abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96392643
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:10 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Duubje,

Wat een verhaal.. als ik het zo lees was het een goede relatie tot die kink in de kabel maar zelfs daarna, zeker na jullie vakantie wel goed was. Je schrijft dat je de punten die zij in de e-mail zet wel begrijpt en dat je denkt dat het wel de juiste keuze is geweest. Wat ik echter niet snap is waarom zij er niet eerder mee is gekomen zodat jij er misschien wat beter op kon letten. Dat is achteraf allemaal lekker makkelijk om te zeggen. Maar, is er iets gebeurd tijdens carnaval dan?

Natuurlijk wil je haar terug. Dat heeft praktisch iedereen die 'gedumpt' word in het begin. Anders moet je even de openingspost lezen van dit topic. Je zit duidelijk in de eerste fase en nee, het is niet makkelijk. Goed voelt het al helemaal niet.

Om eerlijk te zijn kan ik je niet echt adviseren over wat je moet doen. Drink wat met haar, praat veel met haar, uit jouw gevoelens en zie wat zij er mee doet. Wat ik je wel kan adviseren is om niet te lang te wachten of te hopen op dat het nog goed komt met je ex. Om daar zo in te blijven hangen is alles behalve slim. ..
Ze heeft me weleens gezegd dat er bepaalde dingen waren die haar stoorde, maar ze had van binnen alles opgekropt en toen is het er ineens uitgekomen, de dag na de carnaval dus. Ze was toen bij haar tweeling zus en zag hoe de relatie van haar zus was vergeleken met die van ons en toen is het besef gekomen dat ze toch dingen mistte in onze relatie. Ik heb haar gevraagd of ze iemand anders had ontmoet ofzo maar dat was niet zo. Ik heb me in die twee jaar idd niet veranderd en daar heb ik heel erg veel spijt van, maar wat gebeurd is is gebeurd ik wil haar nu graag laten zien dat ik die persoon niet meer wil zijn, en dat ik haar wil geven wat zij nodig heeft.

Het voelt inderdaad helemaal niet goed nee haha, ik wil ook niet lang blijven hopen dat het goed komt, maar ik weet wel dat ik voor haar wil vechten want ik vind haar het waard om voor te strijden, maar het is moeilijk om nu gewoon geen contact te hebben. Ik wacht af of ze laat weten op welke dag ze wil afspreken en dan hoop ik dat ik sterk genoeg ben om gewoon met haar te kunnen praten.
pi_96392751
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:17 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik vind het allereerst erg moedig van je om je verhaal hier te doen.

Het klinkt misschien een beetje hard, maar je had misschien iets doordachter te werk kunnen gaan. Als je je partner verteld dat je verliefd bent op iemand anders, is het een klap in haar gezicht.

Iets wat zo betrouwbaar leek, een baken van rust, was verstoord. Ik denk niet dat je je heb gerealiseerd heb voor consequenties jou eerlijkheid heeft gebracht.

Ik zal zeggen: Geef het de tijd. Ik snap dat je gek wordt van onzekerheid, maar meer dan dit kan je niet doen. Ik hoop van ganse hart dat het weer goedkomt, want je komt over als iemand die zielsveel van haar houdt.
Ja ik had het misschien beter niet kunnen vertellen toen :( Maar ik wilde haar niet voor de gek houden. De tijd geven is wel echt heel moeilijk, zeker nu ik net ben afgestudeerd en nog geen baan heb, heb ik te veel tijd om aan haar te denken.
pi_96392968
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:21 schreef Duubje het volgende:

[..]

Ja ik had het misschien beter niet kunnen vertellen toen :( Maar ik wilde haar niet voor de gek houden. De tijd geven is wel echt heel moeilijk, zeker nu ik net ben afgestudeerd en nog geen baan heb, heb ik te veel tijd om aan haar te denken.
Je had misschien beter kunnen wachten tot je er zelf helemaal uit was. Had je een hoop ellende bespaard. Maar dat is nu geweest en kan je niks meer aan veranderen. Leermomentje!

Het enige wat je nu kunt doen is afwachten en haar laten zien hoeveel je van haar houdt. Met een beetje geluk komen jullie weer bij elkaar ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96393142
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je had misschien beter kunnen wachten tot je er zelf helemaal uit was. Had je een hoop ellende bespaard. Maar dat is nu geweest en kan je niks meer aan veranderen. Leermomentje!

Het enige wat je nu kunt doen is afwachten en haar laten zien hoeveel je van haar houdt. Met een beetje geluk komen jullie weer bij elkaar ^O^
Allereerst heel erg bedankt voor je reacties, ik ben natuurlijk een vreemde voor jullie, maar echt top dat jullie zo meedenken.

Ik wil haar graag laten zien hoeveel ik van haar houd, maar zonder contact op te nemen is dat nogal moeilijk haha. Naja, soms is houden van ook kunnen loslaten denk ik, dus ik probeer het maar zo te doen dat zij geen last van mij heeft. En dan zal ik volgende week maar eens vertellen hoeveel ik om haar geef.
pi_96393365
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:29 schreef Duubje het volgende:

[..]

Allereerst heel erg bedankt voor je reacties, ik ben natuurlijk een vreemde voor jullie, maar echt top dat jullie zo meedenken.

Ik wil haar graag laten zien hoeveel ik van haar houd, maar zonder contact op te nemen is dat nogal moeilijk haha. Naja, soms is houden van ook kunnen loslaten denk ik, dus ik probeer het maar zo te doen dat zij geen last van mij heeft. En dan zal ik volgende week maar eens vertellen hoeveel ik om haar geef.
Graag gedaan hoor ;)

Geef de moed niet op! Maar hou wel in je achterhoofd dat het van 2 kanten moet komen. Je kan geen gevoelens of vertrouwen forceren cq. manipuleren.

Succes! ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 5 mei 2011 @ 17:09:39 #181
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96394777
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:29 schreef Duubje het volgende:

[..]

een song als antwoord... het is vooral de tekst die het doet...

Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_96396453
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

helemaal mee eens
pi_96396675
www.ldvd.nl

ken je ook je frustratie kwijt
pi_96396748
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:06 schreef Pinguino81 het volgende:
www.ldvd.nl

ken je ook je frustratie kwijt
grappig, die had ik ook al ontdekt!
pi_96397042
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:08 schreef missconfessions het volgende:

[..]

grappig, die had ik ook al ontdekt!
Duubje ook zo te zien ;)

post jij daar ook dan onder welke naam?
pi_96397105
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

Duubje ook zo te zien ;)

Ja, ik wil zo breed mogelijke geadviseerd worden ;)
pi_96397166
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

Duubje ook zo te zien ;)

nee, heb het alleen doorgelezen toen het net uit was met dat 'broekie', toen zat ik echt nog in die eerste fase, weet je dat je hormonen door je lijf gieren en je van gekkigheid niet weet waar je het moet zoeken. Gelukkig heb ik dat gehad, nu zit ik volgens mij in de 'ik ben boos op hem' fase, dan ga je weer andere dingen uitzoeken, hahahaha.
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:33:01 #188
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_96397592
Ik heb weer eens ruzie gekregen tijdens het eten. Voel me nu weer klote; op deze momenten mis ik mijn ex echt. Gewoon even weg zijn van de thuissituatie. Geen problemen, niet aan thuis denken, maar gewoon bij diegene zijn waar je nooit problemen mee hebt en het altijd leuk is was.

Hoe moet ik ooit gelukkig worden als ik thuis al leef met een opgefokt wijf (moeder), een mentaal klein kind dat denkt dat ie een almachtige marrokaan is en tevens opperjunk en een stom autistisch kutbroertje. Wat een megolenfamillie heb ik toch :r

Dat kutbroertje (van 11 jaar) maakte net een schijnbeweging naar mij toe, alsof ie mij wel even een klap op m'n kop zou geven, omdat ik tijdens het eten een boekje zat te lezen, dus heb die hand keihard terug in z'n smoel gedouwd en dan ben ik opeens de schuldige. :{
pi_96397762
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:33 schreef trekeennummertje het volgende:
Ik heb weer eens ruzie gekregen tijdens het eten. Voel me nu weer klote; op deze momenten mis ik mijn ex echt. Gewoon even weg zijn van de thuissituatie. Geen problemen, niet aan thuis denken, maar gewoon bij diegene zijn waar je nooit problemen mee hebt en het altijd leuk is was.

Hoe moet ik ooit gelukkig worden als ik thuis al leef met een opgefokt wijf (moeder), een mentaal klein kind dat denkt dat ie een almachtige marrokaan is en tevens opperjunk en een stom autistisch kutbroertje. Wat een megolenfamillie heb ik toch :r

Dat kutbroertje (van 11 jaar) maakte net een schijnbeweging naar mij toe, alsof ie mij wel even een klap op m'n kop zou geven, omdat ik tijdens het eten een boekje zat te lezen, dus heb die hand keihard terug in z'n smoel gedouwd en dan ben ik opeens de schuldige. :{
Weet je leeftijd niet maar ik zou zeggen, ga het huis uit :D
pi_96397886
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:33 schreef trekeennummertje het volgende:

ik vind het echt klote voor je trekeennummertje, moet wel effe lachen om je forumnaam hoor, want als je thuis geen goede basis hebt, dan is het volgens mij dubbel zo zwaar om je verdriet te verwerken. Toch even doorbijten en het goede in je familie proberen te zien, hoe moeilijk ook ! Heb je wel vrienden of andere familie waar je je verhaal kwijt kan?
pi_96398624
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:41 schreef missconfessions het volgende:

[..]

ik vind het echt klote voor je trekeennummertje, moet wel effe lachen om je forumnaam hoor, want als je thuis geen goede basis hebt, dan is het volgens mij dubbel zo zwaar om je verdriet te verwerken. Toch even doorbijten en het goede in je familie proberen te zien, hoe moeilijk ook ! Heb je wel vrienden of andere familie waar je je verhaal kwijt kan?
Hij heeft FOK!
pi_96399558
Bah heb weer een down-momentje :( ben zo kwaad op hem dat ik zelf niet eens meer contact met hem opneem en niks opzoek van hem.. Toch had ik lichtelijk hoop dat hem het wel op zou vallen dat ik niks meer liet horen en dat zn mannelijkheid dit niet kon waarderen en hij als een wanhopig hondje achter me aan zou komen rennen.. Integendeel laat hij nu ook niks meer horen en lijkt t alsof ik echt nooit ene donder voor hem betekent heb :( en dat hij t wel prima heeft zonder mij terwijl hij zei zoveel moeite te hebben met die ex.. Wat een kutzooi dit :@
pi_96399767
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:28 schreef mirann88 het volgende:
Bah heb weer een down-momentje :( ben zo kwaad op hem dat ik zelf niet eens meer contact met hem opneem en niks opzoek van hem.. Toch had ik lichtelijk hoop dat hem het wel op zou vallen dat ik niks meer liet horen en dat zn mannelijkheid dit niet kon waarderen en hij als een wanhopig hondje achter me aan zou komen rennen.. Integendeel laat hij nu ook niks meer horen en lijkt t alsof ik echt nooit ene donder voor hem betekent heb :( en dat hij t wel prima heeft zonder mij terwijl hij zei zoveel moeite te hebben met die ex.. Wat een kutzooi dit :@
Oftewel hij doet geen moeite voor je. Mooi laten varen?
pi_96400185
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:28 schreef mirann88 het volgende:
Laat je je toch een beetje kennen hé ;) Zo'n jongen wil je toch niet achter je aan hebben?
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:35:16 #195
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_96402813
@ Pinguino81, missconfessions, Lamabal

Thanks voor de enigzins opbeurende woorden. Ik zie er ergens ook wel de grap van in. :)
Ik denk dat mijn ongeluk wel veel met mijn oudere broer te maken heeft (ik ben 19 en hij 22), hij is een beetje een mislukkeling in het leven, maar terroriseert het huishouden met z'n aso-gedrag en ik begin dat steeds meer en meer te haten. Echt een goede band wordt dat niet meer. We zijn als water en vuur. :P

Ik wil wel wanneer ik mijn mbo opleiding afgemaakt heb in Amsterdam gaan studeren en dus ook daar omstreken gaan wonen, maar dat is pas over een jaartje.
Ik heb wel vrienden waar ik mee om ga en Fok! vind ik helemaal top! :P

[ Bericht 0% gewijzigd door trekeennummertje op 05-05-2011 20:42:40 ]
pi_96405823
Ik weet niet wat ik heb vandaag...

Ik heb vandaag met 4 verschillende exen gesproken :') Is het vandaag nationale exen dag ofzo?
pi_96406212
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef FireFox1 het volgende:

Ik heb vandaag met 4 verschillende exen gesproken :') Is het vandaag nationale exen dag ofzo?
Ik heb die van mij nog niet gehoord vandaag, helaas. ;(
pi_96407639
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:56 schreef missconfessions het volgende:
Over mooie meiden gesproken, nou heren er loopt echt nog wel heel veel moois rond. Heb vandaag een vrouw ontmoet van 27 jaar, alleenstaand en een kindje. Lang blond haar, knap en helemaal de juiste maten, intelligent en aardig. Sloeg stijl achterover toen ze vertelde dat ze alleenstaande moeder is. Nou ken ik haar natuurlijk verder niet, maar ik kan dan niet snappen waarom zo een vrouw nog alleen is.
Wij hebben elkaar ontmoet? :+

Sommige mensen zijn alleen omdat ze dat graag willen, omdat ze daarvoor kiezen. Dat heeft niets te maken met hoe je in de markt ligt. :)
pi_96408557
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:44 schreef L-E het volgende:

[..]

Wij hebben elkaar ontmoet? :+

Sommige mensen zijn alleen omdat ze dat graag willen, omdat ze daarvoor kiezen. Dat heeft niets te maken met hoe je in de markt ligt. :)
Zie je, ik dacht al dat jij dat was ! :Y

Nee, snap ook wel dat het niets te maken heeft met hoe je in de markt ligt, maar zij was duidelijk niet alleen, omdat ze dat wilde. Het heeft in dit geval eerder te maken met de slechte 'mannen' markt hier waar wij wonen. Als je al een leuke vent tegen komt, dan staan er direct 10 vrouwen om heen, omdat er zo weinig leuke mannen rond lopen.
pi_96408681
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef FireFox1 het volgende:

jemig, heb jij al zoveel exen :P en dan elke keer weer liefdesverdriet verwerken, damn je hebt ook geen makkelijk leven !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')