Het is niet je eigen lichaam, hoezo wil je dan graag weten wat men hier van vind?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:13 schreef fervente het volgende:
Haha nee dit ben ik niet. Dit plaatje werd ook al in dat andere topic gepost. En ja ben benieuwd hoe de meningen hierover verdeeld zijn.
Leuk hè mensen analyserenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Het is niet je eigen lichaam, hoezo wil je dan graag weten wat men hier van vind?
Is dit met jou lichaam te vergelijken of wat?
wat is de reden?
Het is gewoon een interessant onderwerp. De één vindt dit moddervet en de ander vindt dit gewoon nog slank.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Het is niet je eigen lichaam, hoezo wil je dan graag weten wat men hier van vind?
Is dit met jou lichaam te vergelijken of wat?
wat is de reden?
Nee ik vind het niet vervelend hoor maar was benieuwd wat je reden was om deze foto te posten vandaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef fervente het volgende:
[..]
Leuk hè mensen analyserenMijn lichaam is anders.
Ik vind dit inderdaad wel vrij interessant, en ik ben benieuwd wat mensen nog onder het 'gemiddelde' verstaan en wat slank en wat voller is etc. In dat andere topic vond iemand dit namelijk te dik, terwijl ik het echt zo goed als per-fect vind... En ja, vond het bizar dat de meningen over zoiets zo kunnen verschillen. Het is gewoon pure interesse![]()
Vind je dit een vervelend topique ofzo?
Zelfde meisje in 2006 waar ze 5 kilo lichter woog.quote:
Minder strakke buik + matige verhoudingen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zoveel verschilt dat toch niet van het plaatje in de OP?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind haar lichaam wel ok, wel aan de volle kant..
Ja? Jij zou ook zo'n lichaam willen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef harriepopov het volgende:
Ik vind het lichaam prima. Ik zou er tevreden mee zijn! En ik ben een man..
Ik heb een relatie en sport 4/5 keer in de week. Fitness, interval training en squash.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef Bouke-p het volgende:
Ben benieuwd hoeveel van de mensen die dit lelijk vinden hierzo zelf regelmatig sporten, te dik zijn of een relatie hebben. vanachter een toetsenbord kunnen we zoveel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |