quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:33 schreef TwenteFC het volgende:
Een "will it blend" filmpje maken, ben wel benieuwd.
Ik wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:42 schreef ouderejongere het volgende:
Je bent een smerige egoïst. Gun je zusje ook haar pleziertje, het is haar cavia.
Jij zou het ook niet leuk vinden als jouw zusje je computer het raam uitgooit.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:26 schreef Tsunade het volgende:
Met een naald je trommelvliezen doorsteken, hoor je m ook niet meer
Google maarquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef atractor het volgende:
[..]
Kijk is aan, een man met ervaring.
Nu komen we ergens.
quote:
Eerste twee hits:quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:43 schreef atractor het volgende:
Was ik al mee bezig, maar nog geen resultaat.
Oplossing is gegeven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef Misan het volgende:
[..]
Eerste twee hits:
http://jcprimoris.nl/dedikkeprimoor/view/Duct%20tape%20truc
http://www.urbandictionar(...)=Duct%20Tape%20Trick
Lijkt mij eerder een rat.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Het is een cavia. Ik zag bij een reisprogramma dat ze het gingen eten, schijnt erg lekker te zijn.quote:
omnomnomquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Het is een cavia. Ik zag bij een reisprogramma dat ze het gingen eten, schijnt erg lekker te zijn.
Ik zou er zeker geen moeite mee hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Het is een cavia. Ik zag bij een reisprogramma dat ze het gingen eten, schijnt erg lekker te zijn.
Wat doe je daar mee ? Wurg je de cavia met het snoer ? Laat je het hele apparaat op de cavia vallen ? Druk je het beest dood tussen het deurtje ?quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat doe je daar mee ? Wurg je de cavia met het snoer ? Laat je het hele apparaat op de cavia vallen ? Druk je het beest dood tussen het deurtje ?
Een pan, beetje olijfolie en bakken die hap!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:22 schreef Henk12344 het volgende:
mijn zusje heeft een cavia gekregen voor haar verjaardag alleen ik word gek van dat beest, hij maakt elke keer vele geluid en ik word er egt gek van.
hoe kom ik ervan af? kan ik hem laten trainen dat hij geen geluid meer maakt ofzo? of zou ik hem vrijlaten in het bos? zou hij overleven dan?
hopelijk kunnen jullie mij verder helpen
Het is ook erg lekker, vooral het velletje is lekker krokant.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:15 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:37 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:37 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]