Het kan geen toeval dat het een vrouw is en het wordt wel een flinke schorsing lijkt mij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom loopt die gozer haar expres omver?
Ik vermoed omdat er nu een vrouwelijke scheidsrechter is er natuurlijk grappen over gemaakt worden. Hierdoor zijn 2 bekende verslaggevers van het voetbal ontslagen en nu is men op wraak uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom loopt die gozer haar expres omver?
Al geloof ik nog steeds niet dat die 2 zijn ontslagen om die grappen, maar meer omdat ze een reden zochten om ze te ontslaan. Zeker als je bedenkt dat het audio fragment pas na de wedstrijd openbaar is gemaakt omdat het niet tijdens de wedstrijd werd gezegd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat er nu een vrouwelijke scheidsrechter is er natuurlijk grappen over gemaakt worden. Hierdoor zijn 2 bekende verslaggevers van het voetbal ontslagen en nu is men op wraak uit.
Wanneer ga je emigreren?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:58 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Nu heb ik dit in Nederland nog niet gezien, ik moet er trouwens ook niet aan denken dat vrouwen als scheidsrechter aan de slag gaan....
oh my god, in de jupiler league ook nog eens en daar zit ik elke vrijdagquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer ga je emigreren?
http://www.soccernews.nl/(...)rechter_in_Nederland
Jammer joh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:07 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
oh my god, in de jupiler league ook nog eens en daar zit ik elke vrijdag
ja in stille plaatjes..quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef draqe het volgende:
ZE is ene goeie rechter hoor, en vrouwen zien meer als mannen. Dus ik denk dat vrouwen een aanwinst kunnen zijn voor het korps! (vooral in de Nederlandse divisies)
Derksen gaf de voorzitter van De Graafschap nog het voordeel van de twijfel, maar zij wist zijn vertrouwen binnen 2 maanden te verliezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef DrDentz het volgende:
Dat kan niet, de voetballerij is een mannenwereldje.
Zo ontzettend slap heb ik ze al lang niet meer gehoordquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef draqe het volgende:
ZE is ene goeie rechter hoor, en vrouwen zien meer als mannen. Dus ik denk dat vrouwen een aanwinst kunnen zijn voor het korps! (vooral in de Nederlandse divisies)
Welke tieten ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef daftme het volgende:
Nicolet Bakker. Niets mis mee
[ afbeelding ]
Duitse tieten humor
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:16 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Dit is wel een aanwinst...
[ afbeelding ]
Jij zit dan wel weer op 1 lijn met Cristiano Ronaldo heb ik het idee. Of je vrouwen in het voetbal nu toejuigd of nietquote:
Waarover niet dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Als het een man was geweest had het publiek ook gejuicht, dus zinloze discussie dit. Is een vrouw beter zet je die er neer. Zo niet ,dat niet. Simpel lijkt mij. En natuurlijk mag je er grappen over maken. Je mag (bijna) overal grappen over maken.
Hoezo? Ik vind er eerlijk gezegd niks vrouwelijks aan. Het is meer een roeister.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zit dan wel weer op 1 lijn met Cristiano Ronaldo heb ik het idee. Of je vrouwen in het voetbal nu toejuigd of niet
Ja, zou ik eigenlijk niet zo goed weten. Ik denk eigenlijk overal wel over. Maar niet in iedere situatie. Als niet iemands vrouw is doodgereden is het niet zo gepast om tegen hem grappen over het doodrijden van vrouwen te maken denk ik bijvoorbeeld.quote:
Webb is prima imoquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Had liever een vrouwelijke scheids dan Webb in de WK Finale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
Ehm. Dat bestaat al hoor. Bij de Etjes enFjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:10 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Straks krijgen we gemengd voetbal
Als er vrouwen zijn die beter zijn de mannenprofs lijkt mij dat prima. Ik denk alleen dat ze het gewoon niet aankunnen en het dus ook niet zal gebeuren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:10 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Straks krijgen we gemengd voetbal
Heerlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:16 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Alhoewel je de grappen niet leuk hoeft te vinden natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Als het een man was geweest had het publiek ook gejuicht, dus zinloze discussie dit. Is een vrouw beter zet je die er neer. Zo niet ,dat niet. Simpel lijkt mij. En natuurlijk mag je er grappen over maken. Je mag (bijna) overal grappen over maken.
die gast liep overduidelijk expres tegen haar op.quote:AMSTERDAM - De vrouwelijke grensrechter Sian Massey is voor de tweede keer in korte tijd ongewild in het oog van de storm terechtgekomen.
Tijdens het duel tussen Cardiff City en Middlesbrough (0-3) in het Engelse Championship werd ze maandag tegen de grond gebeukt door Cardiff-speler Kevin McNaughton.
Na het zien van de televisiebeelden werd McNaughton, die zijn excuses niet aanbood, in verschillende Engelse media beticht van opzet.
Arbiter Graham Scott vond in elk geval van niet. Hij deed het voorval met een glimlach af, net als Massey zelf.
Gek
De Engelse voetbalbond FA liet eveneens weten geen strafzaak tegen McNaughton te beginnen. De zaakwaarnemer van McNaughton meldde nog dat 'iedereen gek is die suggereert dat dit opzet is'.
Enkele maanden geleden werd Sky Sports-verslaggever Andy Gray ontslagen nadat hij zich had laten ontvallen dat een vrouwelijke grensrechter als Massey niet zou weten wat buitenspel is.
Lijkt er anders verdacht veel op dat die speler opzettelijk even een ommetje maakt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een overtrokken reactie van iedereen weer. Precies hetzelfde gebeurt als er een gast omver wordt gelopen, alleen omdat het nu een vrouw is, is het gelijk sexisme. Sowieso net alsof die gast er wat aan kan doen.
Er was geen enkele kans dat hij dat balletje nog binnen zou houden. Zelfs een blinde die nog nooit een balletje heeft geraakt, zou aanvoelen dat die bal achter zou gaan. Hoe dan ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:58 schreef leroytje het volgende:
Zijn excuses aanbieden had hij zeker moeten doen. Dat staat vast.
Maar hij tikt nog net de bal weg en wilt hem nog binnenhouden op de achterlijn, en ja als er dan ineens iemand staat kun je daar toch tegenaan lopen.
Zelfs als je er niks aan kan doen is het normaal dat je even sorry zegt, dat is maar een kleine moeite tenslotte.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een overtrokken reactie van iedereen weer. Precies hetzelfde gebeurt als er een gast omver wordt gelopen, alleen omdat het nu een vrouw is, is het gelijk sexisme. Sowieso net alsof die gast er wat aan kan doen.
Ja dat wel natuurlijk, maar dat nu iedereen moeilijk hard begint te schreeuwen over sexisme is natuurlijk onzin. Waarom zou zo'n gast in godsnaam expres tegen de grensrechter aan lopen, zelfs al is het een vrouw. En daarmee ook nog het risico lopen zichzelf misschien te blesseren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:07 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zelfs als je er niks aan kan doen is het normaal dat je even sorry zegt, dat is maar een kleine moeite tenslotte.
"Opzij, opzij, opzij ..." is hier wel van toepassing inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:14 schreef Strani het volgende:
Zo te zien kon hij kiezen tussen de camera of de grensrechter. Een camera kost meer dan een grensrechter he.
Vervolgens kan de grensrechter er zelf prima om lachen, en lacht de scheidsrechter zo te zien gewoon met haar mee.
Iemand leest hier te veel de Opzij en zoekt naar problemen terwijl ze er niet zijn.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:16 schreef Absurditeit het volgende:
Al die gasten die hun ervaringen in het lokale G-team projecteren op deze situatie.
Als je niet ziet dat hij expres doorloopt op haar, voel je het spelletje echt totaal niet aan.
Gemerged met het vanmiddag geopende topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:17 schreef Gravedigger het volgende:
Vrouwelijke scheidsrechters: zo gaan we ermee om
Zie je te weinigquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Gemerged met het vanmiddag geopende topic.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
Doe maar niet. Niveau van de scheidsrechters is nu echt hoog. Laten we het zo houden.
Denk dat JoJoortje jaloers is als er andere vrouwen zijn die wat te vertellen hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
Doe maar niet. Niveau van de scheidsrechters is nu echt hoog. Laten we het zo houden.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:14 schreef BB-King het volgende:
Ze staat in ieder geval sneller op dan de gemiddelde voetballer.
Durven ze niet meer te protesteren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef bascross het volgende:
Vrouwelijke scheidsrechters zou leuk zijn. Vooral als ze lekker zijn.![]()
Ben vooral benieuwd naar de reacties van de spelers dan.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:16 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
heb je je tuinbroek weer 's aan?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:38 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, dat is écht wel opzet. Hij rent doelbewust op haar af. Lul.
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:40 schreef Sant. het volgende:
en terecht, vrouwen horen niet thuis op een voetbalveld!
Suggereren dat iemand homo isquote:
Nee, want die komt niet op het voetbalveld, althans, niet om zich ermee te bemoeien..quote:
Ze staat net buiten het veld, hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:40 schreef Sant. het volgende:
en terecht, vrouwen horen niet thuis op een voetbalveld!
Waar is dat mens mee bezig johquote:
HOMO!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ergste is dat speler geen enkele excuus aan scheids gaf.
ook al is zijn fout niet.
Naar mijn menig is het duidelijk met opzet.
Vrouwen mogen voetballen wanneer ze willen.
degene die beweert dat voetbal mannen sport is is homo.
Dan moeten ze niet klagen dat vrouwen willen voetballen.quote:
een pareltjequote:Op maandag 9 mei 2011 16:01 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Ik vroeg zich af waarom er geen mix geslachte in een team bij voetbal.
totaal geen opzet, hij houdt die bal net binnen, hij wilde gewoon om zijn tegenstander heen verder rennen (je ziet ook dat hij de bal naar de hoek schiet)quote:Op maandag 9 mei 2011 09:38 schreef Viking84 het volgende:
Jij hebt zeker nog nooit gesport.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:38 schreef Viking84 het volgende:
Nee dit is wel een sterke post zeg. Want wat maakt iemand die beweert dat voetbal een mannensport is homo?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ergste is dat speler geen enkele excuus aan scheids gaf.
ook al is zijn fout niet.
Naar mijn menig is het duidelijk met opzet.
Vrouwen mogen voetballen wanneer ze willen.
degene die beweert dat voetbal mannen sport is is homo.
Omdat vrouwen simpelweg fysiek niet sterk genoeg zijn om mee te voetballen met de mannen. Heb je wel eens vrouwenvoetbal gezien, die kunnen er niks van manquote:Op maandag 9 mei 2011 16:01 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet klagen dat vrouwen willen voetballen.
en lastig vallen.
Bij korfbal en of volleybal is dat al zo.
quote:
ohjah want dat wil ook meteen zeggen dat het ook zoiezo zijn bedoeling was om de bal over de achterlijn te schieten, net zoals het bij mensen die misschieten op goal ook de bedoeling was?! sorry maar ik vindt dit echt een nutteloze discussie, altijd dat gezeur meteen!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:10 schreef Waaghals het volgende:
hij hield de bal wel binnen, maar trapte hem over de achterlijn dus die gaat niet op
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:01 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
en lastig vallen.
Ja? Hou jij van korfbal?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:01 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
en lastig vallen.
Volgens mij kan je daar gerust Willem II tegen opstellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:34 schreef bascross het volgende:
Barcelona moet een keer tegen het beste vrouwenteam spelen, dan kan je lachen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |