m iig goed verteld hoe ik hierover denk en dat ik me toch wel flink bedonderd voel.. Dat als hij over 2 maanden een ander leuk meisje tegen was gekomen het anders was maar precies met haar waar hij dus al n maand mee smste toen hij nog met mij was? Dat ik dat misselijkmakend vind en dat zijn hele geloofwaardigheid is weggevallen. "Boohoo ik mis mn ex zooooo erg!!! Zit er zo mee ben zo in de war ik moet echt alleen zijn om alles te verwerken" En vervolgens gewoon verder gaan met het volgende meisje. Het is aan de ene kant 'fijn' om te weten hoe hij is en dat ik dus absoluut beter verdien dan zo'n fucking loser. Aan de andere kant maakt het me helemaal kapot dat hij zo hard tegen me heeft gelogen en nu al gewoon weer bezig is met de volgende terwijl hij zn ex nog steeds niet heeft verwerkt. Voel me echt een falend persoon, alsof het aan mij lag dat hij haar niet kon vergeten en deze uit Limburg hem er wel overheen kan helpen.. Na ons telefoongesprek gaat hij ook werkelijk zielig op facebook zetten: "What the fuck have I become?" Walgelijk zelfmedelijden hebbend monster is het :(
Ik begin me onderhand af te vragen of hij niet gewoon 1 of andere psychische aandoening heeft ofzo? }:|
;( Dat is zeker niet leuk nee...
Negeer hem, geen enkel contact meer..
Probeer zijn updates van facebook te verwijderen... Dat helpt al om te beginnen.
Nu word je er constant aan herinnerd en blijf je er aan denken..
Collectible solid silver personalised..
pi_96445066
quote:
Het is gewoon een eikel. En hij heeft je veel pijn gedaan en dat verdien je niet. Maar geloof dat 9 op de 10 mannen ooit een eikel is geweest in zijn leven dus psychisch zal die niet zijn.

Mensen kunnen gewoon klote streken uithalen als t eenmaal uit is. Dat zie ik ook aan mijn ex. Die speelt gewoon met me. Uitmaken maar me telekens valse hoop geven en dan weer geirriteerd doen als ik hoop krijg dat ze me terug wilt. Ik heb mezelf zo ontzettend verlaagd om haar. Heb ik ook echt spijt van achteraf want het lost niets op. Ze komt niet terug en jij voelt je alleen maar nog rotter. Dus 1 tip. Pleur dat facebook van m eraf. Blok m. Bel m nooit meer. Dan raak je m het meest. Als jij lekker verder gaat en m vergeet!
pi_96445090
quote:
Ne-ge-ren. Je doet jezelf alleen maar verdriet op zo'n manier.

Je kan ook een schouder krijgen van een ECHTE man.

like me O-)

Wat doe je morgen? :P
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:25:47 #290
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_96445617
quote:
[..]
Wel toepasselijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door trekeennummertje op 06-05-2011 19:37:09 ]
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:34:51 #291
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96446087
quote:
En toch kun je niet zonder hem.
pi_96448108
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:34 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

En toch kun je niet zonder hem.
En toch wil ze dat wel.
Klote gevoelens toch hé?
T leven is kut.
pi_96448274
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:12 schreef dogtagz het volgende:

[..]

En toch wil ze dat wel.
Klote gevoelens toch hé?
T leven is kut.
Nee hoor. Het leven is zo goed als hoe je het zelf wilt maken. :)
pi_96448774
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee hoor. Het leven is zo goed als hoe je het zelf wilt maken. :)
Dus jij wilt zeggen dat je leven gaat zoals jij wilt?
Leugenaar.
pi_96449140
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef dogtagz het volgende:

[..]

Leugenaar.
Mwoah.. voor een groot deel wel ja. Ik ben gezegend met een fantastische familie en vrienden die altijd voor me klaar staan. Mijn (nieuwbouw) huis is een half jaar geleden opgeleverd, heb onlangs een splinternieuwe VW Polo gekocht, leuke baan en heb 2 prachtige kinderen.

Enige wat ik mis is een leuke vrouw waar ik alles mee kan delen. Maar zelfs dat is geen prio.
pi_96449270
Ik ben niet zo materialistisch en ben vooral gelukkig dat ik gezond ben en de dingen kan doen die ik wil. Heb leuke vrienden. Maar een fantatische vrouw waar ik me leven mee kan delen is voor mij echt een must.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:11:21 #297
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96451514
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef dogtagz het volgende:

[..]

Ja, maar niemand heeft gezegd dat het makkelijk gaat. Je moet er wel wat voor doen.
pi_96452094
Wow hoop nieuwe users hier opeens, al een paar dagen niet geweest hierzo, straks eens even bijlezen..

Zelf kan ik denk ik eindelijk zeggen dat ik wel zo ongeveer over mijn ex heenben, alleen heb dus weer een nieuw probleem : Volgens mij ben ik verliefd :@

Enerzijds helpt het me echt met die laatste stapjes om echt schijt aan mijn ex te hebben, en sinds die gevoelens voor dit meisje zijn gaan groeien bedenk ik me ook steeds vaker dat ik echt blij ben dat ik van mn ex af ben, anderzijds heb ik nu echt een hele sterke drang om bij haar te zijn ( nieuwe meisje dan) maar zo gemakkelijk gaat dat niet :(

September al eens gezoend, oud en nieuw gesekst, gesms' t tot half februari en toen is het contact een beetje verwaterd. Dat was mijn schuld, zij nam alle initiatief en gaf ook hints, nodigde me bij haar thuis uit enzo maar ik was er niet zo serieus mee bezig, zat alleen maar met mn kop bij die ex.
Toch raar hoe liefdesverdriet je gevoel kan afvlakken, nu pas denk ik : Wow, die meid zat toen gewoon achter me aan, zo' n knap leuk meisje en ik heb er toen gewoon niets mee gedaan omdat ik enkel en alleen mn ex terugwou :(
Met koninginnedag was ze ook bij onze groep, en wel weer wat geflirt, maar niet gezoend en sindsdien ook geen contact meer...

Ik zit echt de hele dag met haar in mn hoofd, en als ik opeens een smsje van haar zou krijgen vandaag of morgen dan zou ik echt een gat in de lucht springen, maar ey ik kan natuurlijk ook eens zelf het initiatief nemen:D
Maar daar merk ik dat ik toch wel erg onzeker in geworden ben sinds ik gedumpt ben... Zomaar weer contact opnemen met haar na zo lang niets, en ook op koninginnedag niet echt stappen ondernomen en dan wel gaan sms' en is dat niet raar?

Eigenlijk moet ik schijt hebben want zelfs haar beste vriendin zegt dat ze me leuk vindt, maar toch :O
pi_96452463
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:11 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ja, maar niemand heeft gezegd dat het makkelijk gaat. Je moet er wel wat voor doen.
Ja dat zeg ik ook.
Maar toch als je je best zo hard doet om het te maken zoals jij wilt, kan het nog zo erg tegenvallen en het niet lukken.
Dat wil ik alleen maar zeggen ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:01:58 #300
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96454507
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef JiggyJ het volgende:
Wow hoop nieuwe users hier opeens, al een paar dagen niet geweest hierzo, straks eens even bijlezen..

Zelf kan ik denk ik eindelijk zeggen dat ik wel zo ongeveer over mijn ex heenben, alleen heb dus weer een nieuw probleem : Volgens mij ben ik verliefd :@

Enerzijds helpt het me echt met die laatste stapjes om echt schijt aan mijn ex te hebben, en sinds die gevoelens voor dit meisje zijn gaan groeien bedenk ik me ook steeds vaker dat ik echt blij ben dat ik van mn ex af ben, anderzijds heb ik nu echt een hele sterke drang om bij haar te zijn ( nieuwe meisje dan) maar zo gemakkelijk gaat dat niet :(

September al eens gezoend, oud en nieuw gesekst, gesms' t tot half februari en toen is het contact een beetje verwaterd. Dat was mijn schuld, zij nam alle initiatief en gaf ook hints, nodigde me bij haar thuis uit enzo maar ik was er niet zo serieus mee bezig, zat alleen maar met mn kop bij die ex.
Toch raar hoe liefdesverdriet je gevoel kan afvlakken, nu pas denk ik : Wow, die meid zat toen gewoon achter me aan, zo' n knap leuk meisje en ik heb er toen gewoon niets mee gedaan omdat ik enkel en alleen mn ex terugwou :(
Met koninginnedag was ze ook bij onze groep, en wel weer wat geflirt, maar niet gezoend en sindsdien ook geen contact meer...

Ik zit echt de hele dag met haar in mn hoofd, en als ik opeens een smsje van haar zou krijgen vandaag of morgen dan zou ik echt een gat in de lucht springen, maar ey ik kan natuurlijk ook eens zelf het initiatief nemen:D
Maar daar merk ik dat ik toch wel erg onzeker in geworden ben sinds ik gedumpt ben... Zomaar weer contact opnemen met haar na zo lang niets, en ook op koninginnedag niet echt stappen ondernomen en dan wel gaan sms' en is dat niet raar?

Eigenlijk moet ik schijt hebben want zelfs haar beste vriendin zegt dat ze me leuk vindt, maar toch :O
Gewoon sms'en, of nog beter: bellen, en ergens een drankje gaan doen. Ik zou denken dat die drempel toch wel wat lager zou zijn aangezien je je bootje al in haar 'tunnel of love' hebt gevaren. Daarbij kun je ook mooi vertellen dat je toen nog met je ex in je hoofd zat en wat afstandelijker was.

Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')