heejquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:02 schreef delfse het volgende:
Ik zal wel bij de reunie willen zijn na een paar weken. Alles komt uit hoe ze over elkaar roddelde . Of zouden ze dan ook zo lief in elkaars gezicht gaan doen en niks zeggen.
tegenwoordig de lapoquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:03 schreef Jaidee het volgende:
wie maakt die nieuwe cos aan dan? ben hier nieuw
Denk het wel . Op de streams wilde gerard ook niks meer met Aafke te maken hebben zei hij maar ze twitteren wel met elkaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:03 schreef suzi1 het volgende:
zal mij benieuwen of mo welkom is in casa gerard
welkom misschien wel, bij geer is een belofte een belofte ( denk ik)quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:03 schreef suzi1 het volgende:
zal mij benieuwen of mo welkom is in casa gerard
twitteren en je huis binnen laten zijn toch wel 2 totaal verschillende dingenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:04 schreef delfse het volgende:
[..]
Denk het wel . Op de streams wilde gerard ook niks meer met Aafke te maken hebben zei hij maar ze twitteren wel met elkaar.
Jo en Philip denken dat ze al in de finale staan dat is helemaal niet zo 1 van hun staat er wel in maar dat is pas volgende week bekend bij ons. Bij de progammamakers is het al vanaf de eerste dag bekend wie er wint.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:05 schreef MargrietV het volgende:
en ze blijven hun ''ervaringen" maar steeds ophemelen, nou ik vind, dat er NIETS op te hemelen valt, want ze hebben geen enkele echte prestaties geleverd. Weinig kijkplezier aan mensen bezorgt, kleuters maken zelfs een betere en vernieuwende shows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |