Wooow Nice !quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef Stability het volgende:
had je deze al gezien gerard? heb ik gisteravond van je gemaakt
[ link | afbeelding ]
hij vormt zo een mooi span met jouw UI!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja daar ging het gisteren ff over, toen heb ik er ook gelijk eentje van gerard gemaaktquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hij vormt zo een mooi span met jouw UI!!!
hij verveelt zich te pletter,ocherm..........quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:57 schreef Mylene het volgende:
Monique eerst weg, dan Philip. Dan heeft de redactie de top 3 die ze willen hebben. En Sharon is al gekozen als winnaar, dus die gaat winnen.
Ik vind het net een bidprentje. Sorry.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als ik hoorde dat iemand of nu op de dvd zag hoe ze me belachelijk maakte twitterde ik ook niet met haar. Maar het zal wel in het contract staan dat jullie elkaar aardig moeten vinden tot sst afgelopen is.quote:
delfsblauw tegeltje een bidprentje?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het net een bidprentje. Sorry.
Die zwart-witfoto's zijn imo allemaal zo 'gedragen'. Ik mis vrolijkheid.
ja een kloddertje fuksia hier en een kloddertje fuksia daar zou hem niet misstaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het net een bidprentje. Sorry.
Die zwart-witfoto's zijn imo allemaal zo 'gedragen'. Ik mis vrolijkheid.
preciesquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:59 schreef delfse het volgende:
[..]
Als ik hoorde dat iemand of nu op de dvd zag hoe ze me belachelijk maakte twitterde ik ook niet met haar. Maar het zal wel in het contract staan dat jullie elkaar aardig moeten vinden tot sst afgelopen is.
Dat is het platgetreden oud-Hollandsche umfeld.quote:
Weet ik, en gisteren had je em er eerst niet voor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ja daar ging het gisteren ff over, toen heb ik er ook gelijk eentje van gerard gemaakt
je vergeet 'het achter de rug van iemand kletsen' er steeds tussen te zettenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:00 schreef shomila het volgende:
Mo naar huis. Hoe zal haar exit filmpje zijn, ik denk janken, wippen, janken, wippen, janken, wippen dat was het.
ok...maar ik vroeg welke foto er op moest, toen kwamen users hier met deze foto van gerard aan..en daar heb ik hem dus van gemaaktquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is het platgetreden oud-Hollandsche umfeld.
Ik hoop het maar dat zenden ze niet uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef Sorry... het volgende:
[..]
je vergeet 'het achter de rug van iemand kletsen' er steeds tussen te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |