Het is niet je eigen lichaam, hoezo wil je dan graag weten wat men hier van vind?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:13 schreef fervente het volgende:
Haha nee dit ben ik niet. Dit plaatje werd ook al in dat andere topic gepost. En ja ben benieuwd hoe de meningen hierover verdeeld zijn.
Leuk hè mensen analyserenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Het is niet je eigen lichaam, hoezo wil je dan graag weten wat men hier van vind?
Is dit met jou lichaam te vergelijken of wat?
wat is de reden?
Het is gewoon een interessant onderwerp. De één vindt dit moddervet en de ander vindt dit gewoon nog slank.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Het is niet je eigen lichaam, hoezo wil je dan graag weten wat men hier van vind?
Is dit met jou lichaam te vergelijken of wat?
wat is de reden?
Nee ik vind het niet vervelend hoor maar was benieuwd wat je reden was om deze foto te posten vandaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef fervente het volgende:
[..]
Leuk hè mensen analyserenMijn lichaam is anders.
Ik vind dit inderdaad wel vrij interessant, en ik ben benieuwd wat mensen nog onder het 'gemiddelde' verstaan en wat slank en wat voller is etc. In dat andere topic vond iemand dit namelijk te dik, terwijl ik het echt zo goed als per-fect vind... En ja, vond het bizar dat de meningen over zoiets zo kunnen verschillen. Het is gewoon pure interesse![]()
Vind je dit een vervelend topique ofzo?
Zelfde meisje in 2006 waar ze 5 kilo lichter woog.quote:
Minder strakke buik + matige verhoudingen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zoveel verschilt dat toch niet van het plaatje in de OP?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind haar lichaam wel ok, wel aan de volle kant..
Ja? Jij zou ook zo'n lichaam willen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef harriepopov het volgende:
Ik vind het lichaam prima. Ik zou er tevreden mee zijn! En ik ben een man..
Ik heb een relatie en sport 4/5 keer in de week. Fitness, interval training en squash.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef Bouke-p het volgende:
Ben benieuwd hoeveel van de mensen die dit lelijk vinden hierzo zelf regelmatig sporten, te dik zijn of een relatie hebben. vanachter een toetsenbord kunnen we zoveel
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:38 schreef WRH het volgende:
ik vind het eigenlijk best wel meer dan 'mollig' of 'gezet'.
persoonlijk vind ik het wel dik. maar ik denk ook dat er een verschil is tussen dik qua hoeveelheid vet of dik qua gewicht.
dit is misschien qua gewicht niet heel dik (beetje toch wel, maar ok, dat is dus heel persoonlijk en daar werd naar gevraagd) maar je ziet gewoon dat het ongetraind is, in mijn optiek een gevalletje 'lekker geregeld snoepen maar niet willen bewegen' en ja dan ziet het er al snel wat dikkig of dik uit.
waarmee ik niet wil zeggen dat iemand MOET sporten of strak moet zijn of slank (-er) maar ik vind het niet mooi zo en zou er ook nooit zo uit willen zien.
als iemand er juist zo uit WIL zien, tja, by all means, lekker zelf weten.
Als ik me zorgen moet maken dat ik d'r niet bezeer wanneer ik d'r vasthoudt (al dan niet tijdens lichamelijke activiteiten)quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Subvraag: Wat vinden jullie te dun? Waar ligt voor jullie de grens bij mooi/kan net/ regelrechte afknapper?
Jij kan ook zo mooi overdrijven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:37 schreef Agentperry het volgende:
hee een topic nav mijn reacties, wat een eer.
zoals ook al in dat andere topic gezegd, te dik. zo'n tonnetje is echt niks voor mij.
QFTquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:38 schreef WRH het volgende:
persoonlijk vind ik het wel dik. maar ik denk ook dat er een verschil is tussen dik qua hoeveelheid vet of dik qua gewicht.
dit is misschien qua gewicht niet heel dik (beetje toch wel, maar ok, dat is dus heel persoonlijk en daar werd naar gevraagd) maar je ziet gewoon dat het ongetraind is, in mijn optiek een gevalletje 'lekker geregeld snoepen maar niet willen bewegen' en ja dan ziet het er al snel wat dikkig of dik uit.
waarmee ik niet wil zeggen dat iemand MOET sporten of strak moet zijn of slank (-er) maar ik vind het niet mooi zo en zou er ook nooit zo uit willen zien.
ik geef gewoon mijn mening en ik vind haar te dik, als jij het daar niet mee eens bent jammer. ik val gewoon op dunne vrouwen.quote:
Eens.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:38 schreef WRH het volgende:
Te dik in mijn ogen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef fervente het volgende:
Wat vinden jullie van dit lichaam? En vinden jullie dit dan slank, normaal, gevormd, vol... etc. etc. Ben ik benieuwd naar geworden door dat andere topic dus.
[ afbeelding ]
Ik vind het persoonlijk een heel mooi lichaam!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind haar lichaam wel ok, wel aan de volle kant..
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Vind er niet echt iets mis mee, vind het alleen jammer dat ze bijna geen taille heeft en vind haar benen niet mooi. En ze staat er echt als een lompe hork bij.
Ze vraagt om een mening, als mensen vinden dat iemand een beetje te dik is hoeven ze zelf nog niet een volledig afgetraind lichaam te hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef Bouke-p het volgende:
Ben benieuwd hoeveel van de mensen die dit lelijk vinden hierzo zelf regelmatig sporten, te dik zijn of een relatie hebben. vanachter een toetsenbord kunnen we zoveel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |