Het kan geen toeval dat het een vrouw is en het wordt wel een flinke schorsing lijkt mij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom loopt die gozer haar expres omver?
Ik vermoed omdat er nu een vrouwelijke scheidsrechter is er natuurlijk grappen over gemaakt worden. Hierdoor zijn 2 bekende verslaggevers van het voetbal ontslagen en nu is men op wraak uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom loopt die gozer haar expres omver?
Al geloof ik nog steeds niet dat die 2 zijn ontslagen om die grappen, maar meer omdat ze een reden zochten om ze te ontslaan. Zeker als je bedenkt dat het audio fragment pas na de wedstrijd openbaar is gemaakt omdat het niet tijdens de wedstrijd werd gezegd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat er nu een vrouwelijke scheidsrechter is er natuurlijk grappen over gemaakt worden. Hierdoor zijn 2 bekende verslaggevers van het voetbal ontslagen en nu is men op wraak uit.
Wanneer ga je emigreren?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:58 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Nu heb ik dit in Nederland nog niet gezien, ik moet er trouwens ook niet aan denken dat vrouwen als scheidsrechter aan de slag gaan....
oh my god, in de jupiler league ook nog eens en daar zit ik elke vrijdagquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer ga je emigreren?
http://www.soccernews.nl/(...)rechter_in_Nederland
Jammer joh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:07 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
oh my god, in de jupiler league ook nog eens en daar zit ik elke vrijdag
ja in stille plaatjes..quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef draqe het volgende:
ZE is ene goeie rechter hoor, en vrouwen zien meer als mannen. Dus ik denk dat vrouwen een aanwinst kunnen zijn voor het korps! (vooral in de Nederlandse divisies)
Derksen gaf de voorzitter van De Graafschap nog het voordeel van de twijfel, maar zij wist zijn vertrouwen binnen 2 maanden te verliezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef DrDentz het volgende:
Dat kan niet, de voetballerij is een mannenwereldje.
Zo ontzettend slap heb ik ze al lang niet meer gehoordquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef draqe het volgende:
ZE is ene goeie rechter hoor, en vrouwen zien meer als mannen. Dus ik denk dat vrouwen een aanwinst kunnen zijn voor het korps! (vooral in de Nederlandse divisies)
Welke tieten ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef daftme het volgende:
Nicolet Bakker. Niets mis mee
[ afbeelding ]
Duitse tieten humor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |