heejquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:02 schreef delfse het volgende:
Ik zal wel bij de reunie willen zijn na een paar weken. Alles komt uit hoe ze over elkaar roddelde . Of zouden ze dan ook zo lief in elkaars gezicht gaan doen en niks zeggen.
tegenwoordig de lapoquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:03 schreef Jaidee het volgende:
wie maakt die nieuwe cos aan dan? ben hier nieuw
Denk het wel . Op de streams wilde gerard ook niks meer met Aafke te maken hebben zei hij maar ze twitteren wel met elkaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:03 schreef suzi1 het volgende:
zal mij benieuwen of mo welkom is in casa gerard
welkom misschien wel, bij geer is een belofte een belofte ( denk ik)quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:03 schreef suzi1 het volgende:
zal mij benieuwen of mo welkom is in casa gerard
twitteren en je huis binnen laten zijn toch wel 2 totaal verschillende dingenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:04 schreef delfse het volgende:
[..]
Denk het wel . Op de streams wilde gerard ook niks meer met Aafke te maken hebben zei hij maar ze twitteren wel met elkaar.
Jo en Philip denken dat ze al in de finale staan dat is helemaal niet zo 1 van hun staat er wel in maar dat is pas volgende week bekend bij ons. Bij de progammamakers is het al vanaf de eerste dag bekend wie er wint.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:05 schreef MargrietV het volgende:
en ze blijven hun ''ervaringen" maar steeds ophemelen, nou ik vind, dat er NIETS op te hemelen valt, want ze hebben geen enkele echte prestaties geleverd. Weinig kijkplezier aan mensen bezorgt, kleuters maken zelfs een betere en vernieuwende shows.
precies.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:07 schreef Wijnneus het volgende:
als Mo een echt wijf was geweest had ze gisteren tegen Karim moeten zeggen: ik hoef die 500 niet van jou.
Ze gaan toch met zijn vieren naar de finale? Dus na de exit morgen, zijn alleen de finalisten over?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:06 schreef delfse het volgende:
Jo en Philip denken dat ze al in de finale staan dat is helemaal niet zo
Als ik met iemand niks te maken wil hebben ga ik er ook niet mee twitteren . Gerard vindt ik een topper maar dit viel mijn wel op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
twitteren en je huis binnen laten zijn toch wel 2 totaal verschillende dingen
ik moet ook niks van majo (en twitter) hebben, maar ik heb haar wel een bericht gestuurdquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:07 schreef delfse het volgende:
[..]
Als ik met iemand niks te maken wil hebben ga ik er ook niet mee twitteren . Gerard vindt ik een topper maar dit viel mijn wel op.
*proest*quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:07 schreef Wijnneus het volgende:
als Mo een echt wijf was geweest had ze gisteren tegen Karim moeten zeggen: ik hoef die 500 niet van jou.
Volgende week gaat ernog 1 weg en dan de finale met 3 bewoners.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze gaan toch met zijn vieren naar de finale? Dus na de exit morgen, zijn alleen de finalisten over?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:07 schreef Wijnneus het volgende:
ze heeft zoveel pretenties en maakt niets klaar mike het is een labiel jank en zeikwijfquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:08 schreef Capaja het volgende:
[..]
*proest*
mo een echt wijf ???
mijn vriendin werkt op een notariskantoor kijkt weinig tot geen sst en heeft al vervangende schaamte voor haar
ik hoop ZO dat de percentages bekend gemaakt worden donderdag !quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Maar het is geen echt wijf, maar een vals wijf.
Voorlopig staat ze nog op 14% in de sst poll. Er zijn dus blijkbaar nog heel wat Mo fans
heerlijk !!! lekker voor derquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Op de sst site:
Poll
Wie is jouw favoriet?
Karim
46%
Monique
14%
Sharon
40%
Het is wat de progammamakers willen niet wat wij willen dus stemmen heeft geen zin anders had Gerard niet weggeweest met zo veel fans.quote:
Da's dan toch een beetje jammer.quote:
ja waar komt dit vandaan(ik dacht dat mo hier is mee begonen}quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:11 schreef suzi1 het volgende:
er komt donderdag geen koffer. ze hebben dat geld zelf hard zat nodig daar bij ss
de wens is de vader van de gedacnte (zoals mo dat zo mooi noemde)quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:13 schreef bixs het volgende:
[..]
ja waar komt dit vandaan(ik dacht dat mo hier is mee begonen}
Totaal geen zelfreflectie en gevoel voor realiteit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:12 schreef mangalie het volgende:
Flip en Jo durfde zelfs Karim agressief te noemen....en niet stabiel..Hoeveel fantasie heb je dan??
Hij is soms wel een beetje wisselvallig, maar instabiel en aggro zeker nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:12 schreef mangalie het volgende:
Flip en Jo durfde zelfs Karim agressief te noemen....en niet stabiel..Hoeveel fantasie heb je dan??
linda de moll heeft hier geen tijd voorquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:11 schreef suzi1 het volgende:
er komt donderdag geen koffer. ze hebben dat geld zelf hard zat nodig daar bij ss
Er zal best een koffertje komen maar dan in de finale doen ze vaker in eer rls. Gistermiddag tijdens de streamlock hebben ze allemaal 500 euro boete gehad voor het praten over de gesprekken in de kvdw.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:13 schreef bixs het volgende:
[..]
ja waar komt dit vandaan(ik dacht dat mo hier is mee begonen}
agressief ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:12 schreef mangalie het volgende:
Zijn ze te simpel voor..Karim is gisteren even geirriteerd geweest en meteen noemen ze hem agressief....quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Totaal geen zelfreflectie en gevoel voor realiteit.
gister zei het neukertje van maik nog wie ik nu op het rad draai mag een kogel door de kop .quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
agressief ?
ik heb karim er nog niet op kunnen betrappen dat hij iemand het huis uit wenst
Mo al een keer of ....... (ben de tel kwijt)
ik hoorde haar net zeggen dat ze zoveel vrienden heeft hier en in curacao maar dat kwam niet uit de poll
u wish !
Mo zelf in de koffer proppen en die koffer mag ze dan houdenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
geen koffer donderdag, maar echt een heeeeeeeele zware opdracht, en daarna mo eruit mieteren !
Het agressieve fanatisme bij Mo als er weer een missie of een spelletje is, vind ik bijna beangstigend. Als er iemand agressief is in dat huis...quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zijn ze te simpel voor..Karim is gisteren even geirriteerd geweest en meteen noemen ze hem agressief....
opdracht, opdracht maar wat voor een opdracht ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
geen koffer donderdag, maar echt een heeeeeeeele zware opdracht, en daarna mo eruit mieteren !
Dat heeft niks met agressief te maken. Maar Karim agressief?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
agressief ?
ik heb karim er nog niet op kunnen betrappen dat hij iemand het huis uit wenst
Mo al een keer of ....... (ben de tel kwijt)
ik hoorde haar net zeggen dat ze zoveel vrienden heeft hier en in curacao maar dat kwam niet uit de poll
u wish !
En onderweg uit het vliegtuig gooien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mo zelf in de koffer proppen en die koffer mag ze dan houden
ja dat was een moment van gister hahahquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn man kijkt bijna nooit SST maar dit viel hem wel op ( zie tiet joanna)
Nouhhh dat nu ook weer niet...Geeft zo'n troep..Gewoon afleveren in dat durp en hek eromheen..quote:
weet jequote:Op woensdag 4 mei 2011 12:17 schreef delfse het volgende:
[..]
gister zei het neukertje van maik nog wie ik nu op het rad draai mag een kogel door de kop .
ze mag hier in mn achtertuin vallenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nouhhh dat nu ook weer niet...Geeft zo'n troep..Gewoon afleveren in dat durp en hek eromheen..
Deze twee gun ik het echt niet om te winnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn man kijkt bijna nooit SST maar dit viel hem wel op ( zie tiet joanna)
En ik ook nog ontkennen hahahaha, maar goed, hij heeft gelijkquote:
Ja met die moeder van haar weet je nooit. Die zet overal haar privé e-mail adres voor als er nog vragen zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef danilel het volgende:
Jo is bang dat haar tel.no. te vaak is weggegeven want ze heeft deze al 8 jaar.........
(Is ze bang dat ze gestalkt gaat worden?)
(Is ze bang dat ze een nieuw nummer moet gaan nemen en het nieuwe nummer niet kan onthouden? )
Ik zou het eigenlijk het grappigste vinden als ze of net als vierde weg zou gaan of in de finale derde word met 10 euro ofzo in haar kluisquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:23 schreef mcspicy het volgende:
Geef Mo maar een koffer met 2000 euro erin,kan ze meteen haar medebewoners het geld van gisteren terug betalen.Dat wijf moet echt met niks naar huis.
Gewoon in een gesprek komt ze soms al agressief en heel fel over..En dan dat verbeten smoeltje erbijquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het agressieve fanatisme bij Mo als er weer een missie of een spelletje is, vind ik bijna beangstigend. Als er iemand agressief is in dat huis...
net als die lach gister toen flip zijn stickers mocht verwisselenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gewoon in een gesprek komt ze soms al agressief en heel fel over..En dan dat verbeten smoeltje erbij
Wat een %%#@#@ wijf!quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:26 schreef Capaja het volgende:
ik ga de stad eens in
een nieuwe telefoon kopen
zal ik een blackberry nemen ?
kan ik lekker pingen met Mo
geer wilde het kopen als buitenhuisje toch ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Iemand enig idee wat er na SST met het huis gaat gebeuren? Welk land gaat het gebruiken?
Ik denk sowieso dat het voor heeel veel mensen leuk word om die beelden terug te zien. Denk dat Flip ook wel een beetje terugkomt op Jo. Over hem en Jo heeft ze ook dingen gezegd en nu heel lief doen tegen zequote:Op woensdag 4 mei 2011 12:27 schreef angeljacky het volgende:
Het enige voordeel dat Geer eruit is dat hij nu goed de beelden ziet hoe vies en vuil Mo over Karim is.
Volgens zijn tweets ziet hij het en zal het allemaal wel tegen Karim vertellen.
Dat wordt dus geen leuke reunie voor Mo![]()
![]()
![]()
![]()
eerst een heeeeeele groote schoonmaakquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Iemand enig idee wat er na SST met het huis gaat gebeuren? Welk land gaat het gebruiken?
Ik denk bedoelde dus Moquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat het voor heeel veel mensen leuk word om die beelden terug te zien. Denk dat Flip ook wel een beetje terugkomt op Jo. Over hem en Jo heeft ze ook dingen gezegd en nu heel lief doen tegen ze
"Ik vind het gewoon stom dat je na 12 weken secret story het niet kan opbrengen om 1 positief ding te noemen.."quote:
ik zal eens gaan kijken, ik (lees manlief) wil er 1 met googlemaps ofzow, maar dan zonder internet abbonementquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:28 schreef Stability het volgende:
reclame maken voor de blackberry...kvind het helemaal geen mooie foon trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |