ach ik verander wel vaker haha wispelturig dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Weet ik, en gisteren had je em er eerst niet voor.
Mijn UI blijft gewoon tot en met de laatste dag van Secret Story..
Het geld wat ze in haar kluis heeft, als ze het mee mag nemen dat wilde ze als investering gebruiken voor een appartement.Niet die 100.000 moch ze dit halen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:34 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik snap dat sowieso niet. Geloof echt wel dat Sharon iets goed wil doen met het geld maar laatst had ze het erover met Jo en Flip en toen zei ze dat ze met een deel van het geld een huisje wilde kopen maar hoe gaat dat dan?
Ieder zijn voorkeur, ik vind het maar een verdrietig beeld. We hebben meer kleur nodig!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
ok...maar ik vroeg welke foto er op moest, toen kwamen users hier met deze foto van gerard aan..en daar heb ik hem dus van gemaakt
Andersom.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:02 schreef Mylene het volgende:
Wat zei Aafke ook alweer over Gerard? Dat hij haar ongevraagd op de mond had gepakt?
doe ik op andere bewerkingen..delfsblauw is nou eenmaal blauwquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ieder zijn voorkeur, ik vind het maar een verdrietig beeld. We hebben meer kleur nodig!
Dat valt volgens mij ook wel mee. Karim kan het toch best goed vinden met Flip. En Sharon en Jo kunnen ook goed met elkaar opschieten. Deze verdeling komt volgens mij beetje door het gestook van Moquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:58 schreef danilel het volgende:
[..]
hij verveelt zich te pletter,ocherm..........
hoop dat mo druit gaat.
dan wordt het 2 tegen 2, ben benieuwd hoe het dan gaat.......
ik hou er niet van. vergelijk het met cameltoe'squote:Op woensdag 4 mei 2011 13:04 schreef Roguee het volgende:
Ookal kan Philip dat broekje hebben, ik blijf hem afschuwelijk vinden.
heb er tot mijn 18e gewoond, eerst in de Bumastraat en vanaf mn 11e aan de Rolklaver. Zat op school op het Almere College in Kampen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef mieppie77 het volgende:
Gerard, kom je eigenlijk echt uit Kampen of heb je daar alleen op school gezeten.....
Heb mijn vriend daar namelijk weggetrokkenVandaar dat ik nieuwsgierig ben
Toen ze geboeid waren had ze een heel verhaal over iemand dat later Gerard was over dat hij niet te vertrouwen was en nog veel meer weet het niet meer precies Maar het was heel negatief over Gerard.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:02 schreef Mylene het volgende:
Wat zei Aafke ook alweer over Gerard? Dat hij haar ongevraagd op de mond had gepakt?
Gelijk trekken mocht toen niet omdat ze maar 2.000 uit hun kluis moesten uitgeven maar waarom zij toen ook nog geld aan hem heeft uitgegeven snapte ik ook niet goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:04 schreef Mylene het volgende:
Philip en Joanna hadden hun kluis tijdens de vrijmarkt beter gelijk kunnen trekken. Nu heeft Philip veel meer dan Joanna.
Toch best wel hoogbegaafd dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:06 schreef Roguee het volgende:
Sharon: Wie denk je dat er uit gaat?
Mo: IK!
Vrijdag vertrekt de Steady uit La Coruna en dan komen ze een dag of 4 later aan in Falmouth. Verwachte aankomst in Ijmuiden is 15 mei. Ik vaar vanaf daar zelf naar Lelystad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
is je boot goed aangekomen in Falmouth?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |