Mo woont zelf in Gouda als ik het goed begrepen heb. Ze wil een hotel tussen gouda en??? Waar Maik woont...quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij komen er maar niet achter waarom het in de buurt van Gouda moet zijn....
Woont die vriendin die haar twitteraccount beheert in Gouda?
Ik wens ze veel plezier in de vd Valk langs de A12
En dit -dames en heren- noemt men nu het hebben van een bord voor de kop.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:12 schreef Roguee het volgende:
Mo had gehoopt dat men zou denken 'leuk limburgs grietje' maar ze snapt maar niet waarom men dat niet denkt...echt niet. 'Ik dacht dat ik echt goed zou liggen, dacht ik echt, omdat ik veel van mezelf heb laten zien. Misschien denken ze zij heeft het niet nodig, zij heeft maik al"
![]()
![]()
Helemaal met je eens !quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:13 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
DaaromIk denk dat als Mo weg is de overige 4 bewoners echt wel voor een gezellige sfeer kunnen zorgen. Tuurlijk gunnen ze het de een meer dan de andere maar dan is er tenminste niet dat gezeik achter iedereens rug
niet allemaal hoor, Gerard heeft paar leuke tweets geretweet over het achterbakse geroddel nu over Karim.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:13 schreef delfse het volgende:
[..]
De oud bewoners doen daar toch niks mee ze blijven elkaar allemaal lief vinden.
Goedenmiddag Fokkers. Wat een binnenkomer! Hahaquote:
Nou, Gerard was net al lekker bezig over Mo on twitterquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:13 schreef delfse het volgende:
[..]
Guido heeft anders vandaag in zijn twitter laten weten dat hij Karim teleurstellend vond.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:13 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze heeft heel veel van haar zelf laten zien zeker haar blote reet en haar k*t.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:12 schreef Roguee het volgende:
Mo had gehoopt dat men zou denken 'leuk limburgs grietje' maar ze snapt maar niet waarom men dat niet denkt...echt niet. 'Ik dacht dat ik echt goed zou liggen, dacht ik echt, omdat ik veel van mezelf heb laten zien. Misschien denken ze zij heeft het niet nodig, zij heeft maik al"
![]()
![]()
En Guido blijft het maar opnemen voor Moquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:14 schreef Roguee het volgende:
[..]
niet allemaal hoor, Gerard heeft paar leuke tweets geretweet over het achterbakse geroddel nu over Karim.
Go Go Geer ! Mmmmm lekker, bijdehandjes !quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:14 schreef Roguee het volgende:
[..]
niet allemaal hoor, Gerard heeft paar leuke tweets geretweet over het achterbakse geroddel nu over Karim.
Monique woont in Gouda?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mo woont zelf in Gouda als ik het goed begrepen heb. Ze wil een hotel tussen gouda en??? Waar Maik woont...
Die jongen is sowieso snel op ze pik getrapt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:15 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
En Guido blijft het maar opnemen voor Mo
Nee, tuurlijk niet. Dat wordt door Mo steeds heel goed uitgekiend: pas ouwehoeren als het onderwerp van gesprek (of iemand die daar positief tegen over staat) niet aanwezig is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:14 schreef Chanel5 het volgende:
Heeft Sharon al eens de uitspraken van Mo over Karim gehoord?
Toen Mo gister zo lekker bezig was zat Sharon bij Karim.
Dat was toch andersom? Toen Aaf zo straalbezopen was?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:02 schreef Mylene het volgende:
Wat zei Aafke ook alweer over Gerard? Dat hij haar ongevraagd op de mond had gepakt?
mike woont in duivenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:15 schreef Leandra het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
Monique woont in Gouda?
Die woont toch in Limburg??
Het is wel wat met die Goudse RLS-mutsen hè, de vorige was ook al bang voor de douche.
Ghehehehequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:16 schreef Roguee het volgende:
[..]
Die jongen is sowieso snel op ze pik getrapt.
Verschrikkelijk echt. Ik snap dat gewoon echt niet. Tuurlijk als hij achter Mo blijft staan moet ie zelf weten maar waarom gaat ie dan ineens negatief doen over Karimquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:16 schreef Roguee het volgende:
[..]
Die jongen is sowieso snel op ze pik getrapt.
Hoi gerard wat een leuk filmpje van jou met eric en sylviaquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:05 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
heb er tot mijn 18e gewoond, eerst in de Bumastraat en vanaf mn 11e aan de Rolklaver. Zat op school op het Almere College in Kampen.
Viel wel mee, enige wat hij zei is dat Karim wat saaier, zakelijker vond dan in de tijd met Gerardquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:16 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk echt. Ik snap dat gewoon echt niet. Tuurlijk als hij achter Mo blijft staan moet ie zelf weten maar waarom gaat ie dan ineens negatief doen over Karim
oke thnx, denk dat Sharon dan haar mond wel zou opentrekken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:16 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Dat wordt door Mo steeds heel goed uitgekiend: pas ouwehoeren als het onderwerp van gesprek (of iemand die daar positief tegen over staat) niet aanwezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |