Het is niet je eigen lichaam, hoezo wil je dan graag weten wat men hier van vind?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:13 schreef fervente het volgende:
Haha nee dit ben ik niet. Dit plaatje werd ook al in dat andere topic gepost. En ja ben benieuwd hoe de meningen hierover verdeeld zijn.
Leuk hè mensen analyserenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Het is niet je eigen lichaam, hoezo wil je dan graag weten wat men hier van vind?
Is dit met jou lichaam te vergelijken of wat?
wat is de reden?
Het is gewoon een interessant onderwerp. De één vindt dit moddervet en de ander vindt dit gewoon nog slank.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Het is niet je eigen lichaam, hoezo wil je dan graag weten wat men hier van vind?
Is dit met jou lichaam te vergelijken of wat?
wat is de reden?
Nee ik vind het niet vervelend hoor maar was benieuwd wat je reden was om deze foto te posten vandaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef fervente het volgende:
[..]
Leuk hè mensen analyserenMijn lichaam is anders.
Ik vind dit inderdaad wel vrij interessant, en ik ben benieuwd wat mensen nog onder het 'gemiddelde' verstaan en wat slank en wat voller is etc. In dat andere topic vond iemand dit namelijk te dik, terwijl ik het echt zo goed als per-fect vind... En ja, vond het bizar dat de meningen over zoiets zo kunnen verschillen. Het is gewoon pure interesse![]()
Vind je dit een vervelend topique ofzo?
Zelfde meisje in 2006 waar ze 5 kilo lichter woog.quote:
Minder strakke buik + matige verhoudingen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zoveel verschilt dat toch niet van het plaatje in de OP?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind haar lichaam wel ok, wel aan de volle kant..
Ja? Jij zou ook zo'n lichaam willen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef harriepopov het volgende:
Ik vind het lichaam prima. Ik zou er tevreden mee zijn! En ik ben een man..
Ik heb een relatie en sport 4/5 keer in de week. Fitness, interval training en squash.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef Bouke-p het volgende:
Ben benieuwd hoeveel van de mensen die dit lelijk vinden hierzo zelf regelmatig sporten, te dik zijn of een relatie hebben. vanachter een toetsenbord kunnen we zoveel
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:38 schreef WRH het volgende:
ik vind het eigenlijk best wel meer dan 'mollig' of 'gezet'.
persoonlijk vind ik het wel dik. maar ik denk ook dat er een verschil is tussen dik qua hoeveelheid vet of dik qua gewicht.
dit is misschien qua gewicht niet heel dik (beetje toch wel, maar ok, dat is dus heel persoonlijk en daar werd naar gevraagd) maar je ziet gewoon dat het ongetraind is, in mijn optiek een gevalletje 'lekker geregeld snoepen maar niet willen bewegen' en ja dan ziet het er al snel wat dikkig of dik uit.
waarmee ik niet wil zeggen dat iemand MOET sporten of strak moet zijn of slank (-er) maar ik vind het niet mooi zo en zou er ook nooit zo uit willen zien.
als iemand er juist zo uit WIL zien, tja, by all means, lekker zelf weten.
Als ik me zorgen moet maken dat ik d'r niet bezeer wanneer ik d'r vasthoudt (al dan niet tijdens lichamelijke activiteiten)quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Subvraag: Wat vinden jullie te dun? Waar ligt voor jullie de grens bij mooi/kan net/ regelrechte afknapper?
Jij kan ook zo mooi overdrijven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:37 schreef Agentperry het volgende:
hee een topic nav mijn reacties, wat een eer.
zoals ook al in dat andere topic gezegd, te dik. zo'n tonnetje is echt niks voor mij.
QFTquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:38 schreef WRH het volgende:
persoonlijk vind ik het wel dik. maar ik denk ook dat er een verschil is tussen dik qua hoeveelheid vet of dik qua gewicht.
dit is misschien qua gewicht niet heel dik (beetje toch wel, maar ok, dat is dus heel persoonlijk en daar werd naar gevraagd) maar je ziet gewoon dat het ongetraind is, in mijn optiek een gevalletje 'lekker geregeld snoepen maar niet willen bewegen' en ja dan ziet het er al snel wat dikkig of dik uit.
waarmee ik niet wil zeggen dat iemand MOET sporten of strak moet zijn of slank (-er) maar ik vind het niet mooi zo en zou er ook nooit zo uit willen zien.
ik geef gewoon mijn mening en ik vind haar te dik, als jij het daar niet mee eens bent jammer. ik val gewoon op dunne vrouwen.quote:
Eens.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:38 schreef WRH het volgende:
Te dik in mijn ogen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef fervente het volgende:
Wat vinden jullie van dit lichaam? En vinden jullie dit dan slank, normaal, gevormd, vol... etc. etc. Ben ik benieuwd naar geworden door dat andere topic dus.
[ afbeelding ]
Ik vind het persoonlijk een heel mooi lichaam!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind haar lichaam wel ok, wel aan de volle kant..
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Vind er niet echt iets mis mee, vind het alleen jammer dat ze bijna geen taille heeft en vind haar benen niet mooi. En ze staat er echt als een lompe hork bij.
Ze vraagt om een mening, als mensen vinden dat iemand een beetje te dik is hoeven ze zelf nog niet een volledig afgetraind lichaam te hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef Bouke-p het volgende:
Ben benieuwd hoeveel van de mensen die dit lelijk vinden hierzo zelf regelmatig sporten, te dik zijn of een relatie hebben. vanachter een toetsenbord kunnen we zoveel
Correctie, te zwaar (volgens een stel onderzoekers en dietisten). We weten niks over haar vetpercentage en bmi zegt daar ook niks over.quote:
quote:
Precies. Een vriend van mij zou ook te zwaar zijn volgens de BMI index, maar hij is hartstikke droog en afgetraindquote:Op zondag 8 mei 2011 01:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Correctie, te zwaar (volgens een stel onderzoekers en dietisten). We weten niks over haar vetpercentage en bmi zegt daar ook niks over.
Haar botstructuur is niet onwijs breed hoor, kijk maar waar de bandjes van haar bikinibroekje zitten. dat is haar bot. Alles wat daar boven en beneden uitsteekt is gewoon vet.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zie hier een hoop mensen zeggen dat ze te 'breed' is. Dat kan ook gewoon bouw zijn en veranderd dus vrij weinig aan als ze wat vet kwijtraakt.
is ook anders bij mannen, ik zit zelf ook op 24 bmi, bijna overgewicht maar ik heb een bf% van 10%. over een paar maanden geeft die bmi meter vast aan dat ik overgewicht heb alleen omdat ik aan bodybuilding doe.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Precies. Een vriend van mij zou ook te zwaar zijn volgens de BMI index, maar hij is hartstikke droog en afgetraind.
Dikzak. 24 Bmi walgelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef Agentperry het volgende:
[..]
is ook anders bij mannen, ik zit zelf ook
op 24 bmi, bijna overgewicht maar ik heb een bf% van 10%. over een paar maanden geeft die bmi meter vast aan
dat ik overgewicht heb alleen omdat ik aan bodybuilding doe.
neemt niet weg dat die meid wel degelijk te dik is
Is helemaal niet anders bij mannen, ook vrouwen kunnen spieren hebben hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef Agentperry het volgende:
is ook anders bij mannen, ik zit zelf ook op 24 bmi, bijna overgewicht maar ik heb een bf% van 10%. over een paar maanden geeft die bmi meter vast aan dat ik overgewicht heb alleen omdat ik aan bodybuilding doe.
neemt niet weg dat die meid wel degelijk te dik is
ziet er idd niet uitquote:Op zondag 8 mei 2011 15:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
bodybuildingals er lelijke mensen zijn, zijn het bodybuilders.
vrouwen worden er niet aantrekkelijker opquote:Op zondag 8 mei 2011 13:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Is helemaal niet anders bij mannen, ook vrouwen kunnen spieren hebben hoor. Ze is misschien te dik voor jou, maat, maar ze is niet te dik in de zin van een gezondheidsrisico of beperking anderszins
.
Wat een fag. Vooral die lipgloss doet 't 'm.quote:
nee, inderdaad... en dan heb ik het nog niet eens over het makeuphoofd. Ik vind zo'n vleesstring erg ieuw...quote:
Nee. Hij is net te breed en gespierd.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:56 schreef Agentperry het volgende:
zijn lichaam is perfect en dat weten jullie ook
perfect is subjectief, ik zou 'm niet in mijn bed willen hebben...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:56 schreef Agentperry het volgende:
zijn lichaam is perfect en dat weten jullie ook
Borstquote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
Zyzz vind ik ook niet mooi meer.
[ afbeelding ]
Maar mensen die ontkennen dat dit er niet mooi uit ziet zijn zelf gewoon dik.
Die blokjes vind ik echt te blokkerig. Mag wel wat minder.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
nee, denk ik ook niet... ik ben geen ventquote:
Gatver die buik. Doe normaal.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus echt walgelijkquote:
Dat is toch niet in verhouding?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
die spiermassa is niet indrukwekkend? in welke wereld leef jij? 90+kg met een lichaamslengte van 1.83 en een vetpercentage van 4% is zeker heel normaal.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dit is dus echt walgelijkNiet zozeer de spiermassa, want dat is niet indrukwekkend, maar vooral het pezige drooggetrainde lichaam.
jij ziet er natuurlijk veel beter uit.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Inderdaad, ben van mening dat het er niet goed uitziet. Totaal niet natuurlijk.
In het rijtje zou dit onder normaal vallen, een heel mooi figuur moet ik zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef fervente het volgende:
Wat vinden jullie van dit lichaam? En vinden jullie dit dan slank, normaal, gevormd, vol... etc. etc. Ben ik benieuwd naar geworden door dat andere topic dus.
[ afbeelding ]
Ik vind het ook lelijk. Maar dat is meer omdat zijn spieren zo plat zijn. Op de juiste manier loaden zou hem al goed doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf er beter uitzien, aangezien ik hem echt walgelijk vind. Ieder zijn mening toch? En probeer eens met goede argumenten een discussie te voeren, in plaats van steeds op de man spelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:31 schreef Agentperry het volgende:
[..]
jij ziet er natuurlijk veel beter uit.
Eens. Al heb ik het gevoel dat zijn schouders íetsje steviger mogen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dan, sowieso mooier lichaam dan Zyzz vind ik.
wat waren jouw "goede argumenten" dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:33 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf er beter uitzien, aangezien ik hem echt walgelijk vind. Ieder zijn mening toch? En probeer eens met goede argumenten een discussie te voeren, in plaats van steeds op de man spelen.
Lezen blijft lastig.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
en omdat 90% van de bevolking er niet zo uit ziet is het opeens lelijk en onnatuurlijk?quote:
wat begrijp je niet aan 'ik vind...'?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
wat waren jouw "goede argumenten" dan?
"ik vind het walgelijk" lijkt me nou niet echt een onweerlegbaar argument.
Evenveel spiermassa als 100kg met 14% vet, en dat is niet zo uitzonderlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef Agentperry het volgende:
[..]
die spiermassa is niet indrukwekkend? in welke wereld leef jij? 90+kg met een lichaamslengte van 1.83 en een vetpercentage van 4% is zeker heel normaal.
Brugkut dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:46 schreef Chinless het volgende:
zodra vrouwen een vetje hebben aan hun bovenbenen dat hun roze grotje afsluit heb ik eigenlijk geen interesse meer. Benen moeten gewoon mooi gelijnd zijn.
hoeveel mensen van 1.83 ken jij die 100+ wegen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Evenveel spiermassa als 100kg met 14% vet, en dat is niet zo uitzonderlijk.
Genoeg.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
hoeveel mensen van 1.83 ken jij die 100+ wegen.
dat bedoel ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door 08gnoT. op 08-05-2011 22:57:29 ]
moe da nu?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Genoeg.
Maarre... jij vindt zoiets mooier dan? Zelfde vetpercentage waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, ik heb hem in een spoiler gezet.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
moe da nu?
help..
btw... help haar maar, zij heeft het meer nodig dan ik.
is dat een man?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Genoeg.
Maarre... jij vindt zoiets mooier dan? Zelfde vetpercentage waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Nee. Maar teveel ruimte tussen de dijen vind ik niet mooi. Ze mogen elkaar ook niet raken. DAt is weer het andere uiterste natuurlijk.quote:
Dat lijkt me eerder naar de 20 gaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef Agentperry het volgende:
dus heir een vrouw met 14%![]()
[ afbeelding ]
en je kan geen lol hebben in bodybuildingquote:Op zondag 8 mei 2011 22:58 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet onder welke steen ik heb gelegen, maar waar zou ik die zzzzzyzzzz van moeten kennen? Mijn god, wat een verschrikking en dan met name zijn hoofd.![]()
Ik vind té gespierde mannen ook niks. Die laatste van jahr00n nog het mooist (in dit topic dan.)
Die met dat handdoekje en scheerkwast, dat vind ik dus echt zooo lelijk. Brrr, als het eruit ziet alsof je meer dan 3x in de week in de sportschool vertoeft, dan ben je waarschijnlijk een vervelende ijdeltuit. Het moet een beetje van nature komen of van een sport die je ook nog doet omdat je het leuk vindt.
wij mannen hebben tenminste een beetje dezelfde idealen, sommige zijn alleen met minder tevreden.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:01 schreef Drakire het volgende:
Vrouwen zijn trouwens raar de ene keer willen ze een gespierde man en dan weer niet en dan is het teveel en dan te weinig en dan moet een man gespierd zijn maar mag niet 3 keer per week naar de gym want dat is teveel dus doet een man dat niet maar dan istie niet gespierd genoeg.
Dat is wat ik van dit topic snap.
Laat ik het dan zo formuleren: mannen die echt lol hebben in bodybuilding zijn mij te narcistisch. Ik vind mannen die plezier in een sport hebben en er als bonus door die sport gematigd gespierd uitzien, leukere mannen dan mannen die met bodybuilden alleen bezig zijn met hun lichaam er 'mooier' te laten uitzien.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:00 schreef Agentperry het volgende:
[..]
en je kan geen lol hebben in bodybuilding
ik ga 4 keer per week naar de sportschool maar ben absoluut niet narcistisch en mijn mede sportschoolgangers ook niet, degene die ik persoonlijk ken iig over de rest kan ik niet oordelen. ik haal ook plezier uit andere sporten, ik tennis 1-2x per week en ga nog vaak met vrienden squashen of voetballen, maar ik kan niet zeggen dat ik daar meer lol in heb dan in een goede training.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo formuleren: mannen die echt lol hebben in bodybuilding zijn mij te narcistisch. Ik vind mannen die plezier in een sport hebben en er als bonus door die sport gematigd gespierd uitzien, leukere mannen dan mannen die met bodybuilden alleen bezig zijn met hun lichaam er 'mooier' te laten uitzien.
Het is een generalisatie hoor, dat geef ik toe, want als je er wat krachttraining bij doet vind ik het helemaal geen probleem, maar de echte 'sportschool-bewoner' is niet mijn type.
Ja maar, ja maar wij zijn vrouwen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:21 schreef Waaghals het volgende:
ja zo kun je ook alle vrouwen die in de slank reeks posten narcistisch noemen.
die zijn er ook maar mee bezig om hun lichaam mooier te maken
Ojee, ik voorzie het faillissement van menig sportschool nav deze straffe uitspraakquote:Op zondag 8 mei 2011 23:27 schreef conleche het volgende:
[..]
. Als je er zo opgepompt wilt uitzien als de meeste van die gasten hierboven, zal je naar mijn smaak er te veel mee bezig moeten zijn. That's all.
Esthetiek is meestal de belangrijkste functiequote:Op zondag 8 mei 2011 23:30 schreef Jahr00n het volgende:
Spieren moeten wel functioneel zijn. Daarom vind ik een atletisch lichaam mooier dan zo'n opgepompte.
waarom moeten spieren functioneel zijn? waarom kan het niet puur esthetisch zijn?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:30 schreef Jahr00n het volgende:
Spieren moeten wel functioneel zijn. Daarom vind ik een atletisch lichaam mooier dan zo'n opgepompte.
Wat een non vergelijking.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:40 schreef Agentperry het volgende:
[..]
en omdat 90% van de bevolking er niet zo uit ziet is het opeens lelijk en onnatuurlijk?
90% heeft ook een minder mooi gezicht dan brad pit, is dat dan ook lelijk en onnatuurlijk?
Lelijk dun vind ik dit.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef Høken het volgende:
Ik vind het een vrij vol lichaam. Niet lelijk dat niet, het puilt niet uit, maar wel vol. Wat vinden jullie van dit dan?
[ afbeelding ]
Ik vind het er onnatuurlijk uitzien.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:32 schreef Agentperry het volgende:
[..]
waarom moeten spieren functioneel zijn? waarom kan het niet puur esthetisch zijn?
iets te dik maar zou haar doenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef Høken het volgende:
Ik vind het een vrij vol lichaam. Niet lelijk dat niet, het puilt niet uit, maar wel vol. Wat vinden jullie van dit dan?
[ afbeelding ]
Doordat ze zo dun is, wordt ze ook hoekig. En dat vind ik zo lelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef Høken het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef Høken het volgende:
[ afbeelding ]
*10quote:Op maandag 9 mei 2011 01:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dit is gewoon dun - Die bovenbenen
Sorry, je vindt jezelf niet narcistisch? Het heeft niets met de sportschool te maken maar volgens mij ben je redelijk narcistisch.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:21 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik ga 4 keer per week naar de sportschool maar ben absoluut niet narcistisch en mijn mede sportschoolgangers ook niet, degene die ik persoonlijk ken iig over de rest kan ik niet oordelen. ik haal ook plezier uit andere sporten, ik tennis 1-2x per week en ga nog vaak met vrienden squashen of voetballen, maar ik kan niet zeggen dat ik daar meer lol in heb dan in een goede training.
voor een vrouw is dit misschien moeilijker te begrijpen maar iedere keer meer gewicht wegdrukken en zodoende meetbare prestaties voelen zowel in de sportschool als aan je lichaam geeft gewoon een enorme kick. net als bijvoorbeeld een vrijetrap over 40m in de kruising schieten.
Een uitgesproken mening is prima, maar daar heb je niet het alleenrecht opquote:Op maandag 9 mei 2011 08:34 schreef Agentperry het volgende:
ik heb een uitgesproken mening, dat is heel iets anders
Niet vrouwelijk.quote:
Mwah, vind hem niet echt narcistisch overkomen. Ik snap best dat het leuk en nuttig is om aan jezelf te werken in de sportschool en te zien dat je een bepaald resultaat daarmee kan behalen na verloop van tijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Sorry, je vindt jezelf niet narcistisch? Het heeft niets met de sportschool te maken maar volgens mij ben je redelijk narcistisch.
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 man zich hierop kan klaarneukenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef Høken het volgende:
[ afbeelding ]
Das geen 14%, die zit duidelijk hoger dan mij. Ik zit op 15%quote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
mooi figuur, en ze heeft rondingen wat het vrouwelijker maaktquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef fervente het volgende:
[ afbeelding ]
Sluit ik me volledig bij aanquote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef cinnamon_M het volgende:
We zitten hier wel steeds in uitersten zeg!
Enorm gespierd vs behoorlijk mollig vs extreem dun. Ik kies zelf voor iets ertussenin:
[ afbeelding ]
Véél te dun (eng). Overigens: BMI is 14 van dit meisje.
[ afbeelding ]
Iets te dun. Met 5 kilo meer mooier.
[ afbeelding ]
Perfect imo. BMI is volgens de informatie die ik vond 17, wat net iets te laag zou zijn.
[ afbeelding ]
BMI 19. Is ook perfect imo.
[ afbeelding ]
BMI 22. Curvy maar mooi. Mijn smaak is wat slanker (bmi 17-19) maar dit ziet er prima uit.
[ afbeelding ]
BMI 22,5. Ietwat mollig, niet lelijk maar tikje té mollig naar mijn smaak. Mag wel wat af.
[ afbeelding ]
BMI 25. Sorry, maar ik vind dit toch wel aardig gezet tot dik. In mijn ogen niet mooi meer (als ze er zelf blij mee is geen probleem natuurlijk, alleen niet mijn smaak).
Wat vinden jullie het mooist, dan?
17 en 19 dan, 22 vind ik persoonlijk al te dik. niet dat het vies of afstotelijk is maar het zal mijn vriendin niet worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef cinnamon_M het volgende:
Enorm gespierd vs behoorlijk mollig vs extreem dun. Ik kies zelf voor iets ertussenin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perfect imo. BMI is volgens de informatie die ik vond 17, wat net iets te laag zou zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BMI 22. Curvy maar mooi. Mijn smaak is wat slanker (bmi 17-19) maar dit ziet er prima uit.
[ afbeelding ]
BMI 22,5. Ietwat mollig, niet lelijk maar tikje té mollig naar mijn smaak. Mag wel wat af.
[ afbeelding ]
BMI 25. Sorry, maar ik vind dit toch wel aardig gezet tot dik. In mijn ogen niet mooi meer (als ze er zelf blij mee is geen probleem natuurlijk, alleen niet mijn smaak).
inderdaad, BMI zegt weinig over hoe iemands lichaam en gezondheid écht is. Tuurlijk een persoon met een BMI van 14 of 28 kan niet echt gezond zijn, maar 2 personen met hetzelfde BMI hebben niet altijd dezelfde lichaamsbouw en gezondheidquote:Op maandag 9 mei 2011 13:48 schreef Dauntl3ss het volgende:
Beetje vaag om het BMI van verschillende vrouwen met verschillende soorten lichaamsbouw, waarvan sommigen waarschijnlijk wel en niet sporten, te vergelijken.
Da's gewoon eng en ongezond.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef Høken het volgende:
[ afbeelding ]
een mooi zandloperfiguurtje daarentegenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:51 schreef the85mc het volgende:
BMI zegt niet zoveel. Ze mag best wel wat vrouwelijke vormen hebben, maar niet overdreven. En de vrouwen die denken dat peervorm het ideaal is![]()
Voor mij in ieder geval niet. Zoals op bovenstaande plaatjes: tussen 19 en 22 vind ik wel prima.
Dan ben ik niet weldenkend.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:13 schreef Leigh het volgende:
[..]
Da's gewoon eng en ongezond.
Geen weldenkend mens moet eruit willen zien zoals de dame op die foto.
Dan ben je niet goed wijs.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef Høken het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk helemaal waar.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:04 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
inderdaad, BMI zegt weinig over hoe iemands lichaam en gezondheid écht is. Tuurlijk een persoon met een BMI van 14 of 28 kan niet echt gezond zijn, maar 2 personen met hetzelfde BMI hebben niet altijd dezelfde lichaamsbouw en gezondheid
Prima figuur!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
Die van 19 en die van 22 vind ik t mooist.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef cinnamon_M het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor. Meer sporten en gezonder eten (veeeeeeel groente) en je bent er al. Ik ben ouder dan jij en ben ook nog gewoon strak.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:11 schreef Murmeli het volgende:Ik vind mezelf ook te zwaar, maar ja, ben al 36, dan is t lastiger om licht te blijven. Wat niet wegneemt dat er een paar kilo af mag.
Mee bezig!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Meer sporten en gezonder eten (veeeeeeel groente) en je bent er al. Ik ben ouder dan jij en ben ook nog gewoon strak.
Neemt niet weg dat het wel lastiger is omdat je verbranding op latere leeftijd minder wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Meer sporten en gezonder eten (veeeeeeel groente) en je bent er al. Ik ben ouder dan jij en ben ook nog gewoon strak.
Geen idee. Na de geboorte van mijn beide kinderen ging het afvallen en strak worden mij als dertiger een stuk makkelijker af dan als twintiger (niet dat ik als twintiger ooit hoefde af te vallen, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het wel lastiger is omdat je verbranding op latere leeftijd minder wordt.
Iets lastiger misschien fysiek gezien. Maar kan best dat je sterkere oudere persoonlijkheid het dieeten veel beter volhoudt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het wel lastiger is omdat je verbranding op latere leeftijd minder wordt.
Die buik en heupen van 22.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef cinnamon_M het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
combinatie van deze tweequote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef cinnamon_M het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
ik vind een beetje bot (bij het sleutelbeen) wel mooi, maar bij die foto van chanel imam is het té.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En nee dit is geen eigenlijk-ben-ik-jaloers-omdat-ik-e-rnooit-zo-uit-zal-zien post.
Ik snap echt niet hoe je dat mooi kan vinden, naast dat het ook ongezond is.
Oh, wacht. Ik dacht even een combi van eerste en tweede plaatje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:40 schreef electronique het volgende:
[..]
ik vind een beetje bot (bij het sleutelbeen) wel mooi, maar bij die foto van chanel imam is het té.
die tweede vind ik misschien iets te afgetraind, haar lijf is in ieder geval te breed naar mijn smaak. al vind ik haar BMI dan wel prima, mag nog iets meer
22 vind ik het mooist.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef cinnamon_M het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jammer dan de kutkop..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:50 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
dit is in mijn ogen perfect
Wel grappig om het verschil in bouw tussen mannen en vrouwen te zien. Mijn BMI is iets van 25, ben 1,84 en weeg 85kg. Ik sport wel redelijk veel. Mijn borstomtrek is 119 cm. Mijn bovenbeenomtrek is 61.5 (per been natuurlijk), scheelt weinig met jouw bh omtrekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:27 schreef Murmeli het volgende:
Ik weeg nu 66 (1m70) als daar 3 kilo af gaat is mijn bmi net onder de 22. Daar ben ik wel tevreden mee. Tot 61 is ook goed, maar daaronder krijg ik extreem uitstekende sleutelbenen. Dan gaan mensen ook klagen dat ik moet aankomen.
Volgens mij heb ik gewoon een raar lijf. Qua heupen kom ik nauwelijks in een maat 38 en mn bh omtrek is 70.
Haha, dat scheelt nogal ja. Maar mijn omtrek incl tieten is meer hoor, denk 95 cm....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wel grappig om het verschil in bouw tussen mannen en vrouwen te zien. Mijn BMI is iets van 25, ben 1,84 en weeg 85kg. Ik sport wel redelijk veel. Mijn borstomtrek is 119 cm. Mijn bovenbeenomtrek is 61.5 (per been natuurlijk), scheelt weinig met jouw bh omtrek
Mwoa, qua vrouwen heb je ze natuurlijk van kleine poppetjes van 1.50 tot obesitas reuzen van 1.90. Lijkt me variatie genoeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha, dat scheelt nogal ja. Maar mijn omtrek incl tieten is meer hoor, denk 95 cm....
Volgens mij zit er tussen mannen onderling een groter verschil in bouw dan tussen vrouwen. Mijn vriend bijv is in alles smaller dan ik (hij is ook een stuk lichter, wel iets langer). En er zijn best veel mannen met die bouw, en er zijn massa's mannen die volle zijn dan jij. Maar vrouwen zullen niet snel breder/volle zijn dan jij en heel veel smaller dan ik zijn ze er ook niet (bh gaat tot 65 dacht ik). Wel slanker dan ik maar dat zit met name in heupen.
Of zit ik nu onzin te kletsen?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha, dat scheelt nogal ja. Maar mijn omtrek incl tieten is meer hoor, denk 95 cm....
Ik vind zelf hier BMI 17 het mooist omdat ze mooie slanken armen en taille heeft maar toch vrouwelijke vormen. Het vet dat ze heeft zit dus op de goede plekken. ik heb zelf ook bmi 17 (dun, maar niet creepy vind ik zelf, misschien vinden anderen van welquote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef cinnamon_M het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, e / fquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:37 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat scheelt behoorlijk met je onderwijdte.. cup E ofzo?
Mja, kan wel kloppenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mwoa, qua vrouwen heb je ze natuurlijk van kleine poppetjes van 1.50 tot obesitas reuzen van 1.90. Lijkt me variatie genoeg.
17 vind ik het mooist. 19 is niet echt te dik maar ik vind de vorm van haar lichaam niet mooi, te brede heupen. De rest is echt te vol naar mijn smaak.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef cinnamon_M het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij net zo. Tussen de 21 en 22 is mooi. Daaronder vinden mensen me te dun. En ik ook eerlijk gezegd als ik naar foto's kijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:27 schreef Murmeli het volgende:
Ik weeg nu 66 (1m70) als daar 3 kilo af gaat is mijn bmi net onder de 22. Daar ben ik wel tevreden mee. Tot 61 is ook goed, maar daaronder krijg ik extreem uitstekende sleutelbenen. Dan gaan mensen ook klagen dat ik moet aankomen.
Volgens mij heb ik gewoon een raar lijf. Qua heupen kom ik nauwelijks in een maat 38 en mn bh omtrek is 70.
No shit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
17 vind ik het mooist. 19 is niet echt te dik maar ik vind de vorm van haar lichaam niet mooi, te brede heupen. De rest is echt te vol naar mijn smaak.
ik vind die buik van bmi 19 juist mooiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:27 schreef Chule het volgende:
Gatver, die buik van BMI 19. Vind die van 17 het mooist.
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
BMI is overigens waardeloos omdat het niks zegt over de ratio spieren/vet.
Klopt. Buikvet is namelijk gevaarlijker dan vet op andere plekken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Inderdaad.
BMI is de combinatie van lengte + gewicht maar maakt geen onderscheid of dat gewicht
uit meer vet of spieren bestaat wat nou niet bepaald onbelangrijk is.
Dus die post hier boven met je perfecte BMI, kun je beter op omvang gaan doen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |