abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:29:49 #101
337410 Ginosa
Per Sempre
pi_96336843
Nog ff over Karim. Flip had eerst 7 stickers van anderen op moeten plakken en moest daarna aan het rad draaien. Toen het op de foto van Jo eindigde, zei Karim meteen dat het een enkele sticker was (dus Flip hoefde zich geen zorgen te maken dat het door een extra sticker van hem kwam).
Vond ik netjes van Karim. :Y
pi_96336863
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef Capaja het volgende:

[..]

ik zal eens gaan kijken, ik (lees manlief) wil er 1 met googlemaps ofzow, maar dan zonder internet abbonement

ideeen iemand ?

ONTOPIC : de laatste pizzas worden nu binnen gegeooid
googlemaps heb je alleen als je er internet op hebt denk ik
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96336884
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef Ginosa het volgende:
Nog ff over Karim. Flip had eerst 7 stickers van anderen op moeten plakken en moest daarna aan het rad draaien. Toen het op de foto van Jo eindigde, zei Karim meteen dat het een enkele sticker was (dus Flip hoefde zich geen zorgen te maken dat het door een extra sticker van hem kwam).
Ik vind sowieso dat de heren veel beter tegen verlies kunnen dan de dames ;)
pi_96336885
grappig, ik was vorige maand nog op koh phi phi. die mensen hebben het daar prima. niets meer van tsunami te zien
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:31:49 #105
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_96336926
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:30 schreef Jaidee het volgende:
grappig, ik was vorige maand nog op koh phi phi. die mensen hebben het daar prima. niets meer van tsunami te zien
daar gaat het niet om bij sharon
ze wil het zelf afsluiten
en bij zo'n groot trauma is dat gewoon belangrijk, ze denkt/weet dat ze het dan voor eens en altijd een plek kan geven
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_96336931
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef Ginosa het volgende:
En wie zei het eerste tegen Mo: ik geef je wel geld,juist Karim.
pi_96336932
quote:
materieel gezien zou het wel opgeknapt zijn ja, maar emotioneel is een ander verhaal natuurlijk
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:32:20 #108
337410 Ginosa
Per Sempre
pi_96336947
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:30 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Ik vind sowieso dat de heren veel beter tegen verlies kunnen dan de dames ;)
Is een gegeven dat mannen er beter mee om gaan dan vrouwen. ;)
pi_96336955
quote:
daarom gaat sharon, als ze wint, ook het geld aan zichzelf besteden. opleiding en appartement.
en dan ooit weer eens op reis naar pipi om hallo te zeggen
pi_96336984
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:32 schreef Ginosa het volgende:

[..]

Is een gegeven dat mannen er beter mee om gaan dan vrouwen. ;)
Ja maar nu valt het wel heel erg op. Al de vrouwen gaan altijd zitte huilen als missies mislukken of als ze genomineerd zijn terwijl Karim en Flip dat altijd goed oppakken vind ik :)
pi_96337003
Van de sst-site:

Tweekamp
4 mei om 12.10

Het huis lijkt verdeeld.

Sinds de nominaties bekend zijn, delen de bewoners zich steeds meer op in twee kampen. Monique, Joanna en Philip roddelen in de slaapkamer over Karim en Sharon. Sharon is buiten rustig een halsband voor haar vriendje Segredo aan het maken terwijl Karim in zijn boek aan het lezen is. Sharon en Karim hebben geen idee dat er over hen gepraat wordt in de slaapkamer.
pi_96337015
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:32 schreef suzi1 het volgende:

[..]

daarom gaat sharon, als ze wint, ook het geld aan zichzelf besteden. opleiding en appartement.
knap als je en een appartement en een opleiding van een ton kan krijgen !!!! heb je hier alleen een hooischuur voor
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96337027
Die filp is gevaaarlijk alles door vertellen..
pi_96337028
quote:
12s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:33 schreef Stability het volgende:

[..]

knap als je en een appartement en een opleiding van een ton kan krijgen !!!! heb je hier alleen een hooischuur voor
op koh phi phi lukt dat wel
pi_96337029
quote:
12s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:33 schreef Stability het volgende:

[..]

zal wel LOI zijn ;)
pi_96337037
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:32 schreef suzi1 het volgende:

[..]

Ik snap dat sowieso niet. Geloof echt wel dat Sharon iets goed wil doen met het geld maar laatst had ze het erover met Jo en Flip en toen zei ze dat ze met een deel van het geld een huisje wilde kopen maar hoe gaat dat dan _O- ?
pi_96337046
Flip de Hond is nu campagne aan het voeren voor Jo...... :X
pi_96337049
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:31 schreef afca_oc het volgende:

[..]

materieel gezien zou het wel opgeknapt zijn ja, maar emotioneel is een ander verhaal natuurlijk
Gaat Sharon dan psychologen inhuren voor de bevolking van haar hoofdprijs :?
Geen idee wat ze nou met dat geld in Thailand wil doen.
Ik gun het haar van harte maar snap niet helemaal hoe ze de bevolking daar wil gaan helpen?
pi_96337058
nu nog geen infobalk op ziggo, maar voor hoe lang nog, en wat staat er vandaag in?
pi_96337086
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:34 schreef ItsDidi het volgende:
Hij vertelde alleen dat Jo altijd te veel belden :{
pi_96337089
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:34 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Ik snap dat sowieso niet. Geloof echt wel dat Sharon iets goed wil doen met het geld maar laatst had ze het erover met Jo en Flip en toen zei ze dat ze met een deel van het geld een huisje wilde kopen maar hoe gaat dat dan _O- ?
ze heeft het sinds ik me kan heugen over een huisje kopen voor zichzelf. dus blijft er sowieso geen cent over voor ko en zn pipi
pi_96337092
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:34 schreef ItsDidi het volgende:
Niet alles hoor,over het negatieve van Mo naar Karim niks,het is een achterbaks mannetje die zijn hele route naar de finale al uit heeft gestippeld
pi_96337096
quote:
12s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:35 schreef bixs het volgende:
nu nog geen infobalk op ziggo, maar voor hoe lang nog, en wat staat er vandaag in?
denk Speciale Dodenherdenking in SST
pi_96337116
Mijn god die moeder van Jo draaft ook weer lekker door.

Morgen vroeg bel/mail ik Endemol met alle campagne ideeen zou graag iets willen verkopen waar bij de opbrengst gaat naar een goed doel zoals een kindertehuis of kinderen met kanker weet niet of dit mag. Jullie horen dit morgen van mij. Ik ben echt heel blij voor Joan dat het lot haar gunstig was. Diana
Dat zou jij wel willen weten.
pi_96337120
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:35 schreef suzi1 het volgende:

[..]

ze heeft het sinds ik me kan heugen over een huisje kopen voor zichzelf. dus blijft er sowieso geen cent over voor ko en zn pipi
en mogelijk heeft ze al een eigen spaarbankboekje met een aardig bedrag, zodat ze dat wel kan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')