googlemaps heb je alleen als je er internet op hebt denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik zal eens gaan kijken, ik (lees manlief) wil er 1 met googlemaps ofzow, maar dan zonder internet abbonement
ideeen iemand ?
ONTOPIC : de laatste pizzas worden nu binnen gegeooid
Ik vind sowieso dat de heren veel beter tegen verlies kunnen dan de damesquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef Ginosa het volgende:
Nog ff over Karim. Flip had eerst 7 stickers van anderen op moeten plakken en moest daarna aan het rad draaien. Toen het op de foto van Jo eindigde, zei Karim meteen dat het een enkele sticker was (dus Flip hoefde zich geen zorgen te maken dat het door een extra sticker van hem kwam).
Vond ik netjes van Karim.
daar gaat het niet om bij sharonquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:30 schreef Jaidee het volgende:
grappig, ik was vorige maand nog op koh phi phi. die mensen hebben het daar prima. niets meer van tsunami te zien
En wie zei het eerste tegen Mo: ik geef je wel geld,juist Karim.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef Ginosa het volgende:
Nog ff over Karim. Flip had eerst 7 stickers van anderen op moeten plakken en moest daarna aan het rad draaien. Toen het op de foto van Jo eindigde, zei Karim meteen dat het een enkele sticker was (dus Flip hoefde zich geen zorgen te maken dat het door een extra sticker van hem kwam).
Vond ik netjes van Karim.
materieel gezien zou het wel opgeknapt zijn ja, maar emotioneel is een ander verhaal natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:30 schreef Jaidee het volgende:
grappig, ik was vorige maand nog op koh phi phi. die mensen hebben het daar prima. niets meer van tsunami te zien
Is een gegeven dat mannen er beter mee om gaan dan vrouwen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:30 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat de heren veel beter tegen verlies kunnen dan de dames
daarom gaat sharon, als ze wint, ook het geld aan zichzelf besteden. opleiding en appartement.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:30 schreef Jaidee het volgende:
Ja maar nu valt het wel heel erg op. Al de vrouwen gaan altijd zitte huilen als missies mislukken of als ze genomineerd zijn terwijl Karim en Flip dat altijd goed oppakken vind ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:32 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Is een gegeven dat mannen er beter mee om gaan dan vrouwen.
knap als je en een appartement en een opleiding van een ton kan krijgen !!!! heb je hier alleen een hooischuur voorquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
daarom gaat sharon, als ze wint, ook het geld aan zichzelf besteden. opleiding en appartement.
en dan ooit weer eens op reis naar pipi om hallo te zeggen
op koh phi phi lukt dat welquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:33 schreef Stability het volgende:
[..]
knap als je en een appartement en een opleiding van een ton kan krijgen !!!! heb je hier alleen een hooischuur voor
zal wel LOI zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:33 schreef Stability het volgende:
[..]
knap als je en een appartement en een opleiding van een ton kan krijgen !!!! heb je hier alleen een hooischuur voor
Ik snap dat sowieso niet. Geloof echt wel dat Sharon iets goed wil doen met het geld maar laatst had ze het erover met Jo en Flip en toen zei ze dat ze met een deel van het geld een huisje wilde kopen maar hoe gaat dat danquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
daarom gaat sharon, als ze wint, ook het geld aan zichzelf besteden. opleiding en appartement.
en dan ooit weer eens op reis naar pipi om hallo te zeggen
Gaat Sharon dan psychologen inhuren voor de bevolking van haar hoofdprijsquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:31 schreef afca_oc het volgende:
[..]
materieel gezien zou het wel opgeknapt zijn ja, maar emotioneel is een ander verhaal natuurlijk
Hij vertelde alleen dat Jo altijd te veel beldenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:34 schreef ItsDidi het volgende:
Die filp is gevaaarlijk alles door vertellen..
ze heeft het sinds ik me kan heugen over een huisje kopen voor zichzelf. dus blijft er sowieso geen cent over voor ko en zn pipiquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:34 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik snap dat sowieso niet. Geloof echt wel dat Sharon iets goed wil doen met het geld maar laatst had ze het erover met Jo en Flip en toen zei ze dat ze met een deel van het geld een huisje wilde kopen maar hoe gaat dat dan?
Niet alles hoor,over het negatieve van Mo naar Karim niks,het is een achterbaks mannetje die zijn hele route naar de finale al uit heeft gestippeldquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:34 schreef ItsDidi het volgende:
Die filp is gevaaarlijk alles door vertellen..
denk Speciale Dodenherdenking in SSTquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:35 schreef bixs het volgende:
nu nog geen infobalk op ziggo, maar voor hoe lang nog, en wat staat er vandaag in?
en mogelijk heeft ze al een eigen spaarbankboekje met een aardig bedrag, zodat ze dat wel kan doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze heeft het sinds ik me kan heugen over een huisje kopen voor zichzelf. dus blijft er sowieso geen cent over voor ko en zn pipi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |